Goed contact, snel telefonisch gereageerd, attent meegedacht en binnen 24 uur geleverd. Top!

Snelle levering.

Na bestelling de volgende dag al in huis. Maat-S paste goed over de Fiat barchetta. Makkelijk te plaatsen, alleen geen aanduiding of beschrijving m.b.t. een voor en/achterkant van de hoes. Materiaal voelt goed en stevig aan.

Geweldig en betrouwbaar bedrijf.

Caravqnhoes besteld. Ik dom, verkeerde maat besteld. Savonds een nieuwe besteld, werdt de anderemorgen geleverd. De verkeerde terug gebracht. En binnen een paar dagen het geld teruggestort. Kan niet zeggen dan petje af. En een prachtige kwaliteit caravanhoes. Waar we hopelijk wat jaren plezier van hebben. Bedankt en ga zo door. Albert de Bruijn, leerdam.

Mooi product en snelle levering.

Gevonden wat ik zocht, mooi product en vlotte levering.

Goede kwaliteit

Mooi en goed zeil.

snelle levering zoals beloofd hoes mooi verpakt

werd de volgende dag geleverd en paste goes over de auto dik tevreden

Keurig binnen 1 dag geleverd

Goede ervaring , duidelijke website

perfecte levering

De communicatie met deze firma verloopt prachtig. De bestelling wordt goed opgevolgd en netjes perfect geleverd. Een aanrader !

Fijne site met goede producten.

Goede internetsite en een breed assortiment.

Vlug en mooi geleverd

Een bedrijf dat aan de verwachtingen van de klant voldoet

Goede kwaliteit

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Keurig en netjes op tijd afgeleverd

Artikel voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Geen enkel probleem met bestellen/afleveren. Ben er zeer tevreden over. Aanrader

Makkelijk te bestellen. Snelle verzending. Het afdekzeil past perfect op onze bakfiets en is van degelijke kwaliteit.

Perfecte snelle levering en top producct

Product is de perfecte manier om uw camper te beschermen. Even met twee personen de hoes over de camper doen en dan vast maken met meegeleverde spanbanden. Prima materiaal.

Super vandaag besteld morgen in huis!!

De service is bij de bestelling erg goed. Ook telefonisch bereikbaar of ze bellen snel terug!

Dekzeil voor boot besteld bij de zeilen specialist. Bleek na vlotte levering helaas geen passend zeil voor mijn boot. Teruggestuurd en snel mijn geld retour gekregen. Prima service ervaring dus.

Geweldig, super kwaliteit .

De volgende dag al in huis , helemaal tot in West Vlaanderen. Goede kwaliteit met zachte binnenkant . Beste auto afdekzeil dat ik tot nu toe gekocht heb .

Goed advies

Heel vlotte bediening

Heel vlotte afhandeling en prima materiaal,heel vriendelijke telefonisch onderhoud.

Top kwaliteit

Top kwaliteit hoes. Goede materiaal. Ik denk zelfs beter dan de originele hoes die ik had.

Prima product stevige kwaliteit en makkelijk aan te brengen

We hebben hier een camper hoes besteld voor onze camper van bijna 7m. De hoes past prima en waren verrast door de eenvoud van het aanbrengen. Het gebruikte materiaal is van uitstekende kwaliteit. Ook de geïntegreerde spanbanden zitten precies op de goede plaats. Onze camper is nu klaar voor de winter. We overwogen in eerste instantie om er een carport voor te bouwen. Dit speciale zeil lijkt een erg goed alternatief en kost een fractie van zo'n carport. We zijn benieuwd hoe het er allemaal uitziet in het voorjaar wanneer de hoes er weer afgaat. We hebben daar het volste vertrouwen in. Het zeil materiaal is ademend dus we verwachten geen problemen.

Mooi en snelle levering

Zie boven

snelle levering en kwalitatief prima product

snelle levering en kwalitatief prima product

Zeer goed. snelle levering. Ik moet het zeil wel nog passen op de caravan

Website zeer duidelijk. Snelle levering en goede berichten om tijdstip levering op te volgen. Ik veronderstel dat het zeil in orde zal zijn maar moet het wel nog aanbrengen op de caravan.

Zuidergracht 43759

3763LS Soest

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, motor of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.