Filters

9

Snelle levering, goed product

Tekentafel werd super snel geleverd, en ik ben heel tevreden over het bord. Wel zelf in elkaar zetten, maar niet moeilijk. Bij gebruik is hij wel vrij hoog op de tafel, maar prima mee te werken. Linealen recht zonder speling en lopen soepel.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet ok

Order niet verwerkt, heb na dag of 10 gebeld hoe het stond met de levering. Was vergeten? Daarna keurig geregeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Geert, Dank je wel voor je review. Spijtig om te horen dat je ervaring met OnsMagazijn.nl niet goed is bevallen. Dit hadden wij veel liever anders gezien. Het boek dat je had besteld was gereserveerd en in herdruk bij de uitgever. Hier hebben wij niet duidelijk over gecommuniceerd, waarvoor onze welgemeende excuses. Wij gaan onze werkwijze aanpassen om dit in de toekomst te voorkomen, daarnaast zal één van mijn collega's contact met u opnemen voor een passende oplossing. Ik wens je een fijne dag en mocht je verdere vragen hebben, dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Dave

10

Top!

Snelle en goede levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Prima side. Vlotte verzending. Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed, maar ..........

Set kleurpotloden besteld en in notitieveld aangegeven dat ik wil dat ze extra beschermmiddelen toevoegen aan de verzenddoos of envelop om de stift van de potloden te beschermen tegen breuk. Ondanks dat ze stevig in de doos zaten tegen schuiven, is er géén bescherming toegevoegd zoals noppenfolie of papier. Teleurgesteld, bestelling wel gehouden maar zou niet snel weer bestelling plaatsen waar een aandachtspunt voor is.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste C. Steenkist, Dank je wel voor je review. Wat spijtig om te horen dat er geen extra bescherming in de doos was toegevoegd, ookal had je er wel om gevraagd. Dat is heel onhandig! Onze welgemeende excuses hiervoor. Zijn er potloden gebroken aangekomen, of wellicht beschadigd? Aan kapotte potloden heeft natuurlijk niemand wat. Ik zal ervoor zorgen dat er z.s.m. contact met je opgenomen wordt zodat we kunnen kijken naar een gepaste oplossing. Dank je wel voor je goede feedback en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, June van OnsMagazijn.nl

9

Super

Snelle levering en zeer netjes verpakt !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering.

Keurig op tijd geleverd. Uitstekende service van de Primera ondernemer..

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn dat je boeken kan bestellen in eigen dorp

En de winkelier er ook bij gebaat is.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

Zo fijn om alvast een boek te reserveren van je favoriete schrijfster, per mail op de hoogte gehouden wanneer het boek onderweg zou zijn en op de dag zelf een tijdstip wanneer ik het boek daadwerkelijk kon verwachten goed ingepakt .top service

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en bezorgd volgens afspraak

Bestelling gedaan en boek werd bezorgd op de aangegeven datum

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleemloos

Duidelijk, snel en correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snel verzonden

Mooi boek besteld en gelijk de volgende dag ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig tevreden

Ik ben geweldig tevreden over de snelle levering, de prijs en de kwaliteit waarin de bestelling bezorgd werd. Dat plaatselijke ondernemers iets opschieten met mijn onlinebestelling is een prettige gedachte

  • Aanbevelen? Ja
5

Teleur gesteld

De bezorgtijds limiet was wel goed. Maar mijn houtskoolpotloden waren alle stuk in de binnenkant. Waarschijnlijk heeft iemand ze laten vallen of is er niet voorzichtig genoeg mee geweest. Misschien moeten losse potloden beter worden ingepakt om te voor komen dat de stiften in de potloden breken waneer ze komen te vallen. Ik had 4 houtskool potloden en een puntenslijper besteld. Alle de 4 de potloden waren in kleine stukjes gebroken in de binnenkant. Waardoor ik ze niet kon gebruiken :(

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Mary, Bedankt voor je review. Wat spijtig dat je bestelling bij ons je niet is bevallen. Onze excuses hiervoor. Dat zien wij natuurlijk veel liever anders. Kapotte houtskoolpotloden, daar heeft niemand wat aan. Ik heb je situatie doorgegeven aan mijn collega's van de klantenservice en er wordt meteen contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, June van OnsMagazijn.nl

7

Goed

Blij met de afgesproken levering ..top

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Precies volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
9

Geleverd zoals afgesproken

Bestelling gedaan van boek wat op 7 september in de winkel zou komen en ik had het in huis op dezelfde dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte afhandeling

Snelle levering.en goed op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja
5

Wachttijd 2 dagen .

Na mijn bestelling , te hebben gedaan moest ik 2 dagen er op wachten aangezien , ik het niet direct nodig had , ik uit gaande besteld dat het artikel er met een dag zou zijn , ik weet ook niet wat de wachttijd is , vervolgens was de chauffeur , ook niet de bezorg tijd wat vermeld stond op de bon langs geweest . Een beetje knullig allemaal .

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen W Sijtsma, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je ervaring met ons niet is bevallen. Onze excuses hiervoor. Dat zien wij natuurlijk veel liever anders. Voor dit product staat er een levertijd van 1-2 werkdagen. Aangezien je bestelling na 17:00 was, heeft de verzending de dag daarop plaatsgevonden en duurde de levering 2 werkdagen. Ik snap volkomen dat het vervelend is als je zit te wachten op je pakketje en deze dan later komt. Toch hoop ik dat je, mocht je ooit weer eens in de gelegenheid zijn, de lokale winkels wilt steunen via een order op onze site. Daarom wil ik je graag bedanken voor je bestelling, tijd en je review. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, June van OnsMagazijn.nl

10

Zeer tevreden

Prima ervaring bij deze webwinkel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaring met OnsMagazijn is geweldig

Ik heb diverse keren boeken besteld bij OnsMagazijn, alles gaat correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben een tevreden klant

Ik deed mijn eerste bestelling bij ons magazijn nadat ik vooraf eerst wat had gegoogled en vergeleken op product en prijs. Ik vond het hier en toen ik het ontving bleek het helemaal aan mijn verwachting te voldoen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en op tijd bezorgd!

Hele goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering en goede prijs.

Ben tevreden over het assortiment en de prijs. Maar een factuur is er nooit bij, en een prijs staat niet op een pakbon.

  • Aanbevelen? Ja
10

hele vlotte levering

Hele vlotte levering voor een prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd