we zijn zeer goed geholpen en ook nog een paar keer gebeld wat wij zeer waarderen

Uitstekend perfect passend dekzeil voor mijn speedboot.

Uitstekende ervaring, snelle levering en een werkelijk prachtig zeil. Ook de maten zijn uitstekend. Een ware aanbeveling!

Heldere site en mooie degelijke producten

Ik heb een zeil gekocht voor ons vissersbootje. Het stond in principe al duidelijk vermeld op de site maar omdat ik weinig ervaring heb wilde ik toch even weten of ik het juiste bestelde. Omdat ik onwijs lang moest wachten tijdens de oproep en ik intussen op de site zag dat het zeil terug kon als het toch niet de juiste maat is heb ik toch de bestelling geplaatst zonder advies. Goede communicatie over de levering, Netjes afgeleverd en het zeil voldoet helemaal prima. Volgende keer weer naar de zeilenspecialist.

Alles prima!

Bestelling, levering en kwaliteit prima.

Prima geleverd goed product

Snel en netjes ingepakt geleverd

Super snelle levering

Op Zondag onze camperhoes besteld en maandag daarna gelijk geleverd! TOPPIE! Goede kwaliteit en zeer tevreden.

Supersnelle levering, goed artikel en goedkoop

Precies wat we nodig hadden, en g goedkoop. En binnen 18 uur geleverd. Super

Past perfect

Alles vlot verlopen goede kwaliteit

Heel goed telefonisch geholpen !

Goede,snelle levering goed verpakt

Uitstekende levering.

S middags besteld de dag erop al geleverd. Met alles er op en er aan .m

Top kwaliteit

Zeer professionele, en snelle service. Hoogwaardige kwaliteit van geleverde materialen

Snelle levering!

Daags nadien geleverd...past perfect

Perfect zeil voor mijn camper..wel geen rits aan de deur zoals op de foto maar 4 ritsen op de hoeken

Netjes geleverd zoals beloofd

Goede ervaring netjes verpakt en op tijd geleverd .

goede service

Ik had niet het correcte zeil gekozen. Ik heb het foute gratis mogen terugsturen en na overleg met een specialist een ander en beter zeil gratis opgestuurd gekregen

geweldig

Goed advies snel antwoord op alle vragen worden terug gebeld als er niet direct wordt opgenomen en duidelijke uitleg over hetgeen wat ik er gekocht heb. Echt een aanrader.

Grootste auto hoes , past perfect over Amerikaanse auto van 2 meter breed en 5,36 meter lang. Gebruik bij binnen stalling

Uitstekende kwaliteit

Goede kwaliteit, alleen levering was dag te laat. Verder echter niks op aan te merken. Erg blij met mijn autozeil!

Mooi product

Ik heb een hoes besteld voor de barbecue. Mooie kwaliteit en snelle levering

Hulpvaardig

Zéér duidelijk antwoord op mijn vraag, waardoor ik snel mijn keuze kon maken.

Prima telefonisch advies en snelle levering

Prima telefonisch advies en snelle levering

Pefect

Perfect geleverd, goede verpakking

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.