Zeer snel en correct afgehandeld.

Goed advies gekregen (voordeel pakket ).

Goed product goede prijs snelle verzending

Had verkeerde cartridge kleur besteld 2 x ,stom mijn fout kwam er pas achter nadat ik er een erin wou doen en dat die niet paste.Balen natuurlijk want ze zijn niet goedkoop en ik had er niks aan. Klantenservice gebelden ik mocht ze op eigen kosten terugsturen dan zouden ze de goede cartridge weer toesturen . Super service .,ik bedank dan ook de man die ik gebeld had van de klantenservice.

Duidelijke site en snel geleverd

Binnen 24 uur stond de bestelling bij mij op tafel, keurig!

Pakketje was snel en netjes geleverd.

zeer goed

snel bezorgt

Zeer positief

De ontvangen cartridge inkt werkte niet. Telefonische contact zeer vriendelijk en kreeg een nieuwe cartridge. Deze was goed.

In orde, niets op aan te merken.

In orde, niets op aan te merken.

Super snel geleverd zoals beloofd Top service

Snel en correct bezorgd.

Geweldig geholpen , ik zal hier zeker vaker gaan bestellen

Gewoon goed

Prima klantencontact

Na 2 ontvangen cartridges (2 × zwart eigen merk), bleek er 1 defect. Eerst via email enige oplossingen gekregen. Helaas kon dit het probleem niet oplossen. Na telefonisch contact met de klantenservicemedewerker dhr. E. van Delft is dit prima opgelost. Er zou mij een nieuwe cartridge worden opgestuurd.

Netjes verpakt en snel bezorgd !

Mijn MINOLTA werkt weer perfect met de nieuwe Lithium batterij , Bedankt !

goede vlotte behandeling van het product wat is besteld

goede vlotte behandeling van het product wat is besteld

Prima powerbank werkt zoals verwacht

Laad er 4 apparaten gelijk mee op

Ik had een set huismerk/refill HP62 inktcartridges besteld, deze in mijn printer geïnstalleerd, maar helaas werd 1 carrières niet herkend/geaccepteerd door de printer. Een groot aantal handelingen gedaan maar er bleef een foutmelding verschijnen op de display. Telefoontje naar Ons Magazijn, en de conclusie was dat ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen, waarschijnlijk een chip foutje. Na ontvangst en installatie van de nieuwe cartridge bleek dit de oplossing. De printer print weer. Top service, waarvoor mijn dank.

Service

Snel goede service Goed en snel bereikbaar Ga zo door

Prijzen/aanbiedingen zijn scherp, concurrerend. Telefonisch contact snel en efficiënt. Zeer correct dat teruggebeld werd toen online bestelling afweek van het telefonisch besprokene!

Prima snel geleverd.

Bestelling snel in huis

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat is helemaal top. Ga vooral zo door.

Directe verwerking, directe verzending, directe levering, binnen 2 dagen.

Correcte en vlotte afhandeling.

Snelle levering.

Top service en kwaliteit.

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.