geleverd waar om gevraagd is

heel goed

Snelle levering en prima prijs

Fijne klantenservice

Per ongeluk de foute maat van een afdekzeil besteld. Meteen een reactie dat de bestelling was ingetrokken en het geld teruggestort was. Zelf nagevraagd of het geld al ontvangen was. Goed geregeld dus!

Top levering mooi zeil

Top levering volgende dag in huis en de maat en kwaliteit is gewoon goed

Super kwaliteit en snel geleverd

Zeil voor sloep besteld en binnen 2 dagen in huis Kwaliteit is super en past perfect Neem maat van de boot en bijbehorend zeil en klaar ben je

Super kwaliteit, betaalbaar

Een afdekzeil voor de bbq besteld. Aangenaam verrast door de kwaliteit en afwerking. Een stevige, mooie goed passende hoes. De tijd gaat het leren of deze positieve beoordeling terecht is.

Prima advies en snelle levering

Goed product

Heel goedx

De zeil past heel gied . Goede imformatie over de pas vorm niet te groot niet te klein perfect en ook nog gelijk de volgende dag in huis applaus voor.

De levering was door de post kwijt geraakt. Per omgaande heeft de ZeilenSpecialist een tweede zending verstuurd. Deze heeft hij ook gevolgd, en telefonisch contact gehouden tot en met de aflevering. Prima aftersales dus.

Ver zoeken om zo'n een service te vinden

Vooreerst was ik niet 100% zeker over de afmetingen van de autohoes, dus heb ik even telefonisch contact opgenomen, onmiddellijk en vriendelijk geholpen! De bestelling ging direct de deur uit. Bij postNL was er blijkbaar toch iets mis gelopen, maar geen probleem DeZeilenSpecialist stuurde zonder pardon een tweede zending, die was de volgende dag bij mij geleverd! Formidabele service en kwaliteit! Dus een aanrader!

Goed matriaal zoals ik het wou

Ik raad het verderaan aan mensen die ik ken

Prima product, tijdige levering.

Op tijd geleverd en product voldoet aan mijn verwachting.

Snel, goede prijs kwaliteit verhouding

Snel, goede prijs kwaliteit verhouding

Gekregen waarvoor betaald werd

Ik vind dat het een zeer snelle verzending betrof en het aangeboden materiaal en haar kwaliteit echt goed is.

slechte bescherming voor transport

de autohoes is goed maar het pakje zelf was niet extra ingepakt gewoon met de verpakking van het zeil zelf verstuurd dus geen extra bescherming voor eventuele schade tijdens het transport.

Beste Suzy, Fijn om te lezen dat de hoes naar wens is. Wij doen er alles aan om onze producten in de beste staat naar onze klanten te versturen. De autohoes zit inderdaad verpakt in een handige draag- en opbergtas, die uiteraard ook netjes aan hoort te komen. Wij hebben een melding bij PostNL gemaakt om deze hoezen voortaan in een doos te verpakken en te versturen. Dus bedankt voor de tip. Tips en opmerkingen mogen ook altijd verstuurd worden naar onze klantenservice via info@dezeilenspecialist.nl. ^Daan

bijzonder slecht

heb een bestelling gedaan voor 4 hoezen. twee voor fietsen en twee voor auto s. de bestelling gedaan en betaald op 7 februari jl en nog steeds niets gehoord. in de voorwaarden staat dat het de volgende dag geleverd zou worden, maar helaas. ben op 15 februari zelf maar gaan bellen wat de stand van zaken is, Na enige keren bellen niemand te pakken gekregen, wacht nu maar tot ze mij bellen. Had ook al een mail weggedaan zonder reactie tot nu toe. Zal deze site onder geen enkele voorwaarden aan bevelen aan een ander, eerder afraden om niet te bestellen hier.

Prima autohoes & goed bereikbaar

Goed advies over juiste maat van een autohoes. Goede en snelle communicatie. De geleverde autohoes een keer gebruikt en voldoet goed.

Goed advies, prettig contact.

Prima advies gekregen over een winterzeil (en ondersteuning) voor mijn sloep. Geadviseerde zeil is van goede kwaliteit en de service was uitstekend.

Snelle levering ondanks coronavirus

snelle levering met post.nl

Kwaliteit kan ik niet beoordelen, heb nog niks ontvangen

Beste Trees, Wat vervelend dat jouw pakketje niet op tijd is aangekomen. Wij doen er alles aan om het allemaal zo goed mogelijk te laten verlopen en willen uiteraard dat iedereen zijn of haar pakketjes op tijd ontvangt. Helaas zijn wij afhankelijk van de capaciteiten van de bezorgdiensten en kunnen pakketten niet sneller versturen dan zij aankunnen. In verband met de gesloten winkels, is het aantal online bestellingen in de afgelopen tijd erg gegroeid en het winterse weer van afgelopen week bemoeilijkte de snelle levering die men van ons gewend is. Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is, maar ik hoop dat je begrijpt dat wij hier niks aan kunnen doen. Mocht je nog steeds problemen ondervinden met de levering. Dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@dezeilenspecialist.nl of even bellen naar +31 (0)33 798 10 41. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. ^Daan

Top product.

Nette verpakking. Juiste afmetingen. Gemakkelijk te bevestigen Jammer dat ik het niet eerder bestelde

Ondanks coronatijden toch een snelle en correcte levering

Vlot,correct en snel

Een luisterend oor

Probleem met de bevestigingspunten aan de achterzijde van de wagen. Technische info zou wenselijk zijn over afstand tussen de voorste en achterste bevestigingspunten. Modellen van wagens wijzigen soms in hoogte, breedte en vooral lengte.

de autohoes is niet aangekomen

IK heb geen bericht van PostNL ontvangen.

De hoe past heel goed op mijn Opel Cascada

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.