knudde! ,ik draag amnesty overigens een warm hart toe

waar gaat het nou over ? deze enquete over Amnesty als org. of over de webshop? onduidelijk. mijn slechte ervaring is zeer recent ik kocht 2 speldjes samen €6.98 daarvoor moest ik €11.93 btw en verzend kosten betalen De speldjes die samen in een halve normale envelop passen. werden geleverd in een reuze zak met bubbeltjes plastic wat vervuilend en wat duur in dubbele zin dure zak veel te veel port. zoiets verwacht ik niet van een kritische org als Amnesty. Dat geld had ik liever zo geschonken . hannie

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Beste Hannie, We begrijpen uw teleurstelling en waarderen uw feedback. Als mensenrechtenorganisatie proberen we zorgvuldig met onze middelen om te gaan. Daarom vragen we een kleine bijdrage voor het speldje, inclusief verzendkosten. We nemen uw suggestie over kleinere enveloppen ter harte. De beschermende verpakking voorkomt helaas vaak voorkomende beschadigingen tijdens het transport. Weet dat uw bijdrage direct ten goede komt aan ons belangrijke mensenrechtenwerk. We hopen op uw blijvende steun. Hartelijke groet, Team webshop Amnesty

Prima verlopen

De bestelling werd geleverd volgens afspraak.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Het werk van amnestie doet er toe, is onmisbaar

De verzoeken om te ondertekenen, doen er toe.Zijn ook zeer gevarieerd. De info is bondig en goed in mijn ogen.

Leuk

Magneetspeldje draag ik nog niet lang maar die met klempinnetjes verloor ik vaker. Nu de Palestijnse vlag nog.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop behalve het lhbtqi magneetspeldje ook de Palestijnse vlag is inclusiever!

Zeer gebruiksvriendelijke webshop

Mooie artikelen. Overzichtelijke website, handige categorie-indeling. Goede communicatie bestel-status.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Verzending naar buitenland, bijv. GR

Keurige snelle levering. Goede kwaliteit

Mooie gevarieerde artikelen

Snelle service, zoals beloofd. Goede verpakking. Prima product.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Prima product, soepele bestelling en levering

snel

Snelle service, makkelijk bestellen en alles goed afgeleverd. Dank

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Vriendelijke en feffectieve bewustwording voor wat in de wereld gebeurt

Gevarieerd aanbod. Voor kinderen en volwassenen. Voor huis en tuin. Maatschappijbewust en vriendelijk. 1 opmerking : de kledingmaten zijn niet echt reeel en te klein.

Bepalend

Bepalend wat er in de wereld zodanig moet veranderen om mensen en regeringen op andere gedachte te brengen.Overheden doen hun beslissingingen in te trekken en vonnissen te heroverwegen.Executies niet te doen uitvoeren.Het mogelijke te maken om in vrijheid te kunnen leven met een eigen mening.

Een dikvoormekaar show!

Ik geef graag iets weg waar het Amnesty logo op staat, ben trots op deze club

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop snoeperij?

Fijne snelle bezorging

Mijn bestelling is zeerzorgvuldig behandeld.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Leuke items die hopelijk bijdragen aan het goede werk van Amnesty.

Twee leuke pinnen gekocht die in de brievenbus paste. Fijn verpakt.

Toppie

Prima.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop T-shirts

bruikbare producten

Kaarten en kleding en accessoires die uitdrukking geven aan waar ik voor sta

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Meer vrouwelijke t-shirts

Heel geslaagde kennismaking!

Ik ben blij met Amnesty International. Het geeft met een goed gevoel, om hoe klein ook, mee te helpen om mensen die ten onrecht vast zitten/ter door veroordeeld worden, gezien worden, en hopelijk vrij gemaakt worden, doordat er meerdere mensen toezien op wat er gebeurt in sommige regimes.

prima genoeg

vind soms nog wat lastig dat ik niet duidelijk zie of ik bekend persoon ben voor amnesty of nog naam ed in moet vullen

goed ruim zittend (roze) T-shirt met vredesduif

Goede kwaliteit T-shirt met een statement die passanten laten nadenken over het onrecht in deze wereld en wat je er aan kan doen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop tas, kalender, pennen,

Makkelijk en overzichtelijk.

De webshop is mooi overzichtelijk, het bestellen gaat heel gemakkelijk.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Mooie artikelen met mooie doel.

Dit is de tweede keer dat ik iets kop. Alles ging snel en goed.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Soms vind ik er verrassende producten

Vooral de bloemenkaarten vind ik erg mooi.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Uitstekende website, prachtige items.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Een veel te grote verpakking voor het artikel (opgerolde kaart)

Met een koerier werd de bestelde zinvolle wereldkaart gebracht in een zo grote (te grote!) verpakking dat deze zelfs niet in de reguliere pakketkluis paste.

Heel goed!

Overzichtelijke webshop met leuke artikelen, ook leuk als cadeautje

Keizersgracht 177

1016DR Amsterdam

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.