Hele mooie webshop

Ik heb kaarten en maskers gekocht. Heel tevreden.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Op tijd geleverd, door brievenbus en niet als pakje. Dat heb ik het liefst

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Vilten hartjesslinger was erg leuk als cafeautje
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

actief maar niet over de schreef

meedoen aan goede acties maken jullie eenvoudig

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop meer maten M

webshop is prima. Kaartenmapjes zijn mooi

webshop is prima. Kaartenmapjes zijn mooi

Ontvangen zending voldoet echt niet aan wat ik zag in cadeaugids voorjaar 2021

Heb 15 Blikjes "geluk" (kaarsjes) besteld. Om afscheid te nemen van mijn cliënten, als ik straks met pensioen ga. Wat ik ontvangen heb komt echt niet overeen met wat in de cadeaugids staat. Echt teleur gesteld hiermee. In gids: wit/ "goud" blikje. Ontvangen : Blikjes met wit papieren bandjes er omheen geplakt en zilverkleurig blikje.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Prima en mooi product

Het is een mooi product en was snel in huis. Ik vind het belangrijk dat mijn kleding van natuurlijke producten zijn en in dit product zit inderdaad geen pvc. Dus eerlijke informatie. Dit is een leuke manier om jullie te sponseren.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop buttons
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Geeft vertrouwen voor neer aankopen

Het geleverde product is van prima kwaliteit. Het was heel snel te vinden op de website. De verzending was correct, soepel en snel

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Maakt mij niet uit

Duurzame producten snel geleverd

Het is fijn dat Amnesty ook duurzame cadeaus in het assortiment heeft. De bestelde artikelen werden de volgende dag al bezorgd. Top!

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Alles verloopt soepel van begin tot eind.

Ik kon makkelijk zoeken, op zowel mobiel als laptop. Betaling verliep vlot en bezorging ook. Kortom: ik steun met liefde dit goede en goed georganiseerde doel.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kadootjes
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Mooie cadeautjes om weg te geven.

Maar..... waarom kan het niet verzonden worden via post.nl? Ik moest nu naar een winkel in de binnenstad van Gorinchem, waar je natuurlijk niet met de auto kan komen. Ik had 35 doosjes met elk 9 waxinelichtjes besteld. Het was dus een heel gesjouw om dit thuis te krijgen. Ik draag Amnesty een warm hart toe, maar deze manier van bezorgen zou voor mij een reden zijn om nooit meer iets te bestellen! Wat natuurlijk niets afdoet aan het artikel. Heel erg leuk!

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Prima webshop en mooie artikelen

Makkelijk te bestellen, snelle bezorging en vooral mooie artikelen. Ook om cadeau te geven.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kalenders

Super mooie webwinkel.

Heel overzichtelijk. Mooi en uitnodigend. Ik heb kaarten besteld. Dag erna al netjes thuis bezorgd. Ze zijn echt prachtig. Ik ga er zeker weer opnieuw bestellen. En zo steun ik ook nog het goede doel.

Prachtige kaarten!

Ik koop altijd kaarten op de website. Iedereen vindt ze prachtig!

Goede en snelle service

Leuke artikelen, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Handig en valt

duidelijk en uitnodigend!!!

Bestellingen altijd goed verzorgd, en Hantekeningen altijd antwoord terug

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop wat ik nodig heb is er

Overzichtelijke site.

Vooral de sale vind ik interessant. En natuurlijk kom ik altijd terug voor de witte of ivoorkleurige kaarsen, echt AI.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

gewoon goed, maar ik als ik op ‘faces’ zoek om de ‘faces of freedom’ te vinden, lukt niet

gewoon goed, maar als ik op ‘faces’ zoek om de ‘faces of freedom’ prenten te vinden, dan vind ik het niet

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Mooi aanbod van producten die het belang van mensenrechten uitdragen

De Amnesty-webshop biedt diverse producten aan die sympathiek en nuttig zijn, zoals de Amnesty-agenda, de Amnesty-kerstkaarten en allerlei boeken, cd's, kledij (incl. mondkapjes) en decoratieve artikelen. De recent aangeboden portretten van mensenrechten-helden vind ik een mooie toevoeging. Maar ik bestel alleen wat ik mooi of bruikbaar vind, want ik draag het liefste bij via donaties en de ondersteuning van Amnesty-acties.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop De webshop moet geen kostenpost worden voor Amnesty. Wat mij betreft moet de focus liggen op praktische en decoratieve/kunstzinnige producten die bijdragen aan de mensenrechten-doelstelling en op informatie (goede boekencollectie die de leden helpt om zich over allerlei aspecten van de mensenrechten te informeren; wellicht ook inzetten op permanement beschikbare e-boeken). Gratis verzending vind ik niet nodig, want dat kost Amnesty geld.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Beste mensen, Bij jullie heb ik prachtige kaarten besteld. Nadat ik zag dat er meerdere waren bijgekomen opnieuw besteld. Zo heb ik nu zo’n grote verscheidenheid dat het soms moeilijk kiezen is :-) Als donateur en kaartjeskoper hoop ik op deze manier een steentje bij te kunnen dragen aan het verbeteren van mensenrechten waar ook ter wereld.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kinderkaarten door mijzelf gemaakt :-)
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Kortingscode niet zichtbaar bij eindbedrag

Producten gekozen, bestelling ingevoerd, kortingscode ingevoerd maar de korting was niet zichtbaar bij het eindbedrag. Meerdere keren geprobeerd, maar steeds zonder het gewenste resultaat. Mail gestuurd naar de organisatie, snel een antwoord terug en bestelling in huis met gewoon een papieren rekening.

Kalender gekocht.

Precies wat ik verwachtte. Dat was fijn.

Bezorging met vertraging

Het bezorgen van artikelen uit de webshop van Amnesty International is uitbesteed aan externe bezorging. Dit gaat niet altijd goed en duurt langer dan normaal. Misschien slim om een marge in te bouwen zodat klanten hier rekening mee kunnen houden? Uiteindelijk is het pakket goed bezorgd.

Volgens verwachting!!

Kwalitatief mooi T shirt en handig en activistisch notebook

Geweldige inzet!!

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.