Zwart blijft zwart

Ja ook wij zijn van het roestvrijstaalkleurige afgestapt naar zwart. Maar wel pas nadat we de waterontharder al een tijdje in gebruik hadden. Alles blijft zwart! Geen witte aanslag meer, geen chemische schoonmaakmiddelen meer en de kranen, wasbak en douchecabine blijven schoon en netjes.

Wij houden daar ook zo van, Alex, van zwart sanitair. Prachtig! En dat moet inderdaad mooi blijven zonder witte aanslag. Bedankt voor de mooie review!

Wat een service!

Er was een probleem met de bypass. Gewoon snel en professioneel vervangen. Daarnaast uitleg hoe aan te sluiten bij onze aankomende verhuizing en een telefoonnummer gekregen voor eventuele telefonische ondersteuning. Welk bedrijf is tegenwoordig nog zo klant gericht! Top Martijn Bosman en Waterluxe!

Dit lezen we graag Rob! Een ontstaan probleem dat we naar tevredenheid hebben opgelost. Daar maken we ons elke dag hard voor: de beste service voor onze klanten. Dank je wel voor je mooie review.

Perfecte timing , perfecte montage en uitleg

Prijs/kwaliteit is prima. Monteur heeft apparatuur geplaatst als verzocht na gekeken te hebben of het mogelijk was. We merken al meteen dat er minder poeder in de afwasmachine nodig is en minder shampo bij het autowassen.. Een zeer prettige bijkomstigheid is dat de huidproblemen van mijn vrouw door het gebruik van het zachte water sterk verminderd zijn. Al met al zijn wij zeer tevreden en blij met onze nieuwe installatie van Waterluxe Familie Witteveen Nijverdal

Een mooie zachte en heldere ervaring!

De installateur (Ronnie) kwam al met een lach op zijn gezicht binnen lopen. Voelde gelijk goed. Nadat Ronnie aan de slag ging en mijn voordeur open stond, kwam er een goede kennis langs op de fiets. Hij zag de deur open staan en zag Ronnie aan het werk. In ons dorp komt men gelijk een kijkje nemen. Nadat hij zag waar Ronnie mee bezig was werd deze kennis gelijk enthousiast. Ronnie is na het afronden van de installatie bij deze kennis langs gegaan. Om te kijken naar de mogelijkheden en vragen te beantwoorden. De volgende dagen is deze kennis al weer twee keer aan mijn deur geweest. Uiteraard heb ik aangegeven dat wij erg blij zijn met de werking van Waterluxe. Duidelijk een wereld van verschil! Veel dank Waterluxe!!

Wat leuk om te lezen! We heten jouw kennis ook graag welkom als Waterluxe-vriend ;-) Fijn dat je zo tevreden bent Simon. En we geven je woorden door aan Ronnie!

Perfecte werking en service

Nadat ik van derden positieve verhalen had gehoord over de waterontharder zelf ook besloten er 1 aan te schaffen. Ik ben er ook erg tevreden mee. De ontharder werkt perfect, het water is ontzettend zacht geworden. Het hele proces van aankoop tot plaatsing verliep probleemloos. Contact met de verschillende medewerkers was altijd correct, meedenkend en kundig.

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent Tom. Dank je wel voor je mooie review en cijfer. Geniet van het zachte water en alle voordelen die het biedt.

Superformidabel!

Waterontharder van Waterluxe Al jaren had ik mijn zinnen gezet op een waterontharder. Met chronisch eczeem en reclames die beweren dat ontkalkt water echt beter is voor je huid, dacht ik dat het een goede investering zou zijn. Maar ja, prioriteiten stellen en een echtgenoot die steeds maar volhield dat het water in Didam niet zo heel hard is. Bovendien, zoveel keus en zoveel prijsverschil. Maar toch, ook bij ons liet de kalk zich wel degelijk zien. Een paar maanden terug stond er een auto van Waterluxe bij onze buurtjes. Zij kregen een waterontharder van Waterluxe. Nu hadden we een proefkonijn naast de deur! We hebben uitgebreid hun ervaringen gehoord en we mochten zelfs bij hen douchen om het uit te proberen. Zover is het niet eens gekomen. We hebben aan Waterluxe via de mail gevraagd of wij onder dezelfde condities ook een waterontharder konden laten plaatsen. Al de volgende dag hadden we erg prettig telefonisch contact met iemand van Waterluxe, dezelfde dag nog de offerte in de mail en nauwelijks vier weken later zijn we de trotse eigenaren van een Waterluxe ontharder! De installatie verliep keurig en zorgvuldig en na een week kunnen we al zeggen dat we er heel blij mee zijn! Minder vlekken op serviesgoed en bestek, zachte handen én nog steeds prima drinkwater. Of het voor mijn huid ook daadwerkelijk positief uitpakt moet ik nog gaan ondervinden, maar eigenlijk ben ik daar wel van overtuigd. We horen vaak dat waterontharders toch niet het gewenste resultaat geven, maar zowel mijn man als ik durven te zeggen dat een Waterluxe waterontharder een geweldige uitvinding is en daarmee een fantastische aankoop! Onze dank is groot! Gerry en Marieke van Alst, Didam Augustus 2022

Wat zijn we blij met jullie uitgebreide en mooie feedback, Gerry en Marieke. We maken ons elke dag hard voor zacht water en tevreden klanten. We hopen dat het zachte water ook een positief effect zal gaan hebben op de huid.

Superservice.

Goede organisatie die een mooi product levert en zelf monteert. Snel en probleemloos. Heel netjes

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, André! Dank voor het mooie cijfer.

Fijn bedrijf alles was snel en netjes geïnstalleerd.

Fijn bedrijf alles was snel en netjes geïnstalleerd. En goed bereikbaar als je vragen hebt. En wordt vriendelijk te woord gestaan door het personeel.

Bedankt voor je mooie review, Guido. Hier worden we blij van!

Professionele installatie

Ronnie, de installateur, heeft op zeer vakkundige wijze de installatie geïnstalleerd. Wij dachten dat alles in de kruipruimte moest, omdat de meterkast te klein was. Hij zei dat het wél in de meterkast zou passen en gezien onze leeftijd, dit ook een betere plaats was voor het bijvullen van het zout. Ronnie werkte netjes en snel. Wij zijn erg blij dat onze buren verderop in de straat jullie adres heeft gegeven!

Wat goed dat jullie buren jullie hebben getipt! Vanaf nu dus altijd water zonder kalk. We geven de complimenten door aan Ronnie. Bedankt voor het mooie cijfer.

Fijne service

Vooraf zijn wij goed geholpen door Max. Het is fijn dat je continu dezelfde persoon aan de telefoon hebt of via de mail. De plaatsing werd gedaan door Gerard. Hij was duidelijk en vriendelijk. Over de service vooraf en tijdens de plaatsing zijn we tevreden.

We geven de complimenten door aan Max en Gerard! Dank je wel voor je mooie feedback, Ilse.

Wat een verschil :-)

Goede en snelle installatie, goed meegedacht, welkome info en zeer klantvriendelijk, DH was voor de installatie 12 en nu kalkvrij, heerlijk, top wij zijn er erg blij mee

Wat een enorm verschil: van 12 dH naar water zonder kalk. Fijn dat de waterontharder zo goed z'n werk doet. Bedankt voor het mooie cijfer!

Tevreden klant

Beste prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel. Snelle installatie en goede uitleg. Wij zijn tevreden!

Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Geniet van alle voordelen die het zachte water biedt.

Topproduct

Vanaf de offerte-aanvraag tot en met de installatie zeer tevreden. Prettige mensen om mee te communiceren, kundige installateurs en een mooi product in huis geïnstalleerd. Al met al zeer tevreden.

Een tien, wat een prachtig cijfer. Dank je wel Mark!

Dankzij onze buren zijn wij bij waterluxe uitgekomen voor een water ontharder. Na een bezoek in de showroom waren wij enthousiast over de professionaliteit van de verkoper ondanks zijn jonge leeftijd. Hierdoor gingen wij overstag om een order te plaatsen. Voor de plaatsing hebben we online videogesprek gehad om te bepalen waar de ontharder zou komen. Daar door werd geadviseerd om 2 delen te laten plaatsen ivm de ruimte. Vanmorgen om half 8 stond de monteur al voor de deur en binnen 2 uur was alles al geplaatst. Tijdens de plaatsing knapte een andere leiding buiten de schuld van de monteur om. Deze werd snel en vakkundig gerepareerd door de monteur waar wij erg dankbaar voor zijn. Na de montage werd nog uitgelegd over het onderhoud. Dus al met al zeer tevreden over Waterluxe. Wij gaan Waterluxe ook aanbevelen bij onze collega's die al benieuwd waren over waterontharders . Waterluxe bedankt voor alles.

Wat een mooie en uitgebreide feedback Willem, dank je wel. En we lezen uiteraard heel graag dat we bij anderen worden aanbevolen. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Prettige en soepele installatie

Al vanaf het eerste moment meedekend in de situatie. Heldere en soepele communicatie. Prettige uitleg na installatie en goede tips in het gebruik. Erg content

Fijn dat je zo tevreden bent, Ian! Dank je wel voor je review.

Geweldig apparaat

We hebben hem nu 6 jaar en hoeven de badkamer vaatwasser en andere apparaten nooit meer te ontkalken en nog belangrijker met de gevoelige huid van mijn vrouw gaat het stukken beter

Wat mooi om een review te krijgen van een trouwe klant, een tevreden Waterluxe vriend. Dat lezen we graag. Dank je wel, Herman!

Uitstekende service van bezoek aan showroom tot installatie

Vanaf het moment dat wij in de showroom kwamen, voelden wij ons meteen welkom. Er werd ruim de tijd genomen en onze vragen werden duidelijk beantwoord. De koffie smaakte heerlijk, en we vonden het ook top om al kalkvrij water te kunnen proeven. De installateur kwam precies op de afgesproken tijd en wist waar hij het over had, veel verstand van zaken en een erg vriendelijke man! Ook onze buren denken eraan om dezelfde waterontharder te laten plaatsen, zij kregen gelijk een folder! We merkten meteen verschil wat betreft de smaak van het water, veel zachter en lekkerder. Ook het douchen is erg goed bevallen, zachtere huid en ineens veel meer schuim!! Kortom zijn wij nu al superenthousiast en hadden deze stap veel eerder moeten nemen!!

Dank je wel voor je mooie review Brigitte! Wat heerlijk dat jullie al genieten van alle voordelen van het zachte water. Jullie buren zijn ook meer dan welkom om Waterluxe vriend te worden ;-)

wereld van verschil.

Na lang wikken en wegen toch een waterontharder 3 weken terug laten plaatsen. Zeer Prettige correspondentie en snelle reactie op vragen via de mail of telefonisch. Het plaatsen van de ontharders wordt keurig en professioneel geplaats. De monteur Gerard is beleeft en denkt mee naar oplossingen .De ervaring tot nu is inderdaad de smaak van het water is veel lekkerder en de koffie smaakt veel beter. ook in de douch is het te merken geen aanslag meer op de ruiten .Tot nu geen spijt .

Dat lezen we graag, dat onze klanten geen spijt hebben van hun aankoop. Geniet van alle glazen water en koppen koffie!

Goede apparatuur, doet wat het doen moet

Wij hebben al jaren een ontharder van Waterluxe destijds net gevestigd in Haaksbergen? En zijn zeer tevreden.

Je bent dus een echte Waterluxe vriend, Fred! Goed om te lezen dat je al zoveel jaar tevreden bent.

Geweldig! Had ik veel eerder moeten doen

Super blij met mijn ontharder! Vaarwel kalk, vaarwel gekke snaak water, vaarwel veel te veel betalen voor schoonmaakmiddelen. Echt super blij! Ik had deze keuze zoveel eerder moeten maken!

Niets fijner dan definitief vaarwel kunnen zeggen tegen kalk! Dat geeft zoveel voordelen. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de ontharder. Dank je wel voor je mooie cijfer!

Geen woord gelogen, wij ervaren nu ook alle voordelen van 100% kalkvrij water :-)

Goede, duidelijke en snelle service! Ze weten de verwachtingen te overtreffen. Voor installatie krijg je duidelijke instructies en zelfs na het plaatsen ontvang je goede tips over het gebruik van 100% kalkvrij water. Doen ze leuk! Grootste voordeel van ontkalkt water is voor mij de huid, wat een verschil. We moeten nu alleen oppassen dat de glimmende glazen niet uit onze handen glippen :-)

Wat een mooie review, Manuel! En we zien het helemaal voor ons hoe jullie met de glazen staan, haha. Maar zonder gekheid, ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Daar maken we ons elke dag hard voor. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

Heerlijk zacht water, zelfs de koffie smaakt beter!

Installatie was zo gepiept, aardige monteur met veel kennis van installeren. De voorbereiding was goed gedaan waardoor de installatie zo gepiept was. Daarna genieten van heerlijk zacht water, de eerste keer douche was wel vreemd, het was net of de zeep niet van je lijf ging. Kortom, een tevreden klant!

Weer een tevreden klant erbij, dat lezen we graag Erwin! Fijn dat je nu al de voordelen van het zachte water merkt. En geniet van je koffie.

De afspraken nakomen en een nette montage, kortom tevreden.

Omdat onze situatie niet geheel standart was, is er in overleg besloten om door technische monteur eerst alles te bekijken, waarop een keurig offerte uitgebracht werd. Deze hadden wij ook ergens anders aangevraagd. de prijzen zat niet veel verschil maar Waterlux gaf ons wel veel meer vertrouwen. Door afspraken na te komen en het advies en ideeën hoe het kon opgelost worden gaf ons het vertrouwen.

Wat fijn dat je zo tevreden bent Janniek! Gelukkig was de plaatsing van een waterontharder ook bij jou mogelijk. Soms is het even puzzelen maar in bijna alle gevallen vinden we een passende oplossing.

Perfecte service, aardige mensen en prima vaklui.

Inmiddels al jaren klant en niks anders dan lof en tevredenheid. Waterluxe zeker een aanrader voor mensen die overwegen een waterontharder aan te schaffen.

Wat leuk om te lezen Richard, dat je een echte Waterluxe vriend bent! Dank je wel dat je de tijd en moeite hebt genomen om een review te schrijven.

Goede klantvriendelijkheid en topservice

Na dat ik een tijdje in de zee van aanbieders had gezwommen, kwam Waterluxe als potentiele kanshebber voorbij. In verband met drukte lukte het me niet om een keuze te maken. Echter bleef Etienne op een toegankelijke manier contact met me houden. Iets waar ik hem enorm dankbaar voor ben. Mede door het prettige contact met de salesafdeling hebben wij uiteindelijk voor Waterluxe gekozen. Tijdens de installatie door Ronnie is alles goed uitgelegd en kregen we daarnaast ook nog een korte uitleg over onze warmtepomp, aangezien de installateur het merk kende en wij vanuit de bouw weinig informatie daarover hadden ontvangen. Door het enthousiasme van Ronnie, in combinatie met zijn snelheid en kennis hebben we echt een goed gevoel overgehouden aan Waterluxe. Je zou er bijna nóg eentje kopen. De werking tot nu toe is naar tevredenheid. Huid & haar zijn zacht en niet trekkerig, de douchewanden blijven schoon en de koffie smaakt nog steeds prima. Ik kan iedereen een Waterluxe waterontharder aanbevelen!

Wat een mooie review, Laura, dank je wel! Wat leuk om te lezen hoe het keuzeproces is gegaan. En wat fijn dat je zo tevreden bent. De complimenten hebben we aan Etienne en Ronnie doorgegeven. Geniet van alle voordelen van het zachte water.