Snelle afhandeling en nette installatie

Mijn ervaring met Waterluxe is zeer positief. Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen, de bestelling was makkelijk geregeld en ik hoefde niet lang te wachten op de installatie. De monteurs werkten netjes en hebben alles ook netjes achtergelaten. De uitleg na de installatie was duidelijk en het apparaat werkt direct. Het water is veel kalkvrij en smaakt heerlijk!

Fijn Brenda, dat je zo tevreden bent! Dank je wel voor de mooie review en we geven de complimenten door aan onze monteurs.

Snelle service.

Eerste hulp bij ongelukken. Zeer goede en snelle service. Gedegen vakmensen en zeer vriendelijk. Gérard en Erwin hebben de klus zeer snel geklaard. Nogmaals 5 sterren en TOP

Vijf sterren voor onze toppers Gerard en Edwin: we geven het aan ze door. Dank je wel Jan voor je mooie review!

Plaatsing door monteurs die meedenken!

Waterontharder geplaatst, keurig op tijd, vriendelijke ervaren monteurs, mooi weggewerkt in de meterkast. Monteur nam echt de tijd om alles goed uit te leggen. Zeker een aanrader!

Dat zijn mooie woorden voor onze monteurs, dank je wel Ceciel! En dat je ons aanraadt is een prachtig compliment. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Snelle plaatsing, zeer flexibele medewerking en vriendelijke monteur

De plaatsing van het apparaat verliep snel en soepel. Ik wilde de leidingen (in verband met de verbouwing van mijn huis) wegwerken in een sleuf en ook dat was geen enkel probleem. De monteur was vriendelijk, dacht mee en behulpzaam.

We geven de complimenten door aan de monteur, Nick. Dank je wel voor je review en het mooie cijfer. Geniet van het zachte water!

Kalkvrij

Nadat meerdere mensen in straat Waterluxe hebben gekocht, hebben wij er ook een laten plaatsen door het bedrijf. Installatie is prima gedaan, er is netjes gewerkt door een ervaren monteur. Grote voordeel is dat er geen kalk meer in het water zit. In onze regio is hardheid 15 en dat zie je wel. Er is snel kalkaanslag. Dat zal nu verleden tijd zijn uitgaande van de ervaringen van straatverboden. Grote voordeel waterluxe is dat filter periodiek automatisch wordt gereinigd waardoor geen broeinest ontstaat voor bacteriën of iets dergelijks.

Vanaf nu dus net als de rest van de straat zacht water. Geen kalkaanslag meer. Dank je wel voor de mooie woorden, Ruud en geniet van alle voordelen van het zachte water.

Vriendelijk, accuraat, deskundig en snel

Ik kan Waterluxe warm aanbevelen. Zowel het offertetraject, als de voorbereiding van de plaatsingsafspraak waren telefonisch en voelden vertrouwd en persoonlijk. De Twentse vriendelijkheid en nuchterheid kenmerkten alle contacten. De installatie kon binnen 3 weken. De installateur was op tijd, vriendelijk, en dacht goed mee. Hij werkte zorgvuldig en netjes, en binnen de kortste keren was de klus gepiept. Direct kalkvrij water, en een goede uitleg over het gebruik en het onderhoud.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Niek! Dat lezen wij graag en dat hoort de monteur uiteraard ook heel graag. En wat leuk dat je de Twentse nuchterheid kunt waarderen ;-) Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Geen spijt

Twijfelde of een waterontharder zin zou hebben, maar geen spijt. Onze badkamer installateur wees ons erop, omdat we overal zwarte kranen hebben een nieuwe douchewand. Het water is heerlijk zacht en je hebt inderdaad overal minder van nodig, zoals wasmiddel, geen afwasblokjes meer maar een beetje poeder, enz Ook de installateur dacht goed mee met het plaatsen van de apparaten. Contact was goed, afspraken goed . monteur goed, dus een tevreden klant.

Dank je wel Jolanda, voor de mooie review. We geven de complimenten door aan de monteur. Fijn dat jullie nu al ervaren dat de aankoop een goede investering is geweest. Zeker voor de zwarte kranen en de douchewand. Geniet van het zachte water!

Snel en vakkundig geplaatst

De monteur Gerard belde netjes 15 min. Van te voren om te melden dat hij onderweg was. Binnen een uur alles vakkundig en netjes geïnstalleerd en vervolgens legt de monteur keurig uit hoe het apparaat werkt en hoe om te gaan met het gebruik van het ontharde water. Erg prettig! Nu hopen dat ik met het “zachte” water nog wel hard gekookte eitjes kan maken :)

Haha, dat gaat zeker lukken hoor, de eitjes kunnen hard gekookt worden, zelfs in het zachte water. We geven de complimenten door aan Gerard. Bedankt voor je mooie review, Lars!

Zijde zachte haren en een frisse watersmaak

Na het douchen voelen de haren heerlijk zacht aan, tevens glimmen ze weer zonder het gebruik van haarmiddelen. De huis voelt neer meer droog aan na het douchen. De smaak van het water is heerlijk fris en nodigt uit om nog meer water te drinken. de vaatwasser maakt beter schoon. en dit voelen we nog maar na een kleine week gebruik van de ontharder.

Dus niet alleen voordelen voor in huis dankzij het zachte water. Maar dankzij de smaak drinken jullie nog meer water, dus ook weer beter voor het lichaam. Geniet van de voordelen van jullie nieuwe waterontharder! Bedankt voor het mooie cijfer.

De hele familie is blij want het water is kalkvrij ☺️

Wij hebben nu een week een water de luxe in ons bezit, En we voelen ons nu helemaal fit. Het poetsen van alle apparaten is nu namelijk verleden tijd, Dit heeft ons allemaal verblijd. Wij raden iedereen dit apparaat aan, we hopen dat Water de Luxe nog lang blijft bestaan.

Wat een originele review Mike, zelfs op rijm, hartstikke leuk. En we worden natuurlijk ook heel blij van de inhoud ervan. Dank je wel voor de mooie waardering.

Jaaaren eerder moeten doen!

We zijn hartstikke blij met onze waterontharder; vanaf de eerste dag merken we al verschil door het zachte water. Geen witte kalkdruppeltjes meer in mijn spoelbak en de glazen douchewand. De advisering is er prettig geweest; wat ons betreft echt maatwerk. Ook over de installatie zijn we dik tevreden. Het was snel geplaatst en de uitleg terplekke was deskundig.

Wat fijn hè, Nicole, meteen al verschil merken na plaatsing van de waterontharder. Wij worden blij van jouw bericht. Dank je wel!

We zijn erg blij met onze Waterluxe waterontharder! Van begin totveind verliep het proces goed en vlot, en binnen korte tijd was de waterontharder geplaatst! We zijn dan ook zeer tevreden en kunnen Waterluxe aan iedereen aanraden!!

Mooie feedback Manon, dank je wel! Wat fijn dat je niet alleen klant bent, maar ook al ambassadeur van ons merk. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Op z'n zachtst gezegd, fantastisch!

Goed uitziend apparaat. Weinig omkijken naar en vraagt weinig onderhoud. Geweldige klantvriendelijke en snelle service van Waterluxe. Fijne monteur die aandacht en tijd besteed aan de uitleg. Alles zonder gedoe. Dat maak je niet meer zo veel mee tegenwoordig en dat is op z'n zacht gezegd fantastisch.

Soms is het dus heel fijn om uitzondering op de regel te zijn :-) Dank je wel, Paul, voor je mooie review.

Waterluxe waterontharder kracht van zacht

In februari is bij ons een waterluxe ontharder geplaatst van het merk en type waterluxe duo 12, voor een huishouden van 3 tot 5 personen. Installatie is goed, netjes en snel gedaan door een uiterste vriendelijk monteur Walter. Na installatie heeft de monteur goed en uitgebreid uitgelegd hoe de waterontharder is aangesloten, hoe deze werkt, wat de waterhardheid bij ons thuis is (en liet dit ook zien) en wat we konden doen in ons dagelijks water gebruik, zoals verminderd gebruik maken van zeepproducten in wasmachine en vaatwasser. Na ongeveer 2 dagen werd de werking van de waterontharder al heel duidelijk. Zo was het afnemen van onze granieten aanrechtblad en kookplaat een feestje. Met een enkel doekje vochtig streeploos afnemen en niet meer oppoetsen. Kranen, glazen douchewand, douchekop, alles slaat in het geheel niet meer aan. Tevens is de mogelijkheid om op de waterontharder een bypass om te zetten en daarmee rechtstreeks water te krijgen zonder ontharding is een prima oplossing om onder andere de tuin te sproeien. Verder zal ons apparatuur als wasmachine, cooker en koffieset machine niet meer verkalken, zuiniger worden omdat er zich geen kalk op de elementen meer vormt en veel langer mee gaan. Kortom de waterluxe waterontharder is een aanrader en een verstandige duurzame oplossing.

Wat een mooie woorden in een uitgebreide terugkoppeling. Ontzettend bedankt hiervoor! We geven de complimenten door aan Walter. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Super service, en snel proces van aanvraag tot installatie

Vandaag is de waterontharder geplaatst, een lang gekoesterde wens. Het hele proces van aankoop tot aansluiting is heel prettig en snel verlopen. Contacten en ontmoetingen met de mensen van Waterluxe zijn erg prettig.

Wat fijn Mark, dat de waterontharder is geplaatst en definitief afrekent met het harde water. We geven de complimenten door aan ons team. Dank je wel voor de mooie waardering en geniet van alle voordelen van het zachte water.

Al na 1 dag zijn er veranderingen merkbaar. Had het gewoon eerder moeten doen!

Ruim een jaar na het plaatsen van een nieuwe badkamer waren we het kalk zó zat dat we zijn gaan zoeken naar een permanente oplossing. Na het opvragen van een offerte bij Waterluxe kwam er een prettig contact tot stand om ons te adviseren. Vandaag kwam monteur Walter de ontharder installeren. Nogmaals overleg en een gefinetuned advies voor de plaatsing een kop koffie en aan de slag! Na installatie een fijne en heldere uitleg. Alles netjes achtergelaten; ook erg fijn. En nu het mooiste: de eerste ervaringen zijn al te merken in de badkamer: de douchecabine is streeploos na gebruik! De huid voelt zachter aan. Na al mijn gejammer het afgelopen jaar over kalkaanslag, kan ik alleen maar zeggen dat ik het eerder had moeten doen. Bedankt Waterluxe en bedankt Walter!

Wat een mooi review Anneke, dank je wel! We geven de complimenten zeker door aan Walter. Fijn dat je nu al de verschillen merkt van het zachte water. En ook de kalk die toch is ontstaan, zal nog worden aangepakt.

Mooi product met dito werkwijze van Waterluxe

Gehele proces verliep erg prettig. Informatievoorziening, verkoop en installatie bij elk contact prettig en helder.

Wat fijn om te lezen, Folke, dat je zo tevreden bent. Geniet van alle voordelen die de waterontharder gaat geven!

Professioneel geholpen, snelle installatie!

Juiste voorlichting, prettige communicatie, snelle levering en een professionele installatie!

Dank je wel voor je mooie review, Rutger Jan! Merk je ook al verschil nu het water zacht is?

Na installatie merk je gelijk het verschil. Geen kalk meer. Erg blij mee met het resultaat

Wat fijn om te lezen, George, dat je al zo snel het verschil merkt. Dat is waar we ons elke dag hard voor blijven maken. Bedankt voor het mooie cijfer!

Een openbaring

Omdat we een nieuwe badkamer kregen hebben we op voorhand in augustus 2023 de waterontharder van WaterLuxe aangeschaft. Direct zagen we het resultaat in de spoelbak, het koffiezetapparaat en de waterkoker. GEEN kalkafzetting meer! De monteur was een vriendelijke meedenkende man, die de waterontharder binnen de kortste keren geplaatst had. Inmiddels is de badkamer klaar en ook daaar zeer goede resultaten. 25 januari 2023 zout tabletten bij de vestiging in Enschede gehaald. Ik was onder de douche indruk hoe netjes er alles uitzag. Het magazijn was zeer geordend. Alles straalt kwaliteit uit.

Dank je wel voor de mooie review, Bert! We geven je complimenten door aan onze monteur. Jij beschrijft heel goed wat de waterharder moet doen. Geniet van alle voordelen van het zachte water. En tot ziens in onze showroom!

Mooi apparaat

Naar lang zoeken en offertes opvragen,hebben wij de keuze gemaakt voor water de luxe. Niet de goedkoopste maar zeer zeker niet de duurste. Installatie was snel geregeld door gerhard. Encdeze duo past perfect in onze meterkast. Tot nu toe zeer tevreden.

We geven je complimenten door aan Gerard, Eric. Dank je wel voor je mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent. Daar maken we ons elke dag hard voor.

Apparaat wat voldoet aan verwachting en is goed geplaatst

We hebben de waterontharder enkele weken in huis. Het voldoet aan de verwachting die we hadden. Op het servies is nu al geen kalkaanslag meer te vinden.

Wat fijn dat jullie nu al het verschil merken, Ronald! Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Kundige monteur die ook goed heeft mee gedacht en goede adviezen heeft gegeven voor het plaatsen van waterontharder. Zonder op te dringen. Met een prima Twentse mentaliteit. Echt aan te bevelen !

We geven je complimenten aan de monteur door, Wim. Bedankt voor de mooie review en de aanbeveling.

Snelle plaatsen en goede service!

Goede service en snelle plaatsing. Hadden problemen met de hoofdkraan, de monteur heeft ons 's avonds met instellen netjes telefonisch door de instellingen heen geholpen. Wij zijn zeer tevreden over de waterontharder! Zeker nu met onze kleine! Alles is snel nog daarvoor geregeld. Fijn om minder schoon te maken, een heel verschil met voorheen! Ook verbruiken we veel minder zeep. Wij bevelen jullie zeker aan!

Wat fijn om te lezen dat jullie ons zeker aanbevelen! Bedankt voor de mooie review. Geniet van de voordelen van het zachte water.

Water luxe is een goed en betrouwbaar bedrijf.

Waterluxe denkt mee om oplossingen te zoeken en luistert naar de klant. Alle afspraken zijn nagekomen en de installatie is keurig geplaatst,zeer goede monteur! We zijn zeer tevreden met onze nieuwe waterontharder.

Welkom Nico, als nieuwe Waterluxe vriend! Bedankt voor het mooie cijfer en we wensen je veel plezier met en vooral van de waterontharder.