Superbedrijf dat een topproduct levert!

Ik heb een offerte aangevraagd bij Waterluxe, Justin heeft e.e.a. keurig uitgelegd en ons van een perfect advies voorzien. Heb de duo 7 aange-schaft, ons huishouden bestaat namelijk uit 2 personen. Ik heb hem daarna zelf aangeschaft via de installateur waar ik werk en het apparaat geinstalleerd samen met mijn schoonvader. In Doetinchem hebben we erg hard water, nu alles weer top. Geen vieze kranen, spoelbak van keuken, waterkoker, alles weer mooi schoon. Ook veel minder last van de huid, kortom superblij met dit apparaat, is de investering waard, een aanrader!!

Een bedrijf waar klantvriendelijkheid met een hoofdletter K wordt geschreven

Het eerste telefonisch contact was vriendelijk en daarna de verkoper Jesse die aan huis kwam heeft het allemaal top uitgelegd. Tenslotte de aller aardigste monteur Gerard die het hele plaatje compleet maakte en zo de beoordeling van de vijf sterren meer dan rechtvaardigt.

De afspraak was erg goed geregeld , de uitleg was ook erg duidelijk, en binnen n week werd onze installatie geïnstalleerd , en de monteur die bij ons was ,was erg kundig in t plaatsen. Erg netjes gewerkt, verder n mooi bedrijf ,ik zou t iedereen die de waterontharder wil kopen ,het via Waterluxe laten verzorgen. En het resultaat is zeker erg lonend, zelfs belonend.

Kennis verkoper niet goed, monteur hartstikke goed.

Ik heb al eerder een email gestuurd naar Waterluxe, ik verwijs ik nu naar. Vertegenwoordiger niet ter zake kundig. Rechtgezet door monteur. Voor niets radiator verwijderd.

Goede informatie over werking en plaatsing vooraf en nette plaatsing.

Enkele weken geleden een duo 7 laten plaatsen, en deze bevalt prima. We zijn vooraf door de verkoper goed voorgelicht over de werking van het apparaat en hoe de plaatsing zou verlopen dit zowel via mail als telefonisch. Je proeft meteen verschil in het water, of dit perse lekkerder is zoals sommige mensen stellen laat ik in het midden want dat is voor iedereen persoonlijk. Belangrijker is dat we op diverse kalkaanslag gevoelige plekken er nu geen kalk meer vormt of zelfs aan het verdwijnen is en dat we idd meer shampoo en zeep nodig hebben bij bv douchen en handen wassen. Wij zijn dan ook erg tevreden met het apparaat. De plaatsing is geplaatst volgens afspraak en ruim binnen de gestelde tijd, waarna de monteur nog even e.e.a. uitgelegd heeft over onderhoud en werking. Tevens is er ook netjes gebeld in deze coronatijd of er met de installatie een nieuwe medewerker mee mocht komen om te kijken naar het installatie proces. Waarom dan net geen 5 sterren? Hier zijn 2 heel kleine dingtjes voor. - Voor bijvullen van de vijver, of sproeien van de tuin kan de ontharder over de bypass gezet worden omdat dit beter met wat harder water kan gebeuren. Deze bypass zit echter aan de achterkant van het apparaat wat niet heel handig is en is niet een heel fijn schuifmechanisme. - We hadden last dat we veel minder waterdruk hadden als we bv onze handen waste na een toilet bezoek, na wat speurwerk bleek de toevoerkraan bij de meter niet helemaal terug opengezet te zijn. (opvullen moet langzaam), maar dit makkelijk zelf gevonden en opgelost.

Topbedrijf met hele vriendelijke mensen

Zowel in e-mail als persoonlijk contact kan ik niet anders zeggen dan dat iedereen heel vriendelijk en servicegericht is. Zeer snelle reactie op een vraag wat heel veel vertrouwen geeft. Waterontharder bevalt echt heel erg goed, heerlijk dat zachte water overal

Prima tevreden.

Werkt top, sympathieke monteur en snelle levering en installatie. Mijn handen zijn nu zo glad dat ik alles laat vallen !!!

Een top aankoop met verrassend resultaat.

Een aankoop die zichzelf terugverdient en een aangenaam gevoel geeft. Hadden we veel eerder moeten aanschaffen.

Precies wat we gehoopt hadden

We zijn heel erg tevreden met de waterontharder. We merkten het verschil direct. Met name onder de douche is het erg zacht en de smaak van het water is ook lekkerder. De vaatwasser heeft nu ook al een paar keer gedraaid met een half blokje, gaat prima! Ze hadden een hele drukke maand wat we merkten in de communicatie maar ze waren altijd vriendelijk en met name installateur Ronnie heeft het netjes afgehandeld, ondanks dat er in de kruipruimte iets meer water stond dan verwacht.

Top service, zeer goede en vakkundige installatie.

Alle beweringen worden waargemaakt!! Zacht water is echt fijn, de huid voelt beter aan en is minder droog, de koffie smaakt echt veel beter en de kalkaanslag is weg.

Vanaf het eerste moment was het top!

Na het maken van een afspraak, hebben we een zeer fijn contact gehad met Jesse. Een vriendelijke, duidelijke jongeman die je een goed gevoel gaf vanaf het moment dat hij binnen was. De uitleg was kort en bondig en hij was zeer behulpzaam en netjes met het bepalen van de juiste plek voor de waterontharder. Het plaatsen van de ontharder door Gerard ging ook mooi en soepel. Hij was meedenkend en ging keurig en professioneel te werk. Zelfs na het evalueren met collega's kwam hij dezelfde dag nog terug om nog iets te verbeteren aan de installatie. Ook werd ik de volgende dag weer gebeld door Jesse en wist hij bijna woordelijk te vertellen hoe alles was verlopen tijdens de installatie. Kortom ik zou iedereen een bedrijf zoals Waterluxe aanbevelen. Sinds bijna een week hebben we de waterontharder nu en het bevalt grandioos. Wat een genot voor mens en machine, heerlijk.

Prima geregeld, binnen twee weken geïnstalleerd.

Op aanraden van de buren ook gekozen voor Waterluxe Duo 12. De prijs is inclusief installatie zeer concurrerend. Er zitten niet allemaal extra opties zoals vakantiestand op maar die heb je dan ook niet nodig. Er wordt namelijk automatisch gespoeld na 2700 liter en sowieso elke 14-dagen. Je merkt het effect trouwens direct. De monteur Gerard is een perfectionist en heeft alles heel netjes gemonteerd en vooral ook uitgelegd. Alles volgens procedure zodat de installatie vlekkeloos verloopt. Het geeft vertrouwen en we gaan er ook vanuit nog erg lang van deze waterontharder te genieten. Qua communicatie vond ik het prima gaan. Het is wel handiger om even te bellen. Het webformulier wordt niet direct opgepakt.

Perfect advies en een supergoede service. Top-apparaat.

Na deskundig advies aan huis, besloten (met twee collega's van mij) om een Duo 12 te laten plaatsen. Afspraak was na een een mooie prijsafspraak zo gemaakt. Gisteren werd bij ons alle drie het apparaat geplaatst op opeenvolgende tijdvakken. Perfect geregeld en een top-monteur (Gerard). Gelijk na aansluiting effect van zacht water merkbaar. Wat een mooi apparaat. En ook nog geleverd met een hars-cleaner, hardheid-meetset en 4 zakken zout. Helemaal top!

Mooi product, prima installatie, slechte service en aftersales

Nadat de verkoop was gedaan en het apparaat geïnstalleerd alleen maar ellende met het controle- en onderhoudstraject. Totaal niet reageren op mails en telefoon. Daarna niet nakomen van afspraken... wazige verklaringen waarom “ we zijn intern nog alles aan het opzetten”. Nooit de gevraagde documenten (onderhoudscontract) opsturen. Wat een flut organisatie. Jammer bij zo’n mooi product. Kun je nog extra geld verdienen met service en onderhoud, gooi je er zo met de pet naar.

Product is goed, slechte service

Een waterontharder is een aanrader. Echter Waterluxe vraagt veel geld voor montage. Bij offerte wordt gezegd dat men ongeveer 2 uur bezig is. In werkelijkheid was het 40 minuten. Slordige montage, stekkers van andere apparaten zijn zonder te zeggen verwijderd voor de waterontharder. Op klachten/vragen per mail wordt niet gereageerd, per telefoon wordt lacherig gereageerd en gezegd dat je het zelf moet oplossen. Kortom, koop wel een waterontharder, maar niet bij Waterluxe

Top bedrijf

Deskundig advies: Waterluxe Duo 7. Advies en installatie binnen no time geregeld. Op de afgesproken datum en stipt op tijd was de installatie binnen een uur geïnstalleerd en wel op zeer deskundige wijze. Vriendelijke en beleefde installateur. We zijn zeer tevreden met deze aankoop en bevelen dit bedrijf aan. De prijs was zeer redelijk. Dat we bij de aanschaf en installatie ook nog eens 4 zakken zout gratis ontvingen vonden we heel goed. Met de werking van deze waterontharder zijn we zeer tevreden en we bevelen het van harte aan.

Superfijn

Super zacht water met douchen. Drinkwater veel lekkerder. Super geholpen via telefoon en mail. Installateur was zeer beleefd en geeft super advies!!

Super goede service! Perfecte uitleg en een top apparaat. Geholpen door Jesse!

Waterluxe wilde mij ontvangen in het bedrijf waar ik een voorlichting en rondleiding kreeg zonder daar een afspraak voor te maken. Alle vragen werden beantwoord en nader toegelicht. Een professioneel en mooi bedrijf. Super enthousiast en vriendelijk. Uiteindelijk met twee waterontharders (een voor collega) naar huis gegaan. Met alle informatie was de installatie super eenvoudig. Instellen van de waterontharder was super gemakkelijk. Het apparaat werkt uitstekend en na behoren. Jesse bedankt!

Top geholpen door Martijn!

Vandaag is onze waterontharder door Martijn geplaatst in Waddinxveen. Vriendelijke man, hij heeft alles helder uitgelegd en het plaatsen ging sneller dan verwacht. Al met al: topservice!

Uitermate deskundig advies, goede prijs en snelle levering. Niet over nadenken. Top bedrijf!

Goede ervaringen met het systeem

Al 15 jaar met alle tevredenheid in gebruik. weinig schoonmaak middelen nodig en ook weinig poetsen. glazen douchdeur nog steeds als nieuw. Goede service en bij vragen snel antwoord

Snelle en adequate service!

Oude systeem bleek na een jaar of 13 defect. Onmiddellijk ter plekke vervangen door een nieuw systeem.

Superfijne hulp, goede expertise

Fijne hulp gehad van Martijn, hij heeft ons thuis goed geholpen. Ook nadat we dachten dat er iets niet klopte, stond hij heel vrolijk voor de deur en hielp ons met al het gemak. Dank voor de fijne service.

Zeer tevreden met de waterontharder van Waterluxe!

We hadden al een wat ouder model staan van waterluxe. Deze hebben wij laten vervangen door een nieuw model met een grotere capaciteit. Zeer tevreden met deze nieuwe waterontharder. Snelle plaatsing en hele goede service. We raden het een ieder aan deze waterontharder te laten plaatsen door waterluxe!

heel goede service en zeer vakkundige en vriendelijke monteur

6 november 2020 onderhoudsbeurt an de waterontharder laten doen. Heel aardige en vriendelijke monteur, heeft ons goed geholpen en alles goed uitgelegd. Wij zijn erg tevreden over dit bedrijf.