Filters

9

Mooie gevarieerde kerstkaarten

Mooie selectie van kerstkaarten Makkelijk te bestellen en snel geleverd Klein minpuntje: er is geen rekening gehouden met het feit dat vierkante kaarten en enveloppes buiten formaat vallen en extra port nodig hebben in België

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Nee
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
6

Hoge verzendkosten

Prima, wel hoge verzendkosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
7

goed overzicht

Vond direct een product, dat ik mooi vond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? nee nu niet
7

Goed en snel keuze gemaakt, overzichtelijk

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Snelle levering

Alles klopt! Ook op niet-commercieel vlak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
9

Mooie producten, snelle service

Dit jaar weer mooie kerstkaarten gekocht, de website is toegankelijk en de bezorging is snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
9

Geen problemen ondervonden, alles is duidelijk

Geen problemen ondervonden, alles is duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Misschien speelgoed (andere doelgroep erbij?)
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Mooie kerstkaarten

Mooie producten, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Makkelijk bestellen en spoedige bezorging

Overzichtelijke webshop, bestelling ging heel makkelijk en bezorging was heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? nee, is prima
7

Goed, maar niet erg snel.

Van nij mag het assortiment (kerst)kaarten worden uigebreid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Groter assotiment (kerst) wenskaarten.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

de bestelling was OK.

de bestelling verliep vlot. Het tijdstip van bezorgen was wel véél later dan eerst gezegd, maar de communicatie daarover was goed. Ik vind deze in te vullen vragenlijst niet zo duidelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
8

gewoon goed

Fantastisch mooie kaarten. Agenda achteraf voor mij iets te groot::)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
7

Prima, duidelijke foto's en productinformatie

Mooie producten maar regelmatig met lelijke tekeningen erop, vind ik. Voor mij een reden die sowieso niet te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop Geen idee
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Nee
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? Af en toe dezelfde producten maar met een mooier pasje erop. Dit moet mogelijk zijn, ook met Amnesty-info. Nu, vind ik, vaak lelijke tekeningen.
10

Mooie kaarten, vlotte bestelling!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
9

prima

helder,duidelijk, geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop niets speciaals
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? nee
9

Goed

Artikelen snel uitgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? Maar als ik een vraag stel over een artikel wat ik heb besteld krijg ik geen antwoord
9

Duidelijke website

Ik kon goed vinden wat ik zocht, prettig in gebruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Prima service

Wenskaarten besteld en in no time binnen Fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Mooie kerstkaarten

Mooie kerstkaarten

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
9

Goed verzorgd

Alles kwam op tijd binnen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
9

Prachtige mondkapjes met logo!

Wat een mooie en secure mondkapjes met logo en plastic zakje om in terug te doen. Supersnel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Overzichtelijke, duidelijke website

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
10

Prima!

Het geleverde komt geheel overeen met dat wat ik besteld heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? Ja
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.
6

In eerste instantie niet al te best

Een gedeelte van mijn bestelling kreeg ik zeer vlot geleverd. Op maandag een mail gestuurd naar de klantenservice, waarop ik geen reactie kreeg. Ook geen bericht dat deze mail niet zou zijn aangekomen. Op woensdag gebeld: geen mail ontvangen. Hexspoor emailadres doorgekregen, maar dit werkte ook niet. Weer geprobeerd een mail te sturen. Bij mij geregistreerd als verzonden. Weer gebeld en kreeg toen te horen dat de betreffende mail als geweigerd geregistreerd stond! Toen heb ik maar telefonisch doorgegeven dat ik nog iets miste van mijn bestelling. Complimenten dat het restant op donderdag ochtend geleverd werd! Suggestie: zorg dat de klantenservice per e-mail te bereiken is!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke artikelen zou je graag zien in onze webshop N.v.t.
  • Heb je je aankoop op mobiel of via de computer gedaan? N.v.t.
  • Heeft u nog andere opmerkingen die betrekking hebben op onze webshop? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Keizersgracht 177

1016 DR Amsterdam

Over Amnesty International

Over Amnesty International Al meer dan vijftig jaar zetten we ons in voor een eerlijke wereld. Met ruim 7 miljoen mensen komen we op voor gerechtigheid en vrijheid in meer dan 150 landen. Ons werk helpt echt. We vechten tegen de doodstraf, beschermen het recht om je mening te geven en helpen vluchtelingen. Ook komen we in actie als mensen worden vervolgd. Samen kunnen we onrecht tegengaan. Met uw hulp blijven we opkomen voor mensen die het moeilijk hebben.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.