Snelle levering, goede service

Bootzeil en zeilspanner gekocht. De zeilspanner bleek niet de juiste maat. Door een email te versturen was het snel geregeld om de spanner retour te brengen.

Zeer snelle service

Zeer snelle service voor een mooi product.

Ruime keuze

Ruime keuze in webshop

Snelle levering. Super geregeld.

Als ik nog iets nodig heb. Ga ik zeker weer jullie bestellen

Uitmuntend

Voor aanschaf nieuwe auto wisten we niet precies welke maat hoes we zouden kunnen aanschaffen. Één berichtje naar de zeilspecialist en een heel snel een duidelijk en passend antwoord terug. De autohoes besteld en zeer goede kwaliteit hoes met zachte binnenkant en 2 riemen voor en achter om aan de onderkant van de auto vast te maken. Moet vast en zeker helemaal goed komen.

Voordelig en snel

Betrouwbare partij, snel geleverd, top!

voldoet aan alle wensen

Keurig verpakt en op tijd afgeleverd

Goede kwaliteit en correcte levering

Ben zeer tevreden over de zeilenspecialist

Snelle levering, kwalitatief zeer goed product

De bestelling werd zeer snel en correct geleverd. De barbecuehoes past zeer goed en is van hoogwaardige kwaliteit. Dikke stof, goede coating en zal de barbecue goede bescherming bieden. Zal hier vaker bestellen!

Eindelijk een zeil dat doet wat het moet doen

Ik had al 2 zeilen getest die ik elders had besteld. Deze waren onbruikbaar. Het huidige zeil dat ik bij jullie heb besteld is perfect bruikbaar. Deze hoes gaat niet vliegen en scheurt niet tijdens het aanbrengen.

Goed bedrijf

Uitstekende ervaring met bedrijf en een prachtig naar mijn oordeel kwalitatief goed en mooi afgewerkt bootzeil. Goed te woord gestaan en voorgelicht. Prima firma.

Keurig en snel geleverd

Prima product

Keurig

Product goed van kwaliteit, en levering er van in een woord Super

Snel geleverd en goed product

Kwaliteit is top

Goede en snelle service. Product goede kwaliteit

Dit bedrijf is aan te bevelen

Zeeeeer snel

vandaag besteld en morgen in huis

Supersnelle en nette levering!

Op zondag besteld en op maandag al in huis! Echt super. Net op tijd de bestelde zandzakken aan het zeil kunnen hangen voordat de vele regen kwam. :-))

Vlotte levering

Goede ervaring , tevreden met produkt

Goede en snelle levering

Mooi en goed dekzeil

Mooi en goed dekzeil , maten kwamen overeen zit perfect. Handige gemonteerde ogen aan de zijkanten.

Prima bedrijf!

Snelle levering van een prima product!

Snel

Een snelle en correcte levering via Bol.com

Prima product, uitstekrnde kwsliteit

Heel mooi en degelijk afdekzeil voor de BBQ. Snelle levering, jammer dat PostNl zo slecht bezorgd. Advies om niet meer met PostNL te werken.

Perfecte ondersteuning voor het zoeken van de juiste autohoes

Ik was op zoek naar de juist autohoes en heb gebeld met de zeilenspecialist, hij keek direct met me mee, welke hoes ik moest hebben voor mijn audi TT en adviseerde mij welke ik moest hebben. Per post ontving ik de hoes na 1 dag en de hoes past perfect.

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.