Super goede Service

Een aanrader

Roy bedankt voor deze prachtige review! Waarderen we enorm, evenals onze meer dan prettige samenwerking!

Goede service en vriendelijk personeel.

opmerking: Bij levering zat de oplader van laptop niet erbij, telefonisch contact gehad en zoals beloofd had ik de volgende dag het in huis. Prima service

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een mooie 4-sterren review te plaatsen. De adapter hadden wij niet mogen vergeten, is slordig geweest van ons. We werken met controle lijsten, maar zo af en toe glipt er toch iets tussendoor. We waarderen ook de kritische noot, want dat houdt ons scherp! Uiteraard proberen we dit soort fouten zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. We vinden het fijn van u een terugkoppeling te krijgen waaruit wij op mogen maken dat dit gelukt is.

Een gemakkelijke HP laptop——top!

Snelle afhandeling, zo snel dat er per ongeluk toch net iets verkeerd ging. Van de oude laptop was de software beschadigd en ik had gevraagd of dat nog gerepareerd kon worden, zodat ik dingen die ik nog niet had opgeslagen, kon mee te nemen naar de nieuwe laptop. In alle goedheid heeft men toen gedacht om alles van mijn oude laptop maar over te zetten naar de nieuwe... gevolg... ik ben nu gestart met een zwaar vervuilde laptop helaas... erg jammer!

Is hier nog contact met u over geweest? Als dat niet het geval is, dan willen we het heel graag alsnog oplossen. Veel van onze klanten willen graag alle data overgezet hebben van de oude naar de 'nieuwe' laptop. In deze hebben wij het niet goed met u gecommuniceerd. Als Windows op de oude laptop nog hersteld is, dan zouden we de data van de 'nieuwe' alsnog over kunnen zetten op de oude. Dan start u met een schone lei. Wij koppelen dit in ieder geval even terug met onze werkplaats en als het nog niet naar tevredenheid is opgelost nemen we even contact met u op om verder te overleggen.

Met kennis van zaken hoef je hier je aankoop niet te staken!

Zeer positief in algemene zin. Met raad en daad wordt je begeleid in al je wensen voor je aanschaf. Alweer een tevreden klant gewonnen!

Wat een geweldige review en beoordeling. Hier worden we heel blij van!! Bedankt dat u de moeite heeft genomen dit te plaatsen.

Een zeer goede service gerichte persoonlijke organisatie

In het depot hadden ze de verkeerde oplaadstekker bijgevoegd. Na een telefoontje werd ik direct terug gebeld door Rico. Hij heeft op vrijdag einde van de middag direct de juiste stekker nog op de post gedaan. Zaterdagmorgen al binnen. Kijk er gaat overal wel eens iets mis.. maar het gaat er om hoe je dat oplost. Goed gedaan!

Wat een prachtige beoordeling en review! We besteden veel aandacht aan hoe we dingen zo vlekkeloos mogelijk kunnen laten verlopen, maar ook aan hoe we omgaan met fouten die gemaakt worden. U omschrijft precies waar wij ons als team hard voor proberen te maken. Fouten zijn, hoe graag we dit ook zouden willen, niet altijd te voorkomen. Dit komt omdat we met mensen werken, en waar gewerkt wordt vallen ook de spreekwoordelijke spaanders. Waar we wel een verschil in kunnen maken is de wijze waarop we daarna met deze fouten omgaan. Het is voor ons heel waardevol deze positieve terugkoppeling van u te ontvangen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen dit te plaatsen, we koppelen dit zeker terug naar onze werknemers.

Goed advies en service

Goed advies, fijne service en lekkere koffie!

Bedankt voor de dikke voldoende! Ook heel fijn om te horen dat de koffie, net als onze service en het advies, goed in de smaak vallen :-). De koffie staat altijd voor jullie klaar!

Oplossings gericht gewerkt

Na problemen met de computer, hebben ze de problemen netjes en snel opgelost.

Bedankt voor de mooie beoordeling en review. Fijn om te horen dat alles snel en naar tevredenheid is opgelost.

Goede begeleiding, vragen duidelijk antwoord, goede sevice

Winkel waarin je thuis voelt. Ondanks veel onwetendheid behulpzaam met kennis. Kan rustig teugkomen als je iets niet weet garantie goed en nodigt uit dat je net zoveel weet als andere klanten. Geen hoogdravend gedoe en klantvriendelijk.

Bedankt voor de mooie beoordeling en review. Wij vinden het erg belangrijk om een goed en persoonlijk contact met onze klanten te hebben. We proberen onze drempel zo laag mogelijk te houden en beantwoorden ook graag de vragen die onze klanten hebben. Dat is ook de reden waarom we jaren geleden gekozen hebben voor een open werkplaats. Dan is het eenvoudig om de laptop of pc even op een werkplek te zetten en het e.a. uit te leggen of vragen te beantwoorden. Voor ons is het heel waardevol te weten dat dit op prijs gesteld wordt en een meerwaarde heeft. Daarom willen we u bedanken dat u de moeite heeft genomen deze review te plaatsen. Heel graag tot ziens!

Een goed geprijsde prima laptop

Bij Voscomtronics koop je een laptop die in het bedrijfsleven een paar jaar heeft gewerkt. De laptop is nog prima, wordt nagekeken en optioneel voorzien van snellere onderdelen zoals een SSD schijf. Risico loop je niet, je hebt een jaar garantie. Ondertussen al 3 laptops ontvangen, zien er uit als nieuw

Han bedankt voor de mooie review en beoordeling. Jullie wonen niet echt naast de deur, maar toch zijn jullie trouwe klant bij ons. Dat waarderen wij enorm!

Goede service!

Goed!

Bedankt voor deze dikke voldoende, zijn we zeer blij mee!

goede service en behulpzaam personeel

ik had een latop besteld die niet helemaal was wat ik wou. heb er heen gebelt en ben langs gekomen en daar super geholpen voor een ander type latop. top zaak!

Beste ErikJan, bedankt voor de positieve beoordeling!

Pluspunten

Prima service, goede en geduldige uitleg. Voor de tweede keer een occasion laptop hier gekocht en opnieuw zeer tevreden.

Bedankt voor deze mooie beoordeling en review. Het is voor ons fijn te horen dat de occasions geheel aan de verwachting voldoen. Bedankt voor jullie vertrouwen in onze producten en in ons bedrijf. Dat waarderen wij enorm.

Pluspunten

8.5 punt

geen.jullie hebben een goede service

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

Vlot en prima communicatie.

Geen

Bedankt voor deze mooi beoordeling en review!

Pluspunten

vlotte mensen die je goed te woord staan met verstand van zaken.

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen onze deze mooie review en beoordeling te geven. Dat waarderen wij zeer!

Pluspunten

Heel goed bedrijf vlot en netjes geholpen. Denk mee wat voor de klant het beste is.

ga zo door

Bedankt voor de 5 sterren en het noemen van de pluspunten. Dankzij deze informatie weten wij of wij de juiste koers varen, en waar we her en der bij kunnen sturen. Waardevolle informatie dus!

Pluspunten

Zeer servicegericht en uitermate vriendelijk personeel. Verkopen goede producten

Ga zo door.

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen deze mooie beoordeling te geven.

Pluspunten

Goed en snel geholpen en vriendelijk Prima verstand van laptops

Geen verbeterpunten prima bedrijf

Bedankt voor deze prachtige beoordeling!

Pluspunten

Deskundig en vlotte bediening

Soms een persoon meer in de winkel bij drukte...

Bedankt voor de mooie beoordeling. Ook aan de verbeterpunten hebben wij heel veel. Wij doen ons best om de bezetting in de winkel zo ruim mogelijk te houden. Om die reden hebben wij sinds kort Tom aangenomen voor minimaal drie dagen per week. Desondanks kan het nog wel eens voorkomen dat door drukte in de winkel en/of buitendienst de wachttijden wat langer zijn dan wij zouden willen. Wij nemen het punt zeker mee en zullen alert blijven.

Pluspunten

Klantvriendelijk ! , goed advies, niet opdringerig, afspraken worden nagekomen.

geen , alles klopt, en zelfs de koffie is goed

Bedankt voor de mooie beoordeling en het benoemen van de pluspunten. Dit is informatie waar wij veel aan hebben.

Pluspunten

Goede en snelle service

Bedankt voor de meer dan mooie beoordeling!

Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze mooie beoordeling te plaatsen. Dit waarderen wij enorm!

Pluspunten

Professioneel bedrijf , werkt zeer transparant. Vorig jaar een Occasion laptop aangeschaft die toch niet helemaal naar behoren werkte en dit is perfect en naar tevredenheid opgelost. Vrij recent een occasion laptop voor mijn zoon aangeschaft waar ook hij super blij mee is !

Bedankt voor de mooie beoordeling. Helaas zit er heel soms een laptop bij die niet aan de verwachting voldoet. Wij zullen er alles aan doen om dit op te lossen. Fijn om te horen dat dit in jullie geval ook naar volle tevredenheid is opgelost en dat ook jullie zoon tevreden is over zijn aangeschafte laptop.

Pluspunten

Fijn en gemoedelijk geholpen, goed aansluitend bij kennisnivo

Geen

Bedankt voor de geweldige 5-sterren beoordeling en het benoemen van de pluspunten die u als prettig hebt ervaren. Dit is voor ons waardevolle informatie.

Pluspunten

Klantvriendelijk, zeer behulpzaam, goed advies

Bram, bedankt voor de mooie beoordeling!