Geen woord gelogen, wij ervaren nu ook alle voordelen van 100% kalkvrij water :-)

Goede, duidelijke en snelle service! Ze weten de verwachtingen te overtreffen. Voor installatie krijg je duidelijke instructies en zelfs na het plaatsen ontvang je goede tips over het gebruik van 100% kalkvrij water. Doen ze leuk! Grootste voordeel van ontkalkt water is voor mij de huid, wat een verschil. We moeten nu alleen oppassen dat de glimmende glazen niet uit onze handen glippen :-)

Wat een mooie review, Manuel! En we zien het helemaal voor ons hoe jullie met de glazen staan, haha. Maar zonder gekheid, ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Daar maken we ons elke dag hard voor. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

Heerlijk zacht water, zelfs de koffie smaakt beter!

Installatie was zo gepiept, aardige monteur met veel kennis van installeren. De voorbereiding was goed gedaan waardoor de installatie zo gepiept was. Daarna genieten van heerlijk zacht water, de eerste keer douche was wel vreemd, het was net of de zeep niet van je lijf ging. Kortom, een tevreden klant!

Weer een tevreden klant erbij, dat lezen we graag Erwin! Fijn dat je nu al de voordelen van het zachte water merkt. En geniet van je koffie.

De afspraken nakomen en een nette montage, kortom tevreden.

Omdat onze situatie niet geheel standart was, is er in overleg besloten om door technische monteur eerst alles te bekijken, waarop een keurig offerte uitgebracht werd. Deze hadden wij ook ergens anders aangevraagd. de prijzen zat niet veel verschil maar Waterlux gaf ons wel veel meer vertrouwen. Door afspraken na te komen en het advies en ideeën hoe het kon opgelost worden gaf ons het vertrouwen.

Wat fijn dat je zo tevreden bent Janniek! Gelukkig was de plaatsing van een waterontharder ook bij jou mogelijk. Soms is het even puzzelen maar in bijna alle gevallen vinden we een passende oplossing.

Perfecte service, aardige mensen en prima vaklui.

Inmiddels al jaren klant en niks anders dan lof en tevredenheid. Waterluxe zeker een aanrader voor mensen die overwegen een waterontharder aan te schaffen.

Wat leuk om te lezen Richard, dat je een echte Waterluxe vriend bent! Dank je wel dat je de tijd en moeite hebt genomen om een review te schrijven.

Goede klantvriendelijkheid en topservice

Na dat ik een tijdje in de zee van aanbieders had gezwommen, kwam Waterluxe als potentiele kanshebber voorbij. In verband met drukte lukte het me niet om een keuze te maken. Echter bleef Etienne op een toegankelijke manier contact met me houden. Iets waar ik hem enorm dankbaar voor ben. Mede door het prettige contact met de salesafdeling hebben wij uiteindelijk voor Waterluxe gekozen. Tijdens de installatie door Ronnie is alles goed uitgelegd en kregen we daarnaast ook nog een korte uitleg over onze warmtepomp, aangezien de installateur het merk kende en wij vanuit de bouw weinig informatie daarover hadden ontvangen. Door het enthousiasme van Ronnie, in combinatie met zijn snelheid en kennis hebben we echt een goed gevoel overgehouden aan Waterluxe. Je zou er bijna nóg eentje kopen. De werking tot nu toe is naar tevredenheid. Huid & haar zijn zacht en niet trekkerig, de douchewanden blijven schoon en de koffie smaakt nog steeds prima. Ik kan iedereen een Waterluxe waterontharder aanbevelen!

Wat een mooie review, Laura, dank je wel! Wat leuk om te lezen hoe het keuzeproces is gegaan. En wat fijn dat je zo tevreden bent. De complimenten hebben we aan Etienne en Ronnie doorgegeven. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Goed product

Goed product, snel geplaatst, vriendelijk personeel. Ik wacht alleen wel al een weekje op een reactie, er zit een barst in het scherm en heb nog geen reactie.

Dag Michael, fijn dat de installatie helemaal naar is gegaan. Vervelend om te lezen dat je al een week op een reactie wacht, excuses daarvoor. Ik heb je opmerking doorgezet naar de serviceafdeling en ze nemen contact met je op.

Zeker uitstekend

Dank je wel voor je mooie waardering, Lando!

Goede en snelle service

De monteur stond mooi op tijd op de stoep en heeft in mum van tijd de installatie (na overleg met ons) geplaatst. Na de installatie alles keurig opgeruimd en uitgelegd. We gebruiken de ontharder nu een kleine maand en zijn erg tevreden over het resultaat. We zouden het iedereen aanraden!!

Wat fijn Tim, dat alles zo vlekkeloos is verlopen. Geniet van alle voordelen van het zachte water. Bedankt voor je mooie review!

Snelle installatie

Monteur kwam op tijd en was zeer vriendelijk. De waterontharder is in de meterkast geplaatst en omdat het meezat met de aansluitingen was hij in 20 minuten klaar. Uitleg gekregen over werking en tips voor gebruik. Zeer tevreden

Dat is lekker snel, Ris, in 20 minuten geïnstalleerd! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Dank je wel voor je mooie review.

Zachte haren, zachte huid, lekker water en beter voor behoud badkamer

We zijn echt super tevreden. Er zat hier heel veel kalk in het water. Water smaakt veel beter en je voelt gewoon dat het water zachter is voor huid en haar. Geen kalk meer in de badkamer. We hadden dit veel eerder moeten doen! Echte aanrader!

Dat lezen we bij veel anderen ook, Miranda, dat ze veel eerder een waterontharder hadden willen hebben. Dat horen we graag; dat betekent dat jullie tevreden zijn. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Goede service!

Makkelijk en snel contact met de medewerkers, goed bereikbaar.

Bedankt voor de vijf sterren, Anette! Fijn om te lezen dat je onze service zo waardeert.

Klantvriendelijke monteur.

Goede monteur goede uitleg.

Dank je wel voor je beoordeling, Einte! We geven het door aan de monteur.

Van verkoop tot plaatsen prima

Ik ben goed en vriendelijk geholpen door de verkoper. Hij gaf me duidelijke antwoorden op mijn vragen. Ook ben ik zeer te spreken met de monteur die de ontharder heeft geplaatst. Hij dacht goed mee met ons en heeft prima werk afgeleverd.

Van dit soort reviews wordt ons team heel blij; we geven de complimenten door aan zowel de adviseur als monteur. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

superervaring

De monteur kwam netjes op tijd en was binnen 2 uur weer weg. Alles netjes aangelegd en weer opgeruimd. Na het aansluiten heeft hij alles netjes uitgelegd en is hij weer vertrokken. We hebben hem nu pas een week maar we merken al verschil. Veel minder schoonmaakmiddelen nodig. JE huid is zachter en minder droog na het douchen enz enz. Alles wat men beweert lijkt tot nu toe waar. Ik zou iedereen een waterontharder aanraden.

Wat goed om te lezen Eddy, dat jullie nu al zoveel verschil merken. We geven de complimenten door aan de monteur. Dank je wel voor je mooie review!

Kan niet anders zeggen dan een dikke 10

Aardige monteur, kwam ruim op tijd, heeft alles weer in orde gemaakt, lag alles nog eens goed uit. Ik raad iedereen aan het aan te schaffen. Je hebt er zoveel voordeel van.Niets meer ontkalken koffiezet/wasmachine/wat dacht je van de douchecel deuren.het verdiend zijn eigen terug, door alle middeltjes die je niet meer nodig hebt.Ik ben longpatient, dus zeker aan te raden.

Super, een dikke tien, dank je wel! Fijn dat je nu al geniet van de voordelen van het zachte water.

Kalkloos!

De Waterluxe Duo 12 werd door de installateur (Ronnie) professioneel en snel gemonteerd in de kelder. Voor mij waren er voor aanvang van de werkzaamheden een tweetal grote uitdagingen: - de aansluiting op de waterleiding (er zat geen bruikbare ruimte zat tussen de watermeter en de eerste vertakkingen). - de afvoer op het riool (er was geen afvoer in de kelder) Beide uitdagingen werden door de installateur voortvarend, creatief en succesvol opgelost. Ronnie, bedankt! Inmiddels is het huis kalkvrij, of in ieder geval het water. Nu blijkt zelfs dat mijn zoon en ik talenten bezitten die voorheen goed verborgen waren gebleven. Het lukt ons nu om na het douchen de glazen douchedeuren droog te maken zonder rare strepen achter te laten. Voorheen waren er altijd opgedroogde druppels en strepen irritant zichtbaar. En bovenal een extreem geïrriteerde vrouw / moeder die ernstige kritiek had op de droogkunsten van de mannen. Dat alles is nu voorbij. Het is eindelijk mogelijk om zonder problemen na het droogmaken door het glas te kijken. Ook worden de droogkunsten van de mannen eindelijk gewaardeerd. De ongeregeldheden behoren daardoor tot het verleden. Waterluxe, bedankt!

Wat ontzettend fijn om te lezen Peter, dat zelfs dankzij de uitdagingen je zo tevreden bent. We geven je complimenten door aan Ronnie. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

Wij hebben een uitstekende ervaring met het installeren van de waterontharder. Goede service, waren goed op de hoogte van de afwijkende maten van de leidingen en hebben dit prima opgelost. Goede uitleg over het gebruik

Dank je wel voor je mooie cijfer Rian, daar zijn we blij mee. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Ruim boven verwachting

Alle contacten zijn echt soepel en prettig verlopen. Gewoon eerlijk, betrouwbaar en deskundig. Echt geen blah blah, blah chocolade vla, maar duidelijk verhaal en perfecte installatie. Ook bekenden hebben deze ervaring met Waterluxe, service staat ook hoog in het vaandel.

We maken ons elke dag hard om iedere klant de beste service te bieden! Fijn om te lezen dat dat ook zo wordt ervaren. We worden blij van je mooie review, Mark, bedankt.

Zo helder als water zonder kalk.

Vanaf de eerste dag prettig om zaken mee te doen. Vooral de feedback /aankondigingen via de mail is uitstekend. Kreeg een duidelijke uitleg van de monteur bij de installatie van de waterontharder. Kan me nu geen dag water zonder kalk meer voorstellen. Alleen maar voordelen. Ga zo door waterluxe.

Heerlijk helder water zonder kalk; wat fijn dat je daar nu elke dag van kunt genieten Thomas! Dank je wel voor je mooie cijfer. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

Een vlotte afhandeling van een klein probleem door een uiterst vriendelijke en deskundige monteur!

Na een storing aan de waterontharder ben ik eerst telefonisch zeer goed op weg geholpen. Vervolgens een onderhoudsbeurt geregeld. De monteur kwam stipt op tijd en heeft het probleem verholpen. Daarbij heeft hij uitstekend uitgelegd wat het probleem was en wat hij eraan heeft gedaan. Ook de na controle werd correct uitgevoerd. Waterluxe levert dus niet alleen een uitstekend waterontharder, maar zorgt ook voor een prima onderhoud. De theeglazen worden weer zonder aanslag schoon!

Wat fijn om te lezen Henk, dat je niet alleen tevreden bent over de waterontharder zelf, maar ook over de communicatie en probleemoplossing. Geniet van alle voordelen die het zachte water geeft!

Professionele en kundige firma . Afspraken en toezeggingen worden correct nagekomen en denken mee. Adviezen door kundige en ervaren medewerkers zijn een goede basis voor een opdracht aan deze firma. Tot slot Gerard, dankjewel voor de nette installatie en uitgebreide informatie!

Wat leuk om te lezen dat ook jullie Gerard complimenten geven, we geven ze aan hem door! Dank je wel voor je mooie woorden, daar zijn we blij mee.

De waterontharder en de Quooker bevalt heel goed zou niet meer willen missen.

Onze ervaring is alleen maar positief.Nergens geen kalkaanslag meer in. De helft van de zeepprodukten maar nodig en samen met de Quooker direct kokentwater.

Dat lezen we graag Wim, dat de kalkaanslag weg is. Dank je wel voor je mooie cijfer!

Grandioos

Heel fijn geholpen. Installatie super netjes. Afvoer op riool aangesloten. Na twee dagen was ik gewend aan het drinkwater. Net iets anders als ik gewend was. Na het douchen is mijn haar heel zacht. Je merkt ook dat je huid iets minder droog is. Kortom. Super

Dat horen we vaker dat klanten even kort moeten wennen aan de andere smaak en dat ze daarna niet meer anders zouden willen. Fijn dat ook je huid minder droog is. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

Gelijk verschil

We hebben een waterontharder en hydrofoor laten plaatsen door Waterluxe. Het hele traject vanaf oriëntatie tot plaatsing verliep op rolletjes. Alle mensen even vriendelijk en professioneel. Plaatsing in de meterkast op de beste en mooiste manier. Je merkt gelijk verschil qua water dn waterdruk. Een aanrader!

Dank je wel voor je mooie cijfer en je uitgebreide review, Ramon! We worden blij van elke tevreden klant en maken ons daar elke dag hard voor.

Montage prima verlopen, water voelt veel prettiger aan. Super!

Prima product, heel tevreden over alles

Een tevreden klant, dat lezen we hele graag Cindy! Geniet van alle voordelen van het zachte water.