Voor iedereen een aanrader

Het voortraject ging heel soepel. De informatie (zowel telefonisch als per e-mail) ging heel prettig en alles was duidelijk. Voordat de installateur komt krijg je een paar mailtjes met duidelijke informatie. Heel prettig. De installateur (ook echt een hele aardige gast) heeft goed meegedacht met de opties waar de ontharder geplaatst kon worden, ook al bespreek je dat vooraf. Wij hebben Waterluxe inmiddels aanbevolen bij meerdere familieleden en kennissen.

Hai Wouter, Wat ontzettend leuk om te lezen dat je een echte Waterluxe vriend bent en ons zelfs aanbeveelt. Fijn dat je zo tevreden bent. Veel gebruiksplezier!

Vakmanschap

Een gehele nieuwe aanpak van communicatie! Ipv zakelijke mails krijg je informatie met humor, gelijk een smile op ons gezicht. Wat men beloofd wordt vakkundig waar gemaakt. Zeer tevreden

Wat een mooie review Christina, dank je wel! Erg leuk om te lezen dat we je een glimlach hebben bezorgd. Daar worden wij blij van :-)

Duidelijke nette en snelle service

Niet duur en wel heel goed

Wij willen elke klant de beste service geven. Fijn als dat ook zo wordt ervaren. Dank je wel voor je feedback Jan Willem!

Top service, geweldig product

Offerte aangevraagd, en dezelfde dag al een medewerker aan huis voor een offerte en uitleg. Waterluxe reageert snel en de medewerkers zijn zeer professioneel. Door het goede en snelle contact hebben wij de waterontharder besteld en deze werd erg snel geleverd, tussendoor netjes op de hoogte gehouden van de levering en leuke bespaartips gekregen. Martijn heeft bij ons de waterontharder gemonteerd en ons voorzien van alle informatie. Nu genieten wij van zacht en kalkvrij water voor een zeer betaalbare prijs. Team waterluxe bedankt voor alle goede zorgen en voor jullie topservice en een geweldig product. Jesse en Martijn voor jullie een dikke duim omhoog.

Dank je wel Arjan voor je mooie en uitgebreide review. We geven Jesse en Martijn de complimenten door. Heel veel plezier van je waterontharder!

goede service

Goede informatie vooraf, hadden al via vrienden gehoord, dat waterluxe een goed product afleverd. Plaatsing was keurig en vanaf dag 1 al kalkvrij water. Nu 5 weken verder merken we echt het voordeel. Minder waspoeder, vaatwaspoeder minder. Minder schoonmaken, omdat je nu geen kalk meer hebt. Ik zou het iedereen aanraden. Het water smaakt ook veel beter.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Ada! Kalkvrij water geeft zoveel voordelen die jij nu al ervaart. Veel plezier met het apparaat!

onze waterontharder is geplaatst 29-4-21 in het begin even wennen b.v. koffie smaakt anders maar het water is veel zachter ook in de badkamer en op de ramen geen kalksporen meer dus na een maand kunnen we stellen dat we zeer tevreden zijn,ook bij vragen even bellen en direct antwoord,goede berijkbaarheid is ook een onderdeel van serviceverlening.

Wat goed om te horen Jan dat je zo tevreden bent! Je geniet van alle voordelen van zacht water als ik je bericht lees, fijn!

Verrassend

Na getipt te zijn door Johan (Tiel) zelf contact gezocht met Waterluxe. Door Willem-Jan prima te woord gestaan. Omdat ik niet kon beslissen welk systeem ik zou nemen stelden zij voor om beide systemen mee te nemen en ter plekke te beslissen. Uiteindelijk na advies van Gerard besloten de Waterluxe duo 12 te nemen. De installatie verliep prima en kan nu genieten van zacht water. Wat mij opvalt is dat de vaat veel natuurlijker aanvoelt. De koffie heeft een upgrade gekregen en mijn huid voelt zachter. Al met al prima tevreden. Waarom geen 5 sterren? In mijn eerste contact benoemde ik de verwijzing via Johan. Ik lees nu dat hij daar €50,- voor zou krijgen. Voor zover ik weet is daar niets mee gedaan. Ik heb zelf de waterpomptang moeten pakken. Bleek toch nog een kleine lekkage te hebben. Zelf opgelost.

Hai Norbert, wat fijn dat je de moeite hebt genomen zo'n uitgebreide review te schrijven. Goed om te lezen dat je tevreden bent en dat je geniet van de voordelen die zacht water geeft. Wat betreft de €50, wil je hierover contact opnemen met de klantenservice? Dan helpen zij jou verder en pakken dit voor je op.

Prima communicatie en plaatsing

Meerdere keren een afspraak met Waterluxe moeten wijzigen i.v.m. het uitlopen van onze verbouwing. Dit deden ze zonder moeite en ook het plaatsen is netjes en snel gebeurd. Het apparaat is nu ruim een week in werking en werkt prima.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor!

Prima info, prima en nette installatie

Fijn apparaat. Heerlijk zacht water. De thee is nu top en de waterkoker als nieuw. Mensen bij Waterluxe zijn ook goed in de communicatie

Dank je wel Johan voor dit mooie compliment! Geniet van het zachte water uit je eigen kraan.

Goede ervaring met zowel het apparaat als de monteur!

Dat lezen we graag! Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Geweldig!!

Vanaf het eerste contact enorm te spreken over het bedrijf en het personeel. Fijn telefonisch contact gehad en een duidelijke uitleg gekregen. De installatie verliep soepel en het resultaat mag er wezen, een enorme zachte huid en geen vlekken meer in de douche. Dit had ik al jaren geleden moeten doen!!

Dank je wel voor je mooie woorden Menno! En wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en geniet van het zachte water uit je kraan.

Werkt écht!

Ik heb getwijfeld tussen een magneet ontharder (goedkoper) en duurdere ontharder van Waterluxe. Toch eerst voor de goedkope versie gegaan, maar na een aantal maanden kwam ik er achter dat het water nog exact hetzelfde was.... Toen toch maar een Waterluxe aangeschaft en het verschil merkte je meteen! Ook erg vriendelijk en goed geholpen trouwens.

Dank je wel voor je mooie review Liselot! Goed om te lezen dat je direct verschil merkte na de plaatsing van onze waterontharder; dat is de bedoeling. Geniet van elke dag zacht water uit je kraan!

Prima apparaat waardeloze service

Het apparaat doet wat het moet doen. De plaatsing op een vrijdagmiddag was minder goed. Na afloop bleek de waterleiding te lekken bij de watermeter. Maar er was geen storingsdienst aanwezig in het weekend. De klantenservice gaf aan dat men er na het weekend wel op terug zou komen.Na overleg met waterbedrijf heb ik zelf het zegel verbroken en de leiding vastgedraaid. Nadat mijn klacht bijWaterluxe doordrong werd een korting gegeven. En als ik nieuwe klanten zou aanbrengen kon ik per nieuwe klant €50 krijgen. Maar toen ik onlangs voor een geïnteresseerde op de website keek zag ik dat die website niet goed functioneerde. Ik heb daarop de verkoper van Waterluxe geïnformeerd. Maar geen reactie. Ook na nog een e- mail had men niet het fatsoen te reageren. Ik heb uiteindelijk de geïnteresseerden maar geadviseerd ergens anders heen te gaan. Ook voor de prijs van het zout en hars kun je beter ergens anders heen gaan. Bedrijven als Welkoop verkopen hetzelfde zout voor ruim 25% minder. Voor hars is het verschil nog groter.

Beste Paul, Ik lees net dat mijn eerdere e-mail niet (goed) is aangekomen bij je. Kan het zijn dat hij in je spambox terecht is gekomen? In mijn mail stond het volgende: De reden dat wij niet meer alle verschillende type waterontharders op onze website tonen is, dat wij onze website opnieuw aan het inrichten zijn. Deze gaat medio mei live. We merken namelijk dat er nog wel eens verwarring ontstaat over onze Duo en Combi modellen. Daarom gaan wij straks de types indelen op basis van het aantal liters harsinhoud – dus 7, 12 en 25 liter – de Waterluxe klein, middel of groot. Daarna kunnen wij op basis van de plaatsingsplek in de woning ons Combi of Duo model adviseren. Ik las in je review ook nog een opmerking over de prijs van het zout en hars. Ik leg je graag uit wat daar de reden van is. Het klopt dat het zout bij de plaatselijke Welkoop goedkoper is. Wij hebben te maken met hoge transportkosten vanuit onze transportpartner. Hier kunnen we voorlopig helaas niet veel aan veranderen. Het afhalen van benodigdheden is wel een stukje goedkoper, maar daar heb je helaas niet veel aan gezien je woonplaats. Wij vinden het erg vervelend dat je teleurgesteld bent. Wij waren in de veronderstelling dat we je in februari een passende oplossing hebben geboden door €125 korting te geven. Ik wens je alvast een fijn weekend, Danielle

Zeer goede service

Zeer vakkundig en vriendelijke monteur (Martijn) ging pas weg toen alles werkte Zeker een aanrader

Fijn dat je zo tevreden bent Harry!

Top product totdat er storing optreedt

Ruim 4 jaar hebben we fijn gebruik gemaakt van de waterontharder. Nu hebben we een storing maar het duurt erg lang voordat waterluxe contact opneemt om dit te verhelpen.

Beste Frans, vervelend dat je niet direct bent geholpen. Onze planner heeft vorige week telefonisch contact gezocht maar dat lukte niet direct. Daarom helaas wat vertraging. Is de storing inmiddels verholpen? We willen uiteraard dat je weer helemaal tevreden bent en kunt genieten van het zachte water uit je kraan! Fijne dag, Danielle

Spa blauw thuis uit de kraan

Na wat rondvragen bij ons in de wijk wie er al ervaring had met een waterontharder. Zijn we met een groep van 7 huishouden uitgekomen bij Waterluxe. Het contact met Jesse verliep soepeltjes via de WhatsApp. De Afspraak tot plaatsen is altijd even een dingetje met 7 huishouden tegelijk maar ook dat ging prima! De installatie zou verlopen op de volgorde van de inspectie bij alle huishouden. Zo rond 8 uur zouden ze starten. Voor op de installatie dag zouden we van de planner nog een tijdsindicatie krijgen wanneer de installateurs bij ons zouden aanbellen. Echter was er een interne miscommunicatie en kregen we die indicatie niet. Op de dag van installatie was het geweldig weer. De installateurs stonden vroeg voor de deur zoals verwacht. Na een kleine opfrisser over de werking van het apparaat en wat uitleg over de kleine handelingen die je zelf zou moeten/kunnen uitvoeren, zout bijvullen enz. Installeerde de heren vakkundig, netjes en verdomd snel de waterontharder. Demonstreerde gelijk daarna het ontkalkte water uit de kraan. De heren die bij ons kwamen installeerde als een geoliede machine. nog wat mooie liederen voorbij horen komen onder de installatie: "Grolsch drinken is gezond..la la la la la Heineken dat drinkt toch geen hond." Je staat er bijna niet bij stil hoe snel het water onthard is. Het voelt heerlijk aan aan de huid. Het is zacht en het smaakt ook gewoon zachter. De koffie smaakt nog beter. Het water droogt niet meer op met witte kringen ( met name in de badkamer heel fijn). Het is een luxe keuze die je maakt om het te instaleren maar zeker bij ons in de regio Rijswijk ZH is het water best hard. Het is zo'n groot verschil en als je twijfelt. Ik zeg doen. De voordelen op het lange termijn moet uiteraard nog blijken. Maar nu na 2 weken in het bezit te zijn van de waterontharder zijn wij heeeeel erg tevreden. Met vriendelijke groeten, Viktor Steinfelder

GEWELDIG !!!

Na aanvraag van de offerte telefonisch benaderd door 1 van de medewerkers. Hierna is alles heel snel gegaan, vanaf het eerste moment van contact t/m de plaatsing heeft net 3weken geduurd. De waterontharder werkt echt perfect, je merkt gewoon echt dat het water daadwerkelijk zachter is geworden. Vooral onder douche en tijdens het handen wassen merk je dat. Ik ben in het bezit van een Duo 12 waterontharder voor met z'n 2'en en dit kan ik iedereen aanraden.

Wat goed om te lezen Thomas, dat je zo tevreden bent. Daar doen wij onze uiterste best voor elke dag en bij elke klant!

Niet helemaal de juiste voorlichting over het plaatsen, maar door de monteur prima geregeld. Heerlijk zacht(glad) water. Heerlijk voor de huid. Smaakt soms een beetje zilt. Ramen zemen zonder strepen. En schoonmaken is een eitje. Voldoende zout voor het 1e jaar.

Kalkloos genot

Het water is heerlijk zacht. De was voelt prettiger aan en de huis straalt weer. De ramen wassen is een feest

Wij hebben nu een week de waterontharder en geweldig, hadden wij veel eerder moeten doen. Het water voelt zachter aan en dat is moeilijk te omschrijven. Oppassen met scheerzeep enz. In mijn omgeving veel vragen en interesse!

Geweldige service en communicatie

Wat een geweldig apparaat vanaf minuut 1 zacht water ,onder douche en in bad een wereld van verschil. De montage afspraak zou om 11uur30 plaats vinden maar om 1 of andere reden was zijn eerste klant niet thuis .Na telefonische contact of onze montage eerder kon was de monteur er om 9uur30 en na goed anderhalf uur was hij weer op weg .gewoon weg TOP SERVICE. En niet te vergeten VEEL MINDER WAS EN SCHOONMAAK MIDDELEN. Mvgr Jan

Heb hiermee te lang gewacht

Wat een verademing, om dag in dag uit naar een gootsteen en douche te kijken zonder kalkaanslag. Mijn glas water,koffie en thee smaakt vele malen beter. De besparing op schoonmaakmiddelen weet ik nog niet, daarvoor heb ik h'm te kort.

Had ik jaren eerder moeten doen

Zacht water dat uit de douche sprankelt en niet meer schoonmaken na het douchen. Heerlijke koffie zonder het apparaat nog te ontkalken. Snelle levering en top installatie

Superbedrijf dat een topproduct levert!

Ik heb een offerte aangevraagd bij Waterluxe, Justin heeft e.e.a. keurig uitgelegd en ons van een perfect advies voorzien. Heb de duo 7 aange-schaft, ons huishouden bestaat namelijk uit 2 personen. Ik heb hem daarna zelf aangeschaft via de installateur waar ik werk en het apparaat geinstalleerd samen met mijn schoonvader. In Doetinchem hebben we erg hard water, nu alles weer top. Geen vieze kranen, spoelbak van keuken, waterkoker, alles weer mooi schoon. Ook veel minder last van de huid, kortom superblij met dit apparaat, is de investering waard, een aanrader!!

Een bedrijf waar klantvriendelijkheid met een hoofdletter K wordt geschreven

Het eerste telefonisch contact was vriendelijk en daarna de verkoper Jesse die aan huis kwam heeft het allemaal top uitgelegd. Tenslotte de aller aardigste monteur Gerard die het hele plaatje compleet maakte en zo de beoordeling van de vijf sterren meer dan rechtvaardigt.