Vakkundig advies en goede service

Heel goed geholpen door iemand die kennis van zaken heeft. Erg fijn om zo snel tot een goede keuze te komen. Daarnaast werd mijn bestelling op verzoek netjes opgestuurd na mijn vakantie, zodat de bedenktijd niet al bij terugkomst verstreken zou zijn.

Ik koop mijn NVR en HikVision Camera’s alleen bij Security Discounter. Voor betrouwbaarheid en support als er problemen zijn met de CCTV dan ben je op het uiste adres. Prijsklasse geen commentaar, dat is goed! Voor mij een cijfer 10 :)

We gaan bijna blozen Antoin. Dank voor de mooie woorden. Het betekend veel voor ons.

Camera's Hicvision

Heb de 8 mb zwart en witte camera's en opslag met HD 3TB aangekocht voor buiten. De mooie weer geving zeker nog op 100 meter goed zichtbaar met het inzoomen. Dus een goed en mooi set om je eigendom tijdens nachten of afwezigheid van afstand te controleren. Installatie van het geheel is ook goed te doen je moet wel even een laptop of beeldscherm hebben om de fine tuning af te stellen. Beeld is gescheiden opslag instelling voor benadering voertuigen personen of algemeen. Zo kun je ook zones instellen wat je alleen belangrijk vind. Op de HD terug inzien kun je algeheel voertuigen of personen zo ook terug zien met geluid als je dit west. Dus ja een mooi en overzichtelijk systeem wat goed werkt benadering is al op een goede 100 meter al opneembaar Dus kort gezegd een zeer goed camara systeem.

Dank voor de uitgebreide beoordeling. Het is fijn om te lezen dat de kwaliteit van onze beveiligingscamera's wordt gewaardeerd en dat het zelf installeren goed te doen is.

Ik bestel regelmatig producten en deze zijn van top kwaliteit. de bestellingen worden zeer snel geleverd. Bedankt hiervoor.

Wij zijn fan van terugkerende klanten!. Dank voor het vertrouwen.

top service

goede communicatie en een vlotte verzending. kwaliteit apparatuur.

correct, perfect en snel

Zeer goed advies over de ideale NVR en welke harde schijven, daarbij werkt alles bijzonder vlot. De configuratie neemt wat tijd, maar er zijn zoveel mogelijkheden dat uiteindelijk elke camera, zelfs oude versies goed werken en de display op monitor zowel als op gsm vloeiend wereken!

Dank voor de duidelijke beoordeling. Fijn dat alles goed werkt.

Zeer goede service,snelle levering en betaalbaar. Een echte aanrader

Snelle leverantie

Telefonische hulplijn is perfect. Komplimenten aan Thijs en Edwin

:-)

Snelle en correcte levering. En niet te duur

Gewoon goed!

Ik kocht onlangs een beveiligingscamera bij Security Discounter en ben uiterst tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding en de klantenservice. De camera levert heldere beelden, zowel dag als nacht en was verrassend makkelijk te installeren. Toen ik een vraag had over de installatie, werd ik uitermate vriendelijk en vooral deskundig geholpen, wat mijn ervaring nog beter maakte. Voor iedereen die een betrouwbare beveiligingsoplossing zoekt zonder te veel te betalen, is Security Discounter echt een top keuze. Sterk aanbevolen!

Excellent Company.

Delivered quickly to Ireland. Price was competitive. The product is excellent quality What more could you want. All good. I would buy from this company again

goed ontvangen echter jammer dat deze niet in brievenbus verpakking is gedaan had de post gemist dus moest in naar dhl punt om het op te halen een micro kaartje pas in de brievenbus

Makkelijk bereikbaar

Snel in huis, goede communicatie

Aardige vent aan de lijn toen ik wat vragen had en direct respons.

Goede service en snelle levering.

Ik had wat vragen over bepaalden type camera en kreeg de indruk dat ze weten wat ze verkopen. En kennen de producten erg goed. Fijn contact gehad eigenaar echte aanrader voor iedereen.

Super snel geleverd, en top camera

S’ middags bestel volgende dag binnen, en voor een scherpe prijs, aanrader

Minder

De harde schijf hapert steeds, geregeld valt een opgenomen stuk film weg, had hier meer van verwacht, om de zoveel minuten piept hij ook.

Geachte heer Hoftijzer, Dank voor uw review. U weet trouwens dat u gewoon kunt bellen of mailen om een klacht over een artikel door te geven? Dan kunnen we het voor u oplossen. U kunt er ook voor kiezen om het product te retourneren. Dat is wellicht wel het beste advies. Waarom een product houden als het niet aan de verwachting voldoet ? Verder is het goed om te vermelden dat een harde schijf niet piept en ook niet voor de beelden zorgt. Dat doet de NVR waar de harde schijf in zit U heeft bij ons een harde schijf aangekocht.... De NVR helaas niet.

Voorlopig ontevreden

Had een camera en wandbeugel besteld. De camera is netjes op tijd geleverd. Echter van de wandbeugel geen enkele informatie ontvangen. Beide producten waren nochthans op voorraad en zouden een dag later geleverd hebben. Contact met Security Discounter verliep positief. De man die mij te woord stond was vriendelijk en zeer behulpzaam. Echter naar de feestdagen toe heb ik geen contact meer kunnen krijgen nog via whatsapp nog via email. Ik heb vertrouwn in deze webshop dus ik neem aan dat het weldra in orde komt. Gezien de vlotte levering van het ene product en het positieve contact met de zaakvoerder beveel ik deze webshop toch aan.

Great product, great price, great service

I will be doing business with Security Discounter in future for sure.

Hvala vam!

top communicatie

top communicatie en afstemming en snelle levering

Alles goed verlopen tot de dag van levering

Beste,bij levering hebben wij vast gesteld dat onze bestelling reeds door iemand anders werd open gedaan en heb ik mailtje gestuurd dat ik deze bestelling terug stuur,wat wij dan ook gedaan hebben,wij hopen dan ook op een goede af handeling hiervan mvg

Beste Pierre, Hopen is uitgestelde teleurstelling. Bij ons hoeft u niet te hopen. We handelen dit direct voor u af. Dank voor uw waardering.

Gewoon goed.

Bestelling, prijs en levering gewoon goed. Camera verstuurd in een stevige doos.

Goede prijs, Goede service Super snel, Keep up the good work

Dank je Martin, Je weet ons steeds weer te vinden voor betaalbare beveiligingscamera's. Dank daarvoor.

Goed geregeld.

Had ik natuurlijk weer: "een camerapakket van een ander ontvangen". Gebeld met securitydiscounter en supersnel het juiste pakket opgestuurd gekregen. Goed geregeld.

Goed persoonlijk contact en een snelle levering!

Direct in persoon te woord gestaan en passend advies gekregen.

Bedrijfsgegevens

Oranjeplantage 33

2611tk Delft

088-1110016

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.