Filters

10

Perfecte service

In het weekend besteld en betaald en maandagochtend kon ik de sticker ophalen. Perfect geregeld, snelle en goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Direct gereageerd op een fout die ik maakte!

Prettig persoonlijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service en correcte levering

Goede communicatie en service

  • Aanbevelen? Ja
10

22/07 's ochtend heb ik een milieusticker besteld. 23/07 heb ik hij ontvangt.

22/07 's ochtend heb ik een milieusticker besteld. 23/07 heb ik hij ontvangt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd!

Prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiterst gemakkelijk en eenvoudig te verwerken.

Duidelijke beschrijving van de te volgen stappen om de sticker te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en professioneel

snel en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

Service met hoofdletter S

In 1e instantie was de milieusticker niet aangekomen. Probleemloos werd een nieuw exemplaar verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima sticker

We hebben uiteindelijk de milieu sticker in goede orde ontvangen. Twee eerdere zendingen zijn niet bij ons aangekomen. In goed overleg met mevrouw Hildebrand is de derde poging succesvol gebleken.

  • Aanbevelen? Ja
1

komt toezegging niet na

Meerdere vignetten besteld. Levertijd 4 dagen tot 2 weken (Duits vignet) wordt traag gereageerd op mails erg jammer

  • Aanbevelen? Nee
9

Snel gelevers

gemakkelijk besteld en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Simpel snel eenvoudig!

Er staat duidelijk hoe je de sticker moet bestellen. Iedereen kan het!

  • Aanbevelen? Ja
10

Iedere keer uitstekend!

Inmiddels heb ik al diverse keren via Duitsemilieusticker.nl het vignet besteld en het gaat iedere keer uitstekend! Snel en correct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Snel geregeld en snel geleverd. Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
5

matig

op 27/06 besteld , op 27/07 ontvangen, het lijkt dat door de drukte er af en toe iets misloopt. Maar gelukkig ik heb de sticker nog op tijd voor mijn verlof binnen 2 weken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snel geregeld en een goede service.

Makkelijk gevonden en goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

erg makkelijk te bestellen en een super snelle levering

website is erg duidelijk en het bestellen is heel erg makkelijk. de levering is al de volgende dag. dus super snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

De bestelling van de milieusticker ging vlot en makkelijk. Het versturen ging snel, alleen is het nooit aangekomen. Vermoedelijk is er bij de post iets mis gegaan. Na contact hier over is er zonder kosten een nieuwe sticker gemaakt en meteen verstuurd. Deze was er binnen een dag. Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel.

Op vrijdag besteld en zaterdag al geleverd. Makkelijker en sneller gaat het niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles top geregeld !!

Snel, correct en behulpzaam. Ook in het verleden al prime ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

In de middag aangevraagd volgende dag met de post!

Snelle levering van de sticker, simpele handelingen om te bestellen. Goede uitleg aanbrengen sticker!

  • Aanbevelen? Ja
8

Na slechte start nu wel tevreden

ik had begin juli 2 Milieustickers besteld , correcte bevestiging via e-mail ontvangen. meestal vlg dag in huis enz. Stickers kwamen niet, 5x gebeld...bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn, ze adviseren een e-mail te sturen, dat zou sneller werken...dus 3x email gestuurd. geen reactie. Telefonische bereikbaarheid moet beter vindt ik...gisteren ochtend nog 1x gebeld...eindelijk contact, nette medewerker. Stickers waren verzonden , nooit aangekomen helaas. Bedrijf heeft keurig op alle mails gereageerd, maar waren in SPAM beland, ook mijn fout dus dat ik daar niet heb gekeken. Gisteren zijn mijn stickers alsnog verzonden en vandaag al binnen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Gewoon slecht

Na 1,5 week nog nix ontvangen en op de mail wordt niet gereageerd

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

snel en correct geregeld!!!!!!!

makkelijk te bestellen en correcte levering en correspondentie

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort

085 - 303 39 23

[email protected]

Over Duitsemilieusticker.nl

Duitsemilieusticker.nl is de website voor het bestellen van jouw Duitse milieusticker. Super-snelle levering en een uitstekende klantenservice zijn onze kernwaarden.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.