Filters

10

Super snel geregeld

Snel besteld goedkoper dan de ANWB

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geregeld

Wij van Prima-Verhuur bestellen vaak milieu stickers bij jullie en ik moet je zeggen dat het de volgende dag al in brievenbus ligt. Top geregeld en top service.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

top service makkelijke site

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig voorbedrukt en zeer snel geleverd!

Het kenteken is netjes en foutloos op de sticker gedrukt. De dag ná het plaatsen van de bestelling via PostNL ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Zaterdag bestelt en de volgende dag in huis. Prachtig !

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervaringen zijn in één zin bijzonder positief te noemen.

Dit is de tweede keer dat ik tot volle tevredenheid gebruik maak van de diensten van Kiyoh. Ik zal zeker weer gebruik maken van hun diensten.

  • Aanbevelen? Ja
7

alles prima verlopen

duidelijke site en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, snel geregeld zonder veel gedoe

Prima en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en gemakkelijk geregeld

Goed en gemakkelijk geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

aanvraag milieusticker DE

in afwachting van de aankomst van de sticker, kan ik melden dat je begeleidende informatie voorafgaand aan de ontvangst, helder en duidelijk is. ik stel dat zeer op prijs. 4 sterren omdat de gehele procedure nog niet is afgerond..

  • Aanbevelen? Ja
1

Niets ontvangen

Op een vrijdag besteld, levering binnen 1 dag. Tot op heden niets ontvangen, en het is nu donderdag. E-mail bericht gestuurd maar geen reactie...

  • Aanbevelen? Nee
9

Snel en duidelijk geregeld.

Ik kon heel snel vinden wat ik wilde. De sticker vind ik belangrijk omdat wij met enige regelmaat naar Duitsland gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Volgens afspraak de volgende dag geleverd

Komen hun afspraken volledig na

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet te bereiken en geen sticker ontvangen

Slecht bedrijf na een week nog geen milieusticker .meerdere kren geprobeerd contact te leggen zowel via telefoon als via een mail .krijg nergens respons op .ben nu al voor de 2 keer onderweg naar een milieuzone in Duitsland zonder sticker, en dus een boete riskeer door. Hun .

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede service

Besteld betaald en netjes geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
6

E-mail ter controlle.

Bestellen was simpel en we hebben al een paar keer een stikker besteld. Echter nu kregen we niets geleverd, er zou een mail naar ons zijn gestuurd omdat er geen kenteken stond bij de bestelling. Wel kregen we een mail dat de stikker gemaakt zou worden met onze gegevens.... Tip, zet in deze mail ook het kenteken zodat men zeker is dat alles goed ontvangen en verwerkt is. Voor de rest, normaal super service......

  • Aanbevelen? Ja
2

Maandag zou deze geleverd worden donderdag nog niet binnen

Meteen verzonden zelfs Chinese webwinkels leveren sneller!

  • Aanbevelen? Nee
8

goed

snel en goedkoper dan de ANWB

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet ontvangen, telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op emails

Diverse positieve ervaringen met dit bedrijf opgedaan in verleden. Deze keer helaas niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super snel

super snel geleverd en heel makkelijk te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Als ik de sticker binnen 2 dagen zal ontvangen, dan ben ik zeer tevreden

Deze sticker is de derde sticker die ik aanvraag, de afhandeling is steeds correct gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geregeld

Makkelijk bestellen en vlot geleverd met een nette brief met uitleg erbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Zonder discussie een nieuwe sticker gestuurt toen de eerste sticker niet aangekomen was. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en efficient

Ook deze aanvraag weer supersnel en efficiënt behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle levering en duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort

085 - 303 39 23

[email protected]

Over Duitsemilieusticker.nl

Duitsemilieusticker.nl is de website voor het bestellen van jouw Duitse milieusticker. Super-snelle levering en een uitstekende klantenservice zijn onze kernwaarden.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.