Snelle levering en prima product

Prima afdekzeil voor sloepje. Past goed en lijkt me kwalitatief in orde.

Zoals verwacht

Correcte snelle bediening

Snel en accuraat

Snel en accuraat geleverd👍

Als positief en klantvriendelijk ervaren

Snelle en vlotte afhandeling van retourzending.

Mooi spul

Mooi spul goede prijs snel geleverd

Prima site met goede aanwijzingen en perfecte levering

Alles wat men aangeeft als aanbeveling klopt en de service is prima.

Mooie hoes en snel bezorgd

Mooie degelijke hoes voor de bakfiets.

Zeer snelle levering

Top materiaal

Heel tevreden

Fietszeil gekocht. Goede kwaliteit en in twee dagen geleverd. Ook goed op de hoogte gehouden. Roomservice ondanks deze moeilijke tijden. Heel tevreden.

echter standaard voor boot is al vandaag kapot gegaan het kunststof hoekje is gebroken door de harde wind.

Online een dekzeil voor mijn boot besteld. Bij de boot was het toch te groot. Na een telefoontje een afspraak gemaakt om het probleemloos om te ruilen voor een kleinere maat.

Supersnel

Heb gekregen wat was besteld (kwaliteit) en op afgesproken tijd.

Ben tevreden over de firma. Alleen ben ik op de website op zoek naar olie-afdekzeilen (reststukken). Deze heb ik gezien op tweedehands.be., aangeboden door jullie firma. Waarom niet op jullie officiele websitebezoek?

Beste Jan, Bedankt voor je review en fijn dat je tevreden bent! Wij hebben geen 'olie-afdekzeilen' in ons assortiment, vandaag dat deze ook niet terug te vinden zijn op onze website. Mogelijk worden deze aangeboden door een andere partij op www.tweedehands.be. Met vriendelijke groet, DeZeilenSpecialist

Uitstekende kwaliteit. Alleen jammer dat de hoes 5 cm tekort was waardoor ik er een2e moest aanschaffen Toen heb ik er strook eronder gelijmd

Kwaliteit!

Ik wou een deftige BBQ-hoes en mijn verwachtingen waren overtroffen! Bedankt!

Beste Patrick, Bedankt voor je mooie review!

Goede ervaring

Service was prima, en de verzending ook. Ga zo door. Groet Fred

Prima product en snelle levering.

werd zelfs een dag eerder geleverd dan toegezegd.

Professioneel, gedegen advies, snelle levering

Fijne ervaring

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Ik heb een hoes besteld voor de barbecue en een hoes voor een parasol. Beide zeer mooie, stevige en mooi afgewerkte hoezen. Alleen de hoes van de barbecue is veel groter dan verwacht (te groot voor die van mij). Ik dacht dat ik goed had opgemeten van tevoren, maar misschien heb ik me vergist. Ik heb de stof een beetje omgeslagen en het voldoet prima zo.

Prima snelle levering

Goed product goede kwaliteit

Snelle service en goed product

Ik had een beschermhoes nodig voor mij nieuwe bakfiets. Vis de zeilenspecialist besteld en snel geleverd gekregen. Het zeil is van prima materiaal en past goed! Kortom. Goed product, snel en zorgvuldig geleverd door de zeilenspecialist.

Goede en snelle levering van een goed product

Eerste bestelling met een goede en positieve ervaring

Super bedrijf, goede en snelle levering

Voor het eerst twee boot zeilen gekocht. Goede duidelijke website. Snelle en goede levering. zal er zeker vaker wat bestellen.

Prima,snel geleverd!

Xxx

Zeer positief

Prima product, ze snelle levering !

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.