Mooie selectie van kerstkaarten Makkelijk te bestellen en snel geleverd Klein minpuntje: er is geen rekening gehouden met het feit dat vierkante kaarten en enveloppes buiten formaat vallen en extra port nodig hebben in België
Prima, wel hoge verzendkosten.
Vond direct een product, dat ik mooi vond.
zie boven
Alles klopt! Ook op niet-commercieel vlak.
Dit jaar weer mooie kerstkaarten gekocht, de website is toegankelijk en de bezorging is snel.
Geen problemen ondervonden, alles is duidelijk
Mooie producten, snelle levering
Overzichtelijke webshop, bestelling ging heel makkelijk en bezorging was heel snel.
Van nij mag het assortiment (kerst)kaarten worden uigebreid.
de bestelling verliep vlot. Het tijdstip van bezorgen was wel véél later dan eerst gezegd, maar de communicatie daarover was goed. Ik vind deze in te vullen vragenlijst niet zo duidelijk!
Fantastisch mooie kaarten. Agenda achteraf voor mij iets te groot::)
Mooie producten maar regelmatig met lelijke tekeningen erop, vind ik. Voor mij een reden die sowieso niet te kopen.
Zie boven
helder,duidelijk, geen opmerkingen
Artikelen snel uitgeleverd
Ik kon goed vinden wat ik zocht, prettig in gebruik
Wenskaarten besteld en in no time binnen Fijn!
Gewoon goed
Mooie kerstkaarten
Alles kwam op tijd binnen
Wat een mooie en secure mondkapjes met logo en plastic zakje om in terug te doen. Supersnel geleverd
Goed
Het geleverde komt geheel overeen met dat wat ik besteld heb.
Een gedeelte van mijn bestelling kreeg ik zeer vlot geleverd. Op maandag een mail gestuurd naar de klantenservice, waarop ik geen reactie kreeg. Ook geen bericht dat deze mail niet zou zijn aangekomen. Op woensdag gebeld: geen mail ontvangen. Hexspoor emailadres doorgekregen, maar dit werkte ook niet. Weer geprobeerd een mail te sturen. Bij mij geregistreerd als verzonden. Weer gebeld en kreeg toen te horen dat de betreffende mail als geweigerd geregistreerd stond! Toen heb ik maar telefonisch doorgegeven dat ik nog iets miste van mijn bestelling. Complimenten dat het restant op donderdag ochtend geleverd werd! Suggestie: zorg dat de klantenservice per e-mail te bereiken is!!!
Keizersgracht 177
1016 DR Amsterdam
Over Amnesty International Al meer dan vijftig jaar zetten we ons in voor een eerlijke wereld. Met ruim 7 miljoen mensen komen we op voor gerechtigheid en vrijheid in meer dan 150 landen. Ons werk helpt echt. We vechten tegen de doodstraf, beschermen het recht om je mening te geven en helpen vluchtelingen. Ook komen we in actie als mensen worden vervolgd. Samen kunnen we onrecht tegengaan. Met uw hulp blijven we opkomen voor mensen die het moeilijk hebben.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.