Snel en zeer netjes geïnstalleerd.

Gerrie heeft de waterontharder zeer snel en vakkundig geïnstalleerd. Ook buiten bij afvoer keurig weggewerkt. Het effect nog even afwachten maar het water smaakt al beter.

doe gezond alles op 0,0 % bier en zelfs water.

ik heb al 10 jaar onthard water. Nu was het tijd voor een mooi klein nieuw systeem. prima gemonteerd en erg vriendelijke monteur. Gr eric

Wat een mooi cijfer, een tien, dank je wel Eric! Bedankt voor de complimenten, we geven ze door.

geweldig

installatie keurig en netjes gedaan en duidelijke uitleg gehad. Je merkt het gelijk, t water smaakt beter en shampoo en doucheschuim schuimt beter. Ook geen kalkaanslag meer in toilet en wasbak. Heel erg tevreden over de waterluxe.

Wat fijn Hanneke, dat je zo tevreden bent. En nu al geniet van alle voordelen van het zachte water. Dank je wel voor je review!

WaterLuxe doet haar naam eer aan!

Goed apparaat, gebruiksvriendelijk, mooi design, gedegen installatie, scherpe prijs.

Dank je wel Paul, voor de waardering van 5 sterren. We maken ons elke dag hard om de beste service te leveren. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

**Waterluxe Installatie: Vlekkeloze Service en Snelheid in Optima Forma**

Toen ik besloot mijn huis te upgraden met een waterontharder, viel mijn keuze al snel op de Waterluxe. Het bleek een schot in de roos, niet alleen vanwege de kwaliteit van het product, maar vooral door de voortreffelijke service en razendsnelle installatie. Vanaf het eerste contact met de klantenservice was het duidelijk dat Waterluxe professionaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Binnen no-time had ik een afspraak staan en op de afgesproken dag stond de verkoper keurig op tijd voor de deur. Wat me direct opviel, was hoe vriendelijk en deskundig de verkoper was. Hij nam de tijd om uit te leggen wat er ging gebeuren en beantwoordde al mijn vragen met een glimlach. Geen gehaast gedoe, gewoon puur vakmanschap. De installatie, 2 weken later, zelf ging ook super soepel. Binnen een paar uur was alles netjes aangesloten en werkend. De monteur zorgde ervoor dat alles schoon en opgeruimd achterbleef – alsof hij er nooit was geweest. Het resultaat? Kristalhelder water en een systeem dat fluisterstil zijn werk doet. Het verschil merk je direct, zowel in de smaak van het water als in de zachtheid van je huid na het douchen. En het mooiste: je hoeft er zelf niks meer aan te doen. Het systeem onderhoudt zichzelf bijna volledig. Kortom, de Waterluxe en het installatieproces zijn een absolute aanrader. Vlotte service, professionele aanpak en een eindresultaat waar je jarenlang plezier van hebt. Als je op zoek bent naar een waterontharder, zoek dan niet verder. Waterluxe is de beste keuze!

Wat worden we blij van jouw review Jeroen! We lezen alleen maar complimenten, dank je wel. Geniet van alle voordelen van het zachte water. En nogmaals dank dat je ons aanbeveelt!

Positief!

Erg tevreden met Waterluxe en de service! Ze hebben een waterontharder in mijn nieuwbouw woning geplaatst en gaven een tip over de aanleg van de riolering. Dit heeft ervoor gezorgd dat er veel probleem in de toekomst voorkomen zijn. Daarnaast bevalt de waterontharder goed! Raad Waterluxe aan!

Dank je wel voor je review! En wat fijn dat we naast het installeren van de waterontharder ook op het vlak van de riolering konden meedenken.

Positieve Ervaring met Ontharder

Ik heb deze ontharder aangeschaft met enige twijfel, omdat ik eerder gemengde ervaringen had en bezorgd was over de impact op mijn gezin. Na enkele dagen gebruik, ben ik echter aangenaam verrast. Onze koffie en thee smaken veel beter en er is geen kalk meer in de douchekop. Ik heb ook geleerd dat ik maar de helft van de hoeveelheid zeep hoef te gebruiken. Na slechts twee keer douchen, merk ik dat mijn huid en haar veel zachter aanvoelen. Vanuit mijn persoonlijke ervaring kan ik deze ontharder absoluut aanraden! Ik heb de Dou 12 gekocht op advies van Waterluxe en het apparaat voldoet perfect voor het gebruik van mijn gezin van vier personen.

Dank je wel voor je uitgebreide review, Ad. En wat fijn dat je al zo snel de positieve effecten ervaart van het water zonder kalk.

Super de luxe

Heel erg blij met deze aankoop. Veel meer vrije tijd om spelletjes te spelen met vrienden en uiteten met familie, omdat ik niet meer zolang hoef te poetsen op de badkamer ( bad, douchewand, wasbak, toilet ) Alsook geen kalk meer in mijn apparaten, koffiezetapparaat waterkoker wasmachine. Hoef je die ook allemaal niet meer met azijn te ontkalken. Scheelt een hele hoop tijd en op den duur ook minder vaak vervangen van de apparatuur. En je verbruikt veel minder producten om te poetsen ontkalken en ook geen vaatwastabletten meer maar een beetje poeder is al voldoende. Raad het iedereen aan. Vrienden ook al op de hoogte gebracht.

Wat een superleuk bericht Sabrina! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je ons aanbeveelt bij anderen. Daar worden we heel blij van, dank je wel. Ook voor je uitgebreide review en de vijf sterren.

Van aanschaf tot installatie tot gebruik, alles perfect

Supersnelle en nette installatie, duidelijke uitleg. Direct merkbaar zacht water

Vijf sterren, dank je wel Coen! Hier worden we iedere keer weer heel blij van als we dit soort reviews zien.

Snelle en vakkundige installatie met voldoende uitleg.

Na installatie laten zien hoe de hardheid met een test in de oude situatie was (gekleurd water) en na het opendraaien van de kraan opnieuw een test waarbij het helder was. Vlotte installatie (Duo 7) waarbij gekeken is hoe het past in de meterkast . Apart plateau geplaatst waar de ontharder opstaat en de deur van de ,meterkast dicht kan Binnen 1,5 uur was alles gereed. Geplaatst op 16 mei. Na een tot twee maanden zal ik een update geven over de ervaring met de ontharder

Bedankt voor je mooie review, Alex! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent en we hopen uiteraard over een maand of twee opnieuw een mooie review te lezen van je. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Snelle en goede installatie.

Vriendelijke verkoper en monteur, afhandeling van de verkoop was snel gedaan, Op de dag van installatie belde de monteur even dat hij onderweg was, de installatie was met 2 uurtjes gegaan. Super service...

Dank je wel Robert, voor je mooie review met vijf sterren! We geven de complimenten uiteraard door aan de monteur. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Compleet!

Het voortraject, advies, montage-inspectie en de uitvoering, was professioneel en accuraat.

Dank je wel Kees, voor de 5 sterren! Hier worden we blij van. Goed om te lezen dat je over alles zo tevreden bent.

Zeer prettig bedrijf

Goede en duidelijke communicatie. Zeer vriendelijk service monteur. Wij hadden Walter. Werkt netjes en heeft een goede duidelijke uitleg gegeven. Ook kregen we advies voor minder gebruik van vaatwasbokjes en wasmiddel . Hij heeft het apparaat netjes op een plank aangebracht in de meterkast. Ook qua mailverkeer zeer duidelijk.zou ik dit aanbevelen? Jazeker.

Dank je wel Remmelt, we geven de complimenten door aan Walter. Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Heerlijk zacht water!

We hebben nu 4 weken de waterluxe duo 12 van Waterluxe in huis. *Mensen die review schrijven na een aantal dagen zegt mij eigenlijk nooit wat. De installatie door Waterluxe ging zeer soepel en de monteur wist precies wat hij moest doen. De installatie ziet er verzorgd uit in de meterkast! Als ik nu de meterkast open doe krijg ik steeds een glimlach op mijn gezicht dat het er gewoon verzorgd uitziet. Ik had 2 leveranciers op mijn lijstje. Waterluxe en Aquacell. Beide systemen waren mij al bekend in onze vrienden kring. Het voordeel van Waterluxe was dat dit systeem lekker compact was en dus gewoon zonder problemen in mijn meterkast paste. Het prijsverschil t.o.v. de Aquacell was voor ons uiteindelijk toch wel doorslaggevend zeker i.c.m. de installatie door Waterluxe. We hebben nu ongeveer 4 weken het systeem in huis en ik moet eerlijk zeggen dat we dit veel eerder hadden moeten aanschaffen. De kranen, vaatwasser en de douche cabine worden met de dag schoner. Ik was een beetje sceptisch dat de douche straal een stuk minder zou worden maar dat valt me totaal niet tegen. Heb zelfs het idee dat deze steeds iets beter begint te worden. Misschien dat de kalk in de leidingen/cv e.d. loslaten waardoor de straal ook iets beter wordt. Het water voelt ook lekker “zachter” aan. Al met al een zeer tevreden klant van Waterluxe!

Dank je wel Jarvis, voor je mooie en uitgebreide review! Hier worden we heel blij van. Fijn dat je zo'n tevreden klant bent. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Supersnelle levering en intallatie en vriendelijke monteur.

Knetterheet of ijskoud water; Waterluxe zorgt ook voor later. Geen kalk en lekker zacht, Dat iS Waterluxe‘s grote kracht. Minder zeep, shampoo en ˋn zachte huid, Scheelt U zeker een flinke duit. Vlotte service en deskundige installatie, Doen wij op iedere gewenste locatie. Waterluxe ziet U door het gehele land, Want wij monteren namelijk in ieder pand. Wilt U liever eerst onze technisch verkoopadviseur, Dan sturen we die binnenkort bij U aan de deur.

Weer zo'n mooie review in dichtvorm, dank je wel Rob! Goed om te lezen dat je tevreden bent, dat is top. En daar maken we ons elke dag hard voor, al is dat het enige 'harde' binnen ons bedrijf hoor! Want zacht water wensen wij elke klant, niet alleen in regio Enschede, maar het hele land!

Vlotte goede montage en beste aankoop ever

De monteur was kundig en heeft alles duidelijk uitgelegd over het gebruik van de waterontharder. Wij zijn zeer tevreden. Pluim voor Waterluxe en de monteur. Dit product hadden we veel eerder moeten aanschaffen. Enorm veel profijt van in vele opzichten. En scheelt enorm veel schoonmaakwerk want nergens meer kalkresten! I love it!!

We geven de complimenten door, Monique, dank je wel! Fijn om te lezen dat je nu al zo tevreden bent.

Waanzinnig!

Na lang wikken en wegen overstag gegaan. Onder andere omdat we 3 inbouwthermostaat kranen na 4 jaar al moesten vervangen door kalkaanslag. De aardige monteur kon al binnen 2 weken langs komen voor de installatie. We merkte direct verschil na de installatie. Water voelt inderdaad zachter aan. Zeep spoelt moeilijker weg bij het handen wassen dus je moet minder handzeep gebruiken. Koffie smaakte iets anders maar in positieve zin! Ramen streeploos schoon enzovoorts… Nadelen? De douchevloer is wat gladder geworden desondanks zijn we geneigd nog vaker onder de douche te stappen.

Dank je wel Bastiaan, dat je de moeite hebt genomen een uitgebreide review te schrijven. We zijn heel blij met de complimenten die je geeft. Doordat er geen kalk meer in het water zit kan de douchevloer inderdaad gladder worden. Goed om te bedenken bij het in- en uitstappen van de douche. We hopen dat je verder van alle voordelen geniet!

Met deze waterontharder voelt mijn huis als een glanzend paradijs en mijn huid super zacht.

Met deze waterontharder voel ik me alsof ik in een reclame voor zachte handdoeken ben beland - zonder dat ik mijn eigen windmachine hoef te kopen! Mijn water is zo zacht dat zelfs mijn huid een liedje begint te zingen van dankbaarheid. Kortom, deze waterontharder verdient een prijs voor het laten stralen van mijn huis én mijn huid!

Wat een originele review Wally, dank je wel! Wat fijn dat het zachte water zo goed bevalt, dat lezen we graag.

Heerlijk zacht water!

Binnen 5 dagen na bestellen, werd de Waterlux waterontharder geplaatst door een gezellige en zeer deskundige installateur. Na installeren gaf hij een duidelijke uitleg over het gebruik en alle voordelen van de waterontharder. TOP Service!!!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We doen bij elke klant onze best om zo snel mogelijk de bestelde waterontharder te plaatsen.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Snelle afhandeling van bestelling en plaatsing van de ontharder. Zeer prettige monteur die hoed meedenkt met de klant!!

We geven je complimenten door aan de monteur. Dank je wel Henk en geniet van alle voordelen van het zachte water.

Top, zoals het hoort.

Pas twee dagen in gebruik Tot op heden super tevreden. Zal vermoedelijk ook zo blijven De leverancier is een prima aanspreekpunt met duidelijk plan Sjapoo

We wensen je veel plezier met het zachte water! Dank je wel voor de mooie review.

Heerlijk, helder Waterluxe

Hij was 15 jaar oud, en nam elke week een beetje zout. Vergde nauwelijk onderhoud, en voelde altijd vertrouwd. Leverde water zo zacht als boter, en het comfort werd groter en groter. Hij heeft ons jaren bediend, en werd daarmee onze huisvriend. Na jaren lang dienst is hij niet meer. na 15 jaar mag het een keer? Nu staat er een nieuwe te glimmen, mooi apparaat, past in de meterkast en volledig automaat. Vlot geleverd door Walter monteur, kundige montage en met goed humeur. Voor klanten gaat Waterluxe door het vuur, levert kwaliteit en echt niet zo duur. Want daar zit de cruxe, de kwaliteit van Waterluxe!

Dit is echt de leukste review Jeroen! Wat heb je er een werk van gemaakt om ons feedback te geven in rijmvorm. Dank je wel voor je mooie woorden. En wat fijn om te lezen dat je al jarenlang zo tevreden bent. Een echte Waterluxe vriend! We geven de complimenten door aan Walter, en geniet weer volop van het zachte water.

Helder water

Was zachter dus geen wasverzachter nodig

Bedankt voor je review Leny! Fijn dat je het voordeel van het zachte water zo goed merkt en geen wasverzachter meer nodig hebt.

Voor ongeveer 2 jaar geleden hebben wij een waterontharder duo 12 door Waterluxe laten plaatsen. Omdat we inmiddels verhuisd zijn hebben we wederom voor een waterontharder duo 12 gekozen, omdat de vorige ons geweldig beviel. Kalkvrij water, wat een genot met douchen en schoonmaken van sanitair, tegels en glas, totaal geen kalkaanslag meer. Zelfs de koffie, thee en water uit de kraan smaken beter als ooit te voren. Ook het plaatsen door monteur Gerard verliep net als de vorige keer probleemloos en de service staat bij Waterluxe hoog in het vaandel. Daarom bevelen wij Waterluxe van harte aan voor iedereen die een waterontharder wil aanschaffen.

We geven de complimenten door aan Gerard, Laurens, dank je wel! Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en een echte Waterluxe vriend bent.

Zachte landing

Super vriendelijke service met een eerlijk verhaal. Wij genieten binnen slechts 5 dagen na bestelling al van super zacht water. Daar wordt deze softie wel blij van. Installatie verliep ook heel prettig en kalkvlekkeloos. Heb nu een prachtig plankje in de meterkast, dank daarvoor. Staat ook nog een waterontharder op ook ;)

Vijf sterren, dank je wel Peter! Hier maken we ons elke dag hard voor. Geniet van het zachte water.

Marssteden 63

7547 TE Enschede