Prachtige produkten voor een geweldig doel

Wat ik wil aantekenen is dat mijn brstelling makkelijk in de brievenbus had gekund. Dat is duurzamer, goedkoper en veiliger ( ten tijde van corona). Verder ben ik super blij met de produkten dieik heb besteld. Met vriendelijke groet, Helga

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Meer kantoorartikelen en meer t-shhirts
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Na aanleiding van een aankoop plat gebeld worden

...stel ik niet op prijs. Zeker nadat ik eerder al aan had gegeven dat ik niet gebeld wil worden. Sinds wanneer mag dat dan wel alsnog onder de privacy wetgeving? Mensen herhaald opbellen om nog meer te verkopen? Helemaal ziek hiervan.

deels onhandige website

Als je klikt op een product om de specificaties te zien en je wil daarna weer terug naar het overzicht, dan springt het overzicht weer terug naar pagina 1 - ongeacht op welke pagina van het overzicht het product stond waarop je hebt geklikt. Erg onhandig. Voor het overige wel prima.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop ecologische
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

jullie doen direct dingen die ik vraag

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Nog meer kaarten
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Al heel lang mijn favoriete NGO

Ik heb veel bewondering, respect en vertrouwen in het werk van Amnesty, jarenlang ben ik zelf actief vrijwilliger geweest (tot het door persoonlijke omstandigheden niet langer kon). Er wordt gedegen werk geleverd door Amnesty en de betrokkenheid bij de samenleving is niet aflatend groot.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

mooie producten om uit te kiezen. snelle en zorgvuldige levering van het bestelde.

Leuke en mooie kaarten, 3 verschillende pakketjes hiervan gekocht. Ze hebben een fleurige en positieve uitstraling. de laatste folder vond ik niet zo mooi. Volgens mij was het de bedoeling dat de afgebeelde mensen diversiteit en acceptatie moesten voorstellen. Bij kwam het alleen vervreemdend en onaangenaam over.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop producten zoals je in de wereldwinkels kunt kopen
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Vandaag besteld morgen in huis!

Snelle behandeling van de bestelling, top

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Shoppen terwijl je goed doet

Ik shop altijd graag kaarsen, servetten en andere nuttige zaken bij Amnesty omdat ik dan 2 vliegen in 1 klap sla. Ik krijg mooie spullen, AI doet er goed werk mee.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Nog meer kaarsen, en dan het liefst van bijenwas, zonder parafine want dat is gezonder. Ook witte theelichtjes, gewoon nuttige dingen dus, niet perse met een goed verhaal, maar die we dan via jullie kunnen kopen zodat jullie er aan kunnen verdienen.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Kreeg er een gratis pakje 'van Mug tot Olifant' kaarten met enveloppen bij! Leuke verassing

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Groter formaat van thermosflessen, meer briefpapier/enveloppen (die zijn echt mooi!)
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Goede communicatie en (zelfs in deze tijd) snelle, keurige levering.

Professionele webshop: navigatie, betaling, bevestiging, bezorging. Goede communicatie en (zelfs in deze tijd) snelle, keurige levering.

Prachtige collectie kaarten

Aangenaam verrast was ik toen ik, op zoek naar mooie kaarten om te verzenden in deze coronatijd, de collectie op jullie website zag. Ik heb er graag gebruik van gemaakt en steun hiermee ook nog eens jullie werk!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kaarten

Noodzakelijk en Hoopgevend

Donateur, mee doen met acties, collecteren

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Is goed zo

HELS PASTE DE LAPTOPHOES NIET, WANT MIJN LAPTOP IS 15,4 INCH

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop laptophoes 15,4 inch

Blij met snelle levering

n.v.t.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

mooie producten voor een zacht prijsje

mooie producten en voor een goed doel in de tijd van corona toch een verrassing voor in huis

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop meer verschillende kaarten
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Snel, goed verpakt, goed aangekomen. Precies wat ik had verwacht nav de plaatjes op de site.

snel besteld, snel geleverd

oke

Prima website

snelle service

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Doosje met wereldvrede besteld om cadeau te geven. Origineel en treffend gadget. Zou ut naar iedete wereldburger willen sturen.

Te vroeg

Jullie zijn te vroeg ...Ik heb het product nog niet

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Zwarte kleding met kleine opdruk
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Ik heb een paar mapjes kaarten gekocht en ze lagen de volgende dag al in de bus.

Leuke artikelen

Vlotte toezending

Vlotte bezorging

Vette bezorging van mooie kaarten uit de webshop!

Goed!

Ik ben al jaren lid en vindt dat ai met de webshop een goede manier heeft gevonden om zichtbaar te zijn en blijven in wie ze is en wat ze doet. Urgent action ook een prima initiatief!

Mooie producten, top service

Erg mooie ansichtkaarten en cadeautjes gekocht. Zeer snel geleverd.

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.