Goed. Ik heb wel zelf een verkeerde bestelling gedaan een DS-1272ZJ-120 ipv 110 voor mini dromen. Ik wacht af voor de mogelijkheden van omruilen om een hoger cijfer te geven

Dag Vero, Dank voor je beoordeling. Dat hogere cijfer hadden we niet verdient? Toen we je zonder problemen de juiste beugel opstuurde, zonder verdere kosten? Dat geeft niet, we zijn namelijk blij met iedere beoordeling.

leuke telefonische service en goede prijzen

Telefonisch goed op weg geholpen, oplossingsgericht en aantrekkelijke prijzen.

Dank je wel Koen!

Very good Dealer

friendly contact...very fast shipping and great price

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Als Verkäufer von Überwachungskameras geben wir jeden Tag unser Bestes, um unsere Kunden zufrieden zu stellen. Wir sind stolz, dass immer mehr deutsche Kunden unseren Webshop finden.

redelijk

Monitor besteld die op de site op voorraad zou zijn maar dat was niet het geval. Ik had voor dit type scherm gevraagd om overeen te komen met mijn huidige scherm (het oudere type) maar kreeg toch weer een andere dus had net zo goed in het dorp kunnen kopen!

Makkelijk en snel besteld.

Scherpe prijzen ook.

En zo is het ! :-)

Snelle correcte levering

Het door mij benodigde onderdeel werd zeer snel em goed verpakt geleverd

Dank je wel Ronald.

Goede service en fijn bedrijf

Ik had iets verkeerd besteld..en ze hebben het razend snel omgeruild en opgelost. Perfecte service.

Dank voor deze beoordeling. Het komt vaker voor dat klanten iets bestellen, wat eigenlijk niet de bedoeling was. Vaak is dit een verkeerde beugel of backbox voor de beveiligingscamera. Over het algemeen zien we dit bij de bestelling en bellen we de klant op. We zoeken dan samen naar de juiste producten. Het is niet altijd duidelijk, dus krijgt de klant het bestelde product toch netjes binnen, maar blijkt er verkeerd besteld te zijn. Dan moeten wij natuurlijk helpen bij een snelle oplossing.

product zoals omschreven en volgens afspraak geleverd

Perfecte ups om piekspanningen op te vangen, me te attenderen over stroomuitval door piepsignaal, en ik kan nu de spanning van het net aflezen! Scheelt gedoe met multimeter. Kortom zeer tevreden!!

Fijn om te lezen! We krijgen niet altijd feedback over onze producten, Een UPS voor back up stroom is een mooi product om er voor te zorgen dat alles blijft werken, als de stroom uitvalt. Geen gekke toevoeging voor beveiligingsproducten:-).

goede en snelle service!

scherpe prijs en order snel verzonden! zelfs nog assistentie gekregen bij het inbedrijf stellen. dat is nog eens service! zeker een aanrader.

Mooie prijs en goed service

Volgens Google de goedkoopste en beoordelingen één van de beste. Heb een NVR van Hikvision besteld werd volgende dag geleverd. Kreeg wel een verkeerde opgestuurd niet erg kan gebeuren. Gelijk contact opgenomen werd meteen geholpen en kreeg de juiste toegestuurd terwijl de verkeerde nog thuis was. Dat betekent top service!

We gaan altijd uit van goed vertrouwen. In de praktijk gaat dat ( vrijwel :-) ) altijd goed. Wij hebben een fout gemaakt, dan rest ons niets om dat zo snel als mogelijk recht te zetten. Dank voor de beoordeling en het terugsturen van de eerste beveiligingsrecorder ! Die was ook zeer snel retour.

verkoop ging snel

verkoop is niks mis mee. Kreeg zelfs een cadeautje erbij. De aftersales daarin tegen is slecht. Er wordt zelfs niet meer gereageerd. Er zat ook geen installatie handleiding bij of iets dergelijks Als je zelf heel handig bent met de pc is het aan te bevelen. Anders zeker niet want je blijft met onopgeloste vragen zitten.

Goedendag, Dank voor uw beoordeling. Helaas kunnen we nergens een vraag van u terug vinden. We zullen u bellen om uit te zoeken wat precies uw uitdaging is. We verkopen veelal beveiligingstechniek en beveiliging camera's die door professionele installateurs worden verkocht. Toch is het voor een consument prima te doen om deze bevallingstechniek zelf te plaatsen, soms met een beetje hulp. Hiervoor hebben we een aantal YouTube films gemaakt en is er een helpdesk beschikbaar. Uiteraard gaan we ervan uit dat je zelf ook een beetje je best doet.

Prima uitgevoerde bestelling!

Product voldoed volledig aan mijn verwachtingen.

The company Security Discounter is simply excellent - quality goods at good prices and super fast de

I look forward to further cooperation, I am very satisfied.

Thank you Ján, Hikvision Security camera's are sold all over the world. Its great to see that you found us in Europe. Many thanks.

Super snel en goede prijzen

Vandaag besteld, morgen in huis maken deze mensen waar. Daarnaast geven ze goed advies en dat met scherpe prijzen. Dank Edwin!

Altijd prima en snel geleverd!

Meerdere bestellingen geplaatst bij security discounter, en elke keer op tijd geleverd, goed verpakt én aantrekkelijke prijzen.

Uitstekende service en snelle levering

Camera besteld, volgende dag binnen. Camera was echter niet te monteren op muurdoos, had camera dus iets te snel besteld. Retour afhandeling perfect en snel geregeld.

Aanrader

Security Discounter reageert snel op vragen via de mail. Goede adviezen, denkt mee en heel servicegericht. Scherpe prijzen voor topproducten. De bestelling werd vlot en netjes geleverd. Aanrader.

Beveiligingscamera's kun je op veel plekken kopen. Het is fijn om te lezen dat je bij ons de meerwaarde hebt ervaren. Dank je Bas.

Zeer positieve ervaring.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en vlotte levering. Top.

Uitstekende levering en service

Via een omweg bij securitydiscounter terecht gekomen bij deze Nederlandse webshop. Uitstekende ervaring, scherpe prijzen, snelle leveringen en uitstekende service. Ik had een probleem met een camera wat snel en adequaat is opgelost. Inmiddels deze webshop toegevoegd aan mijn favoriete webshops, hier kom ik in de toekomst vaker.

zeer goed

Netjes en snel geholpen met advies spullen de volvende dag al binnen helemaal top

Teleurstelling

Ik heb een beugel gekocht voor mijn Hikvision dome en die past niet, terwijl dat wel zou moeten volgens materiaal gepubliceerd op de website. Nu moet ik nogmaals 8.65 betalen voor het retour sturen van de beugel.

Na bestelling bleek dat er een betere camera was. Communicatie gestart met SD en perfect en spoedig opgelost.

Super prices, fast shipment, perfect delivery even within EU. Package arrived without any issues and also content is in perfect condition. I look forward to buy another products from this company soon.

Ďakujem ti za tvoje milé slová !

Product voldoet niet aan de verwachtingen

Producent doet zaken met DHL. Deze bezorgdienst fantaseert over aanwezigheid bij leveringen en komt opgewekte verwachtingen niet na.

Dag Kees, Dat is natuurlijk ook vervelend. We horen het vaker: wel aanwezig maar de bezorger nooit gezien. Op het moment van schrijven van deze reactie zien we dat het pakket bij DHL ligt om afgehaald te worden. Als dit lastig is, dan kunnen we dit op verschillende manieren voor je oplossen. Je kunt hierover mailen, bellen of een whatsapp bericht sturen. DHL is al jaren onze partner. Dat gaat zeker niet altijd goed, maar met groot respect zien wij iedere dag weer dat vrijwel al onze pakketten in Nederland, Belgie en Duitsland keurig aankomen. Soms wat later dan de bedoeling was, maar het lukt steeds weer. Wij vinden het indrukwekkend, maar snappen ook de frustratie als het anders loopt dan verwacht. Wij beloven een levering binnen 24 uur in Nederland, het is dan voor ons van belang dat die belofte wordt waargemaakt.