Duidelijk, aantrekkelijke prijzen, snelle verzending.

Van a-z prima bestelproces, duidelijke website, producten snel in huis. Aanrader.

Helemaal tevreden

Afdekhoes als beschreven, paste prima, keurig geleverd. Prima prijs

Matching expectations in all aspects!

Matching expectations in all respects

Alles verliep goed.

Alles verliep goed. Kwaliteit van de hoes moet ik nog ondervinden. Maar hij ziet er stevig uit.

Keurig verpakt en snelle levering

Snelle levering!

Snelle correcte levering

Inmiddels mijn derde dekzeil besteld en alle drie even super afgewikkeld. Contact via e-mail verloopt snel en compleet. Medewerkers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik zou deze specialist iedereen aanraden!!

Levering goed, kwaliteit minder.

De spullen werden drie keer op tijd geleverd :)De tweede levering was een reparatiestuk voor de eerste levering. Dat was een stellage om het zeil zo op de boot te krijgen dat er geen waterzakken ontstaan. De hoekpunten zijn niet sterk genoeg en breken af. We leunen er niet op, maar het is toch alweer gebeurd :( Het klittenband van de zandzakjes werkt al gauw niet meer goed, waardoor ze open gaan staan.

Correcte en snelle response

Ik wilde een zeil voor mijn auto bestellen. Wist echter de afmeting niet. Merk opgegeven en correcte en snelle verwijzing naar de bestelpagina terug ontvangen.

Alles volgens afspraak!

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

🔝

Past perfect en snel geleverd

Snelle service, goede kwaliteit

Snel verstuurd, duidelijk advies bij telefonisch contact, zeil is van goede kwaliteit

snelle levering, en hier krijg je waar voor uw geld,een dikke 10 !!!

snelle levering zoals beloofd, super materiaal,waar voor uw geld bij deze mensen !!! een dikke 10

Snelle levering ondanks de feestdagen.

Snelle levering ondanks de feestdagen.

Gewoon hoe het moet zijn perfect

👍

Keurig afgeleverd

Overzichtelijke site en een snelle levering van het door mij bestelde bootzeil. En hij past perfect! Echt een aanrader. Mvg Jacco

Gewoin goed

Heel goed geholpen

Fijne site ook bereikbaar per telefoon voor eventueele vragen welke zeer vriendelijk en met kennis werden beantwoord kortom top

kwaliteit

Vorige barbecue dekzeil was binnen 4 weken kapot gegaan. Van "DeZeilenSpecialist" is wel duurder, maar kwalitatief 100% beter. Heb vertrouwen er in dat dit jarenlang goed blijft!

Wat je leest krijg je ook. Zeker je geld waard.

Me zelf verdiept in div auto hoezen e wat ik bij de zeilenspecialist las gaf mij een goed gevoel. Heb een hoes besteld en deze valt zeker niet tegen.

Prima kwaliteit en uitleg op de web-site.

De maatvoering is perfect. Daar kun je op vertrouwen. Valt eerder iets groter dan kleiner uit volgens de opgeven afmetingen per type. De kwaliteit is prima. De sloep blijft het hele seizoen mooi droog. Heb wel zelf een eenvoudige boog constructie met slagvaste elektrabuis van 19mm gemaakt om het zeil mooi strak te spannen. Een minpunt vindt ik dat u bij de verzending geen pakbon bijsluit. Dat is waar je het eerst naar kijkt als je de doos openmaakt. Dat komt niet echt professioneel over. Verder alles prima!

Gewoon keurig.

Ik vraag en u leverd.

Zeer correct

Bestelling zeer snel geleverd.

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.