Aardige en bekwame mensen en tevens een snelle levering.

Nadat we besloten hadden om een hoes voor onze camper te kopen hebben we direct contact gezocht met De Zeilenspecialist. (Mede door een stukje in het NKC blad.) We werden telefonisch geholpen door bekwame mensen, die ons een en goed advies gaven. Na een bezoekje in Amersfoort om de maat op te meten zijn we overgegaan tot bestelling via de site. Binnen een dag werd de hoes naar alle tevredenheid geleverd!

ziet er keurig uit snelle levering

ziet er keurig uit snelle levering

Bestelling en aflevering perfect.

Via de website een keus gemaakt en na telefonisch overleg besteld. Alles keurig verpakt op tijd ontvangen.

Alles was prima

Ik heb een caravanhoes gekocht en hij is zeer snel geleverd en van mooie kwaliteit. Ik heb er zelf wel een spanbandje bijgezet aan de voorkant want daar zat de hoes wat ruim.

Top bedrijf!

Ik had voor de BBQ een nieuwe hoes nodig. Wat ik besteld heb lijkt veel beter en zwaardere kwaliteit. Ook het extra koordje onder om alles vast te zetten is handig. Verder zal moeten blijken of deze waterdicht blijft, maar het begin is uitstekend.

Goede duidelijke service.

Ik ben tevreden

Top service en snel.

Zeer goede service en zeer snel.

Super snelle levering

Product zit nog in de verpakking

Prima zeil

Leveren alleen zeil. Advies over stikdraad konden ze me niet geven.

Snelle en correcte levering

N.v.t

Kwalitatief goed en keurig op tijd geleverd

Duidelijke informatie en een verzorgd product op tijd geleverd

Mijn pakket werd incompleet bezorgd door toedoen van de bezorgdienst, een belletje gepleegd naar de zeilenspecialist en de volgende dag had ik het ontbrekende deel thuis.

Mooi sterk product

Goede kwaliteit materiaal, ben zeer tevreden

Het product wat ik wilde hebben voldoet geheel aan mijn verwachting

Zie hierboven. De caravanhoes voldoet uitstekend, en heeft een goede prijs, kwaliteitsverhouding

Snel en voordelig

Goed product voor eennlrima prijs en snel geleverd

Supersnel

Supersnel en correct

Ben door hen goed geïnformeerd en het product is snel geleverd

Prima als je een vraag stelt over een product krijg je snel antwoord

Goede covers

Voor mijn BBQ was ik op zoek naar een nieuwe beschermhoes. Bij de zeilenspecialist vond ik een betaalbaar alternatief. Het is een stevige en fijne hoes. Op de website kun je kiezen uit een groot aantal maten/diameter wat erg gemakkelijk is, wel even goed nameten om zeker te weten dat het gaat passen. Zover ik nu kan oordelen, na enkele maanden en wat regenbuien, denk ik wel dat deze hoes weer even meegaat.

Prima produkt. Snelle levering

Hoge, goede en constante kwaliteit!

Snel een degelijk product ontvangen

Nog niet op de boot geplaatst dekzeil maar ziet er bij uitpakken goed uit

Goede service,goede artikelen

Super snel

Snelle reactie en levering, helaas had ik de verkeerde maat besteld. Maar ook retourzending is weer snel afgehandeld. Tweede levering ook weer supersnel en nu had ik wel de juiste maat besteld. Bedankt.

toppie

snel en makkelijk bestellen en netjes op tijd geleverd top

perfect

foutje in de levering werd direct gecorrigeerd met excuses.

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.