Ik heb een T-shirt besteld: roze/perzik met een vredesduif als print. Fijn materiaal, leuke print. Snel en netjes afgeleverd.

mooie dingen

mooie dingen!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Zending snel ontvangen. Toen op broche vlek bleek te zitten kon ik die terugsturen en ontving ik een nieuwe.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Sommige kleding /accesoires zijn alleen in zwart. Jammer als je dat niet draagt

prima service, goede kwaliteit artikelen

Ik koop al jaren vnl. kaarten, incidenteel andere artikelen, met volledige tevredenheid,.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Mooie cadeaus en snel bezorgd

De bestelde spullen - kaarten en boeken - zijn prachtig. Ik had ook iets van bloemen zaden besteld en deze waren niet goed verpakt waardoor de boeken vies zijn geworden

Leuke shirts

Leuke shirts, vlot geleverd. Mooie pasvorm.

Blij met mijn producten

Is goed

Prima!!!!

Nogmaals PRIMA ! Geen op- of aan-merkingen.....

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Kaarten zijn origineel en mooi

Mooie kaarten gekocht.

Altijd correct.

Altijd correct.

Mooi mooier mooist

De producten zijn origineel. Er is veel keus. Snelle bezorging. Echte een aanrader voor iedereen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Producten gemaakt van vilt Producten gemaakt van vilt.

Ik zou het nog meer waarderen als jullie ook grotere kaarsen en in meerdere kleuren zouden verkopen. Verder goede web shop.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Bestelling netjes op tijd bezorgd

Makkelijk te bestellen Netjes verpakt

Originele,kleurrijke kadootjes .

Al altijd tevreden met de artikelen en ook de verwerking van de bestellingen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

De kaarsen branden erg goed

Ik bestel mijn voorraad kaarsen, ik zorg dat ik net boven het vrije porto kosten bedrag blijf. Ze worden goed verpakt geleverd op de afgesproken tijd.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Prima webshop met mooie artikelen

Ik koop meestal wenskaarten en de agenda. Prettig om deze te kopen en tegelijk dit goede doel steunen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop zie ik al, wenskaarten, agenda

Kerst

Hele mooie Kerstkaarten ontvangen.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Alles voor het goede doel!

Mooie (kerst)kaarten. Leuke souvenirs. Top kaarsen. Enz.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Iets te weinig nieuwe artikelen

Ben nogal een kaartenstuurder en verstuur graag kaarten met een ideële achtergrond. Vind niet alles mooi; soms echt even zoeken naar iets nieuws en geschikts

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Mooie (grote, hardcover) schriften

alleen maar positief

voldoende keuzen . vooral de kaarsen vind ik leuk ook de buren zijn er blij mee. ieder kerst geef de buren in die omgeving, een kaars met uitleg wat ze beteken en van wie. ook heb ik een plezierig gevoel erbij.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop leuke winter mutsen en scarves met logo

Een prima webshop

Goed overzichtelijk. Mooie producten.

Lastig te vinden

Hoe langer je op de site zit hoe meer catogorieen je intdekt. Dit zou in 1 opslag duidelijk moeten zijn, nu moet je flink graven voordat je alles ziet. Ook een roze dopper aangevinkt, kreeg een zilveren......ook was dat inene veranderd. Geef dan gewoon aan dat hij op is....maar verkoop niet in ene een andere. Leuke spulletjes te koop voor een goed doel!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kaarsenhouders, kussentjes

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.

Ter waarde van € 60 een bestelling geplaatst, pas bij afrekenen gezien dat je bij brievenbuspost er geen track-and-trace voorhanden is. Waar het pakje is, weet ik niet. Het is alleszins niet bij mij toegekomen. Tussentijdse communicatie met klantendienst was correct en snel. Maar nog steeds geen pakje gezien. Jammer dat dit gebeurd is, maar ik kan hier waarschijnlijk weinig tegen doen. Er is nog enige troost dat het geld naar een goed doel gaat... Eén tip: kies niet voor thuislevering.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

duidelijke website met aantrekkelijke producten

ik mis het Amnesty briefpapier dat vroeger te koop was ...

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop briefpapier met enveloppes

aantrekkelijk en overzichtelijk

goed te doorzoeken

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop duurzaam

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.