Geweldig snel.

Netjes en verzorgd.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Leuke opzet met de blokjes

Gemakkelijk, dus gebruiksvriendelijk voor mij

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Erg tevreden met webshop.

Duidelijke site met leuke en mooie producten in de webshop. Bestelling is zo geplaatst en ik ben erg tevreden over de service.

Blij dat jullie bestaan

Jullie geven mij moed en hoop op toch nog een beetje een betere wereld, op een geweldloze en niet-aflatende manier. Jullie geven slachtoffers van onrecht kans op overleving en op universele mensenrechten. Jullie ijveren voor vrijheid en voor recht... Knap...

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Alle aanwezige. Probleem voor mij en wellicht ook anderen is dat ik niet kan betalen door overschrijving. Een andere manier lukt mij niet.

goeie club

Ik heb eerder lange tijd met veel plezier Wordt Vervolgd gelezen, vooral de columns van Arnon Grunberg en Linda Polman (?). Nu stuur ik geregeld mails mee in persoonsgerichte acties.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop ?

Duidelijke website, handig bestellen

De bestelling is nog niet geleverd, maar dat kan ook nog niet. Wat bestellen betreft dus niets dan lof. Voor de rest wacht ik even op de levering, waarschijnlijk over twee dagen

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Mijn ervaring is prima

Mooie goede artikelen

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Verzorging

snel en duidelijk

in korte tijd kunnen vinden wat ik wilde hebben en dat ook gelijk besteld, daarop een snelle mail als bevestiging

lastig

Waarom geen kleding voor de grotere maten XXL

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kleding XXL
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Beste Helma, We verkopen t/m XXL. Het kan zijn dat van sommige shirts of hoodies XXL is uitverkocht. Laat ons even weten welk shirt of hoodie je graag had willen zien in XXL. Dan laten we je weten als ze weer op voorraad zijn. Hartelijke groet, Annette, webshop Amnesty

Prima spullen en snelle bezorging

Prima items en goef verpakt. Werd ook heel snel bezorgd. Ben er blij mee en dus tevreden ☺

Overzichtelijk

De webshop is overzichtelijk. Wat ik zelf een verbeterpunt zou vinden is dat wanneer je iets wilt toevoegen aan je favorieten, je daarna niet weer opnieuw naar de pagina moet gaan zoeken waar je was.

prachtige kaarten!

mooie kaarsen en kaarten

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Bestelling niet helemaal correct uitgevoerd

Geachte lezer, Onlangs een pakket bij Amnesty besteld. Heel tevreden over de kwaliteit van de bestelde producten en de wijze van bezorgen. Er bleek echter een fout te maakt te zijn bij het inpakken: in plaats van het kaartenmapje Mussen, was het mapje Onderonsje toegevoegd. Het ordernummer is 1716981. Een vergissing kan gebeuren, maar mjn vraag is wat hiermee te doen? Ook had ik onlangs contact over kaartenmapjes met bloemen, waarvan ik ontdekte dat ze niet in voorraad waren. Kreeg bericht dat ze er zouden zijn. Bleek bij één mapje het geval te zijn, het andere niet. Jammer. Met vriendelijke groet, Jannie Schalen

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kaarten, ook voor het sturen na een overlijden.

geen orderbevestiging ontvangen..maakt onzeker

Gisteren een order geplaatst in de webshop. Direct een bankafschrijving van deze order maar nog geen bevestiging van Amnesty voor de bestelling. ???

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Beste Ewoud, Je orderbevestiging zit waarschijnlijk in je spam of ongewenste mailbox. Ik heb de bevestiging nogmaals aan je verstuurd. Dank voor je mooie order! Hartelijke groet, Annette Kors

Geen bevestiging?

Wat ik heb gemist bij deze webshop aankoop, is een bevestiging van mijn bestelling. Er gingen ook 3 dagen overheen voor ik het pakketje ontving maar dat heeft vermoedelijk te maken met drukte bij PostNl.

moedig en betrouwbaar

ik volg projecten, stuur mails en teken petities

Mooie artikelen

Mijn pakje kwam keurig op tijd, keurig ingepakt, mooie artikelen ! Trui van zeer goede kwaliteit ! Postpapier..... meer dan geweldig en nu tegen een leuke prijs !

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Schrijfmaterialen en teken en schildermaterialen ?
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Uitstekend!

Niets aan toe te voegen! 😀

Na hapering succesvol

In eerste instantie wist ik mijn wachtwoord niet meer. Het opvragen van een link om mijn wachtwoord te wijzigen werkte niet. Er kwam geen mail binnen. Uiteindelijk kon ik toch mijn wachtwoord achterhalen en ging het bestellen voorspoedig.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

overzichtelijk ingedeeld met goede foto's

goede website, overzichtelijk, logische indeling, aparte rubrieken, die elkaar iets overlappen, dat is niet erg.

snel mooi en goed doel

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop weet ik niet

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Wat ooit een man begon, is als een deken van liefde over onze aarde.

Beste mensen, Ik teken jullie petities en sta ook in Australie op de verzendlijst. Ik stuur jullie kaarten naar de honderden mensen op mijn verjaarslijst. En vanmorgen vertelde ik nog iemand hoe Amnesty ooit begon: als zeer bemoedigend in deze Corona-tijd ervaren.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Ik word blij van de artikelen die Amnesty aanbiedt.

Zo kan ik regelmatig mijn voorraad aanvullen.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Belangrijk voor anderen op te komen!

Wij leven in een wereld die wij zelf vaak niet eerlijk en rechtvaardig maken. We onderscheiden ons van anderen en dat is op zich goed: maar niet door die ander te diskwalificeren en negatief te onderscheiden, ons boven haar/hem te stellen! Door cadeautjes van Amnesty International te kopen, maak ik naar familie en vrienden een gebaar, in de hoop dat zij mij navolgen hierin.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop het is goed zoals het nu is.

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.