Pakket niet afgeleverd op factuur adres

Niet ontvangen op factuur adres waddenlaan 54 8223cl lelystad

Zeer prettig bedrijf

Na bestellen pet mail op de hoogte gehouden van de levering. Toner paste goed en ben er zeer tevreden over. Volgende keer bestel ik weer hier.

Snelle en correcte aflevering

Makkelijk toegankelijke site. Aflevering volgende dag al

Snelheid, accuraat en keurig verzorgd!

Komt na wat het beloofd! Goede service en van een uitstekende kwaliteit! Complimenten!

Nvt

Nvt

Gebruiksvriendelijke site en snelle verzending

Gebruiksvriendelijke site en snelle verzending

Een goede service!

Blij dat ik via Ons Magazijn.nl nog aan plakboeken kon komen. Het is voortaan een hele klus om deze nog in een winkel te kunnen kopen. Nu kan ik mijn hobby's weer verder uitwerken.

Mooi boek

Prachtige illustraties

Top en snel

goede en snelle service

Bestelling werd de volgende dag geleverd. 1 retour werd ook binnen een week terug gestort. Fijne service dus.

Heel goed qualiteit snel geleverd

correct en snel

geen klachten

Prima snelle verzending!

Als er problemen zijn is de service ook prima. Top!

Keurig en snel geleverd

Volgende bestelling ook weer bij jullie

Alles goed en optijd ontvangen

scherpe prijs, en alles in goede orde en op tijd ontvangen. prima!

Prima afhandeling

Had zelf verkeerd e-mail adres doorgegeven telefonisch contact alles correct afgehandeld.

Prima, ik ben blij met jullie cartridges, omdat ze langdurig werken, bij andere merken gaat het mis.

En het wordt ook snel en kosteloos opgestuurd.

Goede kwaliteit

Het geleverde product is van goede kwaliteit en werd snel geleverd.

Alles gaat hier goed

Het geeft een goed gevoel om lokale bedrijven te ondersteunen. En helemaal fijn als alles dan ook perfect verloopt. Topkwaliteit.

Zeer klantvriendelijk

Zéér klantgericht en meedenkend

Snelle levering, top klantenservice

Ik bestel graag bij Ons Magazijn! Klantenservice is heel fijn. Je wordt goed geholpen en binnen een dag antwoord. Heel vriendelijk

Goed betrouwbaar

Snel bezorg

Snel bezorg

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.