Snelle en duidelijke service.

Snelle en duidelijke service. Werknemer kwam op zijn vrije dag de waterontharder plaatsen bij ons. Vriendelijke man en had de ontharder snel geplaatst.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Geniet van alle voordelen van het zachte water uit de kraan.

Super tevreden over het bedrijf en de installatie

Vandaag is de waterontharder geïnstalleerd. Deze zou eerst in de kruipruimte komen maar door de meedenkende monteur Gerard kon de ontharder in de meterkast geplaatst worden. Erg handig voor het bijvullen van het zout. Erg tevreden hoe netjes alles geïnstalleerd is. Top Twentse firma.

Dank je wel Jaap voor je mooie review! We geven de complimenten door aan Gerard. Veel plezier met het zachte water.

Vriendelijke vakbekwame medewerker

Hij was optijd en heeft binnen de gestelde tijd zijn werkzaamheden verricht Proficiat

Kijk, dat is fijn om te lezen! We geven de complimenten aan hem door Richel, bedankt voor je review.

Eerst heerlijk helder heineken nu ook bijzonder heerlijk helder water.

Mijn ervaring is gewoon geweldig. Geen kalkaanslag meer. Koffie smaakt beter, is voor ons heel fijn. Gevoel met douchen voor huid en haar is overweldig fijn. Minder schoonmaakmiddel nodig. Gewoon 100% voordeel in alles wat met water te maken heb.

Dank je wel Frans, voor je mooie woorden en cijfer! Je geniet van alle voordelen die zacht water biedt; nooit meer kalkaanslag, een lekkere smaak en minder schoonmaakmiddel nodig.

Hele nieuwe ervaring

Ontzettend blij wordt ik elke keer weer bij het douche met minder producten zachter haar als daarvoor de vaatwasser en wasmachine hebben niet zo veel schoonmaakmiddel nodig ,het water is heerlijk om zo te drinken. Kortom een goed overwogen keuze met een top resultaat en ook voor het milieu een goede investering.

Het is inderdaad niet alleen een fijne investering voor jezelf, maar ook voor het milieu. Dank je wel Nanet, voor het achterlaten van een review.

Snelle en vakkundig geholpen.

Ik ben aangenaam geholpen door een medewerker van Klimavisie. Deze heeft de waterontharder snel en vakkundig geïnstalleerd in overleg met ons. We waren aangenaam verrast voor de oplossing in de meterkast in plaats van in de garage. De installatie was in no-time gerealiseerd.

Goed om te lezen Jos, dat jullie aangenaam verrast zijn, dat lezen we graag!

Verpletterend nooit gedacht dat het zoveel zou schelen

We hebben sinds 1 week nu de waterontharder,en het bevalt ons zeer goed. We kunnen nu al zeggen dat we niet meer anders willen. We gingen van waterhardheid 14 naar 0. Ook Gérard was professionele monteur. We kregen goede uitleg en als er nog vragen of problemen waren kunnen we altijd terug vallen op waterluxe. Zeker aan te bevelen.

We geven je compliment door aan Gerard, Wilco! Bedankt voor je mooie woorden en geniet van alle voordelen die het zachte water biedt.

Dit hadden we 15 jaar eerder moeten doen!

Na eerst wat gegoogled te hebben over wat er zo aan systemen in de markt beschikbaar waren kwam ik via enkele andere reviews al snel uit bij Waterluxe. Gelukkig zitten zij ook nog in de zelfde woonplaats en dus was het contact snel gelegd. Na een bezoe van één van de medewerkers keurig en snel een offerte ontvangen die VEEL voordeliger uitpakte dan van de VEEL te dure concurrent! De beslissing was snel genomen en nog geen anderhalve week later volgde een snelle en vakkundige installatie door ook nog eens zeer vriendelijk personeel. Het resultaat is verbluffend; geen kalkaanslag meer op kranen en douchtegels meer. Het water voelt beduidend zachter aan en bij het haren wassen nog niet de helft shampoo nodig dan voorheen. Dit hadden we gewoon 15 jaar eerder moeten doen. Waterluxe super bedankt!

Dank je wel voor je mooie en uitgebreide review Fokko! Fijn dat je hier de tijd en moeite voor hebt genomen. Vanaf nu is het elke dag genieten van het zachte water.

Super service!

Ik wordt altijd goed en snel geholpen en ze staan altijd klaar voor vragen, die er maar zelden zijn! Na vele jaren nog altijd heel blij met de waterontharder van Waterluxe !

Een trouwe Waterluxe klant, die nog steeds tevreden is. Heel fijn om te lezen en bedankt voor het mooie cijfer!

Vandaag is bij ons de waterontharder geïnstalleerd. Bij ons eerste contact werd al prima met ons meegedacht. Ook tijdens de installatie werden prima adviezen gegeven en werden mooie praktische oplossingen bedacht en uitgevoerd! Tot nu toe zijn we erg tevreden met Waterluxe en haar medewerkers.

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze waterontharders en ons team! Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Het water is heerlijk zacht, Je hoeft bijna geen shampoo meer te gebruiken en dat zelfde geld natuurlijk ook voor de wasmachine/ vaatwasser En dan niet te vergeten je ramen schoonmaken dat is een fluitje van een cent schoon zonder vlekken Dit hadden we veel eerder moeten doen.

Dat is genieten toch, van die heerlijke schone ramen, zeker als de zon schijnt! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor het mooie cijfer, daar zijn we blij mee.

Top geregeld. Water proeft zelfs zacht.

We hebben de waterluxe nu 3 weken. De installatie verliep vlekkeloos. Het water voelt zacht bij douchen en handen wassen. We waren wat huiverig voor het smaakverschil. Dat is niet terecht gebleken. Het water voelt zelfs zachter op de tong. Ook de kleding en handdoeken voelen voller en zachter aan na het wassen. Voor alles waar zeep en wasmiddel voor nodig is.... meer dan de helft minder gebruikt!:)

Wat fijn Bert, dat jullie al direct alle voordelen van het zachte water ervaren. Dank je wel voor je mooie cijfer en review!

De eerste 4 dagen wel een rare chemische smaak aan het water, dit verdween eigenlijk langzaam en na de eerste spoelbeurt was het eigenlijk weg. Ik vermoed dat dat gewoon is omdat het apparaat ff moest schoonspoelen. Misschien iets voor waterluxe om de monteurs de ontkalker even een 5 minuten te laten doorspoelen en 1x te laten regenereren voor ze de monteurs laten vertrekken? Verder nu volledig kalk vrij water, wat een verademing. Geen strepen meer in de douche, op de kranen of op wastafels, een schone waterkoker en uiteraard beter voor alle apparatuur. Ook een opvallend minder droge huid na het douche. Aan het water proef ik nu niets vreemds meer. Top product!

Wat vervelend om te lezen Wout, dat je last hadden van een mindere smaak. Dat is niet de bedoeling. Deze smaakomschrijving hebben we nog niet eerder gehoord, daarom hebben we geprobeerd je te bellen, maar helaas nog niet bereikt. Het doorspoelen van de ontharder is standaard en ook de monteur geeft aan dat de naspoeling normaal is verlopen. Gelukkig proef je nu niks vreemds meer, maar we proberen je nogmaals te bellen zodat we kunnen horen of de smaak normaal en naar wens is.

Wat een luxe

Schoon en helder drinkwater is voor ons niet bijzonder (gelukkig). Ik had echt geen idee dat het hebben van een waterontharder zo voelbaar zou zijn. Huid, haar en de lucht gedroogde was is allemaal zo veel zachter. En niet geheel onbelangrijk: geen kalkvlekken meer, en minder gebruik van zeep en schoonmaakmiddelen, wordt het milieu ook blij van.

Goed om te lezen dat je alle voordelen ervaart die een waterontharder biedt! Dank je wel voor je uitgebreide review Ivanka.

Prima installatie, werkt fantastisch

De installatie ging vlekkeloos en de waterontharder werkt super!

Dank je wel voor je mooie cijfer Jolanda! En geniet van de luxe die het zachte water biedt.

Goede uitleg monteur. Goede service.en ontkalkt water is geweldig

We geven de complimenten door aan de monteur Marie Louise! Fijn dat je nu al ervaart hoe geweldig zacht water is.

Heel goede keuze gemaakt, mijn handen waren naar een week kloven vrij , je voelt gewoon dat het zacht water is dus ook heel goed voor al het apparatuur. Heel blij mee.

Dank je wel voor het mooie cijfer Ria! En wat fijn om te lezen dat je al zo snel verschil merkt voor je handen.

één week geleden geïnstalleerd, door vriendelijke monteurs, nu moeten nog gaan ervaren of het werkt.

Eerste ervaringen zeer goed. Goede eerste uitleg door monteurs. Later via de mail uitleg ook nog ontvangen, voor het geval dat wij het boekje kwijt zouden raken. De eerste dag had het water een bijsmaak, maar daarna smaakte het meer dan goed. Het voelt idd zachter aan en ook de wasmiddelen zijn meer dan gehalveerd. Nu afwachten hoe het verder gaat werken. Oa de werking van het apparaat. Met de handleiding erbij moeten wij dit gaan ervaren. Tot nu toe zeer tevreden.

Wat fijn om te lezen Cock, dat jullie tot nu toe zeer tevreden zijn. Uiteraard hopen we dat dat zo blijft.

Prima snel geregeld

Bestelling en installatie ging van een leien dakje. Goede uitleg. Resultaat zoals verwacht! Heerlijk zacht water.

Dank je wel voor je mooie review Patricia, en geniet van de voordelen van het zachte water!

Voor huis en haar, kranen, vaatwasser en wasmaschine een weldaad.

Vervolgens veel minder gebruik van wasmiddelen en schoonmaakmiddelen. Met minder werk een stralend resultaat.

Een stralend resultaat, dat is precies de bedoeling! Fijn om te lezen dat de waterontharder zo goed bevalt, Wendy. Dank je wel voor je mooie cijfer!

Bijzonder goeie service

Vorig jaar de kop vernieuwd in garantietijd. Nu de display, kan gebeuren. Ook weer als service. Prima ervaring en supergoed apparaat. Geen kalk, geen strepen.

Dat horen we graag Arie, dat je geen last meer hebt van kalkaanslag en strepen. Bedankt voor het mooie cijfer!

Heel tevreden mee

Ik merkte direct dat het water zachter is en met douche dat de shampoo langer op de spons blijft zitten en mijn haar goed moet uitspoelen overal minder voor nodig

Bedankt Koos, voor je mooie cijfer! En wat goed om te lezen dat je al zo snel verbetering merkte.

Geen moment spijt

Tijdje op zoek geweest en rond gevraagd, via kennissen bij waterluxe terecht gekomen Vakkundig geïnstalleerd en duidelijke uitleg Heel erg blij mee, we hoeven veel minder schoonmaakmiddelen te gebruiken maar ook minder shampoo, alles blijft veel schoner En het beste is, ik had hoofdhuid problemen/ jeuk en die zijn verdwenen door het zachte water Dus top en geen moment spijt gehad!

Wat ontzettend fijn om te lezen dat de jeuk verdwenen is Rian! Dank je wel voor je mooie review en geniet van alle voordelen van het zachte kraanwater.

No nonsens bedrijf.

Bij aanvraag eerste offerte meteen goed contact en duidelijke afspraken. Verloop van plaatsing e.d. goed op afgesproken tijden, en een top monteur Martijn. Nu gaan ontdekken wat het werkelijk doet met je huid moeten we nog, maar gezien de effecten bij onze dochter hebben we daar vertrouwen in. Top bedrijf qua prijs kwaliteit verhouding.

We geven de complimenten door aan Martijn! Bedankt voor het mooie cijfer. Geniet van alle voordelen die het zachte water jullie biedt.

fijn zacht water

Van huid tot afwas alles voelt zacht en glad aan.

Bedankt voor je review en het mooie cijfer, Henk! Geniet van het zachte water.