Snelle levering van een goed product.

Een goede ervaring snelle levering en een goed product.

zeer snelle levering,prijs-kwaliteit zeer goed

Prima kwaliteit

Snel geleverd, prima kwaliteit ondanks de grootste maat net te krap

Ben zeer tevreden over de Camper hoes

We hebben met dit bedrijf goede ervaring met de service en bezorging. De camper hoes is van zeer goede kwaliteit.

Voldoet aan verwachting.

Snel geleverd en goed product.

Zandzakkes

Super snelle levering en de hoes voor mijn buitenboordmotor was precies zoals ik had gehoopt !

S middags een hoes voor mijn buitenboordmotor besteld en andere dag reeds in huis. Informatie verstrekking aangaande bestelling en verzending was prima. Hoes was precies zoals ik had gehoopt dus een heel tevreden klant hier.

Goedemorgen Leo, Bedankt voor je review! Fijn dat de hoes precies zoals je had gehoopt. Mocht je er veel plezier van hebben! Met vriendelijke groet, Enzo

Positief

Levering had wat vertraging maar uiteindelijk toch ontvangen.

Goedemorgen Jean-Pierre, Excuses voor de vertraging. Door de drukte bij de bezorgdiensten lopen sommige leveringen wat uit. Ik hoop dat je alsnog veel plezier hebt van je bestelling. Met vriendelijke groet, Enzo

Snel geleverd, prima.

Mooi zeil voor auto. Alleen jammer dat er geen zeil is VW T Cross.

Pakket kwam in perfecte staat zonder extra verpakkingsmateriaal netjes op tijd binnen op de overeengekomen locatie.

Na advies alsnog veel geld kwijt!

Om zeker te zijn dat ik de juiste zeil zou bestellen heb ik gemaild met de zeil specialist. Bij het uitpakken van de zeil en over de sloep plaatsen, bleek de zeil niet goed af te sluiten en helemaal niet strak te zitten zoals beschreven. Ondanks alle accessoires die ik erbij heb gekocht allemaal watervallen. Kortom honderden euro’s uitgegeven om uiteindelijk een blauwe bouwsel van de Gamma te kopen. Wat is dit echt een onprofessioneel bedrijf!

Goedemorgen Paul, Jammer dat je bestelling niet naar je zin is. Wij hebben jou twee supportframes geadviseerd voor de stevigheid, maar helaas heb jij andere aankopen gedaan. Daarnaast is jou nog gevraagd om foto's zodat we je beter kunnen helpen. Helaas heb jij hier niet op gereageerd. Als wij een advies geven en dit niet wordt opgevolgd dan zijn wij niet aansprakelijk voor de gevolgen. De volgende keer is slim om ons advies op te volgen zodat dit niet gebeurd. Wij staan er uiteraard voor open om dit netjes af te handelen. Mocht jij dit ook willen dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Enzo

Makkelijk en snel

Hoes is van degelijke kwaliteit iets aan de krappe kant door handvat daardoor BBQ iets breeder is dan 140 cm maar die schroef ik er af.

Prima caravan hoes besteld en ontvangen

Correct en punctueel

Snelle levering en erg goede nazorg bij aandachtspunten

goed product

Produkt wat ik heb bestelt keurig bezorgt

Prima bedrijf

Altijd goed en snel geleverd

De afgelopen jaren voor diverse bootjes een afdekzeil besteld , prima kwaliteit en pasvorm . En altijd snel geleverd

Dag Gerard, Bedankt voor je beoordeling! Erg leuk om te lezen dat je een trouwe klant bent bij ons en dat je blij bent met onze service en producten! Met vriendelijke groet, Enzo

Doen wat ze zeggen.

Snelle levering, retourzendingen worden vlot en probleemloos afgehandeld.

Goede snelle levering

Online besteld en binnen de afgesproken levertijd geleverd. Netjes verpakt in een doos en als je hem eruit haalt zit hij in een handige draagzak.

Kwaliteit en info zijn in orde.

Producten voldoen aan de verwachtingen. Telefonische extra info: correct en vriendelijk.

Past precies en snel geleverd

Ok

goed materiaal, prettig geprijsd, snel geleverd.

goed materiaal, prettig geprijsd, snel geleverd.

Snelle levering , goedkoop

Snelle levering, goed product

Zeer stevige jetskicover, universeel dus past niet overal even goed maar wel hele goede en stevige kwaliteit

Beste Mari-Anne, Bedankt voor je beoordeling! Ik hoop dat je veel plezier hebt van de jetskicover! Met vriendelijke groet, Enzo

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.