super snel geleverd

Zeer goede service, topartikel, heel behulpzame klantendienst! Zeker aan te raden.

Bij onzekerheid via mail info gevraagd over welk zeil ze aanraden voor onze wagen, snelle reactie met antwoord. De autogordel besteld en ontvangen. Past perfect en kwaliteit is precies zoals omschreven

super

De verwachten volledig ingelost

Vlotte verzending en aangenaam contact met goede uitleg.

Voor het eerst besteld. Zending snel verstuurd, door ongelofelijke weersomstandigheden is de aflevering door PostNL flink vertraagd. Geen schuld van de ZeilenSpecialist. Na tel. contact gerust gesteld en volgens vermoedden geleverd. Zeer tevreden !

Probleemloos!

zie boven.

Goede service en top kwaliteit

Niets op aan te merken. Alles was top

Perfect geregeld en goed meegedacht

Bij het bestellen zeer goed en bekwaam geholpen. Prima!!

Prima ervaring

Nogmaals prima ervaring , top service

Goede website en snelle levering.

Goede opvolging

Was iets vertraagd door post-Nl maar goede opvolging

Goede kwaliteit! Top!

Geweldige service mooie spullen goede kwaliteit

Snel besteld snel geleverd

Goede en duidelijke uitleg op de website Snel geleverd. Goed verpakt.

Snelle service en prima product

Ik heb ivm slecht weer op komst, snel de autohoes gekregen die ik voor mijn cabrio zocht, goede persoonlijke service en bereikbaarheid, goed product tegen scherpe prijs.

Vrijdagavond besteld en zaterdag geleverd Supersnel

Iets grotere haken aan de elastieken vanwege dikke velgen zou handiger zijn.Pasvorm is goed.

Ik had een dekzeil voor de auto uitgezocht maar wist niet zeker of dit goed was. Belde met het bedrijf en liet een boodschap achter, zou worden teruggebeld. In tussen nam ik de gok en maakte mijn keuze. Er werd teruggebeld en de verkoper liet weten dat ik een fout had gemaakt. In overleg met hem werd een ander formaat besteld. Mijn bestelling werd teruggedraaid en de verzending via PostNL gecanceld. Mijn betaling werd na drie werkdagen teruggestort. Mijn nieuwe bestelling werd na twee werkdagen geleverd. Er werd niet alleen prima service verleend maar ook meegedacht met de klant!

Super!!

Perfecte service Mooie zeilen

Super ervaring!!

Steeds bereid om een oplossing te zoeken nr het gepaste dekzeil met goede kwaliteit!

Zoals beschreven en snel

We waren op zoek naar een geschikte bescherming voor onze bakfiets aangezien deze buiten moet blijven staan.. Het aangekochte product was betaalbaar en doet zijn werk! Bovendien was het snel geleverd.

Vlotte service, goed produkt

Door de vlotte service van jullie kon ik net op tijd mijn oldtimer een winterjas geven met dit mooie maar ook barre winterweer. Zo kan dankzij jullie mooie zeil the old lady nog wat langer mee.

Correcte en stipte levering

Aan te bevelen

De bestelling prima geleverd, de dag na de bestelling en het was prima en veilig verpakt.

Mooi maar te klein

Was mooi op tijd binnen matriaal ook mooi maar helaas is hij net te klein en volgens de info zou deze moeten passen

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.