Snel en goedkoper

Eerst bij ANWB gekeken, kosten! dik over de €15,- Toen kwam.ik deze site tegen, €3,- goedkoper. Snel via internet te regelen, snelle en nette reactie. Meestal, vandaag besteld, morgen in huis. Ook voor alle vignetten in europa kun je hier terecht, super!

uitstekend

makkelijk te vinden online, invulling formulier gaat gemakkelijk, evenals het veilig online betalen

Super snel en gemakkelijk

Super snel en gemakkelijk, volgende dag in huis.

Duidelijke site en heel overzichtelijk. Binnen de kortste tijd besteld en betaald.

Snel geregeld, top

Al vaker een milieusticker besteld via deze organisatie. Snel geregeld, nu per post. Vorige keer met spoed opgehaald in Amersfoort. En normale prijs. Netjes mail dat alles is verstuurd.

Supersnelle service!

De aanvraag is heel eenvoudig en de volgende dag lag de milieusticker op de mat! Makkelijker kun je het niet krijgen! Bedankt!

Simpele bestel methode. Duidelijk en efficiënt. Zeer snelle reactie en heel snel in huis. Geen gebruik hoeven maken van klantenservice aangezien alles perfect was geregeld. Daarbij ook niet geheel onbelangrijk euro’s goedkoper dan de meeste andere aanbieders. Chapeau

gemakkelijk te bestellen, alleen zo'n milieusticker is natuurlijk geldklopperij en heeft niets te maken met het milieu. Laten ze de vliegtuigen maar belasten voor de mensen die 2 tot 3 keer per jaar op vakantie gaan ipv mensen die gewoon voor hun werk met de auto rijden.

Snel - en vakkundig geregeld!

Heb de benodigde milieusticker eenvoudig besteld en betaald. Wordt goed op de hoogte gehouden via de mail over de status van bestelling. Kortom: "Top geregeld,!"

Snel besteld!

Vandaag bedacht om morgen naar een gebied te gaan waar een milieusticker nodig is. Na kort contact met de klantenservice alle vertrouwen gekregen dat de sticker op tijd binnen is. Dank voor de service!

Goeie service

Ik had het met spoed nodig, ik kon er de volgende ochtend gelijk om. Super geregeld!

heel snelle dienst, erg handig

Ik zocht op Google hoe ik de sticker kan krijgen en dit leek een handige link.

Simpel, snel en gemakkelijk

De website is overzichtelijk en duidelijk zodat er niets mis kan gaan met da aanvraag.

Super snelle levering

Eenvoudig en simpel te bestellen. super snelle levering

duidelijke info

Zeer duidelijk en makkelijk aan te vragen

Het leek een gokje, maar het is gewoon prima dienstverlening

Er zijn verschillende aanbieders op dit gebied met verschillende prijsstellingen. ANWB en TUV, dat leek me een voor de hand liggende keuze. Waarom die dan zoveel duurder moet zijn dan bij Duitsemilieusticker? Duitsemilieusticker is voor zover ik kan beoordelen gewoon een strak georganiseerd bedrijf. Makkelijk bestelproces, goede tussentijdse informatie en levering op aangekondigde moment.

makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen en snelle service en leveren volgens afspraak

Eenvoudig en super snel!

In één minuut alles geregeld en per omgaande sticker ontvangen.

Goede ervaring en snelle afhandeling.

Snelle reactie en duidelijke uitleg wat er gebeuren gaat. Een goede website!

goedkoop en makkelijk

Duitsemilieusticker is op een makkelijk en goedkope manier te bestellen. Vandaag besteld morgen in je brievenbus! 10 punten.

Toppie

Super goed.

Werkt super

In no time weer een nieuwe milieusticker geregeld. Ik weet waar ik de volgende keer weer moet zijn.

Arnhemseweg 2 3817CH Amersfoort

085 - 303 39 23

Over Duitsemilieusticker.nl

Duitsemilieusticker.nl is de website voor het bestellen van jouw Duitse milieusticker. Super-snelle levering en een uitstekende klantenservice zijn onze kernwaarden.