Filters

10

Prima

Pakketje volgende dag al in huis. Mooie armband, leuk om Amnesty subtiel te dragen (Kaarsje op het bedeltje).

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Nog meer sieraden
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? Ziet er mooi uit allemaal
10

Nice products quickly delivered

Lovely yellow Dopper water bottle for my son, came quickly, as expected, and so pleased that he can now stop using MY amnesty dopper! Great service as always

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Yellow dopper
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? No
10

Overzichtelijke website, snelle en nauwkeurige afhandeling

Kaarten besteld via de webshop. Keurig een mailtje van tevoren gehad met aanbiedingen. Prima afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop ben erg blij met jullie kaarten. Hoop dat jullie die houden.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? prettig overzichtelijk
8

Assortiment voldoende

Levering op tijd en verpakking netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
9

Organisatie met bijzonder doel

Doel spreekt voor zich!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Prima

Leuke kerstkaarten gekocht, vast voor eind 2022. Je kunt er maar vroeg bij zijn. Waren in de aanbieding. Snel bezorgd. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
8

Overzichtelijk keurig ingedeeld in categorieën.

Pakje keurig op tijd ontvangen . Kreeg zelfs bericht van postnl toen het pakje bezorgd was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
6

Artikel top, bezorging slecht

Hoi, De dopper met logo is weer top. De bezorging was echt slecht. Ik vond een briefje in de bus (zonder datum) met de mededeling dat het pakketje 'bij de buren op 137B was afgegeven'. Nu woon ik op 357-A dus dit leek mij vrij wonderlijk. Ik heb de buurman op 357-B gevraagd. Geen pakketje. De andere naaste buren dan: geen pakketje. Ik heb GLS gebeld: tja.. het pakketje was toch echt op 137-B bezorgd. Oke, met de auto naar 137-B gereden. Voor het beeld: ik woon op het Zuideinde 357 te Amsterdam en nr 137 ligt in Oostzaan. Er blijkt geen 137-B te bestaan, wel nr 137: geen pakketje. Weer gebeld en weer kwam ik niks verder. Een dag later kwam de buurvrouw van 357-B met het pakketje.. Haar man had dit gemist en had eerder gezegd geen pakketje te hebben gezien. Het uitzoeken waar in vredesnaam het pakketje bezorgd kon zijn heeft mij een dikke 2 uur gekost. Echt heel vervelend! Mijn advies is dan ook om de betreffende bezorger erop te wijzen dat hij het huisnummer (waar het pakketje bezorgd is) zorgvuldig te beschrijven. Inclusief een datum op het bonnetje. Dit scheelt heel wat irritatie bij jullie volgers.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
8

eigenlijk wel goed.

Koop heel vaak kaarten, de eerste jaren waren er mooiere vind ze nu beetje minder van kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Altijd vlot verlopen

Ook betaling loopt snel en handig Webside is overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop bv gekleurde sjaals van natuurlijk materiaal.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? De prikkeldraadmotieven zou ik eens vervangen voor iets anders. Het is een ijzersterk motief, dat wel, maar ik zou er nooit iets mee kopen.
8

Vlotte afhandeling

Bestelling was snel en goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Materialen snel en keurig in huis.

Mooie kwaliteit kerstkaarten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

zoals het hoort. kompleet en gemakkelijk

overzichtelijk assortiment. gemakkelijke afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
8

Zelfs voor deze slechtziende overzichtelijk bedienbaar ingedeeld, duidelijke foto's en info van pro

Sinds jaren een welkome aanvulling op mijn aankopen bij de lokale Wereeldwinkel. Die nooit zoveel modellen en voorraad kan hebben. En als ik eenmaal in de webshop zoek, click ik altijd wel op iets extra's voor in het winkelmandje. Gaat de witte stoppkaars nou uit het assortiment?! Hopelijk niet. Maar zo ja, dan heb ik wel een suggestie voor een nieuw model (,,,én een speciale houder, te maken uit zwerfafval, nu. energy-drink-, bier- e.d.blikjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Kaarsen, sokken (eco-katoen e/o bamboe- of andere duurzame vezel)
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? (Opnieuw) compliment voor structuur, kleur- en lettertype gebruik waardoor ik met mijn visuele handicap toch prima bestellen kan
10

goede duidelijke site

Kaarten versturen is leuk..kaarten ontvangen is ook leuk...en dan mooie kaarten kopen bij Amnesty International combineert deze 2 leuke dingen. Hele mooie kaarten...snelle levering. Gewoon goed..en voor een goed doel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Nee
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

top

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop geen idee
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? nee
8

Prima!

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
8

Ik vond wat ik zocht

Ik zocht kerstkaarten en vond ze

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
8

Veel mogelijkheden

A. I. is wat marchandizing betreft echt wel met zijn tijd meegegaan. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Supersnelle service !

Aantal keer besteld, producten goed in- en verpakt en volgende dag in huis. Enige dat ik mis is de mogelijkheid om het zelf op te halen, om al het verkeer van de bezorgbussen te beperken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Geen idee
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? Nee
7

Duidelijk en snelle afhandeling en bezorging

De bovenstaande zin leek mij voldoende m.b.t. De website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

snelle service en duidelijke webshop

Leuke artikelen en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
9

Goede producten; vlotte levering

Ik heb kaarsen besteld en mondkapjes. Deze had ik binnen enkele dagen in huis. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Bekers voor koffie to go
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
8

Overzichtelijke webshop

Fijn dat je ook zonder vaste inloggegevens gebruik kunt maken van de webshop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Bestelling was supersnel in huis

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Ik vind het assortiment goed.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? Nee

Bedrijfsgegevens

Keizersgracht 177

1016 DR Amsterdam

Over Amnesty International

Over Amnesty International Al meer dan vijftig jaar zetten we ons in voor een eerlijke wereld. Met ruim 7 miljoen mensen komen we op voor gerechtigheid en vrijheid in meer dan 150 landen. Ons werk helpt echt. We vechten tegen de doodstraf, beschermen het recht om je mening te geven en helpen vluchtelingen. Ook komen we in actie als mensen worden vervolgd. Samen kunnen we onrecht tegengaan. Met uw hulp blijven we opkomen voor mensen die het moeilijk hebben.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.