Snelle levering, top klantenservice

Ik bestel graag bij Ons Magazijn! Klantenservice is heel fijn. Je wordt goed geholpen en binnen een dag antwoord. Heel vriendelijk

Goed betrouwbaar

Snel bezorg

Snel bezorg

Ik ben zeer tevreden

Goedkoop en een hele snelle levering

Doet wat het beloofd. Snelle levering.

Alleen jammer dat de factuur niet direct werd meegestuurd.

Teleurstellend

Zwarte en color cartridges voor mijn HP Envy besteld. Alles keurig en snel geleverd. Echter… de cartridges pasten perfect maar ik kreeg een foutmelding waardoor er niet geprint kon worden. Klantenservice keek mee En helaas.. de beide cartridges match-ten niet bij elkaar. Het was op 1 cijfer na verkeerd door mij besteld. Ik kreeg keurig een link met de juiste cartridge. De prijzige xl cartridge kon ik weggooien want die is uit zijn verpakking en kan natuurlijk niet meer retour. Enige coulance in de vorm van een korting zou een goed gebaar zijn geweest. Ik ben echte online besteller maar In de winkel was deze fout waarschijnlijk opgemerkt of niet gebeurd dus voor mij reden om artikelen die je niet meer kunt retourneren niet meer online te bestellen en ga ik voor cartridges naar de plaatselijke winkel.

Levering zoals beloofd !

Het artikel werd in goede orde ontvangen en mooi op tijd.

Met onverwachte korting

Snelle levering!

Goed product (huismerk) en niet duur

Blijf er bestellen, duidelijke site en vlug geleverd

Snelle goeie service, mooi product

Alles was goed geregeld. Mooi product voor prima prijs.

Perfect geleverd wat besteld was

Totaal geen klachten

vlotte verzending

Goede info vooraf ontvangst...

Verkeerd email adres

Ik krijg steeds mailtjes van jullie die niet voor mij bestemd zijn! Mijn email adres is [email protected] en ik heet Jan van der Reest en geen Johannes, ik heb geen idee wie dat is, is geen familie. Mijn email adres moet meteen uit jullie bestand verwijderd worden, ik heb geen connecties met jullie bedrijf en ook geen behoefte aan.... Vgr Jan van der Reest

Snel en netjes ingepakt

Goedkope cartridges

Op zoek naar cartridges voor mijn printer kwam ik bij Ons Magazijn terecht. Ik heb de huismerk vervangingspatronen met XL vulling besteld voor een aanvaardbare prijs, inclusief verzendkosten. Ik ga ze binnenkort uitproberen, bij goed resultaat overweeg ik zeker om in de toekomst weer te bestellen. Nu iig gunstige prijs en snelle brievenbus levering. W. v Nijen.

Secondlife inkt, een eerste keuze.

Heel tevreden over de secondlife inkt en met de service van OnsMagazijn.

Snel en keurig verpakt

Perfect product dat in de smaak viel van mijn medewerkers

Makkelijke website, spreekt mij aan door de samenwerking met lokale winkeliers

Correct

Correct

keurig geregeld en afgehandeld

1e bestelling niet geleverd, Post.nl is pakket kwijt geraakt. Post.nl is wel aan de deur geweest voor verontschuldiging. Ons magazijn heeft 2e bestelling opgestuurd en deze wel gewoon ontvangen. Keurig geregeld en afgehandeld dus. zie enkel online als ik inlog mijn bestel gegevens niet. kan dus niet inzien wat ik bestelt heb, zou nog graag een factuur btw willen downloaden.

Fantastische service

Pakket was verloren gegaan! Direct heeft Twan van de firma mij alles op nieuw verzonden, heel fijn als je erop wacht.

Besteld en volgende dag geleverd.

Prima levering, keurig op tijd, al eerder wat besteld ook uitstekend de volgende werkdag afgeleverd.

Goede cartridges en uitstekende service!

Ik gebruik deze cartridges al een paar jaar. Ze zijn goed, minder duur dan de originele en de service is uitstekend.

Prima winkel!

Erg zwaar en geen snoertje

Ik had niet verwacht dat ie zo zwaar zou zijn en zonder snoertje wist ik ook niet.

Frankweg 55

2153 PD Nieuw-Vennep

Over OnsMagazijn.nl

OnsMagazijn.nl is een webshop van en voor de lokale winkelier. Wij bieden een online assortiment met alledaagse producten, waarvoor je nu altijd - op elk moment van de dag - bij ons terecht kunt. Bezorgen doen wij in heel Nederland. Plaats je bestelling online, en je draagt automatisch bij aan je lokale economie. De aangesloten winkelier bij jou in de buurt ontvangt namelijk een deel van de order. Zo koop je digitaal, en tóch lokaal. Meer weten over ons assortiment en onze winkeliers? Neem dan een kijkje op www.onsmagazijn.nl.