Duidelijke site en communicatie

Het bestellen gaat makkelijk. Later contact met de serviceafdeling verliep erg fijn. Helaas door omstandigheden boek moeten retourneren. De afhandeling daarvan verliep snel en duidelijk. Ik zal de volgende keer weer bij hen een bestelling doen.

Snel geleverd en goed verpakt.

Duurde lang en te duur tov andere leveranciers

Bij meerdere bedrijven was het boek te koop andere bedrijven leveren sneller Bij jullie betaal je meer aan bijkomende kosten. Ik koop daarom liever bij een ander Hij pakt mij e mail adres niet

Goedemorgen Herman, Bedankt voor je aankoop bij OnsMagazijn.nl en het achterlaten van je review. De feedback die je gegeven hebt in deze review is waardevol voor ons. Hiermee kunnen we dagelijks onze service verbeteren. Ik zie dat je gekozen hebt voor Afterpay bij het plaatsen van de bestelling, hiervoor brengen wij op dit moment 0,95 eurocent in rekening. Uiteraard kijken wij altijd naar de mogelijkheid om deze kosten te verlagen. Mocht je deze kosten in de toekomst willen voorkomen kies dan voor een van onze andere betaalmethode. Wanneer je voor een betaling via IDEAL kiest voorkom je de extra kosten voor de betaalmethode. Wij hopen je in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, OnsMagazijn.nl

Een heel aangename vlotte service

Zondagavond besteld en woensdag in huis. Perfect bedankt

Tevreden en ontevreden

De kalender is snel en goed afgeleverd. Ik wil wel één ding nog benoemen, ik was op zoek naar een scheurkalender 2021, maar tussen die kalenders stond er ook een van 2020. En juist die heb ik per ongeluk besteld. (Op 2 januari 2021). Stom, eigen schuld, ik had beter op moeten letten. Maar wat ook niet hielp was dat dezelfde oude prijs er nog bij stond. Dure kalender dus. Ik heb direct een goede kalender besteld (die werd ook snel geleverd), en heb die andere maar aan iemand weggegeven. Ik weet dat ik mogelijk het geld terug had kunnen krijgen, maar ik had geen zin in het gedoe. Het zou eigenlijk wel redelijk zijn als ik de helft van het bedrag terug zou krijgen.

uitstekend

goede service op tijd levering van de bestelling

Betrouwbaar

Snelle levering. Alles duidelijk en correct

Goed en snelle levering

Cardrigdes besteld.Hele snelle levering en betaalbaar. Voor herhaling vatbaar

Correct geleverd.

Snelle levering en correct

Geweldig goed geholpen

Vriendelijke mensen, hebben tijd voor je en zeer snelle levering van het juiste product.

Prima levering van goede inktpatronen

Handig dat je hier inktpatronen kunt bestellen nu alle winkels dicht zijn.

geweldig service

Heel erg goed. Heb helemaal geen klachten. ook zijn de mensen erg vriendelijk. Bedankt en ik kom vast weer terug.

Super gedaan !

Top levering !! Snel en accuraat !

snelle levering voor een prima prijs!

Supergoede en snelle service

Helaas hadden ze eerst de verkeerde kleur oordopjes geleverd maar na een mailtje gestuurd te hebben is dit heel netjes en snel goed gemaakt. Echt complimenten voor de service en de leuke afhandeling via de mail.

Snelle reactie

Betrouwbare site en snelle levering.

Mooi product en goede service

Ik ben heel tevreden en kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

prima service!

prima service!

Prima levering, snel en netjes

Boek snel en goed geleverd

Snel en adequaat

Goed geïnformeerd over de bezorgtijd; en dat was stipt in orde. Snelle afhandeling!

Lokaal en toch online, het kan niet beter. Keurig verpakt en snel geleverd.

Is goed en dat voor de eerste keer

In de toekomst kan ik het beter beoordelen, maar ben nu dik tevreden.

Prima.

Persoonlijke & klantgerichte service. Maatwerk. Wordt echt moeite voor je gedaan. Levering besteld bureau vanuit Polen zelfs 10-14 dagen eerder dan verwacht.

Makkelijk, snel en goede prijs.

Makkelijk bestellen , snelle levering en goede prijs .

Over Ons Magazijn

Ons Magazijn is een samenwerking van lokale winkeliers. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen we namelijk in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Meer informatie over ons assortiment en onze winkeliers kunt u vinden op www.onsmagazijn.com.