Doen wat ze zeggen.

Snelle levering, retourzendingen worden vlot en probleemloos afgehandeld.

Goede snelle levering

Online besteld en binnen de afgesproken levertijd geleverd. Netjes verpakt in een doos en als je hem eruit haalt zit hij in een handige draagzak.

Kwaliteit en info zijn in orde.

Producten voldoen aan de verwachtingen. Telefonische extra info: correct en vriendelijk.

Past precies en snel geleverd

Ok

goed materiaal, prettig geprijsd, snel geleverd.

goed materiaal, prettig geprijsd, snel geleverd.

Snelle levering , goedkoop

Snelle levering, goed product

Zeer stevige jetskicover, universeel dus past niet overal even goed maar wel hele goede en stevige kwaliteit

Beste Mari-Anne, Bedankt voor je beoordeling! Ik hoop dat je veel plezier hebt van de jetskicover! Met vriendelijke groet, Enzo

Product bevalt goed en snelle levering.

Rondgekeken op diverse sites. Uiteindelijk bij de ZeilenSpecialist de juiste Caravanhoes gevonden en besteld. Prima kwaliteit en snelle levering. De caravan staat nu droog en veilig.

Product zoals omschreven makkelijk en stabiel

Uitstekende service en mooi product

Ik had per ongeluk de verkeerde maar caravan hoes besteld. Gelijk een mailtje erachteraan gedaan en kreeg snel een mail terug met de link naar de juiste maat. De order die ik al besteld had konden ze nog tegenhouden, dus nu staat ons tinihouse op wielen netjes helemaal afgedekt voor de winter.

Snel en goed geleverd

Sarongs besteld,volgende dag op tijd geleverd

Snel geleverd, goede prijs

Rating op basis van levering en prijs; Caravanhoes nog steeds niet kunnen testen vanwege vele regen, caravan nog te reinigen en drogen en pas dan kan de hoes getest worden. Zeer benieuwd naar de pasvorm.

Super snelle service.

Goed product.

Zeer snelle levering

Snelle levering, alleen de track and trace duurde even.

Oftewel of de bestelling in behandeling genomen was, maar na een paar dagen kreeg ik wel de aflevering. Voor de rest geen klagen

Tot nu toe. Bevalt het goed! Net een paar dagen in gebruik, maar voelt stevig aan.

prima geregeld netjes verpakt

prima bedrijf

Prima product

Deze ondersteunende paal valt niet om als de wind onder het zeil komt.

Super snelle levering na telefonisch goed advies.

We moeten het zeil voor de caravan nog passen. Helaas regent het steeds. Mocht hij niet goed zijn mogen wij hem retour sturen. Daarom wachten we op droog weer, retour gaat alleen als hij onbeschadigd is.

Goed contact, snel telefonisch gereageerd, attent meegedacht en binnen 24 uur geleverd. Top!

Snelle levering.

Na bestelling de volgende dag al in huis. Maat-S paste goed over de Fiat barchetta. Makkelijk te plaatsen, alleen geen aanduiding of beschrijving m.b.t. een voor en/achterkant van de hoes. Materiaal voelt goed en stevig aan.

Geweldig en betrouwbaar bedrijf.

Caravqnhoes besteld. Ik dom, verkeerde maat besteld. Savonds een nieuwe besteld, werdt de anderemorgen geleverd. De verkeerde terug gebracht. En binnen een paar dagen het geld teruggestort. Kan niet zeggen dan petje af. En een prachtige kwaliteit caravanhoes. Waar we hopelijk wat jaren plezier van hebben. Bedankt en ga zo door. Albert de Bruijn, leerdam.

Mooi product en snelle levering.

Gevonden wat ik zocht, mooi product en vlotte levering.

Zuidergracht 43759 3763LS Soest

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.