Bestelling direct doorgestuurd, bevestiging gekregen en op tijd bezorgd.

Producten zijn van hoogwaardige kwaliteit en duurzaam.

Goede service, maar na een bestelling kreeg ik wel 3x een mail van de webshop

Heel fijne dingen gekocht bij jullie. De verpakking was wel erg groot. En opgevuld met veel opgerold papier. De doos had kleiner gekund dmv het t-shirt dubben te vouwen. Maar, best snelle verwerking.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service, goed product.

ik ben lid en ik vind het leuk om op deze manier iets extra te kunnen doen en de kaarten zijn echt mooi! Jammer alleen dat we steeds minder kaarten versturen door de dure postzegels.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Na even wachten, hoedje ontvangen, begeleid met goede service.

Ik vind Amnesty oprecht een goede organisatie, echter had mijn bestelling vertraging. Hier heeft amnesty mij goed van op de hoogte gesteld, en ik heb zo een goed gevoel overgehouden aan mijn aankoop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gebruiksvriendelijke webshop en snelle bezorging

De webshop van Amnesty is zeer gebruiksvriendelijk en het bestelde artikel werd de volgende dag al bezorgd. Zeer plezierig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrokkenheid + inzet van AI-medewerkers = TOP !

Ben al bijna veertig jaar lid en Amnesty International stimuleert mij al al die jaren om mij in te zetten voor de mensenrechten. Waardoor ? Omdat ze onafhankelijke onderzoeken doen en deze vertalen naar acties waaraan door iedereen meegedaan kan worden. Een handtekening zetten , een brief schrijven , meelopen in een mars , een kaars kopen , dit kan toch iedereen ! Amnesty International is onmisbaar in deze verdeelde wereld !

Oké

Het zou aankomen op een vrijdagvoormiddag. Ik was thuis, maar niets ontvangen. Het was de maandag erna geleverd bij de buurman, aangezien ik toen werken was. Ik had het goed op tijd besteld (was cadeau voor vriendin) dus op zich geen probleem. Producten zien er mooi uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel, maar waar blijft mijn bestelling?

Bestelling nog steeds niet ontvangen, ook geen verzend mail gehad, dus waar blijft na bijna 2 weken mijn hoedje wil niet direct reclameren, maar duurt wel erg lang.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste mevrouw Hulsberg, Wat vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! We hebben op 18 juni j.l. een Pinkpop hoedje naar je toegestuurd. Onze klantenservice gaat contact met je opnemen en een oplossing voor je zoeken. Groetjes Annette Webshop Amnesty

Belde voor info over een artikel en kon deze tijdens dit gesprek direct bestellen. Vriendelijke medewerkter hielp mij en twee dagen later ontving ik mijn gewenste wakawaka zaklampen. Zeer tevreden en prima service!

Geen levering

Ik had een bestelling geplaatst op deze site en ik heb tot op heden nog geen levering gehad.Ik heb een email gestuurd naar de webshop en nog geen reactie gehad. Schandalig hoor!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hi Lisa, Wat vervelend dat jouw bestelling nog niet geleverd is en dat je ontevreden bent over onze shop! Onze klantenservice zal zsm contact met je opnemen en zorgen voor een gepaste oplossing. Groet, Annette Webshop Amnesty

web shop goed, tel. helpdesk prima, pakketdienst matig

web shop goed, tel. helpdesk prima, pakketdienst matig Links in mail werkten niet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg slechte webshop en service

Ik heb op 12 Juni een bestelling gedaan. En op 17 Juni nog niets ontvangen. Artikel stond in webshop als op voorraad. Ik heb op 15 juni geprobeerd in te loggen op de webshop maar dat lukte niet?? Wachtwoord herstel kwam geen email met instructies. Ik heb vervolgens op 15 Juni een email gestuurd over de status van mijn order en waarom ik niet in de webshop kon. Maandag om 16:37 nog geen reactie ontvangen. Dus gebeld. Na lang zoeken kreeg ik te horen dat mijn order niet op voorraad was. (Was netjes geweest als ze daar zelf mee kwamen) maar goed op mijn Email was geen actie want die kon hij niet vinden. Deze opnieuw gestuurd. En jawel tot op dit moment ook geen actie reactie.... En oh ja de order kon nog wel eens twee weken gaan duren. Dan zou het weer op voorraad zijn,..... :-(

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hi Mario, Wat vervelend dat je ontevreden bent over onze service en webshop. Je kunt zonder account bij ons bestellen en inloggen is ook niet noodzakelijk. De pinkpophoedjes zijn inmiddels weer op voorraad, dat duurde even om ze terug te krijgen uit Landgraaf. We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk je hoedje ontvangt! Groetjes Annette, webshop Amnesty

Mistte een mail waarin er een vertraging was omdat artikel nog niet op voorraad was. Deze schijnt naar veel mensen te zijn verstuurd, heb niks mogen ontvangen ook niet in Spam. Verder prima site, makkelijk te bestellen, product is met 1 a 2 vertraging goed binnen gekomen.

Mooie producten, snel geleverd

Als er iemand jarig/ziek is (of zomaar), geef ik het liefste een cadeau met inhoud. Geen poespas, iets kleins van goede kwaliteit, waarmee een goed doel wordt gesteund. Amnesty biedt deze mogelijkheid en daar ben ik heel blij om. De keuze aan artikelen is groot, voor elk wat wils. Een armbandje voor een nichtje, een kaars met mooie tekst voor een vriendin, een doosje wereldvrede voor m'n vader, die alles al heeft. Hoe mooi is dat om te geven en ook om te ontvangen!!

makkelijk bestelproces, snelle levering

Snelle levering. Bij bestellen van een groot aantal van 1 product gaf de site aan dat dat aantal niet op voorraad was, fijn! Track en trace werkte prima. Wel even zoeken naar termijn waarop geleverd zou worden. ik bestelde de waxinelichtjes en zocht op de site of er meerdere soorten beschikbaar waren. Bij het trefwoord Waxinelicht / waxine kreeg ik geen resultaten. ook niet de lichtpuntjes die ik bestelde.

Duidelijke webshop

Zeer duidelijke webshop.

Zeer snelle service.

Mijn bestelling werd de dag na het bestellen al geleverd. Keurig verpakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon betrouwbaar en ik heb het gevoel dat wat ik op deze manier doe OK is voor veel meer mensen dan ik alleen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima hoor, supersnel bezorgd.

Pompte levering

Ik ben lid van Amnesty, maar niet vanwege de webshop. Ik heb nu wel een Waka Waka zonnecel lamp gekocht, omdat dit een milieuvriendelijk apparaat is en mogelijk ook de inheemse producent ten goede komt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

naar de doelgroep heel goed

naar de leden toe vaak wat drammerig

Duidelijke aflevering

Uitstekend!

Prima levering, altijd op tijd. Goede kwaliteit producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

wat ik bestel komt prima in orde

zie boven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 dagen te laat, dus cadeau was niet op tijd...

Ik had gerekend op bezorging de volgende werkdag, aangezien ik voor 15 uur besteld had. helaas kwam deze de dag nadat ik een deel van de bestelling cadeau had willen doen. Dus helaas alsnog snel naar de winkel om iets anders te organiseren. Toen het er eenmaal was, was ik wel erg blij met de zorgvuldigheid waarop het ingepakt lijkt te zijn. Alle producten waren netjes. Het voelt fijn om mooie en eerlijke producten te kopen en daarbij nog een goed doel te steunen!

Over Amnesty International

Filter op Taal