De waterontharder van waterluxe biedt veel voordelen, maar is vooral DE oplossing voor irritatie nummer 1 bij gezinnen met pubers... NOOIT meer kalkaanslag op de glazen douchedeur!

Perfecte service en zacht water

Erg fijne ervaring met Waterluxe waar goed mee werd gedacht en de tijd genomen werd om mijn situatie in kaart te brengen en samen de beste optie te zoeken. Installatie is vakkundig en erg netjes gedaan. Na een maand nog steeds geen kalk meer in de douche, ook de waterkoker begint vanzelf kalkvrij te worden. Erg blij mee!

Vriendelijke mensen, snel geleverd

Vriendelijke mensen, snel geleverd. Had een tijd terug een leuke deal (AH) en daarvoor gebeld. Snel geregeld en afspraak gemaakt. Ze kwamen op tijd en alles was snel gemonteerd. Helaas hadden ze een foutje gemaakt waardoor ze weer terug moesten komen ivm lek in slang. Zelf antilek tape gehaald om het probleem op te lossen op vrijdagavond. Die maandag daarop kon ik een afspraak maken. Nadat het was opgelost braken er schroeven af. Ik schrijf deze review, omdat ik commentaar heb gehad van Stedin op de manier waarop dit is gebeurd. Ze boren normale universele schroeven in de meterkast houtplaat met daarachter kalkzandsteen. Hiervoor worden geen pluggen of speciale schroeven gebruikt. Dat is ook de reden dat de schroeven breken, teveel kracht op de kop/schroef. Ik wil zelf alles nog een keer op mijn gemak uitzoeken en kijken of er een nettere oplossing is. Samen met de monteur 2 pootjes die ik heb gemaakt eronder geschoven voor de zekerheid en paar nieuwe schroeven erbij op dezelfde manier als voorheen. Conclusie: Prima ondersteuning, aardig personeel. Installatie geef ik een onvoldoende. Het is nog gevaarlijk ook op een hangende plank met al dat zout en water.

Zeer positief

16-10-24 Vanmorgen is de waterontharder geïnstalleerd en gelijk al kalkvrij water!!! Top monteur, werkt netjes en een goede uitleg. We zijn zeer tevreden, van A-Z goed geholpen. Aanrader!

Gewoon perfect

Zeer goede monteur, snelle montage en goede uitleg

Wat een Beleving …

Wat een beleving, een zachtere huid, smaakt lekkerder en veel minder zeep voor vaatwasser en wasmachine nodig! Nu een week in gebruik en echt we hadden dit veel eerder moeten doen…

Het water is opmerkelijk zachter en lekkerder!

De waterontharder is super netjes geïnstalleerd in de meterkast, als of het een onderdeel is van de meterkast. De plaatsing ging ook hartstikke snel en netjes dus chapeau daarvoor! We gaan genieten van een kalk vrij huis met super zacht water

Professioneel en vakkundig

De waterontharder is op een zeer professionele en vakkundige manier geplaatst. De installateur heeft ruim de tijd genomen om de waterontharder op de plaats te installeren die we graag wilden en na de installatie heeft de installateur een duidelijke uitleg gegeven. We zijn heel blij met de waterontharder en ik kan Waterluxe van harte aanbevelen!!

De installatie is net zo fijn als mijn water nu

Het hele traject is perfect te noemen. Je krijgt netjes informatie en samen met de medewerker van Waterluxe wordt de beste optie bepaald. Erg snel kwam dan ook de planner om de waterontharder te installeren. De installateur was erg netjes en heeft de ontharder snel en professioneel geïnstalleerd. Na tips en uitleg van de ontharder is de monteur weer vertrokken. Al met al erg fijn en professioneel verlopen. Ik kan dan ook iedereen Waterluxe aanbevelen.

Netjes, snel en goed advies

Bas van Waterluxe heeft bij ons een Duo 12 waterontharder geplaatst, wat uiteindelijk flink meer werk bleek te zijn dan initieel gedacht. Bas gaf goed advies over de plaatsing en de uitvoering, werkte netjes en schoon en nam de tijd om het werk (ook onder de vloer) afgewerkt op te leveren. De waterontharder werkt super, neemt weinig ruimte in beslag en we hebben eigenlijk geen drukverlies opgemerkt.

Na de vakkundige installatie, een duidelijke uitleg gekregen met de werking van het apparaat. Wij ervaren nu al de voordelen, na het douchen geen kalk strepen meer. Ook met ramen lappen. Helemaal top!

Zeer tevreden over waterontharder

Na het plaatsen van de waterontharder was na een half uur al ons water in huis reeds kalkvrij. Met als resultaat dat douchen geen kalk meer veroorzaakte op onze nieuwe kranen en glas. Het douchen zelf voelt tevens op de huid zachter aan, het gebruik van shampoo was wennen, je hebt namelijk maar de helft nodig. Naast de voordelen van een ontharder wil ik ook even kwijt dat de wijze van het plaatsen van de ontharder na volle tevredenheid is verlopen.

Een Twentse waterontharder in den Bosch

Onlangs is bij ons de waterontharder van Waterluxe geplaatst. Wij zijn Twentenaren woonachtig in den Bosch. Elke dag worden wij nu herinnert aan het mooie Twente door middel van de waterontharder van Waterluxe. Bij ons is door een vakkundige medewerker het model de combi 12 geplaatst. We ervaarde direct al het verschil. Na aansluiting kregen we duidelijke uitleg en tips. De installateur heeft bij ons thuis alles netjes achtergelaten. Wij raden Waterluxe zeer zeker aan omdat zij de producten leveren die het waar maken. Van diverse producten kunnen wij nu veel minder gaan gebruiken waardoor we een bijdrage leveren aan een schoner milieu. Medewerkers Waterluxe bedankt voor jullie hulp en ondersteuning!!

Zacht water en geen kalkvlekken meer !!

Na installatie voelt het water zachter aan. Er blijven geen witte vlekjes achter als je bijvoorbeeld de douchekraan na gebruik niet droog maakt. Vooralsnog zeer tevreden met zowel de apparatuur als ook de plaatsing.

Waanzinnig heerlijk water!

Onze dochter van 7 zei: ‘pap dit is het alle lekkerste water wat ik ooit heb geproefd!’ En we zijn het helemaal met haar eens, het smaakt heerlijk, kalk aanslag is weg en de was wordt schoner! We zijn super tevreden en enthousiast over Waterluxe, zowel over het product maar ook over de communicatie en installatie!

Wat een uitkomst de waterontharder.

We hebben lang overwogen wel/geen waterontharder aan te schaffen maar nadat onze electrische boilers het begeven hadden door kalkaanslag was besluit snel genomen. Keuze gevallen op Waterluxe waterontharder DUO 25. Is groot apparaat met twee contaimers maar geplaatst in de garage en door de muur heen naar meterkast aangesloten. Prima oplossing! Waterluxe reageert snel op e-mails, prettig overleg en vriendelijk personeel wat plaatsing verzorgde. Ook alle afval meegenomen, keurig! Nu geruime tijd in gebruik, geen kalk meer in het water, water proeft veel beter, geen kalk aanslag meer en heerlijk zachte huid na het douchen!

Het brengt echt een verschil.

Je leest enorm veel verhalen over het wel of niet een waterontharder. Nu moet ik zeggen ik heb deze waterontharder nog maar een week maar je merkt het verschil zeker. Het water smaakt anders de koffie uit automaat en zeker de oplos koffie smaakt beter waarschijnlijk thee ook nog niet geprobeerd. Daarnaast merk je het al met een leeg kopje koffie die je omspoeldt dat het restant er vele malen gemakkelijker schoon wordt. Dus mijnsinziens het is vele malen beter voor was en vaatwasser en apparatuur. Het enige dat je je afvraagt is , waarom heb ik het niet eerder gedaan.

Snel en zeer netjes geïnstalleerd.

Gerrie heeft de waterontharder zeer snel en vakkundig geïnstalleerd. Ook buiten bij afvoer keurig weggewerkt. Het effect nog even afwachten maar het water smaakt al beter.

doe gezond alles op 0,0 % bier en zelfs water.

ik heb al 10 jaar onthard water. Nu was het tijd voor een mooi klein nieuw systeem. prima gemonteerd en erg vriendelijke monteur. Gr eric

geweldig

installatie keurig en netjes gedaan en duidelijke uitleg gehad. Je merkt het gelijk, t water smaakt beter en shampoo en doucheschuim schuimt beter. Ook geen kalkaanslag meer in toilet en wasbak. Heel erg tevreden over de waterluxe.

WaterLuxe doet haar naam eer aan!

Goed apparaat, gebruiksvriendelijk, mooi design, gedegen installatie, scherpe prijs.

**Waterluxe Installatie: Vlekkeloze Service en Snelheid in Optima Forma**

Toen ik besloot mijn huis te upgraden met een waterontharder, viel mijn keuze al snel op de Waterluxe. Het bleek een schot in de roos, niet alleen vanwege de kwaliteit van het product, maar vooral door de voortreffelijke service en razendsnelle installatie. Vanaf het eerste contact met de klantenservice was het duidelijk dat Waterluxe professionaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Binnen no-time had ik een afspraak staan en op de afgesproken dag stond de verkoper keurig op tijd voor de deur. Wat me direct opviel, was hoe vriendelijk en deskundig de verkoper was. Hij nam de tijd om uit te leggen wat er ging gebeuren en beantwoordde al mijn vragen met een glimlach. Geen gehaast gedoe, gewoon puur vakmanschap. De installatie, 2 weken later, zelf ging ook super soepel. Binnen een paar uur was alles netjes aangesloten en werkend. De monteur zorgde ervoor dat alles schoon en opgeruimd achterbleef – alsof hij er nooit was geweest. Het resultaat? Kristalhelder water en een systeem dat fluisterstil zijn werk doet. Het verschil merk je direct, zowel in de smaak van het water als in de zachtheid van je huid na het douchen. En het mooiste: je hoeft er zelf niks meer aan te doen. Het systeem onderhoudt zichzelf bijna volledig. Kortom, de Waterluxe en het installatieproces zijn een absolute aanrader. Vlotte service, professionele aanpak en een eindresultaat waar je jarenlang plezier van hebt. Als je op zoek bent naar een waterontharder, zoek dan niet verder. Waterluxe is de beste keuze!

Positief!

Erg tevreden met Waterluxe en de service! Ze hebben een waterontharder in mijn nieuwbouw woning geplaatst en gaven een tip over de aanleg van de riolering. Dit heeft ervoor gezorgd dat er veel probleem in de toekomst voorkomen zijn. Daarnaast bevalt de waterontharder goed! Raad Waterluxe aan!

Positieve Ervaring met Ontharder

Ik heb deze ontharder aangeschaft met enige twijfel, omdat ik eerder gemengde ervaringen had en bezorgd was over de impact op mijn gezin. Na enkele dagen gebruik, ben ik echter aangenaam verrast. Onze koffie en thee smaken veel beter en er is geen kalk meer in de douchekop. Ik heb ook geleerd dat ik maar de helft van de hoeveelheid zeep hoef te gebruiken. Na slechts twee keer douchen, merk ik dat mijn huid en haar veel zachter aanvoelen. Vanuit mijn persoonlijke ervaring kan ik deze ontharder absoluut aanraden! Ik heb de Dou 12 gekocht op advies van Waterluxe en het apparaat voldoet perfect voor het gebruik van mijn gezin van vier personen.

Super de luxe

Heel erg blij met deze aankoop. Veel meer vrije tijd om spelletjes te spelen met vrienden en uiteten met familie, omdat ik niet meer zolang hoef te poetsen op de badkamer ( bad, douchewand, wasbak, toilet ) Alsook geen kalk meer in mijn apparaten, koffiezetapparaat waterkoker wasmachine. Hoef je die ook allemaal niet meer met azijn te ontkalken. Scheelt een hele hoop tijd en op den duur ook minder vaak vervangen van de apparatuur. En je verbruikt veel minder producten om te poetsen ontkalken en ook geen vaatwastabletten meer maar een beetje poeder is al voldoende. Raad het iedereen aan. Vrienden ook al op de hoogte gebracht.

Marssteden 63

7547 TE Enschede