Snelle perfecte afhandeling

Snelle afhandeling van de bestelling. Klasse

Aanbevolen

Goede levering en snel

Snelle levering, goed product

Levering binnen 24 uur, prima product.

Keurige en snelle aflevering

Nadat ik eerst een foutje met mijn bestelling had gedaan werd dat keurig netjes door Erwin opgelost en had ik binnen 2 dagen een credit ontvangen . Ik heb gelijk een nieuwe bestelling gedaan en deze was er met 2 dagen . Ook telefonisch werd ik keurig netjes en beleefd te woord gedaan en kon ik mijn foutje duidelijk uitleggen, na uitleg van Erwin kon ik gelijk de juiste bestellen. Ik ben particulier dus gebruik niet veel.

Goed prijs-kwaliteit

Product van goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Prima product en prima levering

De bestelling is prima verlopen

De bestelling was in orde

Zeer goede service

Snelle levering en goed verzorgd. Ook evt. Retour zending keurig geregeld.

Snelle levering zeer tevreden

Snelle service, goed product en een goede prijs

Prima tevreden

Gebruiken al langere tijd de Cartridges voor onze Canon printer die prima werken, ook leveringen zijn correct.

Uitstekend geregeld

Vanaf bestelling tot levering, prima geregeld

Bagger!

Ik heb voor 50,- één powerbank besteld. 2 dagen later kan ik hem niet meer opladen.. de snellader werkt ook niet als ik de lader erin doe…. Dus als ie leeg is zo dadelijk kan ik hem weggooien…… hij heeft letterlijk alleen thuis gelegen niks geks mee gedaan 50 euro in de prullenbak, klantenservice is niet te bereiken telefonisch ik had geappt kwam aan geen antwoord en vandaag ging ik weer appen komt niet eens binnen.. ik denk dat de reviews gekocht zijn of iets want dit is schandalig!!!!

Dag Sabrina, Wij zijn elke werkdag van 9:00 tot 17:30 telefonisch bereikbaar, daarnaast kun je ons ook bereiken op [email protected]. We checken de whatsapp en mail niet in het weekend en dan zijn we dus ook telefonisch niet bereikbaar. Als je niet tevreden bent met je aankoop kun je het bij ons retourneren en krijg je je geld terug. We kunnen je vandaag nog een retourlabel sturen. Met vriendelijke groet, Onsmagazijn.nl

uitmuntend

vriendelijkheid en snelheid.

snel en goed

snelle verzending goede mooie usb kabels

Goed en snel prima

Goede ervaring en snel geleverd ga zo door

Goed product en snel geleverd

Nadat ik het product had besteld, had ik het binnen 2 dagen in huis. De communicatie over de bestelling en levering was prima. Geen bezorgkosten betaald.

Al verschillende jaren een tevreden klant.

Snel geleverd door OnsMagazijn. Helaas buiten jullie schuld heeft Post NL er drie dagen voor nodig gehad om het pakket af te leveren. Wel 2x een mail met sorry, sorry!

Besteld en snel geleverd; werkt uitstekend!

Snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding

goed met uitzondering van levertijd

bestelling was perfect gegaan, het was tijdens bestelling een voorraad artikel, waarbij duidelijk vermeld staat voor 17.00 uur besteld, volgende dag in huis !!! vandaar dat jullie inkt patronen NIET aangeven wanneer ze leeg raken, valt de printer dus in één keer gewoon uit als het patroon leeg is. DAN is het van ZEER belang, vooral in de bedrijfssector, dat je snel weer nieuwe inkt hebt, om de kantoor werkzaamheden voort te zetten. dus voor ruim voor die 1700 uur tijd limit heb ik dan ook om 15.30 uur de order bevestigd met de betaling, zodat er voldoende tijd reste om de verzending tijdig de deur uit te doen. Krijg ik dag nadien omstreeks 1100 uur de info; pakketje word verzonden, waarna het zaterdags om 13.30 uur pas werd afgeleverd op mijn adres...... Dat is dus een dingetje dat NIET zo hoort te zijn !! als je om snelle levering verlegen zit. wat een geluk dat ik tijdens de bestelling al een reserve heb mee besteld, zodat ons kantoor NIET plotseling stil valt met facturen draaien.

Prima, snelle levering!

Snelle levering, netjes verpakt.

Snel accuraat om time

GEEN PAPIER ?

Jammer dat U geen A4 papier heeft voor mijn HP ENVY 4520

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.