Niets op aan te merken

Snelle levering en mooi dat lokale winkelier mee doet

Probleem goed opgelost en snelle levering

Boek besteld en werd snel geleverd. Helaas was het, ondanks de stevige verpakking, beschadigd. Snel opgelost door niet boek te sturen en beschadigde boek zonder kosten te retourneren

Fijne service

Eerste bestelling fout gedaan door eigen schuld, van de jarige verkeerde link gekregen dus verkeerde product besteld zag ik na bestellen. Meteen gebeld en goed te woord gestaan en geadviseerd en bestelling geannuleerd. Kin bestelling meteen omzetten maar de jarige wist het nog niet. Later een nieuwe bestelling gedaan en deze was vlot en goed verzorgd ingepakt verzonden! Hoe het product gaat bevallen weet ik niet want de jarige heeft het nog niet ontvangen

Mooi lokaal initiatief

Advies en afhandeling niet correct

Hadden advies gegeven, bleek niet het juiste te zijn, en losten het probleem niet op. Zat met kleurpotloden waar ik niets mee doe.

Gemakkelijke bestelsite; boek keurig verpakt bezorgd.

Prima! ik zou het aanbevelen aan bekenden. Geen nadelen ondervonden.

Goed en vlot verwerkt. Fijn voor de locale ondernemer

niet goedkoop en via tpg.post eigenlijk niet te doen

als bedrijf werk ik van 08.00 tot 18.00,ja dat is lang.tpg-post komt dan om 20.30 met een pakketje.op mijn werkadres ben ik dan niet.verzetten van de bezorgtijd lukt niet.ik mag het dan ophalen ,4 km.verderop.dit heeft zo geen zin.

Goedemiddag Edwin, Wat vervelend dat PostNL het pakketje na 18:00 uur is aangeboden. Ik snap dat je het liefst niet naar het PostNL punt had gegaan. Wanneer de eerste aflevering door PostNL is mislukt kun je altijd het bezorgadres en bezorgmoment wijzigen. Zo voorkom je dat je onverhoopt niet aanwezig bent. Mocht je verder vragen hebben dan horen wij het graag. Groetjes, OnsMagazijn.nl

ik ben blij met die snelle levering

ik weet niet eens welke lokale leverancier het was

ik hoopte dat het onze eigen leverancier/winkel in Purmerend was, maar daar zie ik niets van terug, is het wel van een kleine winkel?

Goedemiddag Brigitta, Bedankt voor je review en bestelling bij OnsMagazijn.nl! OnsMagazijn.nl is een samenwerking van lokale winkeliers. Iedere aangesloten winkelier heeft een eigen postcodegebied. Van alle orders binnen het postcodegebied ontvangt de ondernemer een commissie. Alle geplaatste orders worden verzonden vanuit een centraal magazijn. Deze kun je vervolgens altijd kosteloos afhalen bij een aangesloten winkelier of vanaf 35,- euro kosteloos thuis laten bezorgen. De door jou geplaatste order is afgehandeld door Vivant van Oostrom. Mocht je verder vragen hebben aarzel dan niet om ons te contacten via klantenservice@OnsMagazijn.nl / 0252-349954. Met vriendelijke groet, Team OnsMagazijn.nl

Excellent !!!

Ons magazijn werkt accuraat en snel en informeert de klant perfect !!

Zeer tevreden!

Snelle levering, goed verpakt en geheel compleet

Mijn pakketje lag op tijd klaar.

zie goed.persoonlijk beveel niemand wat aan.Men moet zelf ondervinden of het goed of slecht is. De defecte kleur cartrid(302 XL) is geretourneerd. Zal zeker weer wart bij Onsmagazijn bestellen. Mvgr O.M.Maatoke

Snelle levering en fijne site

Boeken waren zo binnen en leuk principe dat je lokaal kunt steunen. Fijne goedwerkende nieuwe site!

Uitstekend!

Goede manier om locale winkeliers online te helpen!! Snelle levering! Boek in prima staat ontvangen.

Prima!!

Alles klopte en ik werd keurig op tijd geïnformeerd over de verzending. Fijn dat bestellingen op deze manier geplaatst en bezorgd kunnen worden. Wij proberen zoveel als mogelijk bij de lokale winkeliers inkopen te doen.

Snel en correct

Snel geleverd, correcte afhandeling, goeie kwaliteit, alleen een beetje duur in vergelijking met andere sites.

Bestelling op tijd geleverd

Ik was op zoek naar een boek. Jullie hadden het. De prijs valt mee. De levering is netjes en op tijd.

Keurig en op tijd geleverd.

Zie boven..

Heel snel bezorgd

Het boek dat ik besteld heb was heel snel in huis. Goed dat het vanuit een een lokale winkelier komt.

Tijdige levering

Snelle en zorgvuldige dienstverlening

Bestellingen worden tijdig en accuraat uitgevoerd.

Brieven van Felix

Super leuk (voorlees) boek. Spannend en verrassend! Wel met toezicht lezen, want met kleine vingertjes is niet alles kreukvrij! Echt een aanrader!

Goed.

De verzoekbrief om ervaringcommentaar te geven, staat het linkadres helemaal uitgetypt vermeld, zonder onderstreping. Ook 2 keer. Als je het niet weet, dien je dus die gegevens helemaal uit te typen. Daar hebben de klanten geen zin in, Dus voor jullie geen reacties. Ook is het nuttig om bijvoorbeeld aan mij voor dit commentaar een bedankje te sturen. Over het algemeen, reageren de bedrijven hierna niet meer.!!!!

Goedemorgen Rina, Bedankt voor je bestelling bij OnsMagazijn.nl en de feedback op de mailing! Wij hebben direct de links in de e-mail aangepast zodat dit duidelijker wordt weergegeven. Met vriendelijke groet, OnsMagazijn.nl

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.