Te ingewikkeld om dat te vinden wat je zoekt en datgene vervolgens te bestellen en te betalen.

zie boven

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Beste mevrouw Hoeks-Stuitje, Beste mevrouw Hoeks-Stuitje, Dank u wel voor uw feed-back en wat vervelend om te lezen dat het lastig was te vinden wat u zocht en dit af te rekenen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Hopelijk bent u tevreden over uw kaartensets en we gaan kijken hoe we ons bestelproces nog eenvoudiger kunnen maken. Laat ons gerust weten wat u anders zou zien. Ik wens u een fijne dag. Annette, Webshop Amnesty International

Goed maar wel duur voor een cd maar het is voor een goed doel

Goed hoor

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Dee webshop op zich is prima, maar de bezorging van pakketten is hopeloos.

Eén pakket is nooit bezorgd, en zoek geraakt bij de pakketbezorgdienst. . (Wel prima is dat ik heel snel mijn geld terugkreeg) Ik ben nu terughoudend met opnieuw bestellen Bezorging via Postnl gaat wel steeds goed.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Is wat mij betreft prima zoals het nu is. Ook erg leuk trouwens, die nieuwe Frida Kahlo artikelen.

Duidelijk helder!

Altijd goede informatie. Bij acties is het fijn dat je snel kan meedoen

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Snelle levering en leuk die korting op de verzendkosten

Een duidelijke website met mooie artikelen.

Ik had een cadeautje nodig en koos voor jullie mooie kaarten. Veel keuze, mooi en niet eens zo heel duur.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kerstgroepjes uit andere culturen

Snel en goed geleverd

Mooie kaarten

De levering was snel, goed verpakt.

Prima, maar weinig producten naar mijn smaak

Prima, maar weinig producten naar mijn smaak

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Gebruiksvoorwerpen en cadeautjes waar wrl het Amnesty logo op staat, maar minder opvallend

Bestelling snelen correct uitgevoerd toen ik via internet de gratis verzending niet kon aanklikken.

Belde hierover en toen bood de telefoniste aan om meteen de bestelling via de telefoon af te handelen, zodat ik niet opnieuw aan het werk moest om de voortreffelijke kaarten te bestellen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kaarten

Goed overzicht, snelle levering

Aanbieding van kaarten zonder bezorgkosten was fijn. Aanbod van kaarten is heel ruim en gevarieerd. Uiteindelijk gaat het mij om Amnesty dat ik wil steunen ! Zal dat zeker blijven doen.

De bestellingen lopen soepel

Duidelijk

Je kunt snel iets vinden wat je wil hebben met een duidelijke omschrijving.

Veel keus in kaarten die ik besteld heb

Veel keus, bezorging bestelling ging vlot en duidelijk w b. de tijd van bezorgen

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

gewoon goed en met de gedachte dat het geld goed besteed wordt

Ik koop vooral kaarten bij Amnesty...ze zijn mooi en ik hoop altijd dat ik mensen aan het denken zet om ook hun kaarten bij Amnesty te kopen. Maar er is nog veel meer moois te koop. De verzending is snel.. Samengevat..een winkel die het verdient meer klanten te krijgen.

Altijd betrouwbaar

De bestellingen worden steeds snel en correct geleverd.

Alles liep prima.

In onze situatie was het jammer dat de bestelling een dag later is verzonden.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Het is voor een goed doel, daarom wel ik af en toe iemand verrassen met deze kaarten

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Perfecte afhandeling van bestellingen, zoals de afgelopen kaartenactie!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kinder en jeugdkaarten

Mooie kwaliteit kaarten

Twee setjes kaarten besteld (o.a. Frida Kahlo) en heel tevreden over de kwaliteit.

Heb er niets aan oe te voegen

Heel overzichtelijk

Site werkt prima

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Mooie kaarten en tevens steun je hiermee een goed doel

Goed.

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.