Dit vind ik een moeilijk invulveld, hier kom ik niet uit.

Ik kom vooral voor de kaarsen. Die blijven altijd mooi, eenvoudig om weg te geven.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop hippe kaartenmapjes, zoals feestkaarten van fiep westendorp
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? heel irritant om verplicht je ervaring in 1 zin weer te moeten geven.

Prima website en artikelen snel geleverd.

Altijd goed.

Prima site

Prima site

• Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

Cadeautjes gekocht voor kerst en sint

Snelle bezorging. Fijne kleine en iets grotere presenten, combinatie cadeau en amnestie zeker ook voor kinderen belangrijk, een aanleiding om het over mensenrechten te hebben en in wat een bevoorrecht land we zijn. Mis de gedichten servetten. Altijd zo'n fijn passend cadeau. Wie wil niet een servet met een glimlach of hoop bij het kerstontbijt als de moed een beetje in je schoenen s gezakt.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Servetten met gedichten, dinerkaarsen
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

Veel keus, snel afgeleverd!

Veel keus en mooie kaarten, goed doel Bestelling voor kerst/wenskaarten werd snel bezorgd

vlotte site

artikelen snel te vinden vlot te bestellen

regelmatig goed contact

regelmatig goed contact

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? goed geholpen

Mooie kerstkaarten

Mijn ervaring met Amnesty is altijd goed geweest. Ik koop graag kaarten om hun acties te kunnen ondersteunen naast mijn maandelijks bijdrage.

• Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

Makkelijk bestellen in de webshop, simpel betalen. Snelle aflevering en alles goed verpakt en compleet. Verbeterpunt: de bezorger GLS meldt dat ze op een bepaalde dag komen maar een specifieker tijdslot op die dag aangeven zou prettiger zijn.

Prima geregeld

Mooie kaarten en duidelijke communicatie of wanneer het verstuurd werd etc.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop diverse kaarten
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

Producten met eerbied voor de mensenrechten

Eerlijke producten

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? Jammer dat een aantal producten uitverkocht was

gemakkelijk bestellen en vlotte aflevering

mooie artikelen in de webwinkel en gemakkelijk om te bestellen Vlotte bezorging op de afgesproken tijd

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? De t-shirts waren gauw uitverkocht, ten minste maat m

Wens/kerstkaarten en kaarsen besteld

Na eerst de Amnesty-folder te hebben gelezen, daarna de artikelen besteld via de webwinkel.

duidelijke webshop, snelle levering

Producten die een goed doel steunen

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? Nee

Ben zeer tevreden ,adviseer de site naar andere mensen

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? Geen

Gevarieerd aanbod. Wel soms langsurig hetzelfde.

• Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

overzichtelijke productenlijst; informatie echter niet duidelijk en niet logisch geordend

ik heb kaarten besteld in een week waarin ik een mail kreeg met de aanbieding 'gratis verzenden'. de kortingscoupon die je hiervoor blijkbaar kon gebruiken was bij de bestelling helemaal niet duidelijk en stond op een voor mij onlogische plek. van de actie kon ik dus geen gebruik maken.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kaarten; servieten

snelle levering!

bestelling werd snel geleverd, alleen de ARMBAND was te klein maar mocht ik retourneren met antwoordnummer en ter vervanging ander artikel gekozen... dat duurde iets langer, maar telefoontje hierover werd prettig beantwoord.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop samenwerking met Fair Trade is prima!
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? duidelijker bij de armband vermelden : NIET voor VOLWASSENEN

Trage en gedeeltelijke levering

Vier pakketten met kerstkaarten besteld. Na één week komen er twee pakketten aan. Na veel zoeken vinden wij op de meegezonden factuur dat er twee pakketten in backorder zijn. Verder geen mededeling over de leverdatum. Als je een webshop begint, doe het dan ook goed!

• Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

Overzichtelijk, duidelijke artikelfoto's en prijsaanduiding en geen kleine lettertjes.

Ik shop graag op de webshop van Amnesty International omdat alles heel duidelijk wordt weergegeven en je niet hoeft te zoeken en snel klaar kan zijn.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop houtsnijwerk
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

Leuk aanbod en snelle bezorging!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop stoere hoodies voor kinderen

Beautiful products.

Quick delivery. Good service.

Goed en snel

Prima verlopen verkoop en levering

• Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

Veel aanbod en goede service

Veel aanbod en goede service.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? neen

Veel keus en goede service

Voor Sinterklaasfeest zocht ik cadeautjes voor een gezien met kinderen. Ben goed geslaagd. Had graag nog wat meer keus willen hebben om iets te kunnen uitzoeken voor kinderen van 4 en 6 jaar oud Bv een autootje voor het jongetje van 4 en voor meisjes keus uit armbandjes ( klein formaat )

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kleine maat armbandjes voor kinderen. Zakjes voor pennen en stiften Sieraden doosje

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.