Contact en installatie waren uitstekend

Vanaf het moment dat ik in contact met Waterluxe kwam, werd ik duidelijk en goed geholpen. Er werd goed mee gedacht over de locatie van de plaatsing. Op de dag van plaatsing liep Gerrie tegen een muurtje in de kruipruimte aan waar wij (nog) geen weet van hadden, maar werd het alsnog snel en vakkundig geïnstalleerd! Bedankt voor de uitstekende service!

Dank je wel Martin, voor het plaatsen van je mooie review! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent.

Prima ontharder,

Sinds ruim een maand hebben we de combi 12 in gebruik. Heb de monteur geassisteerd bij de montage en het was goed dat ik erbij was. De woning in 2005 in eigen beheer gebouwd, met vloerverwarming. De monteur dacht dat de plek waar ik de ontharder wilde plaatsen niet mogelijk was, maar had foto’s van waar de leidingen lopen, dus op mijn aangegeven geboord. Meegedacht met de manier van aansluiten in de meterkast. Ontharder keurig aangesloten met flexibele slangen. Kwam er deze week achter dat de ingestelde hardheid op de ontharder 1 graad hoger is dan wat gemeten is. Instelling daar alsnog op aangepast. Ervaringen tot nu toe uitstekend. Geen kalk meer met veel bijkomende voordelen. Hoe de ontharder zich in de toekomst houdt, gaan we zien, maar alle vertrouwen!

Dag Marco, Hartelijk dank voor deze mooie review, daar zijn we blij mee! Wat betreft de ingestelde hardheid; deze stellen we altijd 1 graad hoger in dan gemeten, aangezien de waterhardheid vanuit de waterleverancier niet altijd constant is. Zij praten altijd over een gemiddelde hardheid. Mocht je hier vragen over hebben, bel of mail ons gerust.

Hele goede service

We hebben een uitstekende ervaring gehad met de communicatie van Water Luxe. Alles werd duidelijk uitgelegd en de installatie verliep vlot. We zijn zeer content met de geleverde apparatuur en merken direct een positief verschil in de waterkwaliteit. Onze tevredenheid is groot! Zeker een aanrader.

Vijf sterren, dank je wel Antani! Wat een mooie beoordeling. En wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de communicatie, de installatie en de waterontharder zelf. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Fijne vakmensen die no nonsens installeren

Fijne vakmensen die no nonsens installeren

Dank je wel Elsbeth, voor de vijf sterren die je ons geeft!

Super tevreden met ons zachte water

Rond kerst een offerte opgevraagd. Nog voor de jaarwisseling het een en ander doorgesproken voor de aansluiting wat in onze situatie het beste was. Na het opsturen van wat foto's van de situatie is er een goede passende oplossing gevonden. En direct in het begin van het nieuwe jaar onze aansluiting gekregen. Supersnel en professioneel geregeld, door zowel het personeel op kantoor als de installateur die het bij ons kwam aansluiten. Nu kunnen we heerlijk genieten van het zachte water.

Vijf sterren, dank je wel Ronald! Hier worden we blij van. En ook van jouw woorden. Want we willen niet alleen de beste waterontharders ontwikkelen, maar ook de beste service bieden. Dat betekent snel schakelen en meedenken met elke klant. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Snelle en soepele installatie volgens afspraak.

Tot nu toe erg tevreden over de WaterLuxe installatie. Heb nog geen zicht op het gebruik op de lange termijn. Maar heb wel gemerkt dat de hoeveelheid beschikbaar water bij het douchen een stukje minder is geworden. Dus dat betekent minder water gebruik, wat ook wel weer een voordeel is !!

Dank je wel voor de mooie waardering, Willem! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Heerlijk zacht, kalkvrij water met Waterluxe

Nu 1 maand onthard water kunnen ervaren in onze nieuwbouw woning en we willen nooit meer zonder! De communicatie en installatie door Waterluxe was vlot en netjes. De waterontharder werkt zoals je mag verwachten en er is weinig omkijken naar. Het water voelt heerlijk zacht om te drinken en het laat weinig tot geen vlekken op glas achter. Wat er eventueel wel te zien is, is heel makkelijk weg te poetsen. Ook is er een duidelijk positief effect op de huid en haren te merken. Wij zijn zeer tevreden en vinden Waterluxe een aanrader!

Wat fijn dat jullie nu al zo tevreden zijn, Linda! Dat lezen we graag. Bedankt voor de mooie review met vijf sterren.

Uitstekende installatie werkt zoals het moet.

Merkbaar zachter water met alle voordelen van dien. Geen merkbaar drukverlies, werkt prima!

Vijf sterren, dank je wel Jorg! Geniet van het zachte water.

Zoals je vroeger van een bedrijf kon verwachten, perfect!

Tegenwoordig is een juiste en duidelijke customer journey, waarbij de klant echt centraal staat eerder uniek dan gebruikelijk. Bij Waterluxe snappen ze wat service is. Vanaf het begin tot het einde wordt je correct te woord gestaan, adequaat geholpen en ze denken mee in mogelijkheid zoals "jij" het ook gedaan zou willen hebben. Alles wordt duurzaam geïnstalleerd en de rotzooi meegenomen. Iets waar je tegenwoordig eerder van op kijkt dan dat het standaard behoord te zijn. Perfect!

Wat een mooie woorden, Martijn, dank je wel. Hier worden we blij van. We maken ons elke dag 'hard' om de beste service te verlenen aan onze klanten.

Top bedrijf met uitzonderlijke montage en service

Wat begon als een geplande installatie van een waterontharder in ons nieuwe huis, nam al snel een onverwachte wending toen het eerste bezoek aan het licht bracht dat de kruipruimte volledig onder water stond. Na veel inspanning hebben we uiteindelijk duizenden liters water weggepompt, en ik vermoed zelfs dat ze niet alleen onze kruipruimte hebben leeggemaakt, maar ook onze buren hebben bijgestaan. Het was haast alsof we de gehele waterreservoir van Enschede aan het verplaatsen waren! Enkele dagen later keerde het Waterluxe-team terug. Ze waren vastberaden om de kruipruimte te betreden, zelfs toen er nog steeds iets van water aanwezig was. Uiteindelijk kregen ze alles voor elkaar. De geïnstalleerde waterontharder werkt uitstekend. Ik ben enorm tevreden met het resultaat. Het apparaat heeft een moderne uitstraling, strak gemonteerd en begrijpelijk in zijn gebruik. Ik ben niet alleen onder de indruk van het eindresultaat, maar ook van het hele proces, van het eerste contact met Waterluxe tot aan de uiteindelijke montage. Al met al heeft Waterluxe niet alleen bewezen een hoogwaardig product te leveren, maar ook een ongeëvenaarde klantenservice te bieden. Ik ben meer dan tevreden met hun werk en zou hen zonder enige terughoudendheid aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, toewijding... en natuurlijk, heerlijk zacht water ;)

Dank je wel Bob, voor deze mooie en uitgebreide review! We geven de complimenten door aan ons team. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Quooker snel en netjes geplaatst

Ik krijg de vraag om een review voor plaatsing van een waterontharder, maar …. Die hebben wij al zo’n 10 jaar geleden laten plaatsen door waterluxe.nl en tot volle tevredenheid werkt dit nog steeds tadeloos. De quooker is prima geplaatst door jullie monteurs, zeer tevreden over.

Een review van een trouwe en tevreden klant: daar worden we blij van Pim! Dank je wel dat je even de tijd hebt genomen een review voor ons te schrijven en een mooie waardering te geven.

Prima sales, installatie en aftershave.

Prettig contact en goede informatie bij het oriënteren. Zelfde ook bij de installatie ondervonden.

Wat fijn dat alles zo goed is verlopen Jim, dat lezen we graag. Daar maken we ons elke dag hard voor.

Groot verschil

Enorm verschil in gebruik van zeep, smaak van water en geen kalk meer

Goed om te lezen dat je nu al zoveel verschil merkt. Geniet van alle voordelen van het zachte water, Adriaan!

Wat een verschil. Zacht water. Ik merk het aan alles. Koffie smaakt beter. Geen kalkaanslag meer in de douche. Mijn huid voelt glad en zacht na het douchen. Mijn haar is zachter. In 1 woord geweldig.

Bedankt voor de 5 sterren, Colanda. Daar zijn we blij mee! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Snelle en goede service

Willem heeft ons goed begeleid in de keuze van onze installatie en de aanleg door Gerard ging snel, soepel en is mooi afgewerkt. De plaatsing in de meterkast op een plankje die door Waterluxe aangebracht wordt, is zeer compleet en het ziet er mooi uit. Het water smaakt goed en de mogelijkheid om de ontharder tijdelijk "uit te zetten" bij bijvoorbeeld sproeien van de tuin is erg handig, scheelt toch in het gebruik van zout. Plaatsing duurde bij elkaar minder dan twee uur. Absoluut een aanrader!

Wat een mooie review heb je voor ons geschreven Pieter, dank je wel! We geven uiteraard de complimenten door. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Vrijdag is bij mij de monteur Gerrie geweest voor onderhoud aan mijn waterontharder Gerrie is vriendelijk gemotiveerd En deskundig Hij gaf ook goede uitleg op de vragen die ik hem stelde Daar kunnen nog heel veel monteurs iets van opsteken Volgende onderhoudsbeurt mag hij zeker weer langs komen

We geven de complimenten door aan Gerrie, Aad. Bedankt voor de mooie woorden en de 5 sterren.

Puik!

Kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen. En ik denk 1 van de goedkoopste.

Wat een fijne review Rudolf, dank je wel!

Met aandacht voor individuele situatie!

De voorbereiding was zeer zorgvuldig en er kwam zelfs iemand extra langs om naar de unieke situatie in ons oude pand te kijken naar de mogelijkheden voor de installatie van de Waterluxe. Hierdoor verliep de installatie vlekkeloos en genieten we nu van het zachte water! Het effect is enorm, zowel huid, haar en huis ervaren het als heel positief!!

Wat fijn om te lezen Saskia, dat je nu al zoveel verschil merkt. We geven de complimenten aan onze monteur door. Dank je wel voor je mooie review en geniet van het zachte water!

Uitstekende service. Een ware (water) luxe.

Echt, een ware (water) luxe. Ontzettende kundige en nette installatie. Van A tot Z zorgeloos geregeld.

Bedankt Paul, we geven de complimenten door aan onze monteur. Geniet vanaf nu van de voordelen van het zachte water.

Uitstekende service, goed bereikbaar en komen afspraken na!

Onze kruipruimte stond vol water. Waterluxe heeft kosteloos een dompelpomp geplaatst en twee dagen later volgde de installatie.

Fijn zo'n mooie review van een tevreden klant! Daar maken we ons elke dag hard voor. Geniet van het zachte water!

Heerlijk zacht

Nu de ontharder bijna een week in gebruik. Ons haar is zachter, de huid ook. Over (kalk)aanslag valt nog niet veel te zeggen. Ik vind een review na een week schrijven erg snel. Liever na een maand of 2 tot 3. Pas dan kun je duideijk verachillen waarnemen. De koffie en thee smaken trouwens ook beter!

Dank je wel voor de vijf sterren Femke. Daar zijn we blij mee. En we nemen je tip over de review mee. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Kundig, proffesionele en prettige installatie

Nette en proffesionele installatie om het water in huis te ontharden. De installatie was snel en kundig klaar, goede en duidelijke uitleg van de installateur en in de bijgeleverde boekjes. Kan het idereen aanraden.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Kenneth! We geven de complimenten door aan onze monteur. En wensen jou veel plezier met de waterontharder.

Prettig douchen geen kalk in diverse apparatuur

Dankjewel Jan, voor je feedback en 5 sterren! Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Mooi werk en alles volgens afspraak.

Duidelijke uitleg na installatie. Werkplek netjes opgeruimd achter gelaten. Vriendelijke monteur die alles volgens plan uitvoerd.

We geven je complimenten door aan onze monteur Mike. Dankjewel voor je mooie waardering met 5 sterren! Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Jaren eerder moeten doen!

Het water is echt zo fijn. Als je onder de douche staat lijkt t net of er olie in het water zit. Zoooo zacht. Het water smaakt ook wat zoeter dan normaal. Het enige nadeel is dat wanneer je doortrekt op de wc het water uit de kraan minder druk geeft. Maar duurt maar even. En je bespaart heel veel nu op shampoo, wasmiddel en voor je afwasmachine. Daar mag nog maar 1,5 theelepeltje in. Dus kortom DOEN!!!!

Wat fijn dat je zo uitgebreid de tijd hebt genomen om een review te schrijven, Caroline. Dankjewel hiervoor en voor je mooie waardering. Fijn dat je zo tevreden bent.

Marssteden 63

7547 TE Enschede