Lokaal top

zeer positieve ervaring

Ik heb cartridges besteld, heb de reviews gelezen en heb besloten om bij Ons Magazijn te bestellen. Het bestellen ging makkelijk en ze doen precies wat ze zeggen, snelle levering, je word op de hoogte gesteld per mail en de prijs is ook belangrijk, dus al met al, mijn complimenten. Ga zo door, jullie hebben er een klant bij

Goede klantenservice

Ik had een boek nodig voor mijn opleiding. Nadat ik hem had besteld, bleek dat ik nog een boek nodig had. Dus na een telefoontje met de klantenservice, afgesproken om deze bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen. Toen bleek dat het eerste boek wat ik besteld had niet meer op voorraad was. Kan gebeuren. Ik heb het andere boek besteld en kreeg een mailtje zodra het andere boek binnen was. Ik ben goed geholpen door de klantenservice!

snel en keurig afgehandeld

er rest alleen mijn teleurstelling toen bleek dat een boekwinkel in de buurt niet profiteert van deze thuiswinkel methode: pas 25km verderop in de stad Groningen was blijkbaar de eerste deelnemer....

Goedemiddag Simon, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn dagelijks bezig om ons netwerk van aangesloten ondernemers uit te breiden, zo ook bij u in de omgeving. Wat is uw favoriete winkel die absoluut niet mag ontbreken bij onze aangesloten ondernemers? Wij kijken graag naar de uitbreidingsmogelijkheden in Groningen. Met vriendelijke groet, Mitchel Egberts

Bij vragen werd ik telefonisch goed en vriendelijk te woord gestaan. Snelle levering en het product werkt direct goed op de printer. De prijs is goedkoper dan elders

Goedemiddag Sjouke, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw product. Met vriendelijke groet, Ons Magazijn

Wat ze zeggen over de bestelling en levering is helemaal waar, zeer netjes en alles duidelijk beschreven.

Ben tevreden over de handelswijze van uw bedrijf. Heb mijn boek in goede orde ontvangen. Hartelijk dank hiervoor!

Lekker snel thuis

Mooi initiatief

Komen afspraken niet na

Op de site stond levering binnen 2a3 dagen. Heb er een week op moeten wachten waardoor ik het niet op tijd binnen had en ik snel naar een winkel moest om het nog een keer te kopen. Je krijgt ook geen bericht. Erg slechte ervaring.

zeer zorgvuldig.En snelle levering.

Is helemaal gelopen zoals ik hoopte.En goeie prijs.Bij sommige firma"s 6euro duurder voor hetzelfde boekje.Bij volgende bestelling zelfs een kortingsbon.Klasse!

Top bedrijf!

Super service! Voordat ik op de knop heb gedrukt van de bestelling zijn de spullen al gebracht

Zeer goed geholpen ik was eigenlijk te laat met bestellen maar de medewerkers hebben er alles aan gedaan om het cadeautje van mijn neefje op tijd te bezorgen

Goed boek, maar slechte verzending

Er stond letterlijk gratis verzending, watbij afrekenen niet zo bleek te zijn. Ook werd het boek op een andere dagen tijdstip afgeleverd dan aangeven. Het boek zelf os overigens in goede staat.

Het is zoals ik verwachtte. Keurig en snel .

Niets mis mee!

Snelle service/bezorging voor een goede prijs. Misschien iets meer bekendheid creëren.

Snelle bestelling en bezorging, prima!

Makkelijk een bestelling te plaatsen en snel bezorgd. Ga dit vaker doen.

Zeer goed. Snelle levering

Had mijn product heel snel in huis. Goed verpakt

Snel en prima prijs

Snel besteld en snel geleverd. Helemaal blij met de inktcartridge

Toppppp

Snelle levering en fijn dat het van plaatselijke boekhandel komt

Nette levering en op tijd

geen enkel probleem ondervonden werd gebeld dat de deur niet op de datum geleverd kon worden wat afgesproken was ander datum besproken netjes afgehandeld goede service komt afspraak na

Duidelijk en snel

Fijne site, goede prijs, duidelijke info mbt verzendingsproces, goede aflevering, product zoals omschreven

Super snelle levering

Ronduit positief!

Prima optie om bestelde artikelen portovrij bij de plaatselijke winkelier op te kunnen halen. Uw klantenservice doet zijn naam eer aan; voorbeeldige informatieverstrekking.

Betrouwbaar

Ik werd goed op de hoogte gehouden ook toen er tijdens de hittegolf vertraging met het leveren van het pakketje kwam. Hiervoor dank, Simone.