Mooie, lekker zittende schoenen

Goed voetbed, sterk klittenband. Zool slijt wel wat snel.

snel geleverd

snel geleverd

Snelle levering, prima communicatie!

Klacht over aankoop

Mijn bestelde schoenen waren vies. Er zat zand in en haren op de binnen zolen. Je kon zien dat ze gedragen waren. Dit heb ik gemaild en gezegd dat ik dit niet hygiënisch vind. Hierop kwam snel antwoord. Met een voorstel 10% kassakorting. Daar had ik nog een vraag over terug gemaild. Tot op heden geen reactie op terug mogen ontvangen. Ondanks herhaal mail.

Op een prettige manier geholpen en met mooie schoenen naar huis!

Ik ben hier prettig geholpen en ging met mooie en comfortabele schoenen naar huis!

Prima website

Hele goede schoenen en goede levering

Mooi schoenen en topservice gelijk aan de tellefoon en het wordt direct opgelost. Ik had namelijk een te kleine maat besteld en is door hun zonder extra kosten direct opgelost. Een blij en tevreden kind thuis.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goede kwaliteit!

Snelle levering, prettig contact

Schoenen ontvangen, mooi en netjes verpakt. Snel geleverd, daarna had ik nog een e-mail gestuurd naar de klantenservice met een vraag over hoe achteraf te betalen. Ik had gekozen voor Klarna. Ik kreeg heel snel een reactie. Dus dat was fijn. Goede service.

Top , snelle service

Super snelle levering

Zeer vriendelijke mensen en een top service

Men is echt heel erg aardig en heel erg bereid om je goed te helpen. Is je maat niet in de winkel wordt er echt alle moeite gedaan om in de andere filialen te kijken/bellen om de schoenen voor je te krijgen. Ben nu veel vaker geweest en in meerdere filialen maar het vriendelijkheid virus hebben ze echt overal. Top hou dat vast, dan blijf ik bij jullie mijn schoenen kopen en mijn vrouw en kinderen ook!

Ruime keuze én fijne mensen in de winkel

Ruimte om zelf te kijken en fijne en professionele mensen van de winkel om me te helpen

Snel geleverd, netjes verpakt. Duidelijke communicatie, dus top!

Goede en snelle service, met heerlijke schoenen

Heb bij jullie mijn favoriete schoenen gevonden en ook nog eens afgeprijsd. Dubbel blij. Snel in mijn bezit. Kan er weer even tegenaan. Dank hiervoor.

Schoenen online makkelijk aangekocht. Werd via mail goed op de hoogte gehouden. Bestelling snel in huis. Verwerking retour ging makkelijk via het meegezonden retour formulier. Keurig geld weer ontvangen.

Schoenen waren te groot netjes terug gebracht in de winkel Netjes geholpen Netjes binnen 3werkdagen mijn geld terug.

Vandaag heel goed geholpen door Peggy in Huizen! Top service! Veel tijd en aandacht voor de klant!

Heel goed geholpen door de verkoopster

Afgelopen zondag twee paar schoenen in de sale gekocht. Goed advies en suggesties gedaan op een neutrale wijze en niet opdringerig. Samen gekeken naar inleg zolen. Nog gevraagd om korting. Dat heeft zij keurig besproken met de manager. Die kreeg ik met uitleg niet, maar dat vond ik helemaal ok. Blij met mijn Van Bommel schoenen

Prima service en snel geld retour toen niet bleek te passen, top!

Zienhiervoor

Goeie service

Goeie service.

Professioneel advies

Op zoek naar meerdere paren nieuwe schoenen zowel casual als netjes, ben ik professioneel en oprecht geholpen. Geen gepush, niets was te veel met mijn lastige brede voeten met hoge wreef. Strating is zeker een aanrader en ik ga ook zeker weer terug, wat ik overigens al meerder Ekeren heb gedaan.

Geen keten, maar een echt familiebedrijf!!

Naar mijn idee is Strating Schoenen echt de meest betrouwbare zaak die ik ken. Ik shop er al jaren, online en elk seizoen in de winkels. Het personeel is altijd vriendelijk, en zelfs als ik speciaal iets voor mij naar de winkel laat komen, is er geen gedoe als ik van gedachten verander. Dat noem ik nog eens goede service – niet opdringerig en echt gericht op de klant. Ik kon zelfs mijn afgeprijsde schoenen ruilen of mijn geld terugkrijgen. Echte service is zeldzaam geworden, maar bij Strating vind je het nog steeds! Altijd eerlijk over de maat, kleurverschil etc. Zelfs op een drukke zaterdag tijdens de uitverkoop. Ik ga nergens anders meer heen.

1 keer geweest, misschien vaker

Goede mooie schoenen en prima service

In de winkel altijd goed en vriendelijk geholpen. Op de website kun je makkelijk een keuze maken en informatie over schoenen of laarzen lezen. Afrekenen is ook goed geregeld.

Besteld en snel kunnen ophalen voor een vriendelijke prijs. Geen enkele klacht of aanmerking, wat een plezierige zaak!

Kerkstraat 94 1211CS Hilversum