Kapot product

Laad niet op via usb S, knop kapot om aan te zetten

Goedemiddag, Wat jammer dat je niet tevreden bent met het geleverde product. Als je even contact opneemt met [email protected] kunnen we je een retourlabel sturen. Dan kun je, of een nieuwe ontvangen of je geld terug krijgen. Met vriendelijke groet, Onsmagazijn.nl

Hoco Powerbank 30000 mAh Zwart met Draagkoord gekocht. Werkt uitstekend. Handige led indicator hoe vol de pokerbank is. Inmiddels al 4 keer een iPhone opgeladen en pokerbank geeft nog 3/4 aan. Ik ben er blij mee.

Top geregeld. Super blij

Altijd jullie cartridges gekocht bij winkel foto kiekie. Maar ivm met overlijden en opheffen winkel, nu voor het eerst via internet bij jullie. Super tevreden. Groetjes, Marianne

bijzonder goed produkt

Snelle service bij bestelling, defecte cartridge per ommegaande een nieuwe toegezonden, kostenloos!

jammer

mijn kalender is niet geleverd in de brievenbus terwijl ik wel een melding kreeg dat het geleverd was door de PostNL. dus kan ik niets over het artikel zeggen helaas.

Goedemorgen Minke, Ik zie ook via je Track & Trace dat het is bezorgd, kloppen de adresgegevens? Als hier geen fout in staat dan moeten we dit aankaarten bij PostNL. Dan kunnen we misschien nog achterhalen wat er met je pakket is gebeurt. Neem even contact met [email protected] dan zorgen we ervoor dat je in ieder geval het door jouw bestelde artikel krijgt. Met vriendelijke groet, Onsmagazijn.nl

Bekwaam en doelgericht.

Bekwaam en doelgericht.

Goede kwaliteit en gunstige prijs.

Snelle levering en bij een probleem wordt het heel snel opgelost. Geen geneuzel met RMA nummers maar snelle actie.

Duidelijk te bestellen. Goed verpakt en op tijd. Kortom een perfect bedrijf.

Snel geleverd, goed produkt

Nadat ik de contacten met een droge wattenstaafje schoon had gemaakt ging de printer op gang. De zwarte cassette heb ik nog niet gebruikt dus die nog even afwachten.

Snelle vakkundige verzorging van het bestelde en snelle levering

Goede telefonische informatie.

Via telefoon kreeg ik duidelijke informatie en kon ik de bestelde cartridge ophalen in Nieuw-Vennep.

Zeer positief

Snelle afhandeling. Orima artikel!

Alles prima

Ben er zeer tevreden over.

Mijn vriend kon geen kalender vinden zo heb ik deze gekozen.

De eerste keer, dat ik iets bestelde bij Onsmagazijn, mijn ervaring is prima

Besteld en andere dag in huis. Prima en op de precieze tijd afgeleverd.

Snelle levering.

Puzzelboekjes besteld en snel thuis. Was helemaal klaar met denksport . 2 week wachten op bestelling.

Op tijd en het juiste product.

Zie hierboven

snelle service

makkelijk en snel

Communicatie is goed. Bestelling is op mijn verzoek nog aangepast

Ik heb goede ervaringen met Ons Magazijn Er wordt keurig gereageerd op vragen en indien nodig wordt er nog iets aan de bestelling aangepast.

voldoet 100 % aan mijn verwachting

Op de afgesproken tijd ontving ik de inktcartriges. Ook is er nagedacht over de wijze van het bestelde. Het kon gewoon in de brievenbus.

Gewoon goed…

Snel reageren op vragen.

perfecte klantenservice, dikke duim!

Ik heb voor het eerst bij jullie een cartridge besteld. Ik heb deze in mijn printer geplaatst. Hij print direct een testpagina af. Ik leg deze onder de scanner en kopieer deze. Alles werkt..... dacht ik. Ik open een document en wil dit printen. En daar ging het fout. Ik kon dit niet printen en kreeg allerlei foutmeldingen. Via Internet van alles geprobeerd maar helaas. In de avond dan maar de klantenservice gemaild. De volgende ochtend kreeg ik een mail van Erwin met allerlei oplossingen. De meeste had ik al geprobeerd, zonder resultaat. Als het niet werkte kon ik de klantenservice bellen. Ik dus bellen. Kreeg ik Erwin aan de lijn. Keurig netjes, vriendelijk en meedenken. Weer van alles geprobeerd en tot slot een link toegestuurd met opnieuw een aantal oplossingen. Helaas zonder resultaat. De klantenservice weer gemaild. Belt Erwin mij de volgende dag zelf op. positief verbaasd over deze service. Erwin kon mij helaas niet verder helpen. Omdat het bijna zeker was dat het aan de printer(software) ligt kan ik de cartridge niet gebruiken. Erwin stelde voor om mijn geld terug te storten. Hij wou me echt helpen maar helaas lukte hem dit niet. Beste Erwin, je hebt mij supergoed geholpen. Ik heb zelden zo'n uitstekende service meegemaakt. Chapeau!! Dank je wel.

Snelle perfecte afhandeling

Snelle afhandeling van de bestelling. Klasse

Aanbevolen

Goede levering en snel

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.