Je geld is ALTIJD goed besteed

Eerlijke producten van goede kwaliteit voor het beste doel.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Stickers en posters

Kan beter

Er is te veel zwart in de kleding in jullie webshop.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop ook kleding met een vriendelijker uitstraling
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

een mooie mengvorm van waardevolle ondersteuning

Er is altijd wel iets te vinden als cadeau voor iemand en je helpt mee aan een goed doel

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kettinkjes en armbanden, het liefst fairtrade
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Veel dezelfde produkten kaarten en kaarsen

Meer wisseling in het aanbod

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kleding en alternatieve duurzame miluevriendelijke produkten

Prima en mooie kaarten

Pruma

goed, snel en zorgvuldig

goed, snel en zorgvuldig

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

De bestelde kaarten werden snel en goed verpakt afgeleverd.

Omdat de kaartenwinkel gesloten is, heb ik kaarten via internet besteld. Ik wist van jullie kaarten. 4 mapjes besteld; erg mooi of grappig. Bestellen met mijn mobiel vond ik lastig; op de laptop ging het vlot. Mooie website!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Weet ik niet; ik koop het liefs in een winkel
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Duidelijke website en makkelijk door te klikken.

Website is duidelijk en bestelde artikelen komen goed verpakt en onbeschadigd in huis.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kleding (neutraal) in grotere maten.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

's-avonds besteld en de volgende dag al bezorgd. Zeer verrast door de snelheid. Echter de bestelling klopte niet helemaal. Had 8 kaarsen besteld en er 6 gekregen. Deze kostten 2,50 per stuk dus ik heb er niet achteraan gebeld en het maar als een extra donatie beschouwd.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Vindt kaarten om te versturen erg ouderwets, graag iets meer keuze in andere dingen. Wat weet ik dan ook niet.

Mooie producten!

De kaarsen en servetjes zijn mooi!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Mokken
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Ik weet wat ik zoek, kjik niet altijd verder

vriendelijke bescheiden webshop

Af en toe koop ik er iets

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Duidelijke website, snelle verzending.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Product komt overeen met verwachting. Snel en goed verpakt ontvangen

Zie opmerking hierboven.

Duidelijke site, snelle reactie

Onlangs heb ik een kalender en thermosfles besteld. Ik ben erg tevreden over de communicatie en goeie levering.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Voor het kopen van de kaarsjes was de webshop prima maar ik wilde met kerst ook kaarten bestellen en

Het bestellen van de kerstkaartjes lukte helemaal niet snap nog steeds niet waarom

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kerstkaarten
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Mooie producten, goede leverservice, steun voor goed doel

De titel zegt het eigenlijk allemaal al: de shop werkt goed, mooie producten, leuk om cadeau te doen, de leverservice is goed en je steunt er het goede doel mee. Niet alleen financieel door de koop zelf, maar veel belangrijker nog: je nodigt de ontvanger als het ware uit even na te denken over het onrecht in de wereld, onze rol daarin: voor je het weet ben je in gesprek en mag je uitleggen waarom je het werk van Amnesty belangrijk vindt en ondersteunt.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Ietwat kleuriger, uitnodigender styling. Ik wil graag promoten, maar dan wel positief
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Goede kwaliteit en stipte levering

Ik heb al vaker servetten en glas kaarsen gekocht bij AI. Altijd van goede kwaliteit en met een mooi design.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Leuke producten en snel geleverd

Helaas niet alles geleverd

Niet alles is geleverd, terwijl op het factuur staat van wel. Contact opgenomen (via mail) met klantenservice en webshop, maar van beide nog geen antwoord terug. Rest van de producten waren trouwens wel erg leuk!

Keurig

Alles is netjes, keurig en snel afgeleverd.

Prima afhandeling

Mijn bestelling werd snel geleverd en was uitstekend verpakt

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

A. I. Is belangrijk en effectief.

Is dit een vraag over de webshop? Bestellen en thuisbezorgen werkt uitstekend. De te bestellen artikelen zijn mooi en aantrekkelijk. Over de acties: bijzonder professioneel. Geniaal dat we allemaal kunnen deelnemen. Niet meer en niet minder.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Schrijfblok of corr.kaarten met enveloppes.

goed.

De site werkt goed en nooit problemen.

Mooie producten, snelle levering

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.