klasse

goede snelle levering

Goed en snel geleverd.

Bestelling was snel binnen en ook onbeschadigd.

Inktcartidges simpel en met een goed prijs/kwaliteitverhouding, simpel en snel via locale winkelier.

Zie zin hiervoor. Ook simpel te bereiken per telefoon ivm vraag over betaling. Cartridge eigen merk werken ook goed. Is wel eens een probleem bij Epson.

Positief

Wist niet van deze manier van bestellen...probeer al zoveel mogelijk lokaal te kopen.... Op deze manier indirect dus ook

Prima levering en snel.

Mijn bestelling in Nederland bij vrienden laten bezorgen. Ging snel en goed. Zonder verzendkosten. Doe ik volgende keer weer.

snelle levering, accurate informatie per mail en op de website

Fijn dat we op deze manier lokale winkeliers kunnen ondersteunen met de service van thuis bestellen en levering.

zeer tevreden

zeer tevreden.

Mitchel is een topper!

SIMPEL EN VEEL

GOED SPUL EN VEEL VARIATIE

Zorgvuldig en goed

Top initiatief

Mitchel van Ons magazijn is zeer klantvriendelijk en staat gelijk voor je klaar mocht je vragen hebben. Een dikke pluim!

men reageert zoals het hoort. Zeer alert.

Een mankement aan een bestelling en het werd direct opgelost. Dat noemt men goede service.

Snelle levering en draag ook nog bij aan lokale economie. Top toch

prima snel geleverd

Zoals gewoonlijk uiterst correcte en flitsende afhandeling!

Nou ja, verder kan ik er eigenlijk niet veel aan toe voegen. Een gestolen quote, maar wel verdiend: alles voor een glimlach. Dank! En op naar de volgende bestelling!

Snelle service, goed verpakt. Top

Zie boven

Goeie service na kwijtraken postpakket bij post nl

Goede site en overzichtelijk

Snelle service en niet duur vergeleken met andere sites

Snel geleverd via lokale ondernemer.

Prima geholpen met bestellen en de aflevering verliep conform de planning.

niet geweldig

We hebben zes keer bericht ontvangen dat het onderweg is en bezorgd gaat worden, maar nog steeds niets ontvangen. op deze manier nooit meer.

Goedemiddag Irene, Bedankt voor uw bericht. Heeft u voor mij een ordernummer? Ik kijk graag even voor u na waar het mis gaat. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, Mitchel Ons Magazijn B.V.

Goede producten, makkelijk te bestellen

Bij Ons Magazijn hoefde ik niet een grootverpakking/ bundel te bestellen van het product dat ik wilde. Ik kon exact aangeven hoeveel exemplaren/ kleuren ik voor mijn bedrijf wilde hebben.

Snelle service ook bij oplossen van problemen.

Vlotte en fijne afhandeling

Eerste keer iets besteld, prima! Zou dit zeker weer doen

snel en betaalbaar!

Snelle service, betaalbare producten zowel origineel als huismerk, groot of klein. Gegarandeerd slagen hier!

Over Ons Magazijn

Ons Magazijn is een samenwerking van lokale winkeliers. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen we namelijk in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Meer informatie over ons assortiment en onze winkeliers kunt u vinden op www.onsmagazijn.com.