Geweldige service!! 24/7 staat dit bedrijf klaar om je te helpen

Alarm installatie gekocht, top product, super gebruiksvriendelijk en perfecte service inclusief installatie.

Prima allemaal

Goed geholpen. Producten goed verpakt. Snel geleverd. Niets mis mee.

Laagste prijs voor de producten die ik zocht

Prima spul, en op Chinese websites na de beste prijs. Communicatie kan iets beter.. de vraag om een review te schrijven kwam al vlak na de bestelling... Als jullie dat nou eens samen met de bevestiging sturen dat het pakketje verstuurd is (dat zou sowieso wel een aardig stukje extra Communicatie zijn), of als jullie de bevestiging krijgen dat het ontvangen is? Maar al met al toch gewoon een goede ervaring: spullen waren prima, bezorgd binnen enkele dagen (niet direct de volgende Dag), en de prijs is beduidend lager dan de concurrentie.

Beste Jan, Dank voor je feedback. Direct om een review vragen, voordat je het product ontvangt klinkt inderdaad wel erg enthousiast. Dat gaan we aanpassen. We hadden niet door dat het systeem geen rekening hield met weekendsluiting. Nu we weten dat dit niet goed overkomt kunnen we hier rekening mee houden. Onze levertijd is op werkdagen, binnen 24 uur, mits voor 15.00 uur besteld. DHL komt bij ons de verzendingen ophalen rond 15.30. Je bestelling kwam binnen om 16.24. We kunnen het dan helaas pas maandag opsturen. We verzenden op zaterdag niet. Dank voor je aankoop en je eerlijke woorden. Groet, Edwin

Fantastisch!

Echt bijzonder het commentaar van Ronald... Vorige week zeer voordelig mijn Hikvision camera's aangeschaft. Ik had een paar vragen en werd echt heel goed en professioneel te woord gestaan, waarna ik supersnel de pakketjes geleverd kreeg en de splinternieuwe camera's aan kon sluiten! Echt een aanrader!

Zeer onvriendelijk personeel.

Niet echt klant vriendelijk personeel!! Had 1,5 jaar geleden hier twee camera's gekocht en die waren gewoon goed. Ik moest nog een hikvision camera bij hebben dus ik besteld weer bij hun. En toen begon het gedonder! Eerste keer kreeg ik het verkeerde type binnen. En toen kreeg ik de juiste hikvision camera maar zat allemaal verschillende kleuren tinten wit.Leek dat ze allerlei onderdelen over hadden daar een complete camera van gemaakt. 2 x totaal. En de laaste camera kreeg ik beschadigd aan via de post. Doos aan de buiten kant niet beschadigd. Dus als de camera's beschadigd of niet netjes zijn krijgen ze terug retour. Wou vorige week via bol.com weer een hikvision camera bestellen. Volgens mij gaat het niet om de klanten maar om de score bij bol.com kreeg dit mailtje van hun. Is dat nu wel verstandig ..........? De vorige drie camera's heb je teruggestuurd. Waarom zou je deze niet terugsturen? Het is slecht voor onze score bij bol.com en kost erg veel geld met dubbele verzendkosten. Ik word er in ieder geval niet blijer van. Groet

Dag Ronald Boudewijns, Een 1 is wel erg weinig. We begrijpen in ieder geval dat je ontevreden bent over ons. We zijn niet vriendelijk, versturen verkeerde camera's, knutselen zelf camera's in elkaar en vinden goede scores belangrijker dan tevreden klanten... Dat is wat we lezen. We zijn in ieder geval blij dat je, ondanks deze mening, blijft bestellen. Onze mening : We doen iedere dag ons best om onze klanten goed te helpen en sturen onze goederen met zorg af. Al onze producten komen rechtstreeks van de fabrikanten af. We knutselen zelf niets in elkaar. Ook zijn we eerlijk. Eerlijk over te hoge verwachtingen, werking van producten en gedrag. Dat hoort bij ons : Eerlijkheid. Het is binnen Kiyoh mogelijk om zeer negatieve en onjuiste beoordelingen te laten verwijderen. Zeker als deze op Bol.com thuis horen. Daar kiezen we niet voor. Ook negatieve beoordelingen horen thuis op onze website. Blijkbaar hebben we niet iedereen tevreden kunnen stellen. Ons excuus daarvoor.

Goede keuze

Telefonisch informatie ingewonnen. Zeer prettig geholpen, duidelijk advies. Het product was de volgende dag in huis

Makkelijke webpagina en snelle levering

Popt snel op bij zoeken en bestellen is makkelijk en snel. Oh ja, zeer gunstige prijzen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering, ook in België, geen problemen

Verstand van zaken

Een duidelijk advies over de te kiezen camera. Daarna was de montage zo ingepland. Het hele proces was prettig en ook nog een beetje leerzaam.

Zeer snel en bij vragen via info ook snel een antwoord.

Eerst dacht ik hoop dat het goed komt. Maar ze zijn super snel met leveren en in raad ze zeker aan bij anderen . Zelf plaats ik ze ook bij vrienden en in weet nu waar ik voortaan alles bestel.

Snelle Levering

Super snelle levering 👍👍

Duidelijke website en correcte snelle afhandeling bestelling. After sale ook helemaal top !!

Zeer goede aftersales service

Ondanks problemen met defecte camera heeft het bedrijf het zeer netjes en snel opgelost.

Snel geleverd en super service!

Zondag een camera besteld. Helaas de adapter vergeten mee te bestellen... Heb zondag gelijk gemaild of ze de adapter bij de bestelling wilden voegen. Binnen een halfuur al een mail terug dat ze het zouden regelen. Gister de bestelling ontvangen. Super goede service! Zeker een aanrader.

Prima zo , snel en goede communicatie !

Prima zo , snel en goede communicatie !

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, systeem uitgezocht en besteld. Werd snel en foutloos bezorgd. Gewoon zoals het eigenlijk overal zou moeten gaan.

Dank voor deze heldere beoordeling. Dit is zeer gewaardeerd. We doen iedere dag ons best. Goed om te zien dat het opvalt, dat geeft ons energie. Dank dank dank.

Snelle levering en goede hulp

Al een tijdje ben ik op zoek geweest naar Security producten voor mijn nieuwe huis. Ik wist eigenlijk al wat ik wilde hebben maar het hele internet afstruinen en verschillende orders plaatsen had voor mij geen zin. Ik kwam uit op de Website van Security discounters (via tweakers) en was al gauw zeer te spreken over de prijs en de duidelijke Website. Eenmaal mijn order geplaatst dacht ik de volgende dag (toch nog even bellen of ik alles wel goed heb gecombineerd in mijn order). Ik kreeg iemand aan de lijn en die kon mijn naam al direct en beantwoorde mijn vraag zeer professioneel! Ik wilde namelijk weten of mijn camera houder van HikVision wel geschikt is voor de camera die ik erbij hebt besteld. ‘Geen zorgen meneer dat hebben we vaker mee genaakt en alles klopt!’ Klasse.!! Volgende dag geleverd en zeer tevreden. Nu snel alles testen en ophangen!

Dank je voor deze uitgebreide beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Ondanks de grote hoeveelheid klanten kost het niet veel moeite om allen persoonlijk te herkennen. We hebben onze eigen voorraad, pakken alles zelf in. Als het fout gaat, hebben we het ook zelf gedaan :-). En lossen we het ook zelf weer op. Dank voor de feedback !

Top service!

Snelle levering en goede producten!

Dank !. Zeer gewaardeerd

Top!perfect!Super service!

Edwin weet waar die over praat, weet die het niet.. dan zegt die dat ook gewoon eerlijk of zoekt hij het voor je uit. reageert heel snel op mail en staat je uitgebreid telefonisch te woord. ik zal hier zeker nog meer bestellen in de toekomst.

Dank je wel Mark. Succes met de camera !

Pluspunten

Ik had een camera besteld die niet meer leverbaar was. Ik werd 10 minuten later gebeld met excuses. Ze vroegen of ze een ander model mochten voorstellen. Voor dezelfde prijs een model met meer functionaliteit voor dezelfde prijs. Volgende dag geleverd. Top service - bedankt!

Pluspunten

Goed telefonisch contact en uitstekende levering volgens afspraak.

Betere NL-talige handleiding bijleveren zonder bugs. Beter reageren op mailverkeer hierover.

Pluspunten

Pluspunten

Gespecialiseerde artikelen op voorraad. Afhalen kan bij adres dat goed te bereiken is vlak aan A13 Rijswijk/Den Haag. Snelle telefonische reaktie.

Pluspunten

Snelle levering.