Goedkoop en snel

Makkelijk te regelen, is nog goedkoop en snele service. Zeker een aanrader.

Super snel en makkelijk geregeld, goede service

Het is echt binnen 1 minuut geregeld en dan doet de post de rest

Snelle geregeld

Volgende week nog op vakantie dankzij de service nog een sticker kunnen krijgen

Super overzichtelijk en snel!

Overzichtelijke website, goede en genoeg info. Handelingen zijn makkelijk, komen de beloftes na. Snelle levering. Easy handelingen :)

Simpel en gemak

Bestelt vanaf de bank en binnen twee dagen in huis. Geen ritje naar Duitsland en zoektocht naar een Dekra of TUV maar gewoon lekker simpel en zonder verlies van tijd en brandstof voor maar een paar Euro meer. Zeker aan te bevelen!

Snel en makelijk en vriendelijk

Ik was aan het ontbijten en wilde snel een vignet kopen om naar Aken te gaan. De informatie was helder en duidelijk en maakte dat ik wist hoe het e.e.a. zou gaan. Daan Kerklaan

top service

Bestellen en betalen ging zeer soepel. Top!

Snelle levering en duidelijke uitleg.

Supersnel bestellen en supersnel bezorgd, altijd de juiste informatie, voor welk land dan ook in Europa!!!!

Fast and efficiant

Great service fast and efficient . Great for Business users.

Duidelijk, snel en voor een nette prijs een milieusticker!

Duidelijk, snel en voor een nette prijs een milieusticker!

Goede en snelle service

Enorm bedankt, scheelt tijd in Duitsland!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

zeer goed

site zeer gemakkelijk in te vullen

de levering is snel en correct

Mijn vorige sticker was versleten en onduidelijk

Zeer eenvoudige aanvraag

Een paar klicks en je hebt de aanvraag uitgezet. Dan binnen een paar uur hoor je dat de sticker is verzonden. Super service Tüv!!

Ik heb al tot 3x toe een milieusticker besteld op deze website. Het bestellen verloopt altijd soepel en de verzending is snel. De stickers zien er altijd goed uit en worden ook netjes aangeleverd.

Prettige website, snel geregeld

Overzichtelijk website en makkelijk aan te vragen. Product erg snel verzonden. Top service!

Makkelijk te bestellen

Kan niet makkelijker

Duidelijke site en uitleg over hoe je het kunt bestellen

Goed geholpen door de site en zeer makkelijk hoe je het moet bestellen.

Snel en goedkoper

Eerst bij ANWB gekeken, kosten! dik over de €15,- Toen kwam.ik deze site tegen, €3,- goedkoper. Snel via internet te regelen, snelle en nette reactie. Meestal, vandaag besteld, morgen in huis. Ook voor alle vignetten in europa kun je hier terecht, super!

uitstekend

makkelijk te vinden online, invulling formulier gaat gemakkelijk, evenals het veilig online betalen

Super snel en gemakkelijk

Super snel en gemakkelijk, volgende dag in huis.

Duidelijke site en heel overzichtelijk. Binnen de kortste tijd besteld en betaald.

Snel geregeld, top

Al vaker een milieusticker besteld via deze organisatie. Snel geregeld, nu per post. Vorige keer met spoed opgehaald in Amersfoort. En normale prijs. Netjes mail dat alles is verstuurd.

Over Duitsemilieusticker.nl

Duitsemilieusticker.nl is de website voor het bestellen van jouw Duitse milieusticker. Super-snelle levering en een uitstekende klantenservice zijn onze kernwaarden.