Snel, goedkoop en makkelijk. Dus in 1 woord PERFECT.

Had niet beter gekund.

uitstekend

super snel en correct

Uitstekend verzorg

een te recent klant

Zo snell dat komt niet veel voor

Na een week was de sticker nog niet aangekomen bij. ons. Na e-mail direct response gekregen met de mededeling dat dan een tweede sticker gestuurd zou worden. Die was nu wel binnen twee dagen bij ons. Prima zo.

Keurige machinaal bedrukte sticker en snel geleverd voor een nette prijs.

Zeer tevreden. Top.

top verwerking van een bestelling

ben zeer tevreden over de afhandeling van aflevering en de communicatie is zeer snel.

Snelle en correcte levering

Sticker keurig bedrukt en snel geleverd (volgende werkdag na bestelling via website).

Niet te vreden, 1 sticker te weinig geleverd

zie bovenstaande zin

Beste Pouls, U heeft gelijk, wij hebben u per ongeluk 1 in plaats van 2 stickers toegezonden. Nogmaals onze excuses hiervoor. Zoals via de e-mail afgesproken heb ik u direct de ontbrekende sticker toegezonden. Ik hoop dat u onze snelle actie kunt waarderen en uw review eventueel wilt herzien. Groet, Sophie

Goed / duidelijk / vlot

Alles na verwachting

na problemen met weergave van kenteken op sticker is nieuwe sticker verzonden, ben dan ook zeer tevreden met de service verleent door Duitse Milieusticker.nl

Beste John, Tot onze grote spijt zien we uw slechte beoordeling binnen komen. Voor de geldigheid van de sticker zijn streepjes en hoofdletters niet verplicht. Het kenteken wordt er niet anders door. U hoeft zich dus geen zorgen te maken, u kun de sticker gewoon en geheel probleemloos gebruiken. Het kenteken wordt door ons afgedrukt zoals die via onze website is ingegeven. U heeft het kenteken zelf met kleine letters en zonder streepjes ingetoetst en wij hebben dit dusdanig op de sticker geprint. Ik wens u een prettige dag toe en hoop dat u deze beoordeling wilt aanpassen omdat dit iets is waar wij niks aan kunnen doen. Groet, Sophie

snel en makkelijk

Het is makkelijk om deze sticker te bestellen. Ook de bezorging ging vlot. Al met al, zeer tevreden

Prima ervaring

Simpel te bestellen en te betalen. Sticker was ook goedkoper dan bij de ANWB. Vervolgens binnen 2 dagen in de brievenbus. Aanrader!

zeer goede ervaring !

Vandaag besteld en de volgende dag in huis.....super !

Geweldig snel geleverd

Zeer duidelijke website, directe reactie en zeer snel ontvangen. Als iedereen zo met zijn klanten omgaat komt het zeker goed!

Besteld en 24 uur later in huis, kan weer zonder problemen duitsland in

Wederom perfecte service en snelle levering

Eenvoudige manier om te bestellen, goede controle door Sophie of ik wel het juiste kenteken had ingevuld, daarna snelle levering. Dit is de derde keer dat ik besteld heb en elke keer een goed ervaring. Ik kan de service van harte aanbevelen.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk niet goedkoop

Gewoon goed

Snel en betrouwbaar

:s middags om 15.00 uur besteld en de andere dag in de bus

SUPER SERVICE!!

Donderdagochtend 6-2-2020 moest ik op de beurs in Frankfurt am Main zijn. Dit wist ik pas woensdagmiddag 5-2-2020 14:00 De mensen van millieusticker.nl werkten mee aan een oplossing door Donderdagochtend 6-2-2020 6:00 uur met mij af te spreken, dat ik de sticker kon ophalen! Vielen danke und Wiedersehen! :) Brian

Goede en snelle service

Top levering

Gewoon goed

Goed bedrijf snelle handelen en dat is prettig.

Supersnel geleverd

Simpel te bestellen en snel geleverd

Uitstekend bestelling gemakkelijk levering ook prima