Duidelijke bestelinstructies en status van bestelling.

Vrijdagmiddag bestelling ...zaterdag met post ontvangen.. Uitstekend op tijd voor autoreis morgen!

snel geregeld

Verassend snel geregeld

Overzichtelijk en snel.

Snel zoals beloofd en met duidelijke handleiding

eenvoudig bestellen en snel geleverd. voorzien van duidelijke uitleg

Uitstekend!

Snelle service en duidelijke instructies

Zeer kundig en vakbekwaamheid snel in verzenden en netjes

Snelle en correcte afhandeling

Makkelijk en snel

slecht

Volgens kenteken heb ik milieuklasse 6 en ik krijg van Kiyo een sticker met 4 erop

Perfect geïnformeerd, gebruiksvriendelijk

De informatie over hoe, waarom, wanneer en waar de sticker nodig is op de site is prima. Info over status van de aanvraag en verzending is oké, binnen paar dagen had ik sticker in huis.

Had een foutje gemaakt met mijn kenteken een mailtje gestuurd maar was zo opgelost foutje goed gemaakt bedankt

Vriendelijk, goed en snel

Zonder aarzelen doen zij een stapje meer voor je. Vriendelijk, goed en snel. Zeer goede service. Absoluut aan te bevelen.

Eenvoudig bestelproces, snelle levering en prima service

Eenvoudig bestelproces, snelle levering en prima service

Snelle reactie en duidelijke informatie

Door regelmatig door te geven wat de status was kreeg ik veel vertrouwen in deze firma.

zeer goed service

zeer goede service

simpel

het kost meer tijd deze review te schrijven ,dan een sticker te bestellen

Sticker binnen 2 dagen in huis, alleen jammer dat PostNL de boel verkreukeld door de bus had gefrommeld. Geen nood, kosteloos terug mogen sturen en nieuwe voor ons aangemaakt. Dat is nog eens service

Supersnel!

Supermakkelijk en snel.

mooie service

We hadden een fout gemaakt met het kenteken en ze melden dat en herstelden het ook super goed.

Zo besteld, zo geleverd,

Was op tijd geleverd per post

Uitstekend een 10 waard.

Overzichtelijke site. Heel eenvoudig. Bevestigingsmail. Volgende dag sticker thuis. Perfect!

Lekker snel

Snel geregeld

Prima snel en zonder poespas te bestellen!

Prima, snel en niet ingewikkeld.

Simpel bestellen, betalen en volgende dag in huis.

Bestellen online, betaling gedaan, kan op diverse manieren. Voor 17 uur bestelling geplaatst. Netjes een bevestigingsmail en volgende dag per post in de brievenbus. Enige wat je nog hoeft te doen is... Zelf de sticker op je raam vd auto te plakken. Simpel, normale prijs en perfect geregeld.