Snelle en goede levering.

Mijn bestelling zat netjes verpakt. Hier was aandacht aan besteed. Goede service. Ben zeer tevreden.

Perfect geregeld.

Bestelling gedaan en ook keurig binnen gekregen .de besteltijd is een dag of 4, daar moet je wel rekening mee houden.

Prima en snel

Positief en gewoon vaker doen

Fantastische service

Top.

Top en op tijd bezorgt.

Betrouwbaar

No bad surprises I would order again!

Prima service om lokaal te shoppen

Bestellen via Ons magazijn is erg handig en makkelijk. Producten zijn duidelijk met prima omschrijvingen. De bestelling is in de meeste gevallen na een dag bezorgd. De prijs en kwaliteits- verhouding is goed. Wij bestellen via Ons magazijn omdat lokaal shoppen in Zeeland belangrijk is.

uitstekend

Snelle levering en goed verpakt

Je wordt redelijk snel te woord gestaan als je belt.

Ik heb een boek geretourneerd, omdat ik er vanuit ging dat het een originele versie betrof. Was niet zo. Dat had ik graag van te voren geweten.

Snelle, en goede levering

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Netjes ingepakt en snelle levering super tevreden.

vriendelijke bediening serves gericht.

Goede service.

Bestellen van cartridges en de zelfde dag al ophalen. Super

Prima service en levertijd

super makkelijk en snel

Makkelijk besteld en de volgende dag al geleverd en tevens de lokale ondernemer niet laten vallen want hij verdiend er nu ook wat aan.

Geen slechte ervaring

Gewoon Goed

Snelle levering. Goed verpakt. Artikelen voldoen aan de omschrijving.

Uitstekende sercie

Behoeft geen nadere uitleg

Goede ervaring @

Voldoet aan de verwachting

Goede verpakking, snelle levering. Concurrerende prijs. Ik haal ongeveer 280-300 prints A4 (draft).

goede info, snelle levering

Normaal bestel ik boeken bij mijn lokale kantoorboekhandel, gewoon in de winkel. Nu kon dat niet vanwege de lockdown, maar in de winkel adviseerde men mij bestellen via Onsmagazijn. Dat verliep prima.

Ik heb wel bijna een week op mijn boek moeten wachten.. maar daar konden zij vrij weinig aan doen. Aangezien heel Nederland spullen besteld, zul je gewoon een beetje geduld moeten hebben. Blij met mijn boek

supersnel

makkelijk op te zoeken op website, supernelle levering,was er erg blij mee!!

geweldig

Inkt besteld en snel geleverd ondanks de carona crissis

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen.

Bij post nl wordt aangegeven dat het onderweg is maar dat zie ik al lang.

Goedemorgen Lies, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling zoek geraakt is bij PostNL. Ik zie dat het 2e pakketje wel zijn weg heeft weten te vinden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team van OnsMagazijn.nl

In de middag inktpatronen besteld. Volgende ochtend om 9 uur bezorgd. Verrast door de snelle levering

Over Ons Magazijn

Ons Magazijn is een samenwerking van lokale winkeliers. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen we namelijk in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Meer informatie over ons assortiment en onze winkeliers kunt u vinden op www.onsmagazijn.com.