Totaal geen support of antwoord op klacht na zware lekkage door installatiefout

Het advies en aankoopproces ging goed en vlot, en zeer flexibel om de ontharder op korte termijn te installeren. De installateur was vriendelijk en de ontharder zelf werd prima geïnstalleerd. Echter heeft de installateur de verkeerde kraan (van een loze leiding) open gezet na installatie waardoor deze leiding alle water (vele liters per minuut) direct na de hoofdkraan weg liet lopen. Aangezien dit een nieuw huis was en een verbouwing gaande was, werd het pas een dag later duidelijk dat er een groot probleem was. Waterluxe wilde wel even 's avonds naar wat foto's en filmpjes kijken ("bij hoge uitzondering") maar was vooral bezig met zeggen dat het niet aan hun kon liggen. Inmiddels trok het water ook langs de muren naast de meterkast omhoog. Er was echt niemand anders in de meterkast geweest en er was eerder geen lekkage dus het kon niet anders. Helaas gaven ze volledig niet thuis, zelfs niet op een formeel aanschrijven voor aansprakelijkheidstelling. Zeer triest en onprofessioneel dat er geen enkel antwoord meer kwam.

Je merkt direct het verschil!

Professionele organisatie, super georganiseerd en prima & nette installateurs! Zeer tevreden

Zorgeloze plezierige ervaring

Geen omkijken naar. Enkel zout bijvullen.

Eerste installatie prima, reparatie-/"onderhouds"beurt veel te duur

Ca. drie jaar geleden hebben we een ontharder laten plaatsen, naar volle tevredenheid. Een aantal weken geleden kwamen we erachter dat hij niet meer functioneerde dus gebeld voor een afspraak. Het standaard-/basistarief is € 99,- werd mij verteld, maar het was sowieso eigenlijk al tijd voor een "onderhouds"beurt wat iedere 2 jaar ongeveer zou moeten (is ons niet verteld bij installatie). Verder zou er een kitje vervangen worden. De monteur kwam redelijk snel achter de storing (slecht draadcontactje) en was binnen 20 minuten weg, na herprogrammeren van een paar waarden, vullen van zoutvat met een flesje harscleaner en een keer testpompen. Het "vervangings"kitje bleek een kalktestsetje te zijn die we eigenlijk nooit gebruiken, en onderhoud is er verder niet gepleegd (filters, kranen e.d.) Naar mijn mening zijn de kosten van € 99,- veel te hoog: het zijn absoluut niet de werkelijke kosten, zeker omdat we in dezelfde stad wonen. Ik heb hierover gebeld. Over de kosten viel niet te praten. Na een lange discussie een flesje harscleaner (inkoopkosten paar euro) opgestuurd gekregen. De behandeling was verder redelijk correct, dus ga ik hier geen onvoldoende geven, maar ik blijf toch met een rotgevoel zitten.

Top product en service

Waterluxe doet war ze zeggen en beloven. Service en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. Heb je een probleem of storing ze zullen er alles aan doen om het op te lossen. Twijfel niet koop gewoon bij Waterluxe en ervaar het zelf.

Mooie terugkoppeling Hans, dank je wel, daar zijn we blij mee!

Zelfs de oudere kalkaanslag verdwijnt.

Fijn Alton, dat je dat ook al merkt! Zacht water voorkomt niet alleen kalkaanslag maar pakt ook de 'oude' kalkaanslag aan zodat je er geen last meer van hebt. Bedankt voor je mooie cijfer!

Nazorg is onder de maat

De verkoper een aantal keer gebeld, omdat er iets niet goed was aangesloten. Elke keer heeft de verkoper beloofd het te regelen maar nooit wat van zich weer laten horen. Tijdens de koop is alles goed geregeld. Maar na plaatsing was de verkoper slecht bereikbaar en beloofde ons terug te bellen. Nooit gebeurd.

Beste Jan, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Het e-mailadres wat je bij deze review hebt gebruikt staat niet in ons systeem dus we kunnen geen contact met je opnemen. We willen het uiteraard graag met je oplossen. Wil je contact opnemen met Mathijs via 053 - 572 7808? Dan pakt hij het voor je op.

Goede firma

Waterluxe heeft prima medewerkers die een probleem snel oplossen.

Fijn om te lezen John!

Top bedrijf

Van begin af aan duidelijke en objectieve informatie gekregen van Etienne. Persoonlijk en klantgericht contact. De installatie verliep super. Gérard en Rodney zijn vakkundig en gaven duidelijke informatie en lieten alles keurig achter. Ook niet onbelangrijk, gezellige en zeer vriendelijke heren, ze hadden er zelf ook duidelijk plezier in. Alle afspraken zijn nagekomen. We hebben de combi 12 nu een week en het werkt perfect. Kortom, super tof bedrijf, betrouwbaar en aan te bevelen

Dit soort reviews lezen we heel graag! Dank je wel voor je mooie woorden Theo en we geven de complimenten door aan Gerard en Rodney. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Prima bedrijf!

Vakkundige en snelle plaatsing door vriendelijke en ervaren monteur!

We geven je complimenten door aan onze monteur, dank je wel voor je review Trees!

Prima werkend apparaat, snel en goed geinstalleerd.

Na een telefoontje kwam iemand me persoonlijk informeren en kreeg ik duidelijke informatie op papier. De plaats van installatie werd bekeken en de procedure uitgelegd. Korte tijd later werd de apparatuur in enkele uren tijds netjes geplaatst en aangesloten. Ik kreeg nogmaals uitleg en allerlei tips op papier. Vanaf dag één is het verschil merkbaar! Sanitair blijft na schoonmaak gewoon glimmen en kalkafzetting in de douche verdwijnt, Ik ben zeer tevreden.

Dat lezen we graag Pierre dat het verschil al vanaf dag één merkbaar is. Fijn dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review.

Lekker en zacht water!

Na een onderzoekje van verschillende waterontharder bedrijven, kwam ik uit bij Waterluxe vanwege de uitstraling op de website en prijs-kwaliteit. Na een prettige installatie van Gerard, hebben wij nu veel plezier van ons zachte water. Dit merk ik vooral met het drinken (heerlijke, bijna zoete smaak) en in het gebruik van schoonmaakmiddelen (een stuk minder).

Wat leuk dat we ook een compliment krijgen over de website Nina, dank je wel. En we geven jouw mooie woorden door aan Gerard. Geniet van het zachte water!

Wauw wat goed zacht water merk het in hele huis.

Een Duo 12 waterontharder geïnstalleerd. Zelf alles gedaan in overleg met Waterluxe het juiste montage materiaal en het filter ontvangen. Gemonteerd meteen na de watermeter. Nu 2 weken later beginnen we de resultaten te zien en te voelen. Na het douchen heerlijk gladde huid geen body lotion meer nodig. Afwas machine doet het prima met halve blokjes. De was is zachter met de helft van de zeep. De koffie smaakt beter. ( en hoeft niet ontkalkt ) Waterkoker element is na paar keer gebruiken de aanslag kwijt. Ieder apparaat wordt dus schoon. De Duo 12 wel op een stevige ondersteunde plank gezet ivm de juiste hoogte voor de afvoer. Het is een behoorlijk groot apparaat dus wel even bedenken waar en hoe het geplaatst kan worden. Met wat foto’s van de meterkast kan Waterluxe actief meedenken. Kortom een aanrader !

Wat fijn Gerrit dat je op alle fronten merkt dat een waterontharder zo goed werkt. Dank je wel voor je mooie, uitgebreide review, daar zijn we blij mee!

ging allemaal als een speer

heel fijn dat de levering en installatie door dezelfde mensen gebeurt. 1 telefoontje, ze komen langs, maken een offerte, je besteld en voor je het weet heb je heerlijk zacht water. geïnstalleerd binnen 2 uur, goede uitleg, makkelijk bijbestellen van zout en zelfs een onderhoudsbeurt voia de site.

Dank je wel voor de vijfsterrenwaardering, Ger. Goed om te lezen dat je alle online mogelijkheden als prettig ervaart!

strak wark met

De monteur kwam op de afgesproken tijd. Zelfs iets eerder van 11:30u. De plek voor de ontharder paste niet. De monteur kwam met meerdere creatieve oplossingen en de uitvoering heeft hij goed en vakkundig uitgevoerd. Daarbij een gezonde dosis humor. Hij vroeg wat er in de avond op het menu stond! ''Het kon namelijk wel eens een wat langer durende klus worden door de aanpassingen....'' De aangeboden kop koffie werd snel opgedronken en de klus was in no-time geklaard. Vakman! We zijn erg tevreden.

Wat fijn dat het gelukt is een andere passende plek te vinden voor de plaatsing. We geven de complimenten door aan de monteur. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

Goede en snelle service.

Een snelle plaatsing met goede uitleg van de monteur.

Dat lezen we graag Jeroen! Bedankt voor het mooie cijfer en geniet van het zachte water.

Duidelijke en bewijsbaar kwaliteitsinformatie

Ik heb meerdere ontharders in werking gezien maar dit is echt wel een verbetering.

En dat is precies de bedoeling van onze ontharders: een echte verbetering. Bedankt voor je mooie waardering Aram!

De oorlog tegen kalkaanslag beslecht ;)

In 's-Hertogenbosch e.o. hebben we ontzettend hard water. Tot wel 12dH in droge periodes. Je begrijpt: alles waar kalk maar een beetje op blijft hangen zit in no-time onder de aanslag. Dankzij de waterontharder is dat verleden tijd! Douche, wasbakken en toiletten zijn een stuk makkelijker schoon te houden. De wasmachine verbruikt minder zeep. Als theesommelier is het belangrijk dat ik zacht water kan gebruiken met een niet al te hoge TDS. Dus een apart filter voor het theewater was er al, maar ook die heeft het een stuk makkelijker nu het water eerst ontkalkt is door onze waterluxe. Kortom, we hadden het een stuk eerder moeten doen!

Dank je wel voor je mooie cijfer en woorden Kor! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Extra genieten van thee van zacht water.

Soepele installatie en duidelijke uitleg. Van harte aan te bevelen!

Fijn dat alles zo goed is gegaan! Geniet van de luxe van elke dag zacht water uit je eigen kraan.

Merkbaar verschil nu met zacht water!

Bij ons is de waterontharder vier weken geleden geplaatst. De installatie werd gedaan door een kundige en sevice gerichte monteur. Het zachtere water is ideaal, geen kalkaanslag op tegels en je hebt veel minder wasmiddel voor o.a. vaatwasser en wasmachine nodig! Ook voelt het heerlijk aan op huid en haar bij t douchen!

En zo snel al resultaat na plaatsing van de waterontharder, dat lezen we graag! Dank je wel voor je mooie woorden Ineke!

Super aftersales service

Na een jaar bleek dat de plaatsing van onze waterontharder niet correct was gedaan. Na een telefoontje en bezoekje van een monteur is de week erna nagenoeg kosteloos de ontharder op een correct wijze herplaatst. Super aftersales ! Ik raad dit gedrijf dan ook aan. Goed en probleemloos apparaat (duo 12) en top service.

Een beoordeling met vijf sterren, dank je wel Hans! Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de werking van de Duo 12. Gelukkig staat hij nu ook op de meest optimale plaats geïnstalleerd.

Vlotte installatie!

Snelle, vakkundige installatie door een vriendelijke monteur. Apparaat doet wat het moet doen, voor een scherpe prijs.

We geven je complimenten door aan de monteur, Allard! Bedankt voor je review.

Waterluxe is geen overbodige luxe

Wij dachten altijd dat je dat verschil niet zo kon merken. Totdat we bij onze buren het verschil zagen en proefden. Het is een kleine investering waar je jarenlang gemak en voordeel van hebt. Je hoeft niet meer elke week je badkamer te ontkalken of je waterkoker/kranen alles gaat veel langer mee. En bovendien het water is super lekker. Ik kan Waterluxe echt aanraden. Ze geven goede uitleg en het plaatsen is ook zo gepiept. En je merkt het direct echt super.

Dank je wel voor het mooie cijfer Nienke! En wat goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn en kunnen genieten van de luxe van elke dag zacht water uit je eigen kraan.

Heel tof!!

De Waterlux waterontharder is snel en vakkundig geplaatst door Martijn. Alles keurig opgeruimd. De waterontharder is echt heel fijn. Het water smaakt lekkerder en het douchen is ook heel zacht. Ik wilde het eigenlijk noet geloven maar het is echt zo❣❣❣ En dan nog maar niet de spreken over het voordeel voor al je apparaten. Het verbruik van waspoeder is ook heel drastisch vermindert. Kortom zeeeeer tevreden.

Hai Judith, dank je wel voor je mooie review, we geven de complimenten door aan Martijn. Fijn dat je nu al van alle voordelen van zacht water profiteert!

Ontzorgt en de tijd nuttiger besteden.

We zijn pas verhuisd naar een nieuwe woning, en hadden nog geen waterontharder in de nieuwe woning. De calcium vlekjes zag ik alweer op het chroom in de nieuwe badkamer komen. Je weet gewoon dat je weer moet poetsen om dat weg te krijgen. Gelukkig kon Martijn een installatie afspraak regelen net nadat we onze woning betrokken hadden. Heel fijn. Niet alleen sanitair, maar ook al onze apparaten zijn nu weer beschermd. Als je je handen nu wast is het weer zoals vanouds.

Allereerst nog veel woonplezier in de nieuwe woning! Dankzij de waterontharder zijn jullie minder tijd kwijt aan poetsen en ontstaat geen kalkaanslag. Geniet van alle voordelen die de waterontharder geeft.