Vlotte installatie!

Snelle, vakkundige installatie door een vriendelijke monteur. Apparaat doet wat het moet doen, voor een scherpe prijs.

We geven je complimenten door aan de monteur, Allard! Bedankt voor je review.

Waterluxe is geen overbodige luxe

Wij dachten altijd dat je dat verschil niet zo kon merken. Totdat we bij onze buren het verschil zagen en proefden. Het is een kleine investering waar je jarenlang gemak en voordeel van hebt. Je hoeft niet meer elke week je badkamer te ontkalken of je waterkoker/kranen alles gaat veel langer mee. En bovendien het water is super lekker. Ik kan Waterluxe echt aanraden. Ze geven goede uitleg en het plaatsen is ook zo gepiept. En je merkt het direct echt super.

Dank je wel voor het mooie cijfer Nienke! En wat goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en kunnen genieten van de luxe van elke dag zacht water uit je eigen kraan.

Heel tof!!

De Waterlux waterontharder is snel en vakkundig geplaatst door Martijn. Alles keurig opgeruimd. De waterontharder is echt heel fijn. Het water smaakt lekkerder en het douchen is ook heel zacht. Ik wilde het eigenlijk noet geloven maar het is echt zo❣❣❣ En dan nog maar niet de spreken over het voordeel voor al je apparaten. Het verbruik van waspoeder is ook heel drastisch vermindert. Kortom zeeeeer tevreden.

Hai Judith, dank je wel voor je mooie review, we geven de complimenten door aan Martijn. Fijn dat je nu al van alle voordelen van zacht water profiteert!

Ontzorgt en de tijd nuttiger besteden.

We zijn pas verhuisd naar een nieuwe woning, en hadden nog geen waterontharder in de nieuwe woning. De calcium vlekjes zag ik alweer op het chroom in de nieuwe badkamer komen. Je weet gewoon dat je weer moet poetsen om dat weg te krijgen. Gelukkig kon Martijn een installatie afspraak regelen net nadat we onze woning betrokken hadden. Heel fijn. Niet alleen sanitair, maar ook al onze apparaten zijn nu weer beschermd. Als je je handen nu wast is het weer zoals vanouds.

Allereerst nog veel woonplezier in de nieuwe woning! Dankzij de waterontharder zijn jullie minder tijd kwijt aan poetsen en ontstaat geen kalkaanslag. Geniet van alle voordelen die de waterontharder geeft.

Zeer klant gericht

Goed en snel geïnstalleerd . Wij hadden een lekkage en hebben gebeld . Zij zijn op zeer korte termijn langs gekomen en hebben dit onder garantie vervangen . Zeer correct en vakkundige mensen . Wij zijn zeer content met deze Firma en uiteraard de water ontharder.

Vervelend dat jullie lekkage hadden Jos, maar goed om te lezen dat het naar tevredenheid is opgelost. Geniet van het zachte water!

Goede ontharder en top service van Waterluxe!

Effect van de waterontharder was direct te merken na de installatie. De monteur was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Alles werd uitgelegd, werking, bespaarmogelijkheden enz. Na installatie zijn wij ook netjes gebeld of alles naar behoren werkt. Tevens weer wat uitleg en tips gekregen. Al met al dus zeer tevreden.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Christiaan. Dank voor jouw mooie review! Geniet van alle voordelen die de waterontharder je geeft.

Professionele medewerkers en goede service.

De vertegenwoordiger is bij mij en mijn buren thuis geweest om de situatie in te schatten. Hieruit bleek een gemakkelijke installatie in mijn nieuwbouw woning waarna wij zijn over gegaan op het bestellen van een water ontharder. Tijdens de installatie een goede installateur ter plekke die weet waar hij over praat. Heeft productkennis en kan deze ook overbrengen op anderen. Erg prettige sfeer en netjes gewerkt, een mooie plank in de meterkast gemaakt waardoor de water ontharder perfect gepositioneerd staat. Erg tevreden met mijn water kwaliteit, super zacht en het scheelt mij veel schoonmaken!

Goed om te lezen Tom dat alles zo soepel is verlopen en dat je nu al van de voordelen van het zachte water geniet: goede waterkwaliteit en minder schoonmaken.

LEKKER ZACHT WATER !!

FIJN BEDRIJF EN VERSTAND VAN ZAKEN WAAR HET OOK NOG BETAALBAAR IS DUS HELEMAAL TOP TOCH!?

Dank je wel voor je mooie review Niek! We maken ons elke dag hard voor zacht water en tevreden klanten.

De waterwereld is een stuk aangenamer geworden

Sinds plaatsing van de waterontharder is ons water zoveel zachter. Naast douchen is zelfs afwassen leuk! Bovendien heb je van alle schoonmaakmiddelen en douchegelletjes ineens nog maar de helft nodig! Wat een aanwinst! Ik kan niet wachten tot de kalkaanslag als sneeuw voor de zon verdwijnt èn wegblijft!

Vijf sterren, dank je wel Diana! Fijn dat je de waterontharder nu al als aanwinst ervaart.

Prima werk geleverd.

Op 23 augustus 2021 is door monteur Gerard op vakkundige wijze de waterontharder in de meterkast van onze nieuwbouw woning geplaatst. Bedrijf communiceert goed, houden zich aan de afspraak, werken netjes en geven na installatie een goede uitleg. Aanrader voor iedereen die nog een waterontharder overweegt. Deze week gaan we verhuizen en de luxe van zacht water ervaren. Fam. Heite Zwartsluis.

Bedank voor de vijf sterren familie Heite! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Veel succes met de verhuizing en geniet van de luxe van zacht water.

Top top top!!!

Alles klopte aan dit project!!! De monteur (Gerard) was zo vakkundig en geweldig! Het resultaat is WAANZINNIG goed!!!!! Wij zijn heel blij dat we gekozen hebben voor een wanter ontharder van Waterluxe!!! Ga zo door guys!

We geven de complimenten door aan Gerard, Rizam! Super om te lezen dat jullie zo tevreden zijn.

Heeeeerlijk!!

We hebben nog niet zo lang ervaring met de waterontharder maar merken nu al dat de kalk overal langzaam los laat en niet terug komt! Hier was het ons het eerste om te doen. De apparatuur blijft langer mooi en functioneert beter. Sneller klaar met poetsen en meer tijd over voor leuke dingen! Aan de smaak van het water moeten we wel erg wennen maar dat is een kwestie van tijd. De verkoop en installatie van de ontharder werd vakkundig gedaan en goed uitgelegd. Al met al een plezierige samenwerking !

Dank je wel voor de vijf sterren Els! Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de installatie en de waterontharder zelf. Smaak is inderdaad een kwestie van tijd ;-)

Heerlijk helder en softe ervaring

Het gevoel en smaak van het water in een woord heerlijk. Na 10 minuten wil je al niet anders.

Dat gevoel van luxe gunnen wij iedereen. Fijn dat het zo snel al zo goed bevalt Willem!

Fijn product.

Vriendelijke installateur. Je merkt direct dat het water anders is. Enige jammere is dat het doorspoelen vrij veel herrie maakt.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent Bo! Wat betreft de herrie bij het doorspoelen. Wil je contact opnemen met Etienne via 053-5727808? Dan kan hij met je bespreken wat eventueel anders ingesteld kan worden.

Top installatie

De bestelling was zo gepiept en de installatie verder moest qua planning even op zich wachten. Daarentegen was de monteur ruim op tijd en heeft de installatie spoedig en nauwkeurig afgerond! Echt vakmanschap. Het eindproduct is mooi!

Jammer dat de installatie wat langer op zich liet wachten. Maar gelukkig is het vanaf de installatie helemaal naar wens. Dat lezen we graag. En we geven de complimenten door aan de monteur.

Snel, accuraat, aandacht,

Bedankt voor de vijf sterren, daar zijn we blij mee!

Geen onduidelijkheden, alles zo helder als 't zachte water

Fantastisch geholpen bij de aanschaf en installatie van onze waterontharder! Van een duidelijk voortraject, goed en kundig personeel, efficiënte communicatie tot een vriendelijke en meedenkende installatie, ik kan niet anders concluderen dat Waterluxe een pluim verdient voor deze service. De waterontharder zelf werkt perfect, levert heerlijk zacht water en heeft zelfs een eenvoudig te bedienen bypass zodat we weer even kalkhoudend water kunnen krijgen voor in ons aquarium. Ideaal ook om de factuur eenvoudig via pin te kunnen betalen, na de installatie van de ontharder. Top!

Die pluim nemen we heel graag van je aan Theun, dank je wel. Heel fijn om te lezen dat alles zo goed is verlopen: van bestelling tot en met het zachte water dat nu uit je kraan komt. Geniet ervan!

Voordelen ervaar je direct

Sinds een paar weken hebben wij een waterontharder. De installatie was prettig en snel geregeld. Na een probleempje met de kap van de waterontharder zat er binnen een week een nieuwe op, echt top service. Via een aantal mails word je op de hoogte gehouden van bestelling tot tips na de installatie. Kortom, we ervaren enkel voordelen na de aanschaf van de waterontharder van Waterluxe!

Dus uit de Hoogeveense kraan nu ook zacht water! Fijn dat jullie de voordelen van zacht water ervaren. Daar maken we ons elke dag hard voor.

Goed uitgelegd wat beste bij ons past, fijne monteur

Lang getwijfeld maar ontzettend blij met alles. Goede voorlichting aan de voorkant, waarbij de keuze is gevallen op de combi 12. Monteur Ronnie heeft alles netjes uitgelegd betreft montage. Netjes gemonteerd en achtergelaten. Later ook apparaat goed uitgelegd en ingesteld. Toen bleek dat na montage enkele tappunten niet werkten alles na gelopen en netjes opgelost. Bleken al kalk deeltjes in leidingen los te laten waardoor filtertjes verstopt raakten. Pas 1 dag in gebruik maar met name douchen is geweldig!

Goed om te lezen dat ook jullie zo snel verschil merken en zo tevreden zijn met zowel ons product als de service. We geven de complimenten door aan de monteur. Geniet van het zachte water en alle voordelen daarvan.

Goede Service vriendelijke monteur goede uitleg en volgens afspraak op tijd geleverd

Dank je wel René voor je mooie woorden, geniet van je zachte kraanwater!

Een monteur die zijn vak begrijpt

Nette en snelle installatie van onze waterontharder (watervlug). Wat niet vaak voorkomt is dat een monteur zich netjes voorstelt. Daarnaast een top uitleg geeft over de installatie. Het staat als paal boven water dat ik ze kan aanraden.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Tim! Wij maken ons elke dag hard voor zacht water en willen elke klant de beste service bieden.

Goede communicatie en plaatsing

Snelle en toegankelijke communicatie. Plaatsing door vriendelijke monteur Martijn.

We geven de complimenten door aan Martijn, Theo, dank je wel voor je review!

Heerlijk zacht water!

Van bestelling tot plaatsing zeer tevreden. Nu genieten van heerlijk 'zacht' water.

Goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Geniet van het zachte water.

Netjes geïnstalleerd en goede uitleg

Een soepele installatie, en niet onbelangrijk goede uitleg van werking en onderhoud, goed werk!

Dank je wel voor je vijf sterren Jan, daar zijn we blij mee!

Tevreden over het gebodene

Snelle en goede installatie, wasbak in keuken droogt goed op. Douche minder kalk op wand. Water smaakt anders, Voor mijn apneuapparaat hoef ik geen pakken water meer te kopen. Tot dusver tevreden.

Wat fijn Richard dat je nu al verschil merkt, geniet van het zachte water!