Filters

10

Top service!

Binnen 2 dagen de sticker al in huis! Via de site had ik het op de maandag na Kerst besteld en woensdag al bij de post ontvangen ondanks de Kerstdrukte van Post.nl. Ik had een bevestigingsmail van ontvangst gekregen en de sticker voor slechts € 12,50 inclusief de verzendkosten besteld. Aangezien we regelmatig naar Duitsland gaan is het een 'must'. De site is echt een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

snel

snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering

gisteren besteld vandaag geleverd, prima toch

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles is snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Een supersnelle correcte afhandeling van aanvraag.

Vervelend als je ruitbreuk hebt door steenslag en ruit vervangen moet worden. Betekent dus ook nieuwe stikker aanvragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk om te bestellen

Makkelijke en fijne manier om de sticker te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, snel verstuurd, volgende dag al in huis!

Zou het iedereen aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gisteren besteld, vandaag bezorgd.

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.

Heel snel een reactie snelle afhandeling ,dag erna geleverd. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Bedankt voor de supersnelle service, geweldig.

Bedankt voor de supersnelle service, geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel , prima service .

Levering en service zo als belooft op site . Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Gebeld, duidelijke instructies hoe je de sticker kan bestellen. Reageren snel op de e-mail en telefonisch goed bereikbaar. Sticker opgehaald en komen hem netjes brengen ivm parkeer problemen. Top service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle en correcte levering

na bestelling binnen 2 dagen al in de bus

  • Aanbevelen? Ja
5

Vandaag besteld en morgen in huis...klopt niet

Waarschijnlijk ligt de bezorging bij PostNL maar ik wil toch opmerken dat de Milieu sticker, die door u donderdag 1 december voor 17.00 uur is verstuurd, op vrijdag 2 december, niet is bezorgd. Nu maar hopen dat de sticker vandaag komt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, makkelijk, correct en goedkoop

Het is heel erg makkelijk (zonder upload kentekenbewijs) online te bestellen en te betalen. Levering en communicatie goed en snel. En met 12,50 goedkoop. En machinaal bedrukt, niet handgeschreven. Aanbeveling waard!

  • Aanbevelen? Ja
2

helaas hoor ik bij de 4% waarbij het niet lukt om in 1 dag de sticker te hebben.

helaas hoor ik bij de 4% waarbij het niet lukt om in 1 dag de sticker te hebben. Ik had hem bewust op deze site besteld omdat ze daar aangaven in 96% van de gevallen de sticker binnen 1 werkdag te kunnen leveren. Helaas horen wij daar niet bij, we hadden de stickers nodig voor onze huurauto's op die dag, zonde geld dus helaas.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering, duidelijke site

Snel te vinden, duidelijke site en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel besteld, snel geleverd.

Bestellen ging eenvoudig, levering snel daarna. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden, sticker voor Duitsland in één dag

Prima service, zoals afgesproken werd de sticker de volgende dag bezorgd. Er was ook een duidelijke beschrijving bij.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, heel eenvoudig en snel afgehandeld.

's Middags besteld en de volgende dag met de post thuis! Alleen je kenteken invullen en klaar. Niet duur en met een mooi bedrukt exemplaar als resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, wel dag extra verzendtijd..

Ik adviseer om met een dag extra verzendtijd rekening te houden. PostNL heeft ook met een drukke periode te maken!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Als je één dag voor een tripje naar Duitsland ontdekt dat je een milieusticker nodig hebt en deze dus niet meer op tijd binnen kunt krijgen als je hem gaat bestellen, is deze site de redding. Eén telefoontje, online bestellen en doorgeven dat je de sticker komt halen en het benodigde document wordt bij aankomst zelfs naar de auto gebracht. Super service!

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle verzending, maar geen antwoord op vraag

Het bestellen gaat snel en de volgende dag de sticker in huis. Dat gaat dus van een leien dakje. Maar als je later, via het contactformulier, een vraag stelt dan blijft het stil. Da's dan een afknapper. Omdat de levering van de sticker voorspoedig verliep, geef ik bij de aanbeveling een 'Ja'. Helaas kan 'Weet ik niet' niet gekozen worden. Alles bij elkaar daarom een totaal score van (slechts) 3 sterren.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort

085 - 303 39 23

[email protected]

Over Duitsemilieusticker.nl

Duitsemilieusticker.nl is de website voor het bestellen van jouw Duitse milieusticker. Super-snelle levering en een uitstekende klantenservice zijn onze kernwaarden.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.