Webwinkel heeft een gevarieerd aanbod

Bestelde artikelen worden snel geleverd

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Mooie spullen voor een mooi doel

Mooie collectie, prima service

Mooie collectie, prima service

Overzichtelijk en goede artikelen

Ik kan altijd wel iets vinden, wat ik graag gebruik.

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, snelle levering, duidelijke webshop, fijne en goede artikelen.

makkelijk te bedienen

Altijd goed

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kleding artikelen ook in grote maten

Matig assortiment

De kaarten en de steek speldjes met de duif vind ik erg leuk. Maar wat ik in het geheel van de shop vind is dat er veel " hebbedingetjes" aangeboden worden. Volstrekt zinloze voorwerpen. Ik mis de shop van ooit waarin je een stevige das en sokken kon bestellen. Zaken waar je wat aan hebt

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Dus zinvolle dingen als sokken , een das, handschoenen

Hartstikke mooi

Prachtige kaarten bij jullie gekocht , iedereen vond ze mooi en bijzonder

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Erg leuke ansichtkaarten voor goede prijs

Goede prijs kwaliteit en fairtrade!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Theedoeken, handdoeken, deken

Perfecte sevice.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

De keren dat ik iets bestelde bij de webshop van Amnesty is de levering vlot en blijken de artikelen precies zo mooi als gepresenteerd werd. Aanrader!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Prima producten en op tijd geleverd

Mooie t-shirts en kaarten. Ga zo door!

Webshop met veel keus

Prachtige produkten met zorg samengesteld Bijzondere kaarten en bijzondere kleding Een feest om te bekijken en om te kopen

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Filt kunst

Super mooi shirt

Heb een zomer shirt besteld Is snel geleverd en ziet er zo mooi uit!!! Zeer tevreden klant

Ik ben tevreden

Kaarten vind ik prima T-shirts OK Kinder/Jeugd kan ik niet beoordelen masr lijkt me goed. Briefpapier (ik schrijf nog met n pen) zou ik leuk vinden. Minder gangbare boeken interesseren me ook.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Zie boven

Overzichtelijk

Kon makkelijk vinden wat ik zocht.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Super kwaliteit, snelle levering, mooie producten

Eerlijk waar, ik heb echt alleen maar leuke reacties gehad op mijn twee shirtjes. En wat zitten ze heerlijk! De stof is precies zacht en soepel genoeg voor mijn kieskeurige lijf. De kleuren houden mooi in de wasmachine. Ik zal deze shirtjes ongetwijfeld vaak gaan dragen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

geen idee wat ik beoordeel

geen idee wat ik hier beoordeel: de kop zegt AI, in de mail stond de webshop. hier kan ik dus niets mee.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Beste Jobs, Wat vervelend om te horen dat je onze webshop een onvoldoende hebt gegeven. We begrijpen dat er verwarring is ontstaan over het feit dat we om een beoordeling van onze webshop vragen, en niet over Amnesty International als geheel. In de titel proberen we dit duidelijk te maken door te vermelden: "Beoordeel de webshop van Amnesty International". We hebben dit in het verleden al aangepast om het zo helder mogelijk te communiceren. Het spijt ons dat dit nog steeds niet helemaal duidelijk is. Hartelijke groet, Annette, webshop Amnesty International

Het was erg lastig om iets te bestellen van de webshop.

Om 3 pakjes wenskaarten te bestellen ben ik een half uur bezig geweest. Ik was bijna afgehaakt.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Wat er nu is is prachtig.

Beste Joïne, Dankjewel voor je feedback; we gaan ermee aan de slag om te verbeteren. Goed om te horen dat je bestelling naar wens was en dat je ook blij bent met hoe we het verzonden hebben. Hartelijke groeten, Annette, webshop Amnesty International

Nuttige artikelen

Heb onlangs tasje met make-up tasje gekocht.. super handig voor op reis en met mooie borduursels die met vrede te maken hebben!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Eenvoudig bestelproces en vlotte levering

Prima bestel ervaring

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Een goede eerste indruk...

Vind veel dingen best mooi. Alleen qua kaarten zou het nog wel wat beter kunnen, denk ik. Maar voor een verjaardag kun je hier goed terecht, bijvoorbeeld.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kaars, pet

Artikelen zijn makkelijk te selecteren en de verzending was snel geregeld waardoor ik de producten tijdig in huis had,

Mooie kwaliteit kaarten

Mooie aparte kaarten besteld. Goede kwaliteit met kleurige afbeeldingen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Mooie prodcuten en voor een goed doel

Snelle levering en hhet is wat je verwacht

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.