Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaliteit

Site makkelijk, bestellen makelijk, snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit powebank.

Goed product

En zeer snelle levering

Snel geleverd, top.

Snelle levering, is echt aan te raden.

Online besteld de volgende dag thuis

Het is keurig verzorgd hoop snel ook de zevende zus te ontvangen is al betaald!

Duidelijke communicatie door OnsMagazijn

OnsMagazijn heeft snel en adequaat gereageerd toen ik na de aflevering nog een vraag had over het bestelde product

Snel

Ik belde en een dag later had ik het

Prima verzorgd; op tijd geleverd

Het bestelde product werd netjes op tijd geleverd

Voor herhaling vatbaar

Mijn boek werd snel bezorgd en was goed verpakt!

Topservice

Had gebroken telefoon screen protector ontvangen, na de foto’s verstuurd te hebben kreeg ik meteen nieuwe kosteloos toegestuurd inclusief 1 extra. De kapotte hoefde ik niet terug te sturen.

Goede ervaring

snel, safe en simpel

Ik zocht deel 5 van the Witcher en kwam bij ons in Middenmeer bij de Duizendpoot terecht. Daar werd ik geattendeerd op de "doe het zelf" automaat in de winkel en dat ging echt heel simpel en snel en voor mijn gevoel ook heel safe, Ik had in een mum van tijd mijn boek, lees de stukken er van af, en moet al weer omzien naar deel 6 ;-) dus zal ik er snel weer heen gaan om deze te bestellen.

Snel en goed geholpen

snelle service.

Snelle service. Vrasg correct behandeld.

Deskundige en klantvriendelijke behandeling.

De door mij geplaatste bestellingen worden altijd op een snelle en klantvriendelijke wijze alsmede scherpe prijs uitgevoerd.

Snelle en zorgvuldige dienstverlening

Bestellingen worden just-in-time uitegvoerd.

Geweldig initiatief!

Gemakkelijk en snel had ik mijn producten besteld en thuisbezorgd. En dat je dan ook nog eens de lokale winkelier steunt, echt super. Ik kom zeker terug.

Mooie webshop

Ik zocht een goede koptelefoon, had hier veel keuze. Gekozen voor Hoco!

Ik was opzoek naar de zeven zussen serie en kwam bij OnsMagazijn.nl terecht. Alles verliep erg soepel en als ik hier de lokale winkelier mee steun, geeft het mij ook een goed gevoel.

Online kopen bij de lokale winkelier! Top initiatief!

Via google kwam ik bij onsmagazijn.nl terecht. Snel en eenvoudig kon ik mijn bestelling plaatsen en deze werd bijzonder snel geleverd. Daarnaast fijn dat ik kan kiezen voor gemak en toch ook de lokale winkelier kan steunen!

Snel en goed geleverd

Voor 4 uur besteld en volgende dag in huis. Mits het op voorraad is. En zo help ik ook de lokale winkelier.

Snel geleverd. Goed product en ondersteunen van de lokale winkelier. Ga zo door!

Super service.

Makkelijk te bestellen. De dag er na mijn bestelling naar zeer tevredenheid binnen gekregen :-). En wat ik begreep is dat ik met mijn aankopen de lokale ondernemer(s) steun ☆

Helemaal top

Ik had een jan van haasteren teken boek besteld. Deze was super snel geleverd.

Product was als besteld

Product was als besteld, maar een week levertijd is wel heel erg lang.

Goedemorgen Jan-Willem, Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat dat erg lang is. Ik heb het even gecontroleerd en zie inderdaad dat het lang heeft geduurd voordat je bestelling is verzonden. Wij hebben de bestelling direct op de dag van plaatsing verwerkt. Helaas was het artikel niet direct op voorraad en hebben wij dit besteld bij onze leverancier. Door een vertraging bij onze leverancier heeft het iets langer geduurd dan gebruikelijk voordat wij de bestelling hebben kunnen verzenden. Onze excuses voor het ongemak OnsMagazijn.nl

Niets op aan te merken

Snelle levering en mooi dat lokale winkelier mee doet

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.