Goede communicatie en snelle levering

De levering van een van de bestelde boeken moest worden uitgesteld. Het ging om een vertraging van slechts 2 dagen. Daar werd netjes melding van gemaakt. Vervolgens werd alles perfect geleverd.

fijn dat ik online en toch lokaal kan kopen

snel en mooie service

Super snel geregeld!

Geen problemen ervaren. Gewoon goed!

Mijn ervaring is slecht

Ik was totaal niet tevreden over deze bestelling. Ik heb daarover ook gebeld. Ik had namelijk voor de verjaardag van mijn schoonzoon in Amsterdam het jaarboek architectuur 2020-2021 besteld en gevraagd dit te bezorgen op 9 juni op zijn adres in Amsterdam. Ik had dat telefonisch doorgegeven en ook ingevuld bij de bestelling. Het boek werd bij mij thuis in Haren bezorgd wat dus niet de bedoeling was. Jammer. Mw. I. Achttienribbe

Boek besteld bij Primera Beverhof Beverwijk. Goed geholpen, fijne aardige mensen!. Ik was verbaasd dat het er zo snel was. Kompliment voor de snelle levering.

Geen boekenweek geschenk

Een boek van € 30,- besteld en niet het boekenweekgeschenk ontvangen. Heel slechte service vind ik dat. Volgende keer ga ik weer naar de lokale boekhandel.

Beste F.C.C. van den Bosch, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van een review. Jammer dat je het boekenweekgeschenk misliep. Dat is inderdaad balen! Woensdag krijgen wij weer exemplaren binnen en ik zal ervoor zorgen dat je er eerdaags één ontvangt. Ik hoop dat we je hiermee toch nog een beetje blij kunnen maken en dat we je eerdaags weer mogen verwelkomen op OnsMagazijn.nl. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, June

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Dik te vreden, zou zeker een volgens deel weer bij jullie bestellen.

Snel geleverd en netjes verpakt

Kortingscode die ik bij mijn vorige bestelling had gekregen werkte niet na 1 telefoontje alles goed

Uitstekende service!!!

Prima bezorgd! Prachtig boekwerk.

Geen vuiltje aan de lucht

Snelle levering, duidelijke site, overzichtelijk

Geen communicatie over de levering

Moest zelf gaan bellen tot 2 keer toe. Bij het bestellen gaf het aan op voorraad te zijn , bleek niet het geval. Na het bellen niets meer gehoord , weer gebeld toen kreeg ik bestelde wel.

Beste Marjo, Dank je wel voor je review. Wat jammer dat de communicatie op deze manier is verlopen. Als ik in ons systeem kijk, heeft de levering van het product inderdaad vertraging opgelopen. Ik heb mijn collega's van de klantenservice op de hoogte gesteld en zij zullen spoedig contact met je opnemen. Nogmaals excuus. Wel wil ik je bedanken voor je lokale aankoop, dat wordt ontzettend gewaardeerd. Ik wens je een fijne dag en mocht je verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, June

Nooit meer bestellen

De site reageert alleen op het moment dat je een slechte review schrijft. In maart een product besteld, nooit een reactie gehad wanneer het binnen zou komen. Na een slechte recensie kreeg ik binnen een dag een reactie dat het product pas 2 maanden later beschikbaar was. Toen ik reageerde dat ik de bestelling dan wilde annuleren kreeg ik wederom geen reactie maar ook geen geld terug.

Beste Mirjam, Dank je wel voor je review. Ik stel het op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons dit te laten weten, ondanks dat het geen leuke score is om te ontvangen. Wat jammer dat je nooit een reactie hebt ontvangen. Dat is niet onze bedoeling! In ons systeem zie ik dat je het product op 3 juni hebt ontvangen. Zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@onsmagazijn.nl? Dan pakken we dit graag voor je op en kijken we naar een oplossing. Nogmaals excuus. Wel wil ik je bedanken voor je lokale aankoop, dat wordt ontzettend gewaardeerd. Ik wens je een fijne dag en hopelijk kunnen we je toch ooit nog welkom heten op onze site. Met vriendelijke groet, June

Goed en netjes verstuurd ben er blij mee

Prima, maar onduidelijk welke lokale winkels nu uiteindelijk geleverd heeft

Prima, maar onduidelijk welke lokale winkels nu uiteindelijk geleverd heeft

Goed. Geen op- of aanmerkingen verder

Klein deel van de bestelling kon nog niet geleverd worden, ik ga ervan uit dat dit nog volgt. Het is in elk geval netjes gemeld door u.

Goed verpakt, snelle levering

Tweede keer dat ik bestel , wederom zeer tevreden

Perfect geleverd en geregeld

Oké

Ging allemaal buitengewoon snel. Echt top!!!!

Prima huismerk, snel geleverd

Geleverd volgens verwachting

Goed.

Komt overeen met verwachtingen!

Prima geregeld

Goede service. Het boek dat ik besteld had moest de 2de druk nog van uitkomen. Prima op de hoogte gehouden wanneer het boek binnen was en verstuurd werd. Onze kleindochter was er blij mee.

Alles pico bello.

hé, hé , eindelijk

heb wel erg lang moeten wachten aleer ik een simpel boekwerkje ontving de aankondiging van "het komt eraan " was fake

Beste Jan, Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat het product lang op zich heeft laten wachten. In verband met een vertraging bij PostNL en vanwege Pinksteren, heeft het langer geduurd dan je normaal van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je wel kunt genieten van je gekochte boek. Enorm bedankt voor je lokale aankoop en ik hoop dat we je in de toekomst weer mogen verwelkomen op onze webshop. Met vriendelijke groet, June

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.