Fantastisch!

Wij zijn ontzettend tevreden over zowel de waterontharder als de monteurs van Waterluxe die het hebben geplaatst, ze denken goed mee en gaan niet weg voordat je helemaal tevreden bent!

Een tien, wat een mooie waardering Dave. Daar zijn we blij mee. En ook omdat jij zo tevreden bent.

Goede communicatie met het bedrijf en met de mo geur. Professioneel en efficiënt. Het water uit de kraan is aanmerkelijk zachter en smakelijker. Haar en huid voelen ook veel zachter aan en dat na 2 dgn! Top ervaring. Velen kunnen van dit bedrijf leren - ze zijn zeldzaam tegenwoordig!! Gelukkig hebben we nog enkele pareltjes in NL!!

We geven het door aan onze monteur Manon, dat je zo tevreden bent. Leuk om te lezen! En wat een mooie woorden over ons bedrijf en de waterontharders. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Waterluxe Waterontharder - Eén Glasheldere Keuze, Talloze Voordelen!

Mijn recente aankoop bij Waterluxe, een waterontharder, was meer dan positief! Hier is een blik op mijn moeiteloze reis door dit proces. Efficiënt verloop: Waterluxe's website bood uitgebreide informatie en duidelijkheid, wat mijn keuze eenvoudig maakte. Het eerlijke en doelgerichte verkoopgesprek, samen met de betrouwbare naleving van afspraken, maakten het proces nog aangenamer. Vlekkeloze Installatie: Een dag voor de installatie kreeg ik een beleefd telefoontje van Waterluxe, wat getuigt van hun aandacht voor klantenservice. De installatie zelf verliep zonder problemen, zelfs toen een nieuwe medewerker het voortouw nam. Meetbare Resultaten: Na enkele weken geniet ik van de tastbare voordelen van de waterontharder. Mijn huid, haar en apparaten voelen aanzienlijk beter aan, en Waterluxe heeft bewezen dat hun toewijding werkt. Conclusie: Waterluxe heeft met hun waterontharder en voortreffelijke service mijn verwachtingen waargemaakt. Mijn ervaring met hen is een bewijs van kwaliteit en inzet.

Een tien en een meer dan uitgebreide review: dank je wel Joost! Hier worden we heel blij van. We maken ons elke dag hard om de beste service en producten te leveren.

Suprfijn!!

Ik heb de waterluxe waterontharder nu 2 maanden en het bevalt me super. Zijdezachte huid❤️ zooo fijn! Ook minder wasmiddel/schoonmaakmiddel/shampoo enz nodig, scheelt de helft. En heerlijk om te drinken! Mijn glazen waterkoker blijft nu glanzend schoon en in mijn badkamer verdwijnt de kalk nu ook. Kortom geen spijt, ja dat ik t niet eerder heb gedaan en zolang getwijfeld heb.

Wat een mooie review Marleen, dank je wel! En lekker is het zachte water he? Geniet van alle voordelen van het zachte water uit je eigen kraan.

Mede dankzij Waterluxe voelt alles weer vertrouwd en zacht!

Ook in ons nieuwe appartement hebben wij gekozen voor een waterontharder van Waterluxe. Vorige week zijn de ontharder en zoutcontainer netjes en vakkundig geïnstalleerd door een vriendelijke medewerker van Waterluxe. Waterluxe heeft een mooie bijdrage geleverd aan een zachte landing in onze nieuwe woning!

Veel geluk en woonplezier in jullie nieuwe woning, Theo! Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Begin tot eind top!

Van begin tot eind super geholpen. Snel, prettig en eerlijk advies over welk type het beste bij mij aansluit. Direct een persoonlijke offerte ontvangen en ook direct een afspraak kunnen maken. Erg flexibel in het maken van afspraken. Zeer ondersteunend in het verkrijgen van informatie tbv de plaatsing. Monteur precies op tijd, heel netjes en ging snel maar vooral heel secuur te werk. Is heel erg netjes geplaatst en alles brandschoon achtergelaten. Nam ook ruim de tijd de ontharder uit te leggen en ook de effecten op dagdagelijkse dingen van kalkvrij water. Ik zou Waterluxe iedereen aan kunnen bevelen, extreem tevreden.

We geven de complimenten door aan onze monteur, Tom, dank je wel! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Heerlijk knetterkraakhelder water

Heel erg blij met onze waterontharder. Deze stond hoog op ons verlanglijstje en na installatie van een nieuwe badkamer ook gelijk een waterontharder laten installeren. Minder vlekken, minder zeep, zachte huid. Dus ja, wij zijn superblij met het heerlijke knetterkraakheldere water van Waterluxe

Dank je wel voor het mooie cijfer Marc, hier zijn we heel blij mee! Geniet van het zachte water uit je eigen kraan.

Alles perfect zowel contact,afspraken en plaatsing.

Het is luxe zaken te doen met Waterluxe.

Fijn om te lezen, Kees, dat je zo tevreden bent met de alledaagse luxe van zacht water.

Gelijk lekker zacht water

Eindelijk van die kalk af. Je snapt het al badkamer, douche, keuken overal poetsen door de kalk. Dit is met waterdeluxe verleden tijd. Bespaard veel tijd en ook geld, wat dacht je van onze vaatwasser. Geen zout, geen glansspoel en super weinig schoonmaakmiddel. Daarnaast de wasmachine 75% minder wasmiddel. Het aller fijnst is je douche. Je voelt je niet zo uitgedroogd, komt ook doordat je nauwelijks zeep gebruik. Dit is voor een ieder een aanrader!

Dank je wel Daan, voor je uitgebreide review! En wat een mooi compliment dat je ons bij iedereen aanraadt. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Top bedrijf!

Leuke deskundige installateur. Duidelijke uitleg gekregen en goed meegedacht over het jaarlijkse en maandelijkse onderhoud en de gebruiksvriendelijkheid daarvoor. Top!

Een tien, bedankt voor deze mooie waardering. Hier zijn we uiteraard heel blij mee. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Accurate aanleg door prettige monteurs van super waterontharder

Ik heb zojuist een verbazingwekkende waterontharder laten installeren en jongen, wat een avontuur! De installateur was als een moderne MacGyver met zijn gereedschapsriem vol rare gadgets. Hij deed een dansje met de buizen en liet het apparaat als een supervriendelijke robot tot leven komen. Toen ik de eerste slok nam, voelde het alsof ik rechtstreeks uit een kristalheldere bron dronk - alsof mijn smaakpapillen een vreugdedansje deden! Mijn douchewater voelde zo zacht aan dat ik bijna wegdreef. Dus als je wilt dat je water zo puur aanvoelt als een eenhoornknuffel, dan is een waterontharder jouw magische ticket!

Wauw Petrus, wat een geweldige review heb je voor ons geschreven, dank je wel. Het lijkt wel een tekst uit een sprookjesboek. Gelukkig heb jij al heel snel ervaren dat wij geen sprookjes vertellen maar dat het zachte water echt zacht is. Geniet ervan!

Snel, professioneel, vakkundig!

Vanmorgen is mijn waterontharder geplaatst door Erwin en Erwin van Waterluxe. Zoals het hoort, gezellige mensen met verstand van zaken. De installatie is op een professionele wijze en met aandacht geplaatst, aangezien ik nog een aanpassing wilde, werd hierover meegedacht en ben ik keurige voortgeholpen. Ik heb een 9 gegeven omdat ik denk dat het altijd nog beter kan, al zou ik eigenlijk niet weten hoe!

We geven de complimenten door, Jonny! Fijn dat je zo tevreden bent.

prima ervaring met de installatie van een waterluxe ontharder.

snelle en nette installatie. zeer tevreden. de monteur denkt goed mee over de situatie waar de ontharder het best kan komen, en hoe aan te sluiten. prima service,

Top dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons te schrijven, Dennis. Hier worden we blij van. Fijn dat je nu al zo tevreden bent!

Snelle installatie en perfecte service.

Communicatie was voor, tijdens en na de installatie zeer duidelijk. De installatie ging zeer vlot en de monteur was duidelijk in de uitleg van het systeem.

Vijf sterren, dank je wel Bram! Hier worden we blij van en ook van jouw woorden. Geniet van het zachte water.

Erg snel en geweldig geholpen!

Fantastisch bedrijf. We werden goed geïnformeerd over hetgeen we nodig hadden. We twijfelden tussen twee types vanwege de grootte van onze woning. Uiteindelijk werd duidelijk dat we voor de kleinere optie konden gaan. Ons werd dus niet de duurdere “aangesmeerd” maar werd er echt naar geluisterd. Het kon ook 2 weken later al geïnstalleerd worden. Op de dag zelf werden we keurig op de hoogte gebracht dat een andere afspraak uit ging lopen vanwege een complexe installatie en werd er gezegd dat ze twee uur later zouden komen. Als dat een probleem zou veroorzaken werd er gezocht naar een passende oplossing, voor was het geen probleem. De installateurs hebben zich netjes voorgesteld, hebben de kop koffie vriendelijk afgeslagen en zijn aan het werk gegaan. Omdat het bij ons ingebouwd moest worden hebben ze goed meegedacht hoor dat weggewerkt kon worden. Gelukkig was één van de heren voormalig meubelmaker die ging dat met de grootste precisie. Nog geen uur later hadden we zacht water, was de nieuwe unit ingebouwd en de oude op ons verzoek verwijderd. Doordat ze zo goed werk geleverd hadden, kregen we een grotere nieuwe unit maar ook meer kastruimte. In de tussentijd is de tip nog gegeven voor een waterdrukverhoger en heb ik op mijn verzoek een scherpe offerte gekregen die vrijblijvend is. De heren sloten af met de volledige uitleg over het systeem en de betaling. We hebben het nog kort over hun werk gehad en daarna hebben ze de boel opgeruimd en zijn vertrokken. Geweldige service!

Lynn en Maurice, dank jullie wel voor de uitgebreide review en de mooie woorden. Hier maken we ons elke dag hard voor. Zacht water voor elke klant en de beste service. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Dit hadden we jaren gelden moeten doen

Wij zijn nu een week verder en merken dat we nu al minder was- en schoonmaakmiddelen gebruiken. Het scheelt in tijd tot ergernissen :) Nooit meer boenen en poetsen, nooit meer schouwen met water uit de supermarkt en lege flessen..... mooier haar en huid. Lekkerder thee, koffie, ranja en water. Waar wij heel verrast van waren was dat onze witte was ook veel witter is. Vanuit alle aspecten is het een win win situatie. Onze enige spijt is dat we dit gelijk hadden moeten doen toen wij dit huis hadden gekocht, 4 jaar geleden. Twijfel geen enkel moment, de prijs kwaliteit verhouding is oprecht perfect. Van uitleg in het begin en montage tot de service achteraf TOPBEDRIJF!

Hier worden we heel blij van! Dank je wel voor deze prachtige waardering Nejla. Dit soort reviews lezen we heel graag en daar maken we ons elke dag hard voor. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Top installatie

Als je een waterontharder zoekt, dan kies voor dit bedrijf. Er wordt goed gekeken waar de ontharder moet komen. het zou passen in de meterkast, maar de monteur vond het zelf niet de beste plek. Hij zei letterlijk: het zou voor mij wel het makkelijkste zijn, maar we doen het toch maar niet. Dan maar meer werk. Nu staat de bak met zout in de meterkast en het andere deel in de kruipruimte. Netjes neergezet zodat je er ook nog in kunt. Daarna een duidelijke uitleg. Super geregeld!

We denken graag met elke klant mee, omdat we voor het beste resultaat gaan. Ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We geven de complimenten door aan onze monteur. Bedankt voor de uitgebreide en mooie review, John.

Goed bedrijf

Na een telefonisch gesprek met goede uitleg volgde snel de plaatsing waarna een duidelijke uitleg werd gegeven. De eerste ervaringen zonder kalk in het water zijn goed.

Dat lezen we graag Monique, dat je nu al ervaart hoe fijn water zonder kalk is. Dank je wel voor het mooie cijfer!

Wat een fijn bedrijf

Bij binnenkomst was er even twijfel of de afvoer wel goed kon worden aangesloten. Na wat verder onderzoek, met een camera, bleek het toch te lukken. Dus niet snel opgeven maar ook niet te gokken. Installatie aangesloten. Alles netjes opgeruimd. Keurig benaderd. Denken in oplossingen die voor bedrijf en klant te verantwoorden zijn. Men weet waar ze over praten. Ook aan de telefoon.

Fijn dat het is gelukt Miep en John! Bedankt voor de mooie waardering en geniet van alle voordelen van het zachte water.

Excellent service!

The whole process went smoothly, quick and friendly people.

Thank you so much for your review Manie!

All in tevreden!!!

Stop met zoeken, en ervaar een aankoop en installatie proces zoals je maar weinig tegen komt!! De begeleiding tijdens de aankoop beslissing, de informatievoorziening voor het plaatsen en de installatie door de vriendelijke monteurs Gerard en Erwin verliep allemaal vlekkeloos. Van het begin tot het eind strakke planning, alles op tijd en een dag van te voren een telefoontje vd monteur hoe laat ze er zijn. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!!!

Wat een prachtige review; we lazen hem met een glimlach van oor tot oor. Uiteraard hebben we de complimenten doorgegeven aan Gerard en Erwin. Fijn dat je ons aanbeveelt, dank je wel! En geniet van alle voordelen van het zachte water.

Zeer goede afhandeling

Goede en duidelijke afhandeling, monteurs die weten wat ze doen en mee denken met de klant, Uitleg na de installatie door de monteurs was goed en duidelijk, goed van prima allemaal AANRADER!!

Dit lezen we graag, dat we een aanrader zijn. We maken ons elke dag hard om de beste waterontharders te plaatsen bij klanten. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Uitstekend Geholpen

Telefonisch netjes opgevolgd en perfecte installatie aan huis. De monteur dacht goed mee over de plaatsing en beste installatie en gaf duidelijke gebruiksinstructies en opties. Zelf goed vergeleken met nog twee andere aanbieders waarbij deze waterontharder eigenlijk alle mogelijkheden heeft die je zou willen. Daarnaast ook nog wat goedkoper dan de alternatieven. Absoluut het aanschaffen waard.

Lager in prijs, maar niet in prestatie! Leuk om te lezen dat wij het beste uit jouw 'onderzoek' kwamen. Dank je wel voor de mooie review, Elbert! En geniet van het zachte water.

Top product. Installatie vakkundig.

Van alle waterontharderaanbieders ging ik voor de voordeligste. En daar heb ik geen spijt van. Alles liep heel soepel en we genieten nu van het zachte water. De koffie smaakt veel beter en mijn vrouw merk het aan de was , die is zonder wasverzachter veel zachter. We gebruiken veel minder waspoeder. Dit hadden we veel eerder moeten doen.!!!

Dat horen we van veel klanten, Jan, dat ze zo tevreden zijn en dat ze het veel eerder hadden moeten doen. Maar vanaf nu dus wel alle voordelen van het zachte water, fijn!

Heerlijk zacht water

Geweldig product, super installatie, geen hard en kalkhoudend water meer.. huid zonder producten niet droog.. suoer tevreden en raad het iedereen aan.

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Roland! Bedankt voor de vijf sterren. Hier worden we blij van!