Producten op de website goed en overzichtelijk te vinden.

Snelle levering tegen goede prijs. Punten die je krijgt kan je direct inzetten.

Snel en goed geleverd.

Zoals altijd snel, goed conform de bestelling.

geweldig

reeds meerdere keren spullen besteld gehad, werden zeer correct verpakt en op tijd verstuurd. onsmagazijn.nl is zeker een aanbeveling

Snel, goed en redelijke prijs.

Snel geregeld bij kopen inktcartridges. Kom er al jaren

Prachtig product

Voor mijn iPad te gebruiken op mijn boot zocht ik een tablethouder, ik vond na lang zoeken bij OnsMagazijn de 'Hocohouder'. Wat een slim product met veel verstelmogelijkheden en een zeer goede kleefvoet, gemonteerd op mijn schuifluik weet ik met een blik op mijn IPad snel mijn juiste positie en koers te vinden.

Snelle levering, heel erg tevreden met de aankoop van cartridges. Goede kwaliteit en gaat er lang mee

snelle bezorging, meestal één dag na de bestelling

snel en altijd de juiste bestelling

Snelle en correcte levering

Snelden goede kwaliteit/prijsverhouding

S'avonds besteld volgende dag in huis, perfect

Vriendelijk, behulpzaam, snel en betrouwbaar

Lokale dealer van cartridges gesloten. Dus online zoeken naar mijn favoriete merk. Via de dealersite contact gevonden en doorverwezen naar 'OnsMagazijn' voor mijn benodigdheden. Er werd goed meegedacht over mijn directe cartridgebehoefte (dealer in de omgeving) maar het ontbreken van aanwezigheid maakte de online-bestelling. Nog geen uur na de bestelling de bevestiging van verstuurd ontvangen. Volgende dag in huis. Toppie!

Uitstekend service

Kreeg de bestelling binnen een dag! Heel tevreden.

zeer goed

snelle reactie bij informatie behoefte

goede bereikbaarheid en klantgerichte service.

Heel goed.

Snelle bezorging en prima snoertje

Snel en vriendelijk geholpen

Geholpen door de heer v Delft .erg vriendelijk en meedenkend. en heeft het probleem opgelost .printer doet het weer.

Snelle levering van cartridges

......

Snelle bezorging, goed product

Snel en goed, maar veel overtollig verpakkingsmateriaal. Een doos in een doos in een doos in een doos en dat voor een simpele powerbank!

Een goede service, ook als je de juiste cartridges niet kan vinden.

Alleen is soms het voordeel van zwart en kleur tegelijk kopen duurder dan apart. Dat is wel apart.

zoals altijd zeer goed.

Snelle, correcte levering

Het bestelde product werd binnen de gestelde termijn en goed verpakt aan huis bezorgd.

Al enige tijd gebruiker van Second-Life en het product is gewoon prima in orde.

topservice

Goede service en goede producten voor een scherpe prijs.

Frankweg 55

2153 PD Nieuw-Vennep

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.