Nog nooit iets bij besteld was dus eerst x, goed geholpen, en goede service

Prima website

Snelle levering en prima kwaliteit. Alleen de zeilspanner heeft een gaatje aan de verkeerde kant maar het is makkelijk om zelf en gat bij te boren

Bedankt voor uw review. Deze review gaat over het support frame. U geeft aan dat het gat voor de bevestiging aan de verkeerde kant zit. Allereerst fijn dat u het op heeft kunnen lossen! De buizen zijn draaibaar, u zou de buis zo moeten kunnen draaien dat het gat vanzelf aan de goeie kant komt te zitten. Ik wens u veel plezier van uw aankoop.

Prima autohoes

Fijne hoes. Voldoet geheel aan de verwachting.

Service is in één woord: TOP!

Levering was snel. Een defect stukje werd later supersnel nagezonden. Mails werden snel beantwoord. Daarom een dikke 10 voor de service.

Perfekt

Snel, accuraat

Levering zeer snel en goed.

Klantervaring is top

Bereikbaarheid is super, snelle levering en komt heel vertrouwd en dienstbaar aan de telefoon over.

Snelle service met zenfen en retourzenden.

Goede service. Snelle reactie bij zenden en retour zenden.

Gewoon prima

Prima dus!

past als n panty??? zit gegoten, perfect!!!

beetje late levering maar kwam door storing tnt post. alles heel aangekomen en past goed!!! niet meer boot uitscheppen! wil alleen nog 2 zandzakken, maar die bestel ik wel. goeie service. hou jullie in gedachten !!!

Niet op tijd geleverd als beloofd, ligt waarschijnlijk aan Post NL

Hetgeen ik heb besteld voldoet aan mijn verwachting.

zoals beloofd een snelle levering

Prima prijs snelle levering.

Supersnelle leverancier

Goeie communicatie

prima communicatie

Snelle levering, en retourneren geen probleem

Top bedrijf!

boolzeil besteld,andere dag bezorgd paste perfect,zeer vriendelijk geholpen

Goed product, goede service!

Ik had per ongeluk een verkeerd product besteld. Annuleren ging snel en probleemloos. Het juiste product (hoes voor bakfiets) heb ik inmiddels binnen. Was netjes verpakt en ziet er goed uit. Ik ben er blij mee.

Kwam voor een boothoes situatie uitgelegd , geven een hoes mee met de mededeling pas maar als het past maak je het geld maar over ,zoniet stuur je het maar terug . Maak je niet veel mee ,dus ja ik beveel ze zeker aan .

Super duidelijke site met een snelle service!

Zeil past perfect. PRijzen zijn ook goed! Erg tevreden

Gewoon goed!

Doen wat ze beloven. En leveren fotomateriaal!

Goed en snel afgehandeld

Duidelijke site, spullen snel gevonden, besteld en in huis...

Super zeil! Super prijs

Goeie service, en een mooi product!

Goed product voor goede prijs.

Via een ander aangewezen op hun product. Deze besteld en bevalt boven verwachting.

Snelle service en goed materiaal

Past perfect op mijn babboe big! Zeer goed materiaal.

Klantvriendelijk & voorkomend

Alle afspraken netjes nagekomen.

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.