Snelle levering en goed product

Goede kwaliteit

Heel tevreden over mijn aankoop

De zeilenspecialist heeft een heldere website, goede prijzen, snelle levering en mooie kwaliteit autohoezen.

Hoge kwaliteit afdekhoes

Het materiaal is van zeer hoge waterdichte kwaliteit en de hoes is zeer goed afgewerkt!

Kwaliteit en Service

Ik zocht een 4-laags camperhoes met aan beide zijden ritsen voor toegang als de camper onder de hoes stond. Volgens de klantenservice zaten er alleen ritsen aan de passagiers zijden. Foto's en instructiefilm toonden ook ritsen aan de bestuurderszijde, daarom toch besteld. De hoes was van goede kwaliteit en netjes afgewerkt maar helaas geen ritsen links. Daarom weer geretourneerd. Twee dagen later een creditnota en nu in afwachting van de terugstorting. Door Sergio van de klantenservice zelfs nog gebeld dat hij nog bij zijn contacten zou zoeken naar een hoes met ritsen aan beide zijden. Topbedrijf!

Heel positief

Goede advisering, snelle levering en heel goede prijs-kwaliteitverhouding

Bestelling en bezorging ging perfect

Bbqhoes is zo te zien van goede kwaliteit maar wat mij betreft had het iets langer gemogen maar daar had ik maar beter op de afmetingen moeten letten.

Snel geleverd. Degelijk materiaal. Past prima op mijn oldtimer.

Mooi sterk product

Mijn barbecue kan met dit product jaren buiten staan zo sterk is dit.

Prima service en product

Op mijn vraag naar de juiste maat hoes voor mijn auto kreeg ik snel antwoord. De bestelling en levering verliep smetteloos. Prima koopervaring.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit prima prijs

Goede kwaliteit prima prijs

Snelle levering, goed product

Ons bootzeil was snel geleverd. Eerst leek het te klein en hadden we contact met de klantenservice. Maar toen bleek dat we de voorkant van het zeil niet aan de voorkant van de boot hadden gedaan. Dus prima advies gehad. Snelle en vriendelijke reactie! Top!

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Keurig geleverd volgens afspraak

Zandzakjes en zijldoekklemmen passen niet goed op elkaar. Musketonhaak is te klein en gaat daardoor makkelijk kapot. Zakjes nu maar met een tyrep gemonteerd. Het werkt wel maar de oplossing is te duur voor de geleverde kwaliteit!

Goede kwaliteit gemakkelijk te plaatsen

Topwinkel gewoon goed!

Aanrader.

Prachtige buitenboordmotorhoes

De hoes is erg mooi en past precies. Het was de volgende dag al in huis.

Netjes geholpen

Snelle afhandeling van mijn retour

Snelle levering.

Snelle levering. Product is goed

Ziet er fijn uit !

Heb het nog niet kunnen plaatsen wegens gezondheidsproblemen

Mooie kwaliteitseisen hoes bakfiets

Goeden ervaring.

Positief

Idem

Snel geleverd mooi afgewerkt super!

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.