alleen maar positief

voldoende keuzen . vooral de kaarsen vind ik leuk ook de buren zijn er blij mee. ieder kerst geef de buren in die omgeving, een kaars met uitleg wat ze beteken en van wie. ook heb ik een plezierig gevoel erbij.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop leuke winter mutsen en scarves met logo

Een prima webshop

Goed overzichtelijk. Mooie producten.

Lastig te vinden

Hoe langer je op de site zit hoe meer catogorieen je intdekt. Dit zou in 1 opslag duidelijk moeten zijn, nu moet je flink graven voordat je alles ziet. Ook een roze dopper aangevinkt, kreeg een zilveren......ook was dat inene veranderd. Geef dan gewoon aan dat hij op is....maar verkoop niet in ene een andere. Leuke spulletjes te koop voor een goed doel!

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kaarsenhouders, kussentjes

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen.

Ter waarde van € 60 een bestelling geplaatst, pas bij afrekenen gezien dat je bij brievenbuspost er geen track-and-trace voorhanden is. Waar het pakje is, weet ik niet. Het is alleszins niet bij mij toegekomen. Tussentijdse communicatie met klantendienst was correct en snel. Maar nog steeds geen pakje gezien. Jammer dat dit gebeurd is, maar ik kan hier waarschijnlijk weinig tegen doen. Er is nog enige troost dat het geld naar een goed doel gaat... Eén tip: kies niet voor thuislevering.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

duidelijke website met aantrekkelijke producten

ik mis het Amnesty briefpapier dat vroeger te koop was ...

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop briefpapier met enveloppes

aantrekkelijk en overzichtelijk

goed te doorzoeken

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop duurzaam

prima!

Ik koop ieder jaar verschillende artikelen. Altijd leuke en nuttige zaken. Vaak om rond te sturen of weg te geven. Ze worden altijd prompt geleverd. Ik ben zeer tevreden.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.

Prima webshop, leuke artikelen, snelle verzending

Ik bestel graag bij de Webshop omdat ik Amnesty ook zo wil ondersteunen. De artikelen zijn van goede kwaliteit en design.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Nieuwjaarskaarten !!! Verjaardagskaarten.

kei fijne webshop

Het werkt goed om wat te bestellen en het zijn leuke spullen.

Leuk om er te kopen

Goede verhouding prijs : kwaliteit

Mooie en duurzame producten

Bestelling is er steeds op tijd en goed verpakt. Geen klachten

Snelle levering, mooie producten

De kerstkaarten vind ik erg mooi en het is fijn om jullie met de aankoop te kunnen steunen.

Prima organisatie

Mooie kaarten en kaarsen

Duidelijk , overzichtelijk

Verder leuke producten en kaarten

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Grotere agenda

Mooie producten, duidelijke website

Ik ben altijd erg blij met de Amnesty website en hun producten. Het enige wat ik mis, is een 'voeg gelijk toe aan de winkelwagen' knop (zonder dus eerst de artikel pagina te hoeven openen).

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Zeepblokken

Mooie producten en een goed doel

Koop vaak hele mooie kaarten(stuur ze ook!) Levering altijd goed. Betalen met IDEAL;prima.

slecht

artikelen niet opvangen op mijn adres!

Goed ingepakt Snelle levering, maar geen Overtoon, hoeft van mij ook niet de volgende dag. Dus tevreden

Fijne webwinkel

Mooi aanbod, gebruiksvriendelijke website en een goed doel.

Prima in orde

Leuke webshop en alles redelijk geprijsd. De levering was snel en op de afgesproken datum en tijd

Aandacht in mooie vorm

Er zijn mooie artikelen om aandacht voor Amnesty mee te vragen. De service is goed. Ik denk wel even na vanwege het online kopen van spullen en de verzendkosten. Dit jaar had ik mijn Amnesty agenda bij de boekwinkel besteld en was er in de webshop een korting op omdat het jaar al begonnen was, pech gehad. Ik koop mooie kaarten omdat daar altijd wel een doel voor te vinden is.

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Schrijfwaar, bv bloks en boekjes.

Snel en goede kwaliteit

Blij met m’n pet, draag hem altijd

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Badges, t-shirts, heuptasjes. Free Palestine t shirt

Eenvoudig tehanteren, alles is goed te vinden.

Goede spullen

In de webshop zie ik vaak zaken die ik wil kopen. Vooral de kaarten hebben mijn belangstelling

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kaarten

duidelijk en overzichtelijk

goede service

• Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kaarten

Keizersgracht 177 1016DR Amsterdam

Over Amnesty International

Over Amnesty International Wij zijn een wereldwijde beweging van meer dan 7 miljoen mensen die strijden tegen onrecht. In meer dan 150 landen voeren we actie voor gerechtigheid, vrijheid, menselijke waardigheid en gelijkheid. Ons werk beschermt en versterkt mensen – van het afschaffen van de doodstraf tot het opkomen voor de vrijheid van meningsuiting, en van het beschermen van de rechten van migranten en vluchtelingen tot het strijden tegen politiek geweld en vervolging. Met onze beweging kunnen we een vuist maken tegen onrecht. We weten waar we een verschil kunnen maken en hoe we onze miljoenen supporters kunnen mobiliseren. Dit doen we namelijk al meer dan vijftig jaar.