Ik ben tevreden

Snelle levering, conform de wensen

Zoals afgesproken op juiste datum geleverd. En zeer goed ingepakt.

Snel en doelmatig.

Duidelijke site en de volgende dag in huis, keurig verpakt. Niets op aan te merken.👍

Prima geholpen

Goed geholpen en heel snel de spullen ontvangen.

Goede, vriendelijke service

Professioneel & klantvriendelijk, meedenkend

Gewoon goed zoals het hoort

Gewoon goed zoals het hoort.Kwaliteit goed,levertijd goed. Prijs voor het geleverde oké. Mvrgr.Adrie.

De autohoes lijkt een goede keus.

Het pakket werd binnen 2 dagen bezorgd. Zat netjes ingepakt. Wat wel lastig was, te ontdekken of er een voorkant en achterkant aan zat. En ondanks dat ik een small heb besteld, is de hoes nog knap groot voor een Mazda MX5.

Geleverd wat er beloofd is

Een universele bakfiet hoes besteld. van te boren nog even gebeld met een vraag. Netjes te woord gestaan. Besteld en binnen 2 dagen in huis. Helemaal tevreden!

Wiselend

Uitleg over product keuze en levering ervan erg snel en duidelijk. Zeildoek van Goede kwaliteit. De tent doekspanning is niet van solide kwaliteit.. binnen een week al een stok gehéél afgebroken. Waardoor dit onderdeel onbruikbaar is. Jammer dat deze kwaliteit niet afdoende is

Beste Margot, Allereerst bedankt voor je review! En wat vervelend dat er een onderdeel kapot is gegaan. Je hebt bij ons de zeilspanner support frame aangeschaft. Heel af en toe breekt helaas het koppelstukje af. Dit is een kinderziekte in dit frame, het product is nog in ontwikkeling en zodoende zoeken wij continue naar verbeteringen. Dit is er 1 van. Op het moment dat je koppelstukje afbreekt zenden wij kosteloos een nieuwe koppelstuk naar je toe om er voor te zorgen dat je het supportframe gewoon kan blijven gebruiken. Wij gaan dit met je regelen!

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd, mooi zeil, stevig, maar helaas niet 100% waterdicht En dit mag je toch wel verwachten van een afdekzeil.

Beste One, Hartelijk dank voor je review. Uiteraard is het de bedoeling dat je een waterdichte hoes bij ons koopt. Een lekkende hoes hoort niet in ons assortiment thuis. Wij hebben inmiddels contact met je opgenomen en afgesproken om je huidige hoes om te ruilen voor een waterdichte variant ;-)!

Zeer goed en vlugge levering

Duidelijke website, overzichtelijk en goed kwalitatief goed product.

Oke

Oke

Geen probleem

Bestelling geplaatst, dag kater al onderweg

Goed advies en prima prijs

Ik had eerst een verkeerd zeil besteld en ben door Mats prima geadviseerd welk zeil nu wel de beste keus was en deze uiteindelijk gekocht. Zeer tevreden dus !

Prima levering en goed product

Aardige verkopers

Langs locatie geweest soest was even zoeken maar geholpen door verkoper en product meegenomen, tuis overgemaakt bank. Prima.

Gewoon erg goed

Goeden Servische en kwaliteit

Duidelijke website, snelle levering

Voor onze nieuwe mountainbike een afdekhoes besteld. Past prima, gemakkelijk aan te brengen. Helaas op de eerste dag viel met een windvlaag de fiets om, de afdekhoes heeft hier helaas al een beschadiging door opgelopen.

Sympathieke starters

Hoes voor mijn nieuwe Micra gekocht. Ik wilde even 'passen' omdat ik er qua maten niet uit kwam. Dat was geen probleem, het vinden van het bedrijfje in dat hoekje van het bedrijventerrein lukte me eigenlijk alleen omdat ik klant ben bij het bedrijf ernaast. Ook afrekenen was een beetje een probleem, geen PIN, dus een rekening via mail gekregen. Meteen betaald, maar wel iets te haastig, want er kwam nog een soort betaalverzoek - waar ik dus maar niet meer aan voldeed omdat ik al betaald had. Met als gevolg dat ik nu om de haverklap betalingsherinneringen via de mail krijg... Duidelijk nog wat opstartprobleempjes dus, maar wel twee ontzettend klantgerichte knullen en een prima hoes!

Heldere website en snelle levering

Prima uitleg gekregen wat op website vertelt werd over omvang en kwaliteit afdek zeil. Alleen de omhoog houder was van lichtere kwaliteit dan verwacht maar functioneert uiteindelijk prima

Prima kwaliteit van het door mij bestelde product. Alles was keurig verpakt en snel geleverd!

Nog nooit iets bij besteld was dus eerst x, goed geholpen, en goede service

Prima website

Snelle levering en prima kwaliteit. Alleen de zeilspanner heeft een gaatje aan de verkeerde kant maar het is makkelijk om zelf en gat bij te boren

Bedankt voor uw review. Deze review gaat over het support frame. U geeft aan dat het gat voor de bevestiging aan de verkeerde kant zit. Allereerst fijn dat u het op heeft kunnen lossen! De buizen zijn draaibaar, u zou de buis zo moeten kunnen draaien dat het gat vanzelf aan de goeie kant komt te zitten. Ik wens u veel plezier van uw aankoop.

Prima autohoes

Fijne hoes. Voldoet geheel aan de verwachting.

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.