Gewoon prima!

Zeer snelle en accurate levering!

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Makkelijk te bestellen, snel geleverd.

Uitgebreid assortiment met veel keuze. Leuke dingen. Makkelijk om te bekijken en te bestellen. Betaalgemak. Uiterst snel in huis.

Webshop is overzichtelijk

In de webshop zijn ze niet altijd even goed op de hoogte. Ik zou een email krijgen als het Amnesty masker weer op voorraad zou zijn...maar die heb ik nooit gekregen. Toen ik 2 weken later belde zei een andere medewerker, dat er nooit mails naar klanten worden gestuurd!!! Pffff vond ik wel irritant. Zelf heb ik 9 jaar als vrijwilliger receptie op hoofdkantoor gewerkt. Fouten maken is menselijk, maar dit vond ik wel slordig.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Mooie shirt met lange én korte mouwen. Ik vind de keuze nu erg beperkt. Ook mooiere getailleerde shirt zou welkom zijn
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

snel, correct en goed afgehandeld. Duidelijke rekening

Bestel wel vaker artikelen via webshop. Nu kwamen de aanbiedingen voorbij en heb ik naast reguliere aankoop, ook geprofiteerd van korting

Snel en netjes

De spullen die ik heb besteld zijn keurig verpakt aangekomen. Blij mee precies wat ik wilde.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Prima producten en allemaal voor het goede doel

Leuke producten waar ik altijd tevreden over ben. Snelle bezorging. Wat wel jammer is is dat ik eigenlijk nooit een bevestigingsmail of verzendbericht ontvang. Je moet er maar gewoon op vertrouwen dat de order op een gegeven moment binnenkomt. En dat gebeurt ook.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Nuttige dingen
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

Snelle verwerking van de bestelling en bezorging.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kleding, schriften van 100% kringloop papier.

Prima webshop

Alles is overzichtelijk en prettig geordend

leuke sale en aanbiedingen

Leuk om cadeautjes in huis te hebben met een goede achtergrond/doel

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kleurpotloden, goede pennen en slaafvrije chocolade

Mooie produkten

Goede en originele produkten En een goede levering.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Nog meer duurzaam en eerlijk geproduceerd
  • Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Amnesty zet zich in voor mensen die vervolgd worden

Zie bovenstaande

prima op tijd geleverd.

Zeer snelle levering!

Wakawaka zaklamp in het weekend besteld en maandagmorgen al bezorgd!

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

Geweldig. Mooie kaarten gekocht en ze zijn snel geleverd.

BESTELLING MONDMASKERS

Het mondmasker draagt heel gemakkelijk, soepel en is weinig hinderlijk. Ik vind de vermelding van Amnesty stijlvol en discreet. De verzending via UPS verliep niet zo vlot.

Altijd correct, snel

Altijd prima

Handige webwinkel.

Snel

Goede kwaliteit spullen

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

heb er zeker 1,5 uur over gedaan om de bestelling rond te krijgen!

ik vond het moeilijk om de winkelmand aan te passen en te zien wat het allemaal ging kosten. lastig als je liever geen verzendkosten wilt betalen. de servetten die ik eigenlijk hebben (de kraanvogels) kreeg ik maar niet in de mand. dan denk je laat maar... of ik weer ga bestellen?... voorlopig niet zelf via de webshop.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Nee

prima artikelen en fijn dat je iets goeds doet

kreeg mijn 2 bestelde artikelen snel in huis en ben er zeer tevreden over. alles is zoals omschreven en het kwam keurig verpakt in huis. verder is het een fijn idee dat je met het kopen van dit soort items, ook meteen iets goeds doet. aanrader dus !

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? N.v.t.

Grote sortering aparte kaarten en cadeaus

Goede sortering mooie kaarten voor alle gelegenheden.

• Ben je ook lid of donateur van Amnesty? Ja

makkelijk bestellen en snelle levering

Prima. Alleen jammer dat kleding/shirts unisexmodellen betreft en alles nogal groot valt zonder dit te vermelden. S = M (man) voor mijn vrouw al snel een modelletje korte jurk dus.... Maar goed, dat weet je na 1 bestelling dan ook weer!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop meer variatie in kleding/shirts; meer kleur

Super snel geleverd

Wel zou het fijn zijn om een ontvangstbevestiging te mogen ontvangen

Snel

Duidelijke presentatie.

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.