Eenvoudig en super snel!

In één minuut alles geregeld en per omgaande sticker ontvangen.

Goede ervaring en snelle afhandeling.

Snelle reactie en duidelijke uitleg wat er gebeuren gaat. Een goede website!

goedkoop en makkelijk

Duitsemilieusticker is op een makkelijk en goedkope manier te bestellen. Vandaag besteld morgen in je brievenbus! 10 punten.

Toppie

Super goed.

Werkt super

In no time weer een nieuwe milieusticker geregeld. Ik weet waar ik de volgende keer weer moet zijn.

Perfecte en snelle service

Dit is nu al de 3e keer dat ik een Duitse milieusticker hier bestel en steeds naar volle tevredenheid. Dezelfde dag al de bevestiging en verzending van de sticker!

Makkelijker kan niet

Gegevens invullen, betalen en ze sturen het op. Makkelijker kan niet

Eenvoudig te bestellen en snel leverbaar

Goede ervaring, prijs is ook goed.

Uitstekende ervaring

Duitse milieusticker besteld en binnen 3 dagen netjes per post in huis. Zeer zeker aan te bevelen

Goede ervaring

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

Zeer snel besteld

Bij anwb geweest, maar daar moest ik kentekenbewijs overleggen, maar die lag in de auto, toen maar thuis gedaan en binnen twee minuten was het klaar en goedkoper ook.

zeeeeer goed

Duidelijke omschrijving en geen rare achterdeurtjes die de prijs onnodig verhogen! Top

Is altijd goed geregeld. Top...Top...Top!!!

Ik zou het iedereen aanraden om hier de vignet te bestellen, zonder enige problemen. Goed geregeld!!!!

Sticker net voor vertrek naar Duitsland thuis bezorgd! Was via de ANWB niet gelukt!

Simpel geregeld

Snel en makkelijk

Erg makkelijk en snel!

Het bestellen is erg makkelijk en snel. De bestelling wordt op dezelfde dag verzonden!

Kort en duidelijk

Het bestellen van de sticker ging makkelijk en snel

Besteld vanuit Belgie

Heb deze duitse milieusticker online besteld vanuit Belgie,en ben vriendelijk geholpen via mail,omdat de Belgische kenteken niet in hun systeem verwerkt kan worden,kentekenbewijs enz doorgemaild en zo toch supersnel in orde gekomen! Super service

Heel gemakkelijk om aanvraag te doen. Zeker voor een digibeet!!!

supersnelle , servicegerichte afhandeling

supersnelle , servicegerichte afhandeling, makkelijke betaling en vlotte levering.

vlotte afhandeling

Na mijn bestelling kreeg ik al gauw de bevestiging dat de sticker verstuurd is. Prima service.

Gebruikersgemak

Na te hebben besteld was de sticker binnen 2 dagen in huis. Geweldig goede klanten service. Gemakkelijke gebruikers vriendelijke site.

snel geleverd

binnen 2 werkdagen in de brievenbus

makkelijk

Bjusterbaarlik sa makkelik, (zo makkelijk)

Snelle service en erg simpel om te doen

Binnen 1 minuut is het geregeld.

Over Duitsemilieusticker.nl

Duitsemilieusticker.nl is de website voor het bestellen van jouw Duitse milieusticker. Super-snelle levering en een uitstekende klantenservice zijn onze kernwaarden.