Hele snelle levering!

Netjes en heel snel geleverd.

Makkelijk, compleet en uitnodigend

Ik kijk af en toe op de webshop, of er iets van mijn gading bij zit. Het vaakste koop ik kaarsen. Helaas zijn er de laatste jaren minder grote blokkaarsen van was. Zodra die er (hopelijke) weer komen, bestel ik weer een paar dozen. Met vriendelijke groeten, René Goeman

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Shirts, sokken, kaarsen, verantwoorde mobieltjes (bv fairphones). Ik heb nu nog een IPhone.

het is gemakkelijk om mooie artikelen uit de webshop te bestellen

ik koop regelmatig met plezier mooie kaarten en soms t-shirts en ben zeer tevreden over de kwaliteit en het is fijn om ook een goed doel te steunen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop het aanbod van kaarten is al erg mooi

Mooie ansichtkaarten, snel geleverd

Waarom zou je bij een boekhandel of andere winkel nog wenskaarten kopen als je dat ook bij een goed doel als Amnesty kunt doen? Er is veel keus in de webshop van Amnesty en de levering was snel. Ik ben zeer tevreden.

Mooi verrassend aanbod

Ik zoek meestal kleine dingetjes, kaarten, kaarsen, cadeautjes, die anderen blij maken en de “wereld in haar nood” niet uitsluiten. Dank daarvoor!

Heel klantgericht

Eerst was een verkeerde kleur shirt geleverd. Na prettig telefonisch contact is het heel goed opgelost.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Meer kleding

Mooie collectie, overzichtelijke site, makkelijk in gebruik, snelle levering

Zie boven.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop In vind de collectie prima zoals hij is.

levering op tijd en zonder problemen

buitengewoon goed / mooie artikelen

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Fijne service van een online shop waarvan de site ervan het juiste steunt.:Yo! Keep up the good works Amnesty: You make the differnce! Because you are worth it!

Altijd goed.

Ik koop alleen de kaarten. Die zijn heel goed!

Prima webshop

Wij kopen jaarlijks een kaartenmapje of een ander product van de webshop van amnesty. Zo steunen we op onze manier het goede doel.

Snel, gemakkelijk, duidelijk

Wat ik bestelde is snel via postnl bezorgd.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kaarten, agenda, schrijfgerei

De volgende dag had ik mijn bestelling al en mooie artikelen

Makkelijk, snel en goed en je steunt minder bedeelden

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Handgemaakte artikelen om minder bedeelden te steunen

Ik koop niet veel in de webshop

Het leukste vind ik kaarsen. Maar de kleding is bijna alleen maar zwart of wit. Dat staat mij niet en vind ik vaak ook niet mooi. Ik zou wel wat kleurvarianten willen zien. Jammer is dat de regenboog nu alleen nog maar de associatie met LGBTQ gemeenschap en niet gewoon de regenboog. Variatie in leuke tassen zou ik leuk vinden. Echte tassen, niet stof, maar goed spul.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop tassen, meer kleur T'shirts, met kleine mouw

Goede boodschap op de artikelen

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Het was nog nooit zo gemakkelijk om online te shoppen

Ik was op zoek naar een T-shirt. Het aanbod van Amnesty is helder en compact. En met name dat laatste vind ik heel fijn. Ik hoef geen keuze van 20 T-shirts. Er is voldoende keuze in kleur en ontwerp.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Webshop ok, transportation company waardeloos.

Gls schrijft op hun website dat ze onder het bankje mogen leveren. Wat pertinent niet waar is. Waar Gls het vandaan haalt, een grote vraag. Levert niet op dag 1 wanneer ze zouden moeten leveren, volgens hun t&t. Uiteindelijk dag later. Dan niet binnen het timeslot wat ze eerst zelf zeggen te gaan leveren, maar uiteindelijk aan het einde van de dag. Communiceer wat je kan leveren, maar niet al deze onzin. Gls de deur uit. Heb geen aandelen post nl en ook niet van dhl of ups..

Alles ging op rollertjes

Geen aanmerkingen

Goed produkt

Mooie flowerharten ontvangen!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

het artikel is goed en tijdig afgeleverd

het artikel is in goede staat en tijdig afgeleverd

Mooie kaarten en cadeaus

In de Amnesty webshop kan je altijd mooie, originele kaarten vinden voor verjaardagen en andere gelegenheden. En cadeaus met een bijzondere achtergrond. Aanrader.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

goed artikel, te goed verpakt

Fijne artikelen maar niet duurzaam verpakt....erg veel karton gebruikt terwijl het, anders verpakt, door brievenbus zou passen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kaarten en bril etuis

Goede service en snelle levering.

Snelle levering, mooie webshop.

Gebruiksvriendelijk

Alles is duidelijk en makkelijk te vinden

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Goede keus en vooral goed voor het milieu

Goede sortering

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.