Snel geleverd en super service!

Zondag een camera besteld. Helaas de adapter vergeten mee te bestellen... Heb zondag gelijk gemaild of ze de adapter bij de bestelling wilden voegen. Binnen een halfuur al een mail terug dat ze het zouden regelen. Gister de bestelling ontvangen. Super goede service! Zeker een aanrader.

Prima zo , snel en goede communicatie !

Prima zo , snel en goede communicatie !

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, systeem uitgezocht en besteld. Werd snel en foutloos bezorgd. Gewoon zoals het eigenlijk overal zou moeten gaan.

Dank voor deze heldere beoordeling. Dit is zeer gewaardeerd. We doen iedere dag ons best. Goed om te zien dat het opvalt, dat geeft ons energie. Dank dank dank.

Snelle levering en goede hulp

Al een tijdje ben ik op zoek geweest naar Security producten voor mijn nieuwe huis. Ik wist eigenlijk al wat ik wilde hebben maar het hele internet afstruinen en verschillende orders plaatsen had voor mij geen zin. Ik kwam uit op de Website van Security discounters (via tweakers) en was al gauw zeer te spreken over de prijs en de duidelijke Website. Eenmaal mijn order geplaatst dacht ik de volgende dag (toch nog even bellen of ik alles wel goed heb gecombineerd in mijn order). Ik kreeg iemand aan de lijn en die kon mijn naam al direct en beantwoorde mijn vraag zeer professioneel! Ik wilde namelijk weten of mijn camera houder van HikVision wel geschikt is voor de camera die ik erbij hebt besteld. ‘Geen zorgen meneer dat hebben we vaker mee genaakt en alles klopt!’ Klasse.!! Volgende dag geleverd en zeer tevreden. Nu snel alles testen en ophangen!

Dank je voor deze uitgebreide beoordeling. Dat waarderen wij zeer. Ondanks de grote hoeveelheid klanten kost het niet veel moeite om allen persoonlijk te herkennen. We hebben onze eigen voorraad, pakken alles zelf in. Als het fout gaat, hebben we het ook zelf gedaan :-). En lossen we het ook zelf weer op. Dank voor de feedback !

Top service!

Snelle levering en goede producten!

Dank !. Zeer gewaardeerd

Top!perfect!Super service!

Edwin weet waar die over praat, weet die het niet.. dan zegt die dat ook gewoon eerlijk of zoekt hij het voor je uit. reageert heel snel op mail en staat je uitgebreid telefonisch te woord. ik zal hier zeker nog meer bestellen in de toekomst.

Dank je wel Mark. Succes met de camera !

Pluspunten

Ik had een camera besteld die niet meer leverbaar was. Ik werd 10 minuten later gebeld met excuses. Ze vroegen of ze een ander model mochten voorstellen. Voor dezelfde prijs een model met meer functionaliteit voor dezelfde prijs. Volgende dag geleverd. Top service - bedankt!

Pluspunten

Goed telefonisch contact en uitstekende levering volgens afspraak.

Betere NL-talige handleiding bijleveren zonder bugs. Beter reageren op mailverkeer hierover.

Pluspunten

Pluspunten

Gespecialiseerde artikelen op voorraad. Afhalen kan bij adres dat goed te bereiken is vlak aan A13 Rijswijk/Den Haag. Snelle telefonische reaktie.

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Ode bezorgging is geweldig ik moest eigenlijk 6 dagen wachten maar ik had de camera binnen 2 dagen geweldig.

Eigenlijk geen verbeteringen alleen was ik vergeten om een aansluit kabel tebestellen van +- 3.5 meter kan u alsnog een kabel opsturen met rekening alfast hartelijk dank. Groeten J. Beikes Iserelaan 22 5627nl Eindhoven tel 0618064469

Pluspunten

Goed en snel

?

Pluspunten

Snel en goed voldoet aan de verwachtingen

Vooralsnog geen

Pluspunten

- Meedenken met oplossing. - Veel mogelijkheden na telefonisch contact

Pluspunten

Netjes geholpen, 1 pakje weggeraakt bij DHL maar snel opgelost.

Gebruiksaanwijzing van de recorder klopt niet maar als je even door prutst kom je er wel uit

Pluspunten

Goede en snelle levering en duidelijke communicatie

Pluspunten

Snelle levering,maakt ze zeggen

Geef van de voren op site produktmaten weer

Pluspunten

Snelle respons , proactieve acties

Heer Wilms, dank voor uw beoordeling en uw bestelling.

Pluspunten

prima service! Aardige mensen. Goede klantenservice!! zelfs op zondag!!

Aardige klant. Dank heer Van den Broek

Pluspunten

Snelle levering en voor goede prijs

Pluspunten

Pluspunten

Sterk in communicatie en vragen worden beantwoord. Zelf na aankoop nog meedenkend en behulpzaam

Dank U !