heel erg tevreden

Vandaag bestelt morgen in huis

Zeer goede service

Nadat bestelling defect bleek te zijn aangekomen via de klantenservice direct actie ondernomen en werd alles heel netjes opgelost, top bedrijf

Alles volgens afspraak. Snel en goed!

Perfect.

Perfect.

Makkelijke website, vandaag besteld morgen in huis klopt.

Levering is goed. Duidelijke puzzelboekjes maar helaas geen filipine puzzelboekjes!

Zeer goede 1e kennismaking.

Snelle en correcte levering. Ik weet uit ervaring dat de SecondLive inktcartridges van een prima kwaliteit zijn. Dus een goede keus van de leverancier deze in het assortiment te hebben. Minpuntje...prijs van de inkt zou best wat scherper mogen!! Zeker bij een combipack!!

Snel en correct

Makkelijk te bestellen. Snel en correct geleverd

Puzzelboek besteld, Supersnel ontvangen en keurig verpakt! Zeker reden om vakerniets te kopen

Niks mis mee

Snel

Snelle levering en in prima staat ontvangen.

Heel tevreden

Vandaag (makkelijk) besteld morgen in huis en niet overdadig ingepakt. Voor herhaling vatbaar.

Heel blij met jullie eigen merk inktcartiges. Wat scheelt dat veel geld als je veel zakelijk moet printen.

Keurig op tijd en nette verzending

Alles conform mijn wensen en vooral de prima prijs voor beide cartridges.

Heel blij en tevreden dat ik face-to-face mijn zaken ook kan doen. En cartridge werkt super.

prima geregeld

hadme bestelling de volgende dag al top

Goede service en volgens afspraak geleverd :)

Binnen 2 dagen geleverd!

Heel snelle levering

Besteld en snel geleverd

Bestel er al jaren, altijd supersnel geleverd. Prima bedrijf

Prima bedrijf, bestel er al jaren en dat blijf nog jaren doen. Vandaag besteld, maar dan ook morgen geleverd. Prima.

Mail voor review veel te vroeg

Ik heb nog geen pakketje ontvangen en de vraag naar mijn ervaring wordt al gesteld. Dit brengt mij aan het twijfelen of het pakketje wel op het juiste adres bezorgd is. Mogelijk beveel ik ons magazijn wel aan, maar kan dit pas beoordelen na ontvangst.

Goedemorgen Martha, Je hebt deze mail ontvangen omdat de levering meestal de volgende dag binnen is. Ik heb jouw pakketje opgezocht en deze is vertraagd bij de PostNL. Dit waarschijnlijk vanwege de drukte omtrent de feestdagen. Je pakketje word morgen bij je bezorgd.

Mijn mening

Gisteren kwam de bezorger de kalender voor mij geven maar ik heb al de kalender opgehaald bij de oliemolen singel bij heron automaterialen

Kapot product

Laad niet op via usb S, knop kapot om aan te zetten

Goedemiddag, Wat jammer dat je niet tevreden bent met het geleverde product. Als je even contact opneemt met [email protected] kunnen we je een retourlabel sturen. Dan kun je, of een nieuwe ontvangen of je geld terug krijgen. Met vriendelijke groet, Onsmagazijn.nl

Hoco Powerbank 30000 mAh Zwart met Draagkoord gekocht. Werkt uitstekend. Handige led indicator hoe vol de pokerbank is. Inmiddels al 4 keer een iPhone opgeladen en pokerbank geeft nog 3/4 aan. Ik ben er blij mee.

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.