Zeer goed. Maar ook verbazing!

Vriendelijke ontvangst. Gelijk een heerlijke cappuccino. Maar zeer verbaasd dat een klant die tien minuten te laat was! Een Heer. Zonder behandeling naar huis gestuurd werd om 15.40 uur omdat hij te laat was! In mijn ogen zeer klantonvriendelijk!

• Vestiging: Breda Hoge Vucht

Beste J. Silder, Bedankt voor uw Feedback. Het kan gebeuren dat wanneer een klant 10 minuten later komt hij/zij niet meer geholpen kan worden. De klant die erna komt, en wel op tijd komt, wil dan ook graag op de afgesproken tijd geholpen worden. We kunnen een behandeling niet binnen 20 minuten afraffelen. Als er geen klanten daarna op de planning staan dan helpen we iemand die te laat komt natuurlijk wel.

geweldig

haren perfect geknipt vriendelijk personeel

• Vestiging: Roermond- Centrum

Er wordt goed naar je geluisterd wat je wilt

• Vestiging: Eindhoven Centrum

Heel prettig

Fijn geholpen en er werd een heerlijke kop koffie aangeboden.

Kwaliteit en klantgericht

Vriendelijke mensen

Helemaal goed!

Mijn haar is , zoals altijd , weer perfect gekleurd door Kim. Even wennen natuurlijk in de nieuwe omgeving na 20 jaar La Vida, maar goed om te zien hoe fantastisch deze switch uitpakt. De volgende afspraken staan al weer in de agenda hoor!! Succes met deze samenwerking!!

Heel erg goed!

Selena nam alle tijd, luisterde goed naar mijn wensen! Erg tevreden !

• Vestiging: Breda Hoge Vucht

Perfecte behandeling gehad bij Kim

Goed geknipt, prachtig gefohnt en lekkere capuccino! Kortom heel tevreden de deur uit gegaan in Nieuwerkerk ad IJssel!!

• Vestiging: Nieuwerkerk ad IJssel

Goed geluisterd naar wat mijn wens is. Heel goed geknipt en een hele fijne sfeer.

• Vestiging: Ridderkerk

Zeer tevreden.

Goede service, vriendelijk en gezellig personeel. Haar goed geknipt en mooi gekleurd.

Super fijn

Ik heb een super fijne ervaring gehad, de kapster die mij geholpen had was behulpzaam en mn haar ziet er prachtig en weer gezond uit.

• Vestiging: Nijmegen

Er word goed geluisterd en advies gegeven

Op aanraden van een vriendin een afspraak gemaakt bij Karen omdat ik echt goed advies nodig had voor een nieuw kapsel. Ik werd prettig ontvangen, voelde me gehoord in mijn wensen en kreeg een eerlijk advies op basis van de mogelijkheden met mijn haar. Ben superblij met mijn natuurlijke krullen look de deur uut gegaan!

• Vestiging: Sint Oederode

Super fijn!!

Hele fijne mensen:)

• Vestiging: Culemborg

Goede afstemming

Voor het eerst geknipt door Natasja bij Hair & Looks in 's-Hertogenbosch. Ze stemde goed af op mijn behoeftes en ik ben tevreden met het resultaat.

• Vestiging: Den Bosch Orthenstraat

Ga er altijd fris en happy de deur uit.

Voelt altijd als een heerlijk rust momentje. Heel vriendelijk personeel, mijn kapsel zoals ik het graag heb. Toffe salon.

Helemaal geweldig

Kwam voor het eerst weer nadat Gente is overgenomen. Kim heeft mij geknipt en geföhnd. Heel erg tevreden. Mij zie je terug!

Gezellig en vakbekwaam

Door een goed gesprek ging het best vlot, bovendien goede voorlichting over haarprodukten. Bedankt!!

• Vestiging: Oosterhout Arkendonk

Altijd tevreden zeker 5 sterren waard

Heel vriendelijk personeel niets teveel prettige sfeer van altijd welkom. Goed geknipt kapsel mijn ervaring zeker een professionele kapsalon.

Professioneel en gastvrij

Verwelkomd met een kop koffie begint je knipbeurt goed, Daarbij op professionele wijze gecoiffeerd.

Verwen moment

Je wordt leuk en goed en vakkundig behandeld. Gezellig personeel Je voelt je op je gemak. Ik ben persoonlijk zeer tevreden

• Vestiging: Oosterhout Arkendonk

Relax

Super lieve meiden! Goed geknipt. Gewoon meer dan tevreden !!

• Vestiging: Tilburg

Heel prettig

Goed geknipt door Peter. Fijne conversatie met elkaar tijdens het knippen. Een ongedwongen fijne sfeer.

• Vestiging: Eindhoven Centrum

Uitstekende salon

Voor nijn verhuizing was ik een tevreden, vaste klant bij de salon in Roermond. Toevallig was ik weer even in Roermond en deed een verzoek om een knipbeurt. Direct werd er een mogelijkheid geschapen door wat aanpassingen . Ik ben bijzonder tevreden over de behandeling. Ik zou de salon in Roermond aan eenieder aanbevelen.

• Vestiging: Roermond- Centrum

Alle tijd en aandacht. Duidelijk kennis van krullen knippen. Tevens ook goede informatie over producten en verzorging

• Vestiging: Udenhout

Weer prima geknipt!

Gezellige ontvangst, mijn haar is naar wens gewassen geknipt en geföhnd. Fijne kappers waar ik al langer vertrouwd mee ben! Tot de volgende afspraak maar weer :)

Over Hair & Looks

Kapsalon Hair & Looks Een kapper die voor het beste resultaat zorgt bij elke knip- en kleurbeurt, dat wil natuurlijk iedereen. Hair & Looks is waar u moet zijn wanneer u er zeker over wilt zijn dat u met een frisse coupe naar huis gaat. Wij begrijpen dat iedere klant een unieke wens over zijn of haar nieuwe kapsel heeft. Daarom is ons team zeer deskundig op het gebied van haarstijlen en alle soorten knip- en kleurbehandelingen. De professionele kappers die elke dag voor u klaar staan, geven u bij elk bezoek weer het grootste vertrouwen en het meeste comfort.