Supersnel en goed product.

Supersnel en goed product.

Mooi snel en goed geleverd

plezierig en probleemloos van begin tot eind

Was op zoek naar een bootzeil. Kwam terecht op de duidelijke website van DeZeilenSpecialist. Had nog wat vragen waarop een helder antwoord werd gegeven. Toen besteld en had inderdaad (zoals beloofd) het zeil de volgende dag in huis. Zeil ziet er degelijk en goed afgewerkt uit.

Hoes past perfect.

Makkelijk over de camper te plaatsen.

Ik heb meerdere zeilen bij jullie gekocht. Nu een nieuwe besteld en wat mijn opvalt het is vacuüm verpakt en het lijkt dat het dunner is als de vorige zeilen. Gr.JG.

Beste J.G., Altijd goed om alert te blijven op dit soort dingen! Ik kan u vertellen dat het inderdaad vacuüm verpakt is, maar het geen ander zeil is. In de fabriek wordt dit vacuüm verpakt waardoor het efficiënter verzonden kan worden en geen schade kan oplopen. Hopelijk u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Enzo

Snel en mooie hoes

Standaard hoes voor mijn Range Rover classic past uitstekend!

Snelle levering en afdekzeil voldoet aan de verwachtingen.

Afdekzeil is de volgende dag al geleverd en ziet er prima uit (luxe zwart 600D)

super service!

me goed geholpen bij al mijn vragen en bij retour geen problemen maken. bedankt voor de service!

Supersnelle levering, goed product

Goede snelle service

geweldig.

snel bestellen, snel geleverd , prima service..

Goede producten, hele snelle levering

Ik heb nu meerdere keren bij de zeilenspecialist besteld en alle keren t zelfde beeld. Degelijke producten, snelle levering en duidelijke mails over t proces.

Zeer snel geleverd

Goed product voor een goede prijs.

Snelle service; voldoet volledig aan de verwachtingen!

Snelle service. Goed verpakt. Kortom aan te bevelen

Goede producten

Zeil is van goede kwaliteit lekker dik en goed waterdicht

Je krijgt waar voor je geld.

Over een onduidelijkheid bij een product even contact opgenomen en kreeg een heldere logische uitleg. Het aansluitende advies over wat precies het best gebruikt kon worden en waarom was ook prima. Vervolgens zijn de materialen vlot geleverd. Ze doen precies wat je er van verwacht en dat is uitstekend.

Snelle levering en kwaliteit!

Snelle levering en kwaliteit!

Mijn pakketje was aan het rondzwerven bij post.nl ,ik belde naar de zeilspecialist en er wordt mee een nieuwe opgestuurd. Topper

Snelle levering, goede kwaliteit

Zie boven

Goed en snel bezorgd

Prima bedrijf

uitstekende kwaliteit dekzeil voor een prikkie

Mooi dekzeil voor een nette prijs!

prima ondanks slechte post NL

idem

netjes en snel geleverd

na het bestellen was e.e.a. zeer snel in huis. Ben zeer benieuwd naar de kwaliteit gezien mijn ervaring met soortgelijke afdekhoes van andere leverancier.

Top service en snelle levering

Boothoes voor een seadoo challanger gekocht. Omdat de boot een afwijkende vorm heeft was het lastig de juiste maat te kiezen. Gebeld en telefonisch samen de boot op gemeten om de juiste maat te bestellen. Hoes past goed, zit er nu een weekje. Kan nog niet veel zeggen van de kwaliteit van de hoes maar die lijkt mij goed te zijn.

goed geadviseerd snelle reactie op vragen via de mail.

zeil perfectie pasvorm.

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.