Bedroevend

Communicatie is slecht. Ik heb nog niets ontvangen. Na een mail met de vraag waarom is het uitverkocht , iets anders uitgezocht niets terug gehoord

PRIMA

Heel goed te gebruiken en een mooi aanbod.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop er is al veel; en dat is goed..
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Prima- bestelling ook snel in huis

Ik bestel elk jaar mijn kerstkaarten bij Amnesty. Mooie kwaliteit en snel in huis.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

mooie artikelen en snel geleverd

Moeilijk zoeken

Ik zocht gericht naar mondkapjes, maar kon deze niet vinden met de zoekfunctie op de site. Ik blijf jullie natuurlijk aanbevelen, daar niet van, voor de goede zaak. Maar ik vond het vreemd dat in het menu niet duidelijk al het aanbod te vinden is.

SNELLE EN CORRECTE LEVERING

Ik had kaarten besteld. Deze zijn snel geleverd en ik vind de kaarten mooi.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Leukere t-shirts, Lichtpuntjes > stonden wel in de catalogus, maar niet online te bestellen

Gemengd

Normaal ben ik tevreden over bestellingen bij Amnesty. Nu ook over merendeel van mijn bestelling. Ontevreden over mondkapje. Ziet er niet uit zoals op de foto, is te groot, komt met een Franse handleiding waaruit ik denk op te maken dat het kapje maar tien keer gebruikt kan worden. Dat had van mij wel in de productomschrijving op de site mogen staan.

Goed, op tijd ontvangen.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Ruime keus, gemakkelijk besteld, veilig betaald en snel geleverd. En ik steun en goed doel. Wat wil je nog meer?!

Goed geregeld

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Meer

gewoon goed

gewoon goed

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Snel bezorgd en leuke producten.

Uitstekend.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Prima service van de webshop

Mooie kaarten,veel keus en snelle levering!

Mooie kadootjes, goede service

Het terugkomen van aantal kadootjes in meerdere categorieën is beetje jammer.

snel en accuraat geleverd

de agenda die ik jaarlijks als cadeautje ontving bestelde ij deze keer zelf, mooi op tijd,weer een heel jaar plezier van!

Gewoon uitstekend. Kwaliteit.

Correcte levering van het bestelde binnen de gestelde levertermijn. Producten van uitstekende kwaliteit.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Altijd goede producten en snelle levering

Zie boven Ik koop graag bij amnesty omdat ik de doelstelling op elke mogelijke manier wil ondersteunen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Producten die expliciet vegan zijn. Dierenrechten en mensenrechten liggen in elkaars verlengde.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Ik ben geen lid, maar doe regelmatig mee aan acties, en ook aan de schrijfmarathon.

Omdat ik ook Nederlandse les geef aan mensen die hier asiel hebben gekregen, weet ik uit verhalen hoeveel hoop zij putten uit het werk van Amnesty

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Ik vind ruime keuze in de web-shop
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

puike organisatie, leuke spullen in webshop: super!!!

puike organisatie, leuke spullen in webshop: super dus!!!

kan beter

Ik zocht een agenda en die was er! Fijn! Het belangrijkste aan een agenda is de afmeting en de indeling, dus hoeveel dagen per pagina zodat ik weet of hij groot genoeg is voor mij. De afmeting stond vermeld, fijn, maar de indeling niet.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Ik bestelde een kalender maar ontving een agenda

Ik bestelde een kalender maar ontving een agenda, nadat ik belde stuurde ik de agenda terug en bestelde opnieuw een kalender. Voor de kalender moest ik opnieuw portokosten betalen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop puzzels voor volwassenen

Uitstekend!

Mooie kaarten en ook zeer snel geleverd!

Uistekend

Uitstekend service. Ben op zoek naar amnesty baadje!(als lid)!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Lidmaatschap baadje
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Alles heb kunnen vinden en nog veel meer.

De producten zijn logisch gesorteerd, de foto’s duidelijk, het bestelproces intuïtief en het afrekenen makkelijk.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Ik vond het heel tof dat er momdkapjes zijn. Het zou nog cool zijn als de print “fighting bad boys since...” ook als vest beschikbaar was.

eenvoudig en duidelijk

soms is het moeilijk om een gewenst artikel te vinden als je de categorie verkeerd inschat. eventueel een specifieke categorie maken voor 'aparte' items zoals een mondmasker, dat ik uiteindelijk vond onder mode / accessoires.

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.