Snel geleverd mooi afgewerkt super!

Snelle levering, goed product

Zeer tevreden.

Prima website werkt snel en meteen volgende dag geleverd.

Na bezoek op kantoor prima.

In eerste instantie niet bereid op te retourneren. Na bezoek kantooradres toelichting gegeven en daar toch tot een retour gekomen.

Past geweldig

Mijn hoes past geweldig, en is van een goede kwaliteit gemaakt. Hier ga ik een lange tijd plezier van hebben denk ik

goede kwaliteit

goed spul

Top afdekhoes auto en snelle levering. Kan niet beter!

Top product en idem service

alle afspraken correct nagekomen

alle afspraken correct nagekomen

Afhandeling zoals meegedeeld.

Afhandeling zoals meegedeeld.

Is perfect hetgeen ik besteld heb

Ervaring heb ik niet is eerste zeil dat ik kocht Maar het is perfect

Super snelle service

Autohoes bestelt en na 2 dagen al geleverd in België. Helaas zat er een fabricage foutje in de hoes, maar deze werd onmiddellijk omgeruild. Ook dienst naverkoop heel vriendelijk en correct. Prijs kwaliteit 10. Hoes ziet er heel degelijk en stevig uit. Mooi materiaal.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Prima gelopen

Camperzeil gekocht past prima snel geleverd

Hoes paste niet mooi om de auto, en een bevestiging bandje scheurde gelijk in. Foto’s gestuurd en werd gelijk geholpen en direct een ander model hoes werd geleverd, ze waren zelfs bereid de hoes naar Spanje te sturen waar ik mij over de winter bevindt. Top service

Goed product en een hele snelle levering voor een leuke prijs

Een hele goede ervaring met dit bedrijf

de video is mooier dan de realiteit

Het label met front was onvindbaar en de hoeveelheid aanspanbanden achter en voor zijn de helft van wat de video laat zien en daardoor zit de hoes niet zo strak en dat gewapper is hopelijk niet schadelijk voor de camper.

Gewoon goed

Bestellen is simpel, afrekenen is simpel, bezorgen is snel en het product voldoet aan de verwachtingen

Na jaren eindelijk n goede hoes voor m'n oldtimer

Toen ik deze hoes uit de verpakking haalde had ik meteen het gevoel dat dit er een zou kunnen zijn die langer dan een winter mee zal Gaan.

Prima en snel geholpen

Zie boven

Het doet wat het moet doen

In december kondigden zich de vorstige dagen aan. Ruiten krabben. In was weer aan het hannessen met zo'n kleedje op de voorruit, ruitenwissers wilden niet meewerken, bijna de vingers tussen de deur omdat daar zo'n flapje tussen moet en toen zag ik iets bij de buurman. Een complete hoes! Alle ramen bedekt. Dat wilde ik ook als oplossing. Hij vertelde waar hij het had gekocht. Dus ook gelijk besteld. De perfecte oplossing. Ik moet zeker nog wat handigheid krijgen, het is een groot ding voor mijn Hyundai Tucson, maar het resultaat is subliem.

Het was geweldig geregeld.

Nvt

Goed produkt, snelle levering ook in het buitenland, goede service en prima track & trace

Gb

O.k.

O.k.

Ik heb wel 5 sterren gegeven.

Ik kan nog niet u product beoordelen heb hem net maar ik ga ervan uit dat het een goede kwaliteit is zit er nog garantie op de All Weatherhoes. De bezorging was uitstekend

Kwsliteit

Heb de hoes nog niet nodig gehad...maar zag dat het goede kwaliteit is.....in een hoes verpakt..zodat hij er later weer in kan...dus tevreden

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.