Filters

1

Slecht

Wacht nu al 10 dagen en nog niets ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Supersnelle service

Gisteren besteld, vandaag al in huis. Beter en sneller kan het niet!!! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne zeer gebruikersvriendelijke website!

Duidelijke informatie, snelle levering!! Kortom perfect!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel verzonden.

Snel verzonden en nu op vakantie in Duitsland.

  • Aanbevelen? Ja
2

Onbetrouwbaar

Ik wacht al een week op de bestelde en betaalde milieusticker. Op mijn email wordt niet gereageerd. Telefonisch contact is niet mogelijk met als reden: corona. Dit is een onbetrouwbare leverancier en een melding bij de ******helpdesk is dan ook de volgende stap.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

Vorige week al een milieusticker besteld, maar is nog steeds tot op de dag van vandaag niet binnen. Komen dus niet na wat ze beloven. En wil je contact zoeken krijg je een stom automatisch bericht dat ze slecht bereikbaar zijn en met al je vragen moet mailen. Wordt ook niet op gereageerd. Volgende keer bestel ik de sticker ergens anders!

  • Aanbevelen? Nee
10

snelle afhandeling

zie hierboven!!

  • Aanbevelen? Ja
2

Sehr schlecht

mein Erfahrung ist schlecht

  • Aanbevelen? Nee
9

Sticker ontvangen binnen gestelde termijn

Goed verpakt, goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
2

niet goed

geen milieu stikker aangekregen besteld op 30/6/2021 bestelnummer 51475 voor duitsland graag uitleg heb millieu stikker nog al tijd nog niet

  • Aanbevelen? Nee
1

Besteld milieu sticker

Op 29-06-2021 mijn sticker besteld. Alles netjes betaald, niks meer van vernomen. Mail gestuurd, dat ik niks heb mogen ontvangen, daar helaas geen reactie op mogen ontvangen. Alsnog morgen, opnieuw sticker moeten kopen bij tank station aan de grens.

  • Aanbevelen? Nee
9

Snel en gemakelijke manier om milieusticker te bestellen

Snel en gemakelijke manier om milieusticker te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Makkelijk te bestellen, snel geregeld en verzonden!

  • Aanbevelen? Ja
9

derde keer en telkens snel in huis !!

prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, duidelijke communicatie

Duidelijke info op de site, makkelijk bestellen en levering snel en op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Er werd aangegeven dat de sticker met zeer grote kans de volgende dag werd bezorg. Dinsdag besteld, nu vrijdag en nog steeds niets ontvangen. Email gestuurd op donderdag. Er zou binnen 24 uur worden gereageerd. Niets ! 3 keer gebeld op vrijdag. Werd niet opgenomen en dezelfde antwoordband werd steeds afgespeeld. Kortom : Niet hier bestellen ! Je kunt beter iets meer bij de ANWB betalen en de 5 werkdagen levertijd voor lief nemen. Gelukkig via Paypal betaald, zodat ik mijn geld weer terug kan halen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en zeker eenvoudig

Zie bovengenoemde. Extra kosten Neem ik Dan voor lief.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Vroeg in de ochtend besteld en nog voor de middag een mail ontvangen dat het is verzonden. Heb het ook echt de volgende werkdag thuis ontvangen. Top!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Eerste sticker kwam niet aan , na een mailtje hierover is onmiddellijk een tweede verzonden , top

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk...

...en snel!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en makkelijk

Op deze site kan je heel snel en super makkelijk de sticker bestellen. Een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

moet de milieu stikker nog ontvangen maar heb er alle vertrouwen in

  • Aanbevelen? Ja
6

Levering helaas niet op tijd.

Maandag 21/6 Milieusticker om 16:45 uur besteld en betaald. Dinsdag 22/6 geen sticker, maar bevestiging van opdracht. Woensdag 23/6 geen sticker ontvangen. Donderdag 24/6 op reis. In PostNL-app zag ik envelop, met vermoedelijk sticker. Waardoor De vertraging is ontstaan weet ik niet. Duitsemilieusticker.nu heeft wel gereageerd op mijn klacht en een tegemoetkoming van € 2,50 geboden, bij het behouden van de sticker. Daar ben ik op in gegaan. Verder nette levering.

  • Aanbevelen? Ja
7

zeer kundige medewerkers en zeer accuraat

begin wat stroef contact maar daarna zeer vakkundig geholpen eerste sticker niet aangekomen ,daarna kosteloos een nieuwe sticker gekregen ,geweldige service bravo.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort

085 - 303 39 23

[email protected]

Over Duitsemilieusticker.nl

Duitsemilieusticker.nl is de website voor het bestellen van jouw Duitse milieusticker. Super-snelle levering en een uitstekende klantenservice zijn onze kernwaarden.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.