Goed verpakt en snelle levering, mooie kaarten!
bestelling klopte, snel ontvangen
mijn bestelling kwam zonder problemen op de deurmat
Mooie kadootjes,voldoende variatie...
overzichtelijk en snel geleverd
De bestelling is op tijd en goed aangekomen.
Ben erg tevreden over Webshop. Mijn enige kritiekpunten is dat ik het jammer vind dat er geen mooiere T-shirts ontworpen worden. Mooiere opdruk en kleuren én getailleerd, (en kleine maten xs) bedoel ik hiermee. De keuze vind ik nu beperkt, anders zou ik zeker ook regelmatig een mooi shirt bestellen!
.
De kaarten zijn naar wens. De verpakking niet echt een brievenbus pakket. De envelop was eigenlijk te groot en kwam er verfrommeld uit. Ook heeft het vijf dagen geduurd voor de bestelling er was.
Duidelijke informatie en een prettige en accurate afhandeling van mijn bestelling.
Op tijd geleverd, ik ga ze snel versturen!
X
Cadeautje gekregen. Alleen jammer dat op bevestigingsmail de prijs stond en "te betalen". Na bezorging idem maar toen stond er: is betaald. Mooie en originele poezenkaarten!
Zo lyrisch is die ervaring niet. Het aanbod is overzichtelijk en voor elk wat wils.
tevreden
Kaarten zijn wat ik wilde, waren makkelijk te bestellen en zijn snel geleverd via de post.
Bestelling keurig verpakt en snel ontvangen.
ik wilde vooral kerstkaarten en door opbouw shop voel ik me uitgenodigd om verder te kijken. En vind dan nog meer mooie dingen. Mooie spullen en tegelijkertijd steun voor het goede doel van Amnesty is dubbel fijn!
Jullie hebben mooie kerstkaarten, maar heel vaak in VIERKANT formaat; dat heeft tot gevolg dat er dubbele portkosten gelden (veel duurder dan de kaart zelf). Maak van de prachtige ontwerpen kaarten in genormaliseerd formaat en jullie zullen veel meer verkopen.
Zeer positief.
Zoals ik hoopte....en verwachtte.
Klopt met de omschijving en werd vlot bezorgd
De produkten op de website zijn al jaren hetzelfde, maar de in mijn ogen praktische produkten, zoals kleding, zouden meer aandacht kunnen krijgen omdat dit lopende reklame-objekten zijn.
Mooie website met goede artikelen
Wel fijn als er variatie in prijzen (van de kaarten) zou zijn.
Keizersgracht 177
1016 DR Amsterdam
Over Amnesty International Al meer dan vijftig jaar zetten we ons in voor een eerlijke wereld. Met ruim 7 miljoen mensen komen we op voor gerechtigheid en vrijheid in meer dan 150 landen. Ons werk helpt echt. We vechten tegen de doodstraf, beschermen het recht om je mening te geven en helpen vluchtelingen. Ook komen we in actie als mensen worden vervolgd. Samen kunnen we onrecht tegengaan. Met uw hulp blijven we opkomen voor mensen die het moeilijk hebben.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.