Makkelijk en snel

Bestellen via de website is super makkelijk en de sticker wordt de volgnende dag al geleverd.

super

makkelijk te bestellen. en niet duur

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Zonder problemen

Vlugge levering

VEry Good

Experience was great and website was smooth to use.

De stikker ziet er goed uit

Hij plak goed op het raam en duidelijk zichtbaar

Service uitstekend en snel

Binnen 2 uur hadden we onze sticker. Echt superservice. Wij hadden mazzel dat we m direct konden ophalen in Amersfoort.

Snelle service, duidelijke website en goedkoper als ANWB

Duidelijke uitleg op de website, vlotte service en goede communicatie. Sticker is dezelfde dag nog verzonden.

prima service en goed contact met de klant

de uitleg over de milieustickers op de site is duidelijk en het bestellen van een sticker een fluitje van een cent (en ook goedkoper dan via de ANWB..). En toen ik de sticker de volgende dag nog niet in de post vond (met dank aan PostNL) reageerde men op mijn bezorgde mailtje heel snel en attent.

Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering!!

zeer snel

zeer snel en correct

snelle service

snel en goedkoop

Milieu is belangrijk voor nu en de toekomst

Perfect op tijd geleverd super

Op zondag besteld en dinsdag op de auto, top !

Top geregeld

Gewoon goed geregeld en de sticker op tijd binnen

Makkelijk en snel.

Het is super gemakkelijk en snel

Snel geregeld

Snel geregeld en verstuurd. Top service

Snelle levering en goede prijs

Snel en makkelijk te bestellen. Dit is al mijn zoveelste via jullie. De stickers blijven ook mooi en zien er professioneel uit

Snel en redelijk geprijst.

Enige nadeel is wat ik van een paar vrienden heb gehoord is dat als je auto niet voldoet aan de sticker (uitstoot te hoog) ze de bestelling annuleren en 2,50 aan onderzoekkosten in rekening brengen. Slim on dus vooraf op een andere website gratis een check te doen zodat je geen geld kwijt raakt aan niets.

Super gemakkelijke en gebruiksvriendelijke site

Waren alle websites maar zo overzichtelijk

Mooi dat het zo makkelijk en snel geregeld kan worden!

Overduidelijke website en mail waar 100% rekening wordt gehouden met de klant.

Eenmaal op de website was er geen twijfel mogelijk hoe de sticker besteld moest worden. Met een paar simpele stappen was de bestelling geplaatst waarop een duidelijke email volgde dat de bestelling voltooid was, en nu een mail waarin we geïnformeerd werden dat de sticker verzonden was. Waren alle websites maar zo duidelijk en overzichtelijk. Dankjewel!

Bedankt voor de snelle service

geweldigsnelle levering

goede service en snel geleverd

Arnhemseweg 2 3817CH Amersfoort

085 - 303 39 23

Over Duitsemilieusticker.nl

Duitsemilieusticker.nl is de website voor het bestellen van jouw Duitse milieusticker. Super-snelle levering en een uitstekende klantenservice zijn onze kernwaarden.