Prachtige kaarten, snelle levering!

Prachtige kaarten ontvangen, goed verpakt en snel geleverd! Dank jullie!!!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Meer t shirts
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Overzichtelijk en aantrekkelijk in beeld

Ik kon makkelijk rondkijken en bestellen

Weinig keuze mbt kleding

Beste mensen van de webshop van Amnesty. Graag koop ik af en toe kleding van Amnesty. Ik koop dan verantwoord, steun Amnesty en maak graag reclame voor Amnesty ( doordat het shirt of de trui overduidelijk van Amnesty is) Ik vind het persoonlijk erg jammer dat er op dit moment weinig keuze is in het aanbod kleding in de Amnestyshop. De kindermaten gaan bijv. maar tot maat 128 jammer genoeg. De ' fighting bad guys'- serie vind ik zelf niet zo leuk. De empowerment t-shirt vind ik wel leuk en daarvan heb er al enkele in huis. De kleding met het Amnesty-logo vind ik ook leuk. Ik hoop dat er dit jaar weer meer keuze komt qua ontwerp en qua maten!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Zie hierboven !
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

1 x is er iets mis gegaan met een bestelling, dat is snel recht gezet. Ik ben verder blij met de afwikkeling van de zaken die ik besteld heb.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

mooie artikelen in de webshop

snelle levering, betaalbare prijzen

Gewoon goed

Correcte tijdige levering van het bestelde. Producten van goede kwaliteit. Fijn om ook op deze wijze Amnesty te kunnen helpen.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Goede organisatie en mooie en goede kwaliteit spullen.

Duidelijke webshop, makkelijk in gebruik.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Naast wat er nu al is? Een wijde spijkerblouse oid, ook draagbaar voor maat 48 (dames). En een wat modieuzere pet. En ik Mus de kerstkaarten! Komen vast wel terug, maar zou ze graag alvast bestellen...
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

snel, op tijd, fijne webshop

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

ik vind de kaarten zeer tof, maar in België zijn ze niet conform de afmeting voor gewone porto, en dat maakt het moeilijk om er in België reclame voor te maken, het versturen van jullie prachtige kaarten kost gewoon te veel, zeker naar buitenland.... maar het blijven prachtige kaarten

Perfect!

Gebruiksvriendelijk webshop, mails ter bevestiging van betaling en verzending, bestelling prima verpakt en snel verstuurd/ontvangen en de kaarten zijn echt prachtig en van goede kwaliteit.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop gelukspoppetjes

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Overzichtelijke webshop, snelle verzending

Gebruiksvriendelijk

Makkelijk zoeken en bestellen.

Toegankelijk en gevarieerd

Ik bezoek de website voornamelijk voor kaartenmapjes die ik gebruik voor mijn kerken werk. Er is genoeg keus en ze zijn van een mooie kwaliteit. Ook voor feestdagen kijk ik altijd even op de site. Daarbij hoop ik steeds dat Amnesty er een leuk bedragje aan overhoudt.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Niet al te luxe gebruiksartikelen en kleine cadeautjes

Great masks, fast service

Very pleased with the very good quality masks.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Mooie spullen, zeer snel geleverd

Met dit mondkapje beslaat mijn bril niet

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Wederom keurig op tijd en in prima staat ontvangen bestelling!

Snelle levering.

prima service

persoonlijk vond ik het moeilijk bij de juiste pagina te komen voor kaarten. Heb er over gebeld,!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kaarten
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Jammer dat niet duidelijk is of een bepaalde maat tijdelijk of helemaal niet meer te krijgen is.

De cadeaugids was nauwelijks uit, of er was al een maat van een vd shirts niet meer beschikbaar. Voor altijd? Voor tijdelijk? En beetje onderschat dat dit een gewild product zou zijn? Toch goede reclame voor Amnesty!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Meer kleding: shirts, sweaters.
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Hoi Cynthia, We hadden niet durven dromen dat het shirt binnen zo'n korte tijd zo'n succes zou worden! Maar inderdaad super vervelend dat maat S & M al zo snel op waren. Dit is ook niet eerder gebeurd, maar uiteraard zijn ze gelijk bij besteld. Maar dat duurt even. Ze zijn volgende week weer beschikbaar. Groetjes, Annette, webshop Amnesty

Mooie kaarten

De bestelling had makkelijk per Brievenbuspost verzonden kunnen worden. Dit is veel duurzamer en beter voor de bezorger. Verder is er een foutieve pakbon meegezonden. Toen ik belde deden ze alsof ze niet wisten dat er een datalek gemeld moet worden en dat ze dienen de slachtoffers te informeren. Twee sterren omdat de bezorger van GLS vriendelijk was en de kaarten mooi zijn.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Brievenbus zending mogelijk
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Beste Wouter, Op de inpakafdeling is per ongeluk de verkeerde pakbon bij de bestelling gevoegd. Dit is slordig natuurlijk en er zal nogmaals op gewezen worden hier zorgvuldiger mee om te gaan. Wat fijn dat je ons dit gelijk gemeld hebt, gelukkig is er door jouw melding geen sprake van een datalek. Nogmaals bedankt voor je oplettendheid en excuses voor onze fout! Groet, Webshop Amnesty, Annette

Hele leuke verjaardagskaarten biedt Amnesty voor een redelijke prijs.

De bestelling en bezorging verliep vlekkeloos!!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Verjaardagskaarten en kerstkaarten worden al in voldoende mate aangeboden. Geen extra wensen.

prima webshop

overzichtelijk, geen problemen gehad met bestellen

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop naast de gekleurde theelichtjes ook witte

prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Goede site

Snel gevonden wat ik zocht

heldere site, snelle verzending, correcte bezorging

heldere site, snelle verzending, correcte bezorging

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop bv een zonnelamp gemaakt in derde wereld landen

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.