Filters

7

Geen antwoord op herhaalde mail. Als een kaart 4,99 euro kost vind ik dat erg duur

Zie biven

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Nee
10

De inhoud van het pakket was keurig, zo als verwacht aangekomen.

De inhoud was zoals ik besteld had.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Zakdoekjes en sjaals.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Altijd duidelijk gesteld

Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Top!

Snelle levering, helemaal goed gegaan. Mooie kaarten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop sokken, pennen, potloden
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Nee
10

Mooie producten met een boodschap, supersnel bezorgd!

Ben heel blij met Amnesty, met de producten in de webshop en de snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Geweldig!

Zeer tevreden over de artikelen en bezorging. Het belangrijkste: goed doel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
10

heel goed

Heb tas en brillenkoker voor mijzelf gekocht. Toen het aankwam had ik net een cadeau nodig voor een vriendin. Ineens zag ik dat dit een prachtig cadeau was. Ga voor mijzelf een nieuwe bestellen. :) Dit wordt dus tweemaal, nee driemaal voor de goede doel! :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop cadeau artikelen
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
8

Bestelling kwam snel

Gemakkelijk besteld, snel geleverd. Fijn dat het fair trade en biologische katoen is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Fair trade
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Héél goed!!

Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
9

wisselt

kledinglijn vind ik niet goed. kaarten wel en kunst ook voldoende.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop kunst zoals vrijheidsstrijders
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Prachtige foto’s

De kalender voor 2023 vond ik erg mooi…..dus bestellen. Binnen 2 dagen hangt het aan de muur!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
7

*** MOOIE AANBIEDINGEN / SNELLE LEVERINGEN ***

Regelmatig krijg ik aanbiedingen uit de Shop. Nu bestelde ik kalenders voor 2023. Omdat ik weet dat het geld goed besteed wordt heb ik er maar meteen 3 van besteld. (leuk om weg te geven) Snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Bruikbare artikelen. Ik ben niet zo van T-shirts met opschriften
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Bezorging geheel correct en precies

Geheel tevreden, mooie kalender.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
7

Overzichtelijk

Duidelijk aanbod

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Boeken
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
6

De producten zijn mooi alleen was de kalender beschadigd door verpakking

Ik vind de producten van Amnesty mooi. Ik bestel regelmatig in de webshop. Alleen was de kalender ingepakt in te kleine doos. Hij was daardoor beschadigd. Ik had het gekocht om weg te geven als cadeau maar hou hem nu zelf. Ik vind het jammer dat er niet beter is gekeken hoe de kalender in de doos is gestopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
9

Vlug gekozen, vlug verzonden

Het aanbod van de webshop is overzichtelijk en voor elk wat wils. Onze keuze was snel gemaakt. De verdere afhandeling ging snel, waardoor we in korte tijd over de gekozen producten konden beschikken

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Duurzame en gebruiksvriendelijke producten
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
6

goede webshop slechte bezorgdienst

De webshop is prima. De bezorgdienst (GLS) slecht; de kunstkalender is gevouwen in de brievenbus gestopt, niet aangebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Prima

Zoals altijd prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
5

meer aanbod in 't shirts graag en minder kaarten.

Ik heb gekozen uit het aanbod maar had liever meer 't shirts gezien

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop T shirts dus
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Nee
10

Heel goed

Prettige webwinkel. Goed verpakt en stipt op tijd verstuurd. Heel goed dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
9

Gewoon goed.

Duidelijke website. Gemakkelijk in gebruik. Correcte levering. Leverancier DHL vraagt handtekening. Is overbodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Mooie spullen snel bezorgd

De mooie kaarten, kaarsen en boeken werden snel bezorgd en vielen in de smaak bij de jarige.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Nee
10

Snelle levering, niet overdadig verpakt, goed artikel.

De bestelling werd binnen 1 dag bezorgt in een fatsoenlijke (niet overdadig grote) verpakking zonder allerlei onnodige opvuldelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
10

Gewoon eenvoudig goede website

Regelmatig nieuwe voorwerpen samen met evergreens. Ik vind altijd iets voor mezelf of om cadeau te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
7

Shoppen met een missie

Leuk om wat cadeautjes in huis te hebben met een belangrijke boodschap. En voor mezelf T Shirt besteld dat verrassend goed zit en leuk staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Zadelhoesjes bijvoorbeeld naar sowieso mag het assortiment wel uitgebreid worden met praktische en mooie spulletjes en kleding. Ik maak graag reclame voor mensenrechten.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja

Bedrijfsgegevens

Keizersgracht 177

1016 DR Amsterdam

Over Amnesty International

Over Amnesty International Al meer dan vijftig jaar zetten we ons in voor een eerlijke wereld. Met ruim 7 miljoen mensen komen we op voor gerechtigheid en vrijheid in meer dan 150 landen. Ons werk helpt echt. We vechten tegen de doodstraf, beschermen het recht om je mening te geven en helpen vluchtelingen. Ook komen we in actie als mensen worden vervolgd. Samen kunnen we onrecht tegengaan. Met uw hulp blijven we opkomen voor mensen die het moeilijk hebben.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.