Kundige monteur die ook goed heeft mee gedacht en goede adviezen heeft gegeven voor het plaatsen van waterontharder. Zonder op te dringen. Met een prima Twentse mentaliteit. Echt aan te bevelen !

We geven je complimenten aan de monteur door, Wim. Bedankt voor de mooie review en de aanbeveling.

Snelle plaatsen en goede service!

Goede service en snelle plaatsing. Hadden problemen met de hoofdkraan, de monteur heeft ons 's avonds met instellen netjes telefonisch door de instellingen heen geholpen. Wij zijn zeer tevreden over de waterontharder! Zeker nu met onze kleine! Alles is snel nog daarvoor geregeld. Fijn om minder schoon te maken, een heel verschil met voorheen! Ook verbruiken we veel minder zeep. Wij bevelen jullie zeker aan!

Wat fijn om te lezen dat jullie ons zeker aanbevelen! Bedankt voor de mooie review. Geniet van de voordelen van het zachte water.

Water luxe is een goed en betrouwbaar bedrijf.

Waterluxe denkt mee om oplossingen te zoeken en luistert naar de klant. Alle afspraken zijn nagekomen en de installatie is keurig geplaatst,zeer goede monteur! We zijn zeer tevreden met onze nieuwe waterontharder.

Welkom Nico, als nieuwe Waterluxe vriend! Bedankt voor het mooie cijfer en we wensen je veel plezier met en vooral van de waterontharder.

Dit bedrijf en werknemers doen wat ze beloven + een extra stap als het moet.

Inmiddels al 5 jaar tevreden klant van waterluxe. Je krijgt als klant echt het gevoel dat ze met je meedenken in oplossingen voor particuliere ontharder installaties. Dat gevoel maken ze zeker waar: Ze komen hun afspraken na (nieuwe installatie of onderhoud aan de andere kant van het land) voeren de installatie vakkundig uit en leggen duidelijk de werking en het onderhoud uit. De prijs van de ontharder installatie is net zoals de hardheid van het water achteraf: zacht.

Wat ontzettend leuk Gertjan, dat je als trouwe klant de moeite neemt een mooi review te schrijven. Hier worden we blij van, dank je wel!

Snelle plaatsing en heerlijk zacht water

Proces verliep snel, duidelijke offerte. Daarna uitstekende plaatsing door vakman. Werkt zeer schoon, goede uitleg. En daarna genieten van heerlijk zacht water!

Dank je wel voor de mooie beoordeling, Theo. We geven de complimenten door en wensen jou veel plezier van alle voordelen die de waterontharder je biedt.

Top ervaring

Wat hebben wij een geweldige ervaring met Waterluxe mogen hebben. Eerst leuk mailcontact (Powerpoint tekeningen gemaakt voor de plaatsing) en daarna ook telefonisch met Max om vervolgens Gerard (monteur) thuis te mogen ontvangen voor de installatie. De rust en uitleg na de installatie van Gerard waren super, om zo het eerste gevoel bij de Duo 12 te krijgen was erg fijn. Gerard had nog wat water, van voor de plaatsing, bewaard om daarna een test mee te laten zien. Oude water was rood en het water uit de kraan (nu dus via de Duo 12) gaf al groen. Dan te bedenken dat het apparaat net aan stond. Alles wat Gerard vertelde zagen we de volgende dag ook in de documentatie staan, dus een perfecte uitleg gehad. Eerst dachten we dat we het ons inbeelden dat het water zachter aanvoelde, maar na een x aantal douche beurten met minder shampoo/zeep was het echt duidelijk dat het heel zacht is. Ook na het tandenpoetsen voel je aan je tanden dat het heel zacht is, dit alles nog los van het drinken van een glas water want dat is een feestje vinden wij. Dit zal voor sommige van de kopers misschien minder extreem zijn, maar wij wonen in Woerden waar de waterhardheid vrij hoog is. Ons koffiezetapparaat hebben wij ook kunnen instellen op het gebruik van een waterfilter, dus ontkalken is niet meer nodig. Wij zijn meer dan tevreden met de geleverde service en kwaliteit en hopen dat andere mensen deze ervaring ook mogen krijgen. Keep up the good work Waterluxe!

Wat een ontzettend leuke en mooie review om te lezen, Bas en Tony. Dank jullie wel voor deze uitgebreide terugkoppeling. Niet alleen fijn voor ons, maar ook voor anderen om te lezen die zich nog aan het oriënteren zijn. We geven de complimenten door aan Max en Gerard. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

Keurig aangesloten, duidelijke uitleg.

Keurig aangesloten, duidelijke uitleg.

Vakkundig en snel geregeld

Goede begeleiding bij de keuze en vakkundig geïnstalleerd op de plek waar wij het wilde hebben. De waterdrukverhoging was niet nodig maar wel meegebracht voor het geval dat.

Dank je wel Albert, voor het mooie cijfer. Daar worden we heel blij van. Geniet van alle voordelen van het zachte water!

Vakkundig en snel geregeld

Goede installatie met eenvoudige bediening

De Waterluxe waterontharder werkt prima. De voorlichting vooraf en tijdens de installatie was uitstekend. Goede service/begeleidig bij het maken van de keuze en het maken van de afspraak voor plaatsing.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Wim. Dank je wel voor je mooie waardering.

De waterlux installatie is op vakkundige manier geplaatst en er is ook prima uitgelegd hoe en wat we moeten doen. Gaan nu genieten van kalk vrij water en dus minder shampoo minder wasmiddel enz.

Dank je wel voor je mooie review, Ron. En geniet van alle voordelen van het zachte water!

Fijn apparaat met hele goede service

Wij zijn als gezin super blij met onze waterontharder welke vorige week geplaatst is. Service van het plaatsen was ook erg goed. Apparaat zou eerst niet geplaatst kunnen worden. Maar met ideeën van de monteur is dit toch gelukt. Wij merken nu duidelijk verschil met douchen al dat je huid erg zacht is na het douchen. Met gezin met 3 kleine kindjes gaan wij hier erg van genieten.

Wat goed om te lezen, Samantha, dat de plaatsing toch is gelukt en dat je zo tevreden bent. Dat lezen wij heel graag! Dank je wel voor je mooie cijfer!

Super snel en acuraat geplaatst

Fijne kennismaking met waterluxe snelle reactie op de offerte geen onzin, duidelijk snel en betrouwbaar. Installatie verliep perfect door een keurige en nette medewerker zeer vriendelijk en vakkundig. Alles keurig en schoon achtergelaten.

Wat fijn om te lezen, Bert, dat je zo tevreden bent! Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Wij zijn zeer tevreden over de Waterluxe duo 12 waterontharder. Inmiddels 5 dagen in gebruik en wat een genot. Geen kalkaanslag meer op sanitair en tegels. Na het douchen een veel zachtere huid, zelfs van de koffie en thee is de smaak veel beter geworden. En niet te vergeten het water uit de kraan smaakt beter als ooit tevoren. Ook de montage van de ontharder door monteur Gerard werd zeer deskundig uitgevoerd. Al met al is Waterluxe ons zeer goed bevallen en wij raden dan ook iedereen aan die een waterontharder wil gaan aanschaffen met dit bedrijf in zee te gaan.

We geven de complimenten door aan Gerard! Dank je wel voor de mooie review Laurens; hier worden we blij van.

Wolkenzacht water

De plaatsing van de waterontharder door water luxe verliep snel en zonder problemen. De waterontharder staat in de meterkast wat een enorm fijne oplossing is voor ons. Wolkenzacht water hebben we nu. Fijne plaatsing door een ervaren monteur. Erg tevreden.

Bedankt voor de mooie review! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Daar maken we ons elke dag hard voor.

Topservice

Van het eerste telefoongesprek tot de levering van de waterontharder ging alles vlekkenloos, fijne communicatie en ook heldere afspraken! Zou het bij iedereen aanraden!

Dat is het mooiste compliment Jorien, dat je ons bij iedereen kan aanraden. Dank je wel voor je mooie beoordeling. En geniet van alle voordelen van het zachte water.

Fantastische service

Een installateur van een ander bedrijf veroorzaakte een lekkage aan de waterontharder. Waterluxe gebeld en ondanks het personeelstekort stond er een uur later een monteur op de stoep om ons uit de brand/ het water te helpen! Binnen 10 minuten weer alles aan de praat! Toppers!!

Wat goed om te lezen, Chris, dat je zo tevreden bent. Daar maken we ons elke dag hard voor. Met als beloning vijf sterren, dank je wel.

Wat is Waterluxe een geweldig bedrijf. Van offerte, orderbevestiging, planning en installatie top!

Wij ervaren een ware luxe van water nadat de Waterluxe Combi bij ons is geïnstalleerd. Alles blijft lekker kalkvrij. De koffie smaakt zelfs beter en onze huid is niet meer geïrriteerd nadat we onder de douche zijn geweest. Onze hele buurt heeft inmiddels een Waterluxe installatie en wij hadden dit veel eerder moeten aanschaffen. Voor de installatie hebben ze echte vakmannen in dienst en de hele procedure van aankoop planning en levering is in één woord geweldig. Waterluxe chapeau!

Wat een prachtige review, hier worden we heel blij van om dit te lezen. Fijn dat jullie nu al de voordelen ervaren van het zachte water. Geniet van jullie aankoop!

Luxe in water, contact en uitvoering!

Van A tot Z is bij WaterLuxe alles goed geregeld! Het begon met een WhatsApp gesprek om af te tasten wat mogelijk was. Een gesprek wat alles behalve standaard was, maar de toon was gezet. Een vriendelijke, open toon waarbij humor voorop ging. Niets geen gepush, maar door de toon of voice waren wij gelijk om. Hier zouden we onze ontharder aanschaffen. Zo gezegd, zo gedaan. Alle communicatie rondom de offerte, de bestelling, de planning en de daadwerkelijke plaatsing was meer dan correct. 26 september stipt rond het afgesproken tijdstip stond Gerard op de stoep. Gerard konden we verrassen met gaten die al waren geboord in het beton en hij kon ons verrassen door een rubber te vervangen waardoor een kleine lekkage werd opgelost. Een echte Win-Win voor alle partijen!! Wij zijn super blij dat we hebben gekozen voor WaterLuxe en zijn in alle opzichten positief verrast. Zelfs bij vertrek kwam er nog een leuke attentie als aandenken. Etienne, Eric en Gerard super bedankt! Ga door waar jullie mee bezig zijn en houd de humor erin. :) Ik gun nog heel veel mensen de luxe die jullie bieden!

Wauw, wat een mooie en uitgebreide review Ilse! We geven de complimenten door aan Etienne, Eric en Gerard. We proberen elke dag opnieuw onze klanten de beste service te bieden met een vleugje humor. Goed om te lezen dat jij, onze klant, dat ook zo ervaart. Geniet van alle voordelen van het zachte water.

Erg prettige ervaring qua netheid, afstemming en eindresultaat.

Zeer nette manier van werken en keurig overleg tussen ons en de monteur. Zeker een aanrader voor anderen!

Een tien, dank je wel Martin voor je mooie cijfer!

De waterontharder kwam voor ons op het perfecte moment

We zijn erg blij met onze waterontharder! Het contact vooraf liep heel gemakkelijk en we konden even videobellen om de situatie door te nemen. De installatie verliep soepel en alles ziet er netjes uit. We hebben net een dochter gekregen en kunnen al haar flesjes nu fijn bereiden en schoonmaken met zacht water! Ook haar kleertjes blijven langer mooi met het zachte water. Super!

Dank je wel voor je mooie cijfer en review, Verelie! Van harte met de geboorte van jullie dochter. En wat fijn dat ook zij al geniet van de voordelen van het zachte water.

Had ik zoveel eerder moeten doen

Al een tijdje trotse eigenaar van een waterluxe ontharder en net het eerste zoutpakket besteld. We zijn er super blij mee! Na onze toiletrenovatie met zwarte kranen wilde ik eigenlijk geen kalkaanslag meer. Zo kwam ik bij Waterluxe. Beste keus ooit! Vriendelijke dame aan de telefoon die ons alles heeft uitgelegd, een evenals vriendelijke monteur die ook nog de werking heeft uitgelegd en nu ook nog erns blinkende kranen, wat wil een mens nog meer? Dankjewel waterluxe!

Wat fijn Tessa, dat je zo tevreden bent. Dat lezen we heel graag en we worden van elke tien nog steeds erg blij, dank je wel!

Zó fijn! Een Waterluxe waterontharder hadden we werkelijk veel eerder moeten doen!

Na lang wikken en wegen toch met ons nieuwbouwhuis gekozen voor een water ontharder. Aangezien we veel zwart hebben in onze sanitaire ruimten, leek het ons qua poetswerk een mooie oplossing. Niets is minder waar! We hebben geen kalkaanslag meer in onze douche en keuken. Het water smaakt veel lekkerder en ook mijn lange haar is een stuk zachter na het wassen. We hebben veel minder zeep nodig en zelfs de koffie smaakt lekkerder. Wij kunnen niet meer zonder!

Dag Beau, wat fijn dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide review te schrijven. Dank je wel voor de mooie waardering. We maken ons elke dag hard voor tevreden klanten. Geniet van alle voordelen die het zachte water geeft.

Zwart blijft zwart

Ja ook wij zijn van het roestvrijstaalkleurige afgestapt naar zwart. Maar wel pas nadat we de waterontharder al een tijdje in gebruik hadden. Alles blijft zwart! Geen witte aanslag meer, geen chemische schoonmaakmiddelen meer en de kranen, wasbak en douchecabine blijven schoon en netjes.

Wij houden daar ook zo van, Alex, van zwart sanitair. Prachtig! En dat moet inderdaad mooi blijven zonder witte aanslag. Bedankt voor de mooie review!

Marssteden 63 7547 TE Enschede