Zeer snelle levering met goed advies

nette website en makkelijk te bestellen. Goed advies gekregen en snel geleverd

Positieve ervaring,snelle levering

snel goed

Besteld en 2 dagen later in huis.

Goede snelle service

Mooie kwaliteit en prima snel verstuurd!

Zie onder

Snelle levering. Hoes past perfect. Heb u bij anderen aanbevolen.

top BB motorhoes beter dan verwacht en omschreven

Super snel geleverd Product mooier dan omschreven de hoes zelf zat ook nog in een apart opberghoesje Ben er zeer tevreden over Bedankt

Leek heel goed, helaas foute advies gekregenn( de boot zeil toch te krap). Bovendien kwam

Bovendien, De bezorging vond plaats pas na volle 5 dagen.

Beste Dana, Wat vervelend dat het zo lang heeft geduurd voor je pakket werd bezorgd. Ik hoop dat je mij wil geloven als ik zeg dat wij zending echt elke dag direct overdragen aan PostNL. Helaas is het bij PostNL op sommig momenten zo druk dat blijkbaar niet alles in 1 dag verzonden kan worden. Mijn excuses voor het lange wachten! Fout advies? Wij herstellen dit uiteraard graag. Ruilen en retourneren behoort natuurlijk gewoon tot de opties. Wil je hiervoor nog even contact opnemen met onze klantenservice? Met vriendelijke groet, Mats

Na mijn te snelle telefoon naar jullie was jullie info van levering 100 procent juist Ik had voor de prijs die ik betaald heb zeker deze kwaliteit niet verwacht Het zeil past 100 procent en van topkwaliteit Ik ga jullie zeker aanraden bij vrienden familie en kennisen top wetk

Hoi Patrick, Dank voor je positieve review! Met vriendelijke groet, Mats

Prima organisatie met name naar meneer Sergio

Sergio heeft het top geregeld voor mij pakket was later dan gepland verkeerd bezorgt maar alles toch weer op zun pootjes terecht gekomen prima serivice top site echt een aanrader autohoes van prima kwaliteit

Bedankt voor je mooie review! Wij zijn ook erg blij met Sergio :-). Met vriendelijke groet, Mats

Vlotte verzending. Product matig

Helaas bleek de verstelbare paal van plastic van zeer matige kwaliteit. Blijft ook niet staan in de boot waardoor het zeil niet gespannen blijft. Helaas een miskoop. De overige artikelen zijn van prima kwaliteit.

uitstekend

Top service!

Aanrader. Mooi assortiment, top service en snelle levering. Ze nemen echt de tijd om je te helpen. In mijn geval met het uitzoeken van een passend dekzeil voor mijn boot.

Topkwaliteit en een perfecte maatvoering

super

alles was goed. het bestellen,de levering,de prijs enhet zeil zelf. supersite om hier wat te bestellen.

alles snel en prima ontvangen

ik ben zeer blij met het bestelde product.

Uistekende, snelle verwerking van opdracht en levering

Uitstekende ervaring met het geleverde materiaal. goed begeleid dmv foto's , tekening en beschrijving

In één zin geweldig

Nog niet gebruikt

Zeer snel geleverd, goeie kwaliteit.

Prachtige motor hoes voor een nette prijs. Dag 1 besteld, dag 3 binnen. Is niet vanzelfsprekend in corona tijd, dus complimenten. Kwaliteit is erg goed en voldoende bevestigingen voor elk type motor.

Heren bedankt voor de medewerking. En goede service. Was helaas te groot. Gr jannederlof@hotmail.nl

Snel en perfecte kwaliteit

Snel geleverd en Top kwaliteit

Topservice en eerlijk

Als een product niet direct leverbaar is kun je het ook niet bestellen, dat is tenminste eerlijk. Wel kreeg ik een bericht op het moment dat het wel leverbaar was. Dat noem ik service. En kreeg telefonisch ook prima advies!

Top, snelle levering

Al meerdere keren hier iets besteld. Site is goed overzichtelijk en producten zoals afgesproken snel geleverd!

Good quality cover, needs also sandbags or hooks to fit properly

I have a steel rowing boat circa 4x1.30m I bought the 360-427x 170 cm and it fits quite nicely. Already 2 big rainstorm and so far so good. Hard to fix on the sides if you don't have sandbags or hooks. Nice material with waterproof coating and elastic on the side. Comes with extra rope.

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.