Product is goed, slechte service

Een waterontharder is een aanrader. Echter Waterluxe vraagt veel geld voor montage. Bij offerte wordt gezegd dat men ongeveer 2 uur bezig is. In werkelijkheid was het 40 minuten. Slordige montage, stekkers van andere apparaten zijn zonder te zeggen verwijderd voor de waterontharder. Op klachten/vragen per mail wordt niet gereageerd, per telefoon wordt lacherig gereageerd en gezegd dat je het zelf moet oplossen. Kortom, koop wel een waterontharder, maar niet bij Waterluxe

Top bedrijf

Deskundig advies: Waterluxe Duo 7. Advies en installatie binnen no time geregeld. Op de afgesproken datum en stipt op tijd was de installatie binnen een uur geïnstalleerd en wel op zeer deskundige wijze. Vriendelijke en beleefde installateur. We zijn zeer tevreden met deze aankoop en bevelen dit bedrijf aan. De prijs was zeer redelijk. Dat we bij de aanschaf en installatie ook nog eens 4 zakken zout gratis ontvingen vonden we heel goed. Met de werking van deze waterontharder zijn we zeer tevreden en we bevelen het van harte aan.

Superfijn

Super zacht water met douchen. Drinkwater veel lekkerder. Super geholpen via telefoon en mail. Installateur was zeer beleefd en geeft super advies!!

Super goede service! Perfecte uitleg en een top apparaat. Geholpen door Jesse!

Waterluxe wilde mij ontvangen in het bedrijf waar ik een voorlichting en rondleiding kreeg zonder daar een afspraak voor te maken. Alle vragen werden beantwoord en nader toegelicht. Een professioneel en mooi bedrijf. Super enthousiast en vriendelijk. Uiteindelijk met twee waterontharders (een voor collega) naar huis gegaan. Met alle informatie was de installatie super eenvoudig. Instellen van de waterontharder was super gemakkelijk. Het apparaat werkt uitstekend en na behoren. Jesse bedankt!

Top geholpen door Martijn!

Vandaag is onze waterontharder door Martijn geplaatst in Waddinxveen. Vriendelijke man, hij heeft alles helder uitgelegd en het plaatsen ging sneller dan verwacht. Al met al: topservice!

Uitermate deskundig advies, goede prijs en snelle levering. Niet over nadenken. Top bedrijf!

Goede ervaringen met het systeem

Al 15 jaar met alle tevredenheid in gebruik. weinig schoonmaak middelen nodig en ook weinig poetsen. glazen douchdeur nog steeds als nieuw. Goede service en bij vragen snel antwoord

Snelle en adequate service!

Oude systeem bleek na een jaar of 13 defect. Onmiddellijk ter plekke vervangen door een nieuw systeem.

Superfijne hulp, goede expertise

Fijne hulp gehad van Martijn, hij heeft ons thuis goed geholpen. Ook nadat we dachten dat er iets niet klopte, stond hij heel vrolijk voor de deur en hielp ons met al het gemak. Dank voor de fijne service.

Zeer tevreden met de waterontharder van Waterluxe!

We hadden al een wat ouder model staan van waterluxe. Deze hebben wij laten vervangen door een nieuw model met een grotere capaciteit. Zeer tevreden met deze nieuwe waterontharder. Snelle plaatsing en hele goede service. We raden het een ieder aan deze waterontharder te laten plaatsen door waterluxe!

heel goede service en zeer vakkundige en vriendelijke monteur

6 november 2020 onderhoudsbeurt an de waterontharder laten doen. Heel aardige en vriendelijke monteur, heeft ons goed geholpen en alles goed uitgelegd. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf.

Goede service van Jesse. Monteur Martijn was snel ter plaatse voor de aansluiting van een nieuw besturingssysteem van de ontharder.

Professioneel en zeer correct.

De monteur was er op het afgesproken tijdstip. Correct in omgang en heeft gekeken naar de beste oplossingen mbt de plaatsing van de waterontharder. Martijn was onze monteur. Bijzonder correct en professioneel. Ik kan Waterluxe aanbevelen.

In één woord: plezierig.

Precies op afgesproken tijd. Was heel doelgericht en effectief bezig. De service bij Waterluxe staat met hoofdletters!

Reparatie valt duur uit

Waterluxe gebeld voor een foutmelding op de ontharder en vervolgens een afspraak gemaakt voor de reparatie. Bij ontvangst van de factuur blijkt dat er een basis servicebeurt is uitgevoerd terwijl ik daar niet naar gevraagd heb en door de monteur ook niet op voorhand over gesproken is. Reparatie bleek een geoxideerd draadje te omvatten (15 minuten werk). Bij navraag over de hoogte van de factuur wordt gesproken over voorrijkosten en uurloon (dit is ook niet gespecificeerd op de factuur) en onduidelijk aangegeven waarom de basis servicebeurt is uitgevoerd. Een teleurstellende ervaring en geen goede reclame!

Professioneel, snel en vaardig

Via wat mailwisselingen is snel ons probleem achterhaald en kon ik het zelf verhelpen middels wat producten aangeschaft bij hun winkel. Echt top service!

Gewoon Klasse

Wij hadden erg veel kalk in ons waterleidingnet. We wonen in Duitsland en moesten het systeem zelf aansluiten. Dit was geen probleem omdat onze Duitse loodgieter alle voorbereidingen getroffen had en met de duidelijke handleiding en support van Waterluxe is het in korte tijd gelukt aan te sluiten. We leven nu kalkvrij! dit was ook echt noodzakelijk omdat al enkele kranen door teveel kalk de geest hadden gegeven. De waterkwaliteit is perfect nu. Je koopt wel eens vaker dingen waar je niet altijd blij van wordt maar dit kan ik iedereen aanraden (heb ik in mijn vrienden en kennisen kring ook al meermaals gedaan) We hebben de Combi 12 en wij zijn zeer tevreden. De beste aankoop in tijden.

Meer luxe in huis door waterluxe!!

Ik ben zeer tevreden over de firma Waterluxe, die na een 1e telefonisch contact, zeer klantvriendelijk en professioneel te werk is gegaan. Er werd vakwerk geleverd! De klant is daar nog steeds Koning! Van het eindresultaat, een ontkalkt waterleidingnetwerk in mijn woning, geniet ik nog elke dag, omdat er geen kalkaanslag meer optreedt in bijvoorbeeld de badkamer, dat scheelt flink wat poetswerk aan kranen en douchewand. Ik ben er zo tevreden over dat ik zelfs mijn kinderen en vrienden zo enthousiast heb kunnen maken, dat zij ook met Waterluxe in zee zijn gegaan om eenzelfde ontkalker in hun woning te laten installeren!

Duidelijk en eerlijke uitleg

Duidelijke uitleg hoe te installeren en dat het instellen van het apparaat ( voor mij een loodgieter ) heel simpel te doen is en dat was ook zo.

Vervanging van besturingssystemen

Na 8 jaar probleemloos te hebben gewerkt is de besturing defect gegaan gemeld bij waterlux en is zeer netje opgelost. Beschrijving om te vervangen zat er bij Vriendelijk geholpen en bellen of mailen en de andere dag de spullen binnen

Super apparaat!

Wij hadden totaal geen ervaring met een waterontharder. Ik kan het iedereen aanraden.... Het systeem werkt perfect, lekker zacht bij het douchen, zelfs de zelf gezette thee met verse theeblaadjes krijgt een andere smaak. Al met al geweldig!

Alles blijft geweldig kalkvrij, en is het heerlijk voor de huid!

Al sinds begin 2016 een waterontharder van Waterluxe, en het werkt top! Alles blijft mooi kalkvrij en scheelt erg veel tijd met schoonmaken. Daarnaast voelt de huid ook een stuk zachter, je merkt het direct. Ik zou iedereen aanbevelen om een waterontharder van Waterluxe aan te schaffen.

Zeer tevreden over meedenken waterlux

Bij de hele familie een waterontharder geplaatst. Zijn zeer tevreden over de verwerking ervan. Het helpt heel goed tegen exeem,de kinderen en kleinkinderen smeren niet meer met zalfjes.

Prettig contact en zeer compleet geleverd

Na wat speurwerk te hebben gedaan zijn we uitgekomen op de Waterluxe Duo 12, wat info aangevraagd en we kregen snel en uitgebreide uitleg. Het telefonisch contact was ook zeer prettig en niet zomaar een verkooppraatje maar echt meedenken met mijn situatie en goede uitleg over hoe en waar te plaatsen. Uiteindelijk hebben we de waterluxe Duo 12 geheel compleet besteld inclusief flexibele slangen en dergelijke zodat ik thuis alleen maar de waterleiding door hoefde te zagen en verder zat alles compleet in de geleverde doos (2 dagen na bestelling binnen) tijdens het aansluiten had ik nog een vraag, en ook in het weekend krijg je gewoon antwoorde terug. Kortom zeker aan te bevelen om je waterontharder hier te bestellen, compleet en thuis kan bijna iedereen zelf het werk uitvoeren.

Service en waterontharder allebei top!

We hadden al 2 andere waterontharder-verkopers aan huis gehad, toen we hoorden van Waterluxe. Waar die eerdere verkopers echt voelden als verkopers, voelde het bij Waterluxe meteen goudeerlijk en duidelijk. Twentse betrouwbaarheid dus. Geen gezeur over prijzen, de bypass zit mooi bij de prijs in, en de installatie ging goed en voorzichtig. We zijn heel blij met de service en natuurlijk de waterontharder zelf!