Heel snel en piekfijn in orde ontving ik mijn bestelling.

Heel snel en piekfijn in orde ontving ik mijn bestelling!

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Alles op voorraad en snelle levering.

De spullen werden met 2 dagen geleverd. We kregen meteen een mail met bevestiging. Gewoon goed, naar tevredenheid.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Ik was op zoek naar meer cadeautjes, maar dat was toch moeilijk

zie hierboven

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop caps/pet met logo, sokken met logo, legpuzzels over amnesty enz voor kinderen en volwassenen /zweetbanden met logo/speciale sticker voor op fiets / opbergdozen / pennen met logo

snelle en goede levering

De solarlamp was goed verpakt (tegen breuk)

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Mooie kaarten, snel geleverd!

Hele mooie kaarten, voor meerdere doeleinden beschikbaar. De bloemenkaarten van vorig jaar vond ik nog mooier!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Feestelijke bloemen kaarten

Lets go world

Freedom =

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Snel geleverd, mooi product.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

mooie producten, op tijd bezorgd...

Omdat ik Amnesty International een warm hart toedraag, is het fijn een bijdrage te kunnen leveren door mooie cadeautjes (voor mezelf en anderen) te kunnen kopen. De webshop is overzichtelijk en de producten worden snel bezorgd!

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Fijn om zo simpel mooie kaarten te bestellen en Amnesty te steunen

De webshop van Amnesty heeft een ruim assortiment ansichtkaarten die we prachtig vinden. Heel geschikt om te sturen naar oud en jong.

Duidelijke webshop, goed navigeren

Ik koop er vooral favoriete producten maar zou graag meer uitbreiding zien in de vorm van dun A4 papier en bijpassende enveloppen voor schrijfacties en ansichtkaarten om te versturen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Dun A4 papier en ansichtkaarten

Helaas uitverkocht

Jammer dat ikte laat op te hoogte werd gesteld dat een product was uitverkocht.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

snelle levering van mooie producten

Agenda en kalender zien er weer zeer verzorgd uit. Knap dat jullie al jaren deze stijl kunnen handhaven.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop meer pennen en blanco papier
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Altijd mooie kalender en kaarten

Snelle verzending. Prima dus. Toch een ster minder dan 5, omdat de kalender verpakt wordt in een enorme doos met veel loze ruimte. Zonde van het karton. De kalender is al verpakt in plastic, dus daar zou een adressticker op geplakt kunnen worden. Of doe er anders een envelop omheen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kaarten om te versturen
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Nog snellere bezorging dan de spreekwoordelijke "Overtoom".

Dat heb ik mij geen ogenblik afgevraagd.

goede producten

de producten zijn meestal goed qua prijs-kwaliteit, maar toch is het vaak een gokje omdat er bijvoorbeeld van kalenders en agenda's weinig beeldmateriaal is behalve de buitenkant. de verzender (GSL?) doet een beetje ingewikkeld, met late informatie over verzending en codes die je zou moeten geven aan je buren als het product daar neergezet moet worden.

Goed leesbare verhalen.

Ik lees de meeste berichten. Ik zou graag wat meer lezen over de landen die nog de doodstraf uit voeren en hoe ze dat kunnen verantwoorden. Of gewoon vinden dat ze dat uit kunnen voeren als zij dat willen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Zie hier boven.

Supersnel en goed

Je hebt alles bijna de volgende dag in huis. Het zijn de juiste producten en een goed prijs kwaliteit verhouding. Mooie producten. En ook nog eens voor het goede doel

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Duidelijk en efficient in alle opzichten.

Prettig.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kaarsen

---------------------

=====================

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Goede levering en op tijd

De bezorging was prima in orde. Wel verbaas ik me over de hoge verzendkosten, die was ca 50% van de produktprijs (AI agenda). Bij andere webshops zijn de verzendkosten voor dit soort produkten veel minder.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

ik koop dikwijls kaarten, kaarsen, soms kleding of ander kadotje en ben altijd tevreden over de verzending

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Mooie producten voor mooi doel

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Fijne levering van goede producten.

Ik ben erg blij met de producten en de snelle levering.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Goed en overzichtelijk, maar heb alleen naar kaarten gezocht

Uitzonderlijk vlotte verzending en berichtgeving hierover.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Laat ik graag aan jullie over
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Uitstekende service, mooie kwaliteit producten en heel snelle levering. Prima!

Alleen maar goede ervaringen met de mooie producten, de prima service en de snelle levering bij de webshop van Amnesty! Zo had ik per ongeluk tijdens mijn laatste bestelling aangevinkt dat de factuur van het cadeau naar de ontvanger moest worden gestuurd. Gebeld met de klantenservice en zij hebben dat gelukkig tegen kunnen houden en de factuur alsnog naar mij gestuurd. Dankjewel!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Misschien wat meer diversiteit in duurzame en fairtrade kleding (bijv. verschillende soorten vesten) met het Amnesty logo?

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.