Veel keuze voor een goede prijs

Veel keuze uit camera's en uitgebreide specificaties. Mooie Hikvision met acusense en colorvu gescoord die in de aanbieding was. Snelle levering.

Snelle en nette levering

Geen klachten, prima tent.

Prima product en snelle foutloze levering

Prima product en snelle foutloze levering

Goede service en snelle verzending

Camera besteld, snel verzonden Telefonisch contact gehad en zeer goed geholpen met mijn vragen Zou hier de volgende keer zeker weer bestellen !

Al meerdere keren bij Security Discounter camera's besteld. Iedere keer blijkt dat zij goed meedenken en ook doen wat zij zeggen.

Dank je Piet, voor je recensie. Maar vooral dank voor het feit dat je een terugkerende klant bent. Dat is voor ons heel belangrijk en we zijn je daarom dankbaar.

Bedrijf reageert snel en denkt mee in de oplossing die gevraagd wordt. Uitgebreide uitleg en snelle levering.

Dank !

Perfecte service

Perfecte service, zeer vlotte en accurate communicatie inzake de zending. Het produkt is degelijk en identiek zoals afgebeeld op de website. Een dikke merci.

In dat geval een dikke merci retour Louis. Dank voor je mooie woorden.

goede service

ik zal meer mensen dit aanraden echte kwalitijd.

Gaaf ! Dank je Peter. We doen ons best en waarderen iedere hulp.

Snel en netjes geregeld

Bestellen ging goed en eerst netjes en snel verzonden.

Goede en snelle levering

Goede klantenservice, snelle levering

Ik had met spoed een Hikvision IP intercom nodig. Na telefonisch contact kon ik deze direct afhalen bij het magazijn in Den Haag. Uitstekende service!

Dank je Hans, wat aardig. Maar als het op voorraad is, dan kan dat altijd. Dank voor de aankoop.

Vlotte levering en goede communicatie

De bestelling van de beveiligingscamera is vlot uitgeleverd. Op alle punten netjes geïnformeerd. Aanrader.

Prima webshop , snelle verzending

Prima eerste ervaring met Security Discounter , goede prijzen en snelle verzending

Dank Robert. We kijken uit naar je tweede ervaring :-)

Prima ingericht

kundig advies en alles netjes ingericht.

Snelle levering en een scherpe prijs

Prima website met goede product omschrijvingen. Eenvoudig bestellen en een snelle levering

Service uiteindelijk prima

Gelukkig is alles netjes afgehandeld.

Dag Sjef, Je bent duidelijk niet tevreden. Dat vinden wij erg jammer. Hier hebben we zeker niet voldaan aan de verwachting We hopen dat je toch nog voordeel en plezier hebt van de patchkast.

Via vrienden. . Die waren tevreden

Mijn dochter heeft een uitgebreideren set gekocht en zeer tevreden . Zo als beschreven gemakkelijk en mooi zuiver beeld ook in de nacht.. Grt

Dank Je Ad, fijn om te lezen dat het niet moeilijk is om de bestelling zelf te installeren.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd, korting toegepast. Jammer dat de korting beperkt is tot een totaal bestelbedrag van €1000

Correcte en snelle levering

snel en zeer correct geleverd

eindelijk mensen die weten waarover ze praten. top service en uit voorraad geleverd .

Dank je Ronald, wat aardig !

Simpelweg super

Nette en zeer snelle levering in het buitenland. 3 dagen eerder dan verwacht en alles in perfecte staat ontvangen

We hadden houders voor de camera's besteld. En blijken 2 verschillende te zijn. We werden gebeld om te checken of we de juiste hadden besteld voordat ze werden verzonden.

Na bestelling camera wordt ik gebeld en krijg het aanbod om voor hetzelfde bedrag een veel betere camera te ontvangen. Super!