Reparatie valt duur uit

Waterluxe gebeld voor een foutmelding op de ontharder en vervolgens een afspraak gemaakt voor de reparatie. Bij ontvangst van de factuur blijkt dat er een basis servicebeurt is uitgevoerd terwijl ik daar niet naar gevraagd heb en door de monteur ook niet op voorhand over gesproken is. Reparatie bleek een geoxideerd draadje te omvatten (15 minuten werk). Bij navraag over de hoogte van de factuur wordt gesproken over voorrijkosten en uurloon (dit is ook niet gespecificeerd op de factuur) en onduidelijk aangegeven waarom de basis servicebeurt is uitgevoerd. Een teleurstellende ervaring en geen goede reclame!

Professioneel, snel en vaardig

Via wat mailwisselingen is snel ons probleem achterhaald en kon ik het zelf verhelpen middels wat producten aangeschaft bij hun winkel. Echt top service!

Gewoon Klasse

Wij hadden erg veel kalk in ons waterleidingnet. We wonen in Duitsland en moesten het systeem zelf aansluiten. Dit was geen probleem omdat onze Duitse loodgieter alle voorbereidingen getroffen had en met de duidelijke handleiding en support van Waterluxe is het in korte tijd gelukt aan te sluiten. We leven nu kalkvrij! dit was ook echt noodzakelijk omdat al enkele kranen door teveel kalk de geest hadden gegeven. De waterkwaliteit is perfect nu. Je koopt wel eens vaker dingen waar je niet altijd blij van wordt maar dit kan ik iedereen aanraden (heb ik in mijn vrienden en kennisen kring ook al meermaals gedaan) We hebben de Combi 12 en wij zijn zeer tevreden. De beste aankoop in tijden.

Meer luxe in huis door waterluxe!!

Ik ben zeer tevreden over de firma Waterluxe, die na een 1e telefonisch contact, zeer klantvriendelijk en professioneel te werk is gegaan. Er werd vakwerk geleverd! De klant is daar nog steeds Koning! Van het eindresultaat, een ontkalkt waterleidingnetwerk in mijn woning, geniet ik nog elke dag, omdat er geen kalkaanslag meer optreedt in bijvoorbeeld de badkamer, dat scheelt flink wat poetswerk aan kranen en douchewand. Ik ben er zo tevreden over dat ik zelfs mijn kinderen en vrienden zo enthousiast heb kunnen maken, dat zij ook met Waterluxe in zee zijn gegaan om eenzelfde ontkalker in hun woning te laten installeren!

Duidelijk en eerlijke uitleg

Duidelijke uitleg hoe te installeren en dat het instellen van het apparaat ( voor mij een loodgieter ) heel simpel te doen is en dat was ook zo.

Vervanging van besturingssystemen

Na 8 jaar probleemloos te hebben gewerkt is de besturing defect gegaan gemeld bij waterlux en is zeer netje opgelost. Beschrijving om te vervangen zat er bij Vriendelijk geholpen en bellen of mailen en de andere dag de spullen binnen

Super apparaat!

Wij hadden totaal geen ervaring met een waterontharder. Ik kan het iedereen aanraden.... Het systeem werkt perfect, lekker zacht bij het douchen, zelfs de zelf gezette thee met verse theeblaadjes krijgt een andere smaak. Al met al geweldig!

Alles blijft geweldig kalkvrij, en is het heerlijk voor de huid!

Al sinds begin 2016 een waterontharder van Waterluxe, en het werkt top! Alles blijft mooi kalkvrij en scheelt erg veel tijd met schoonmaken. Daarnaast voelt de huid ook een stuk zachter, je merkt het direct. Ik zou iedereen aanbevelen om een waterontharder van Waterluxe aan te schaffen.

Zeer tevreden over meedenken waterlux

Bij de hele familie een waterontharder geplaatst. Zijn zeer tevreden over de verwerking ervan. Het helpt heel goed tegen exeem,de kinderen en kleinkinderen smeren niet meer met zalfjes.

Prettig contact en zeer compleet geleverd

Na wat speurwerk te hebben gedaan zijn we uitgekomen op de Waterluxe Duo 12, wat info aangevraagd en we kregen snel en uitgebreide uitleg. Het telefonisch contact was ook zeer prettig en niet zomaar een verkooppraatje maar echt meedenken met mijn situatie en goede uitleg over hoe en waar te plaatsen. Uiteindelijk hebben we de waterluxe Duo 12 geheel compleet besteld inclusief flexibele slangen en dergelijke zodat ik thuis alleen maar de waterleiding door hoefde te zagen en verder zat alles compleet in de geleverde doos (2 dagen na bestelling binnen) tijdens het aansluiten had ik nog een vraag, en ook in het weekend krijg je gewoon antwoorde terug. Kortom zeker aan te bevelen om je waterontharder hier te bestellen, compleet en thuis kan bijna iedereen zelf het werk uitvoeren.

Service en waterontharder allebei top!

We hadden al 2 andere waterontharder-verkopers aan huis gehad, toen we hoorden van Waterluxe. Waar die eerdere verkopers echt voelden als verkopers, voelde het bij Waterluxe meteen goudeerlijk en duidelijk. Twentse betrouwbaarheid dus. Geen gezeur over prijzen, de bypass zit mooi bij de prijs in, en de installatie ging goed en voorzichtig. We zijn heel blij met de service en natuurlijk de waterontharder zelf!

Geweldig!!

Ik zat al enige na te denken om een waterontharder te laten plaatsen, maar ik had het lang uitgesteld omdat er zo veel verschillende soorten worden aangeboden. Ik heb toen adviseurs van verschillende merken op bezoek gehad, en uiteindelijk gekozen voor waterluxe, goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Ik heb de ontharder nu ruim 6 maanden en ben echt enorm te spreken over het apparaat, hij werkt echt geweldig!!

Perfecte service v verkoop tot aan montage

Vandaag duo 7 waterontharder in meterkast laten plaatsen door het bedrijf waterluxe. Zeer tevreden( martijn) ziet er professioneel uit, mooi weg gewerkt, binnen 1,5 uur Over verkoop( justin) ook zeer tevreden, goede voorlichting, reel en op een relaxe niet overdreven commerciele manier. Met dit bedrijf blijf ik in toekomst ook zaken doen Bart

Ontharder geplaatst zonder stopcontact en coax te verzetten

Verkoper is aardig en legt alles goed uit. Monteurs deden heel vlug en plaatste de waterontharder voor een dubbel stopcontact en coax aansluiting. Monteurs gingen weg en zeiden deur van de meterkast sluit niet goed maar dan moet je ff verzetten. Maar de ontharder zit vol water en de slangen zijn pas aan dus kan je de waterontharder niet zo maar op zij zetten. Gebeld met de verkoop en Marc. Marc gaf aan dat dit wel de normale gang van zaken is om de stopcontacten te verzetten. Marc zou de monteurs nog aansturen om de stopcontacten te laten verzetten, helaas niet meer gebeurd. Erg jammer je betaald toch € 1325,00 incl. installatie...... Water hardheid nog niet kunnen testen.

Ontzettend Tevreden

Erg blij met mijn zachte water door de ontharder van waterluxe. Een echte aanrader!

Super service en zacht water

Sinds een aantal maanden een waterontharder van Waterluxe in huis. Naast de snelle levering en goede service genieten wij nu van zacht water. Een aanrader voor iedereen die nog twijfelt om er 1 aan te schaffen!

Snelle en zeer goede service

Voor onze nieuwbouw woning een waterontharder aangeschaft. Van A tot Z liep proces vlekkeloos. Keurige afhandeling en correct personeel. Wij zijn meer dan tevreden!!

Onbeschofte verkoper

Tijdens ons bezoek aan de Military in Boekelo op 12-10-2019 waren wij in gesprek met een verkoper van Waterluxe in hun stand. De verkoper een man van middelbare leeftijd zag een vriendje van hem langs lopen en liet ons achter in hun stand , zonder nog 1 seconde naar ons om te kijken. Wat een paardelul die verkoper, schandalige en ongemanierd. Ik zal doen ook nog geen zouttabletje bij deze firma Waterluxe gaan kopen.

Zeer goede aftersales service

Na ruim 2 jaar werkte onze waterontharder niet goed meer. Probleem was helaas niet na 1 bezoek van de monteur opgelost. Vervolgens hebben ze bij Wateluxe er alles aan gedaan om het probleem op te lossen en dat is gelukt. Super service.

Pluspunten

De installatie ontkalkte niet meer. Telefonisch werd ik supergoed geholpen (stroomuitval en instellingswijziging) en dat bespaarde me een rit van de servicemonteur. Top

Pluspunten

Erg fijn en eerlijk bedrijf. Echt een aanrader. Onze waterontharder is na ruim vijf jaar kapot gegaan. Na contact opgenomen te hebben met Waterluxe is er een monteur gekomen welke erg deskundig was. Hij heeft de waterontharder kunnen repareren en ook nog tegen een heel erg schappelijk bedrag. Waterluxe bedankt!