Geweldige mensen veel geduld

Ik ben heel goed geholpen fijne laptop

Bedankt voor deze mooie beoordeling en review. Fijn om te horen dat u de werkwijze van onze werknemers ook als prettig hebt ervaren. Wij gaan dit zeker doorgeven.

Goede service!

Altijd goede service bij jullie. Grote of kleine problemen lossen jullie op!

Bedankt voor de mooie beoordeling en review, dat waarderen we enorm!

Goede en eerlijke service

Goed advies gekregen bij het kopen van een tweedehands laptop voor mijn dochter ivm studie. Zeer tevreden.

Bedankt voor de dikke voldoening en de mooie review. Mochten wij nog iets kunnen verbeteren dan horen wij dit heel graag. Wij wensen uw dochter veel plezier met de laptop en veel succes met haar studie. Heel graag tot ziens.

Goede Service

Onze 1e eerste school laptop voor 1 van onze kinderen hier gekocht en met 6 kinderen zeker niet de laatste Betaalbaar en een zeer goede service !! laptop werd na een kleine aanpassing zelf thuis bezorgd incl een extra hoes..enorm attent !!

Wat een mooie beoordeling en geweldige review! Wij vonden het heel vervelend dat de touchpad niet goed bleek te werken. Gelukkig konden we dit in onze werkplaats snel oplossen. Omdat we voor werkzaamheden ook vaak buiten Ommen moeten zijn konden we in dit geval de laptop snel weer bij u afleveren omdat we in de buurt moesten zijn. Een hoes als kleine attentie voor het ongemak is wel het minste. We hopen jullie in de toekomst vaker van dienst te mogen zijn. Wij wensen uw dochter veel plezier met de laptop.

Erg goede service, vriendelijk personeel

Snelle en vriendelijke service

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Goede service en goede kennis van zaken!

Bedankt voor deze dikke voldoende. Mochten u nog verbeterpunten hebben dan horen wij dat uiteraard heel graag.

Heel goed, betrouwbaar

Klantvriendelijk,goede service

Bedankt voor deze prachtige beoordeling en review. Dat waarderen wij enorm.

Vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Prettig en servicegericht.

mooie laptop wel wat langzaam

Mooi en goed geleverd. Hij is wel wat traag.

Goede laptop met super service!

Bij Voscomtronics een goede occasionlaptop gekocht. Bij de aankoop stond er dat de laptop was voorzien van een 128 gb ssd schijf. Tijdens het klaar maken van de laptop bleek er een HDD in te zitten. Er is direct door Voscomtronics een 240 gb ssd schijf in gezet. Perfecte service!

We doen ons uiterste best om alles vlekkeloos te laten verlopen, maar helaas gaat er toch wel eens iets mis. Dat vinden wij heel vervelend. We willen er dan in ieder geval voor zorgen dat het voor u als klant uiteindelijk naar tevredenheid wordt opgelost. Als kleine compensatie voor het ongemak proberen we naar iets te zoeken waar u als klant iets aan heeft. In dit geval was dat een grotere opslag. We waarderen het dat u deze beoordeling en review heeft geplaatst. Heel graag tot ziens!

Wij zijn super goed geholpen, met de aankoop van een laptop.

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Heel graag tot ziens!

Hier zouden andere partijen een voorbeeld aan kunnen nemen!

Goede service. Ik had een klein probleempje met de stekker toen ik hem thuis had. Maar binnen een dag had ik alweer een nieuwe thuis. Echt top! Normaal schrijf ik geen reviews maar hiervoor maak ik een uitzondering.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en positieve review.

Zeer klantgericht en behulpzaam.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons deze mooie beoordeling en review te geven.

Vlot geleverd en uitstekende service , top bedrijf !

Bedankt voor deze mooie beoordeling en positieve review!

Laptop bevalt goed

Laptop bevalt goed

Bedankt voor deze dikke voldoende. Een 7 kan beter. Mocht u nog tips hebben voor ons waarmee wij in de toekomst een hogere beoordeling zouden kunnen verdienen dan horen wij dit graag.

Snelle levering van een tot nu toe prima apparaat.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Positieve ervaring.

Info over het de te verkopen laptop is ruim gegeven. Al met al prima tevreden.

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en review!

Super service en eerlijke mensen.

iPad 4 gekocht, 2e hands. Werkt super, goed geïnformeerd. Goede prijs/kwaliteit. Erg tevreden!

Amina bedankt voor de mooie beoordeling en review.

Het contact via Whatsapp verliep ontstekend.

Prima service. Het contact via Whatapp verliep heel goed. Vragen werden zo direct beantwoord wat leidde tot snelle actie. After-sales service ook dik in orde!

Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze mooie beoordeling en review te plaatsen. Dit waarderen wij enorm!

Goed bedrijf, vriendelijke mensen

2e hands laptopje gekocht. Snel en volledig geïnstalleerd opgehaald. Prima prijs/product. Enige puntje was dat het een overgeplakt duits toetsenbord had. Werkt verder prima, maar dat had ik graag vooraf geweten.

Bedankt voor de mooie beoordeling en review. We hebben uw opmerking over het toetsenbord opgepakt. Ook deze kritische noot stellen wij op prijs omdat we ons daarmee alleen maar kunnen verbeteren.

hulpvaardig en vriendelijk

Hulpvaardig en vriendelijk.

Bedankt voor deze positieve beoordeling en review. Hier zijn we erg blij mee.

Behulpzaam

Ik zou niet weten wat ik hier moet invullen. U had wat ik zocht, u heeft het geleverd en ik heb het betaald.

Bedankt voor de heldere en positieve beoordeling, dat waarderen wij zeer!

Prettig contact en vlekkeloze levering

Prettig contact en vlekkeloze levering

We vinden het persoonlijke contact met onze klanten erg belangrijk. Het is dan ook fijn hier een positieve terugkoppeling op te krijgen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review en beoordeling te plaatsen.

Goede service en productkennis

🤗

Gerben bedankt voor de positieve beoordeling. Waarderen wij zeer!

Eerst ging fout daarna goed hersteld

Na enkele dagen wachten eens gebel waar mijn bestelling bleef oei blijkbaar iets mis toen werden alles in het werk gesteld om de fout te herstellen na de levering nog een telefoontje of nu alles oké was

Al doen wij zo hard ons best alles vlekkeloos te laten verlopen, ook bij ons gaat er wel eens iets fout. Dan kunnen we ons spreekwoordelijk wel voor onze kop slaan. Fouten zijn er om zo snel mogelijk hersteld te worden. Al hadden we natuurlijk liever gezien dat alles direct goed was verlopen. We waarderen uw review en beoordeling daarom des te meer. Het laat zien dat wij niet perfect zijn, maar dat we uiteindelijk wel alles zullen doen om het naar tevredenheid op te lossen.