Snelle levering en goed product

Het dakzeil past mooi, de kwaliteit op termijn moet nog uitwijzen

Bescherming auto

Alles prima in orde ,levertijd in orde .

Goed bedrijf

Goed bedrijf met snelle levering, keurig verpakt en goed materiaal!!

Mooie handzame hoes, met goede maten.

De hoes past goed op de BMW X2, welke is uitgezocht uit de tabel met maten, in dit geval uit de SUV.

Hoi Ruud, Goed om te horen dat de hoes goed past! Ik wil je bedanken voor de beoordeling en ik wens je veel plezier met de hoes. Groetjes, Mats

Snelle levering en kwaliteit!!

Super snel geleverd

Heel erg aardige adviezen en hulp bij het bepalen van de afmetingen van onze boothoes.

Heel erg goed!

Mooie zware kwaliteit

Heb het product snel ontvangen. Was verrast door de omvang en gewicht. Maar het werd al snel duidelijk dat dat kwam door de degelijkheid van de hoes. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd op onze auto. Eerst maar eens kijken hoe hij opgevouwen is om hem na gebruik weer in de tas terug te kunnen doen.

Goede communicatie, snelle levering en top product

Ik heb een hoes voor mijn tesla model 3 besteld. Dat ging makkelijk en de hoes werd snel geleverd via postnl en het product bevalt erg goed, een echte aanrader dus

Snel besteld en snel geleverd

Twee producten besteld wat snel en bijelkaar in één pakket is geleverd. Prima materiaal.

Maatvoering is uitstekend en levering conform de afspraak. Aanrader

Zie titel. Hoes zit goed in elkaar

Snelle en correcte levering. Goed en stevig afdekzeil voor mijn boot Past goed , ben zeer tevreden Een echte aanrader!!

Hoi Johan, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het in de smaak valt. Ik wens je veel plezier! Groetjes, Mats

Snelle levering, goed materiaal.

Over de aangegeven hoogte had ik twijfels, maar paste perfect. Goede autohoes.

goed product

een heel goed product en snelle levering. Duidelijke website. eenvoudig te bestellen

Zeer goed!

Bestellen ging zonder moeite en product werkt naar verwachting.

Prima geregeld

Snel en volgens afspraak

Ziet er goed uit.

Keurig in een draagtas.

Ben uitermate tevreden met de bestelling en de goede afhandeling,

Telefonisch goed bereikbaar.

Snelle levering en een bijzonder stevig en goed product.

Supersnel en volgens afspraak

Het bestelde werd de volgende dag al geleverd. Goed product en goede kwaliteit

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit

Hoes past perfect. Nu even afwachten wat deze doet op vakantie in Italie

Mooie kwaliteit

Zou het zeker aanbevelen,let wel op de maatvoering ivm rek van het zeil

Zeer snel geleverd. Geweldig

Goed product, prettige communicatie.

Na snel en prettig telefonisch contact een afdekzeil voor m’n cabrio besteld. Mooi dik en stevig zeil en past perfect.

Ik had helaas een te kleine hoes besteld. Kon ik ruilen en ben super goed geholpen per mail over de juiste maat. De hoes past nu perfect over de caravan en is zo goed beschermd!

heel goed

prima product , snelle levering , netjes verpakt , dus , goed

Terminalweg 19 a

3821AJ Amersfoort

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, caravan, camper of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.