Ontzettend Tevreden

Erg blij met mijn zachte water door de ontharder van waterluxe. Een echte aanrader!

Super service en zacht water

Sinds een aantal maanden een waterontharder van Waterluxe in huis. Naast de snelle levering en goede service genieten wij nu van zacht water. Een aanrader voor iedereen die nog twijfelt om er 1 aan te schaffen!

Snelle en zeer goede service

Voor onze nieuwbouw woning een waterontharder aangeschaft. Van A tot Z liep proces vlekkeloos. Keurige afhandeling en correct personeel. Wij zijn meer dan tevreden!!

Onbeschofte verkoper

Tijdens ons bezoek aan de Military in Boekelo op 12-10-2019 waren wij in gesprek met een verkoper van Waterluxe in hun stand. De verkoper een man van middelbare leeftijd zag een vriendje van hem langs lopen en liet ons achter in hun stand , zonder nog 1 seconde naar ons om te kijken. Wat een paardelul die verkoper, schandalige en ongemanierd. Ik zal doen ook nog geen zouttabletje bij deze firma Waterluxe gaan kopen.

Zeer goede aftersales service

Na ruim 2 jaar werkte onze waterontharder niet goed meer. Probleem was helaas niet na 1 bezoek van de monteur opgelost. Vervolgens hebben ze bij Wateluxe er alles aan gedaan om het probleem op te lossen en dat is gelukt. Super service.

Pluspunten

De installatie ontkalkte niet meer. Telefonisch werd ik supergoed geholpen (stroomuitval en instellingswijziging) en dat bespaarde me een rit van de servicemonteur. Top

Pluspunten

Erg fijn en eerlijk bedrijf. Echt een aanrader. Onze waterontharder is na ruim vijf jaar kapot gegaan. Na contact opgenomen te hebben met Waterluxe is er een monteur gekomen welke erg deskundig was. Hij heeft de waterontharder kunnen repareren en ook nog tegen een heel erg schappelijk bedrag. Waterluxe bedankt!