Snelle service, aanrader

Snelle communicatie, interessante prijzen en snelle levering. Toppie

Goeie uitleg en advies !

Heel prettig geholpen Alles uitgelegd en nog hulp per telefoon gehad Een aanrader

Dank ! Je hebt een mooie set beveiligingscamera's gekocht en zelf geïnstalleerd. Goed gedaan.

Klantvriendelijkheid

Zeer vriendelijk en oplossingsgericht.

Geen reacties

Geen enkele reactie op mail en whatsapp ! Wacht op toepassing kortingscode want deze heb ik ontvangen maat kon ik niet inbrengen bij bestelling ?

Goed en snel advies

Vragen worden snel beantwoord. Zeer goede service.

Hat alles prima geklappt

Hat alles prima geklappt. Ware wie beschrieben, ordentlich verpackt und schnell geliefert. Danke, gerne wieder.

Danke schön! Für erschwingliche Sicherheitskameras und Einbruchmeldesysteme sind Sie jederzeit willkommen. Wir bedienen Kunden aus Belgien, Deutschland, Frankreich, Österreich und England mit der gleichen Freude wie unsere niederländischen Kunden.

Na leverlange tijd de verkeerde kleur ontvangen

Had een witte automatische branddeur stopper besteld. Specifiek naar gezocht. En drie keer raden. Zwart ontvangen.

Dag Jules, Dat is natuurlijk vervelend. Het is overigens geen probleem om dit te laten weten, zodat we je alsnog een witte kunnen sturen. We maken wel eens fouten, maar die zetten we dan uiteraard weer recht. Mits we de gelegenheid krijgen natuurlijk.

Goede service met goed materiaal, zeker aan te raden!

Dag na mijn bestelling achteraan gebeld omdat ik een deadline had met mijn klant. Ik ben goed te woord gestaan en mijn bestelling werd goed verwerkt. Volgende dag was de pallet geleverd. Rack is van goede kwaliteit, zeker aan te raden. Wel moest ik het inelkaar zetten maar dat ging prima. Handleiding is niet echt duidelijk maar je komt er wel uit. Ik zal in de toekomst zaken blijven doen hier!

Dank je voor de beoordeling Omar. Je bent van harte welkom.

Vakkundig advies en goede service

Heel goed geholpen door iemand die kennis van zaken heeft. Erg fijn om zo snel tot een goede keuze te komen. Daarnaast werd mijn bestelling op verzoek netjes opgestuurd na mijn vakantie, zodat de bedenktijd niet al bij terugkomst verstreken zou zijn.

Dank voor de beoordeling Mathijs. Er zijn veel beveiligingscamera's te kiezen op onze webshop Securitydiscounter.nl. We begrijpen dat het niet altijd even makkelijk is een keuze te maken. Een telefoontje kan dan verhelderend werken. Succes met de installatie!

Ik koop mijn NVR en HikVision Camera’s alleen bij Security Discounter. Voor betrouwbaarheid en support als er problemen zijn met de CCTV dan ben je op het uiste adres. Prijsklasse geen commentaar, dat is goed! Voor mij een cijfer 10 :)

We gaan bijna blozen Antoin. Dank voor de mooie woorden. Het betekend veel voor ons.

Camera's Hicvision

Heb de 8 mb zwart en witte camera's en opslag met HD 3TB aangekocht voor buiten. De mooie weer geving zeker nog op 100 meter goed zichtbaar met het inzoomen. Dus een goed en mooi set om je eigendom tijdens nachten of afwezigheid van afstand te controleren. Installatie van het geheel is ook goed te doen je moet wel even een laptop of beeldscherm hebben om de fine tuning af te stellen. Beeld is gescheiden opslag instelling voor benadering voertuigen personen of algemeen. Zo kun je ook zones instellen wat je alleen belangrijk vind. Op de HD terug inzien kun je algeheel voertuigen of personen zo ook terug zien met geluid als je dit west. Dus ja een mooi en overzichtelijk systeem wat goed werkt benadering is al op een goede 100 meter al opneembaar Dus kort gezegd een zeer goed camara systeem.

Dank voor de uitgebreide beoordeling. Het is fijn om te lezen dat de kwaliteit van onze beveiligingscamera's wordt gewaardeerd en dat het zelf installeren goed te doen is.

Ik bestel regelmatig producten en deze zijn van top kwaliteit. de bestellingen worden zeer snel geleverd. Bedankt hiervoor.

Wij zijn fan van terugkerende klanten!. Dank voor het vertrouwen.

top service

goede communicatie en een vlotte verzending. kwaliteit apparatuur.

correct, perfect en snel

Zeer goed advies over de ideale NVR en welke harde schijven, daarbij werkt alles bijzonder vlot. De configuratie neemt wat tijd, maar er zijn zoveel mogelijkheden dat uiteindelijk elke camera, zelfs oude versies goed werken en de display op monitor zowel als op gsm vloeiend wereken!

Dank voor de duidelijke beoordeling. Fijn dat alles goed werkt.

Zeer goede service,snelle levering en betaalbaar. Een echte aanrader

Snelle leverantie

Telefonische hulplijn is perfect. Komplimenten aan Thijs en Edwin

:-)

Snelle en correcte levering. En niet te duur

Gewoon goed!

Ik kocht onlangs een beveiligingscamera bij Security Discounter en ben uiterst tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding en de klantenservice. De camera levert heldere beelden, zowel dag als nacht en was verrassend makkelijk te installeren. Toen ik een vraag had over de installatie, werd ik uitermate vriendelijk en vooral deskundig geholpen, wat mijn ervaring nog beter maakte. Voor iedereen die een betrouwbare beveiligingsoplossing zoekt zonder te veel te betalen, is Security Discounter echt een top keuze. Sterk aanbevolen!

Excellent Company.

Delivered quickly to Ireland. Price was competitive. The product is excellent quality What more could you want. All good. I would buy from this company again

goed ontvangen echter jammer dat deze niet in brievenbus verpakking is gedaan had de post gemist dus moest in naar dhl punt om het op te halen een micro kaartje pas in de brievenbus

Makkelijk bereikbaar

Snel in huis, goede communicatie

Aardige vent aan de lijn toen ik wat vragen had en direct respons.

Goede service en snelle levering.

Ik had wat vragen over bepaalden type camera en kreeg de indruk dat ze weten wat ze verkopen. En kennen de producten erg goed. Fijn contact gehad eigenaar echte aanrader voor iedereen.

Super snel geleverd, en top camera

S’ middags bestel volgende dag binnen, en voor een scherpe prijs, aanrader

Minder

De harde schijf hapert steeds, geregeld valt een opgenomen stuk film weg, had hier meer van verwacht, om de zoveel minuten piept hij ook.

Geachte heer Hoftijzer, Dank voor uw review. U weet trouwens dat u gewoon kunt bellen of mailen om een klacht over een artikel door te geven? Dan kunnen we het voor u oplossen. U kunt er ook voor kiezen om het product te retourneren. Dat is wellicht wel het beste advies. Waarom een product houden als het niet aan de verwachting voldoet ? Verder is het goed om te vermelden dat een harde schijf niet piept en ook niet voor de beelden zorgt. Dat doet de NVR waar de harde schijf in zit U heeft bij ons een harde schijf aangekocht.... De NVR helaas niet.

Oranjeplantage 33

2611tk Delft