In de middag mijn bestelling geplaatst vlgd dag bezorgd TOP dus

Snelle levering, goed product.

Een zeer goed ervaring we hebben geen dure boot en zochten een goedkopere oplossing voor het zeil wat steeds waterzakken had. Uitgebreidt advies gehad met diverse oplossingen! Zeer kundige meneer gesproken. Aanrader!

geweldig snel geleverd

geweldig snel geleverd

Zeer vlugge verzending

Alles vlug en snel ontvangen

Aanrader

Veel keuze en zeer snelle levering

Great company

Quick delivery

Prima ervaring

Handige en stevige autohoes!

Goed overleg is netjes en belangrijk, het wordt opgelost.

Ik heb een aluminium qwest 420. Het afdekzijl; Bij de voorsteven is de ronding aan bijdekanten 25 centimeter te ruim. De totale lengte is zeker 40 cm te lang. De breedte is prima.

Snel geleverd Goed product

Goed product, snel geleverd, goede informatie op site

Goed product, snel geleverd, goede informatie op site

Ook na telefonisch contact wordt er direct voor een oplossing gezorgd.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

goede informatie en ook geweldig materiaal.

Heel gedienstig met goede informatie en heel goed materiaal

Professioneel, daardoor goed advies .

Na advies order geplaatst, de hoes staat gereed om weldra over de auto te plaatsen..

Goed.

Telefonisch contact was goed en duidelijk, bestellen tot en met aflevering geheel volgens afspraak verlopen.

Snelle levering en goede kwaluteit

Dekzeil Brak bij in elkaar schroeven. Nieuwe vlot ontvangen

Heb best hogere prijs over voor solide kwaliteit. Idee im op deze manier waterzakken uit dekzeil te houden is top. Hebben zeer snel nieuw exemplaar ontvangen

Volgens de bestelling geleverd

Snelle levering( ondanks kerst en oudejaar) binnen 2 dagen thuis. Afdekhoes voldoet aan mijn bestelling.

Goede levering en goede kwaliteit zeil

Zeil voor speedboot besteld, zeil was snel geleverd (zoals op de website vermeld). Het zeil is kwalitatief goed en past goed op de boot.

Uitstekende levering en service

De bestelling is snel geleverd, had een probleem met een onderdeel van het product. Hierop is super snel gereageerd en naar volle tevredenheid opgelost.

Goed telefonisch advies voor aanschaf

Goed advies en aardig aan de telefoon , bestelling snel ontvangen en zeer goede kwaliteit

Zeer snelle levering! top!

Producten naar wens.

Snelle levering!

Snelle levering, goed product

Perfecte levering in alle opzichtan

Perfect geregeld

Door de kerstdrukte iets langer moeten wachten maar dat mag de pret niet drukken

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.