Super snel en goede prijzen

Vandaag besteld, morgen in huis maken deze mensen waar. Daarnaast geven ze goed advies en dat met scherpe prijzen. Dank Edwin!

Altijd prima en snel geleverd!

Meerdere bestellingen geplaatst bij security discounter, en elke keer op tijd geleverd, goed verpakt én aantrekkelijke prijzen.

Uitstekende service en snelle levering

Camera besteld, volgende dag binnen. Camera was echter niet te monteren op muurdoos, had camera dus iets te snel besteld. Retour afhandeling perfect en snel geregeld.

Aanrader

Security Discounter reageert snel op vragen via de mail. Goede adviezen, denkt mee en heel servicegericht. Scherpe prijzen voor topproducten. De bestelling werd vlot en netjes geleverd. Aanrader.

Beveiligingscamera's kun je op veel plekken kopen. Het is fijn om te lezen dat je bij ons de meerwaarde hebt ervaren. Dank je Bas.

Zeer positieve ervaring.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en vlotte levering. Top.

Uitstekende levering en service

Via een omweg bij securitydiscounter terecht gekomen bij deze Nederlandse webshop. Uitstekende ervaring, scherpe prijzen, snelle leveringen en uitstekende service. Ik had een probleem met een camera wat snel en adequaat is opgelost. Inmiddels deze webshop toegevoegd aan mijn favoriete webshops, hier kom ik in de toekomst vaker.

zeer goed

Netjes en snel geholpen met advies spullen de volvende dag al binnen helemaal top

Teleurstelling

Ik heb een beugel gekocht voor mijn Hikvision dome en die past niet, terwijl dat wel zou moeten volgens materiaal gepubliceerd op de website. Nu moet ik nogmaals 8.65 betalen voor het retour sturen van de beugel.

Na bestelling bleek dat er een betere camera was. Communicatie gestart met SD en perfect en spoedig opgelost.

Super prices, fast shipment, perfect delivery even within EU. Package arrived without any issues and also content is in perfect condition. I look forward to buy another products from this company soon.

Ďakujem ti za tvoje milé slová !

Product voldoet niet aan de verwachtingen

Producent doet zaken met DHL. Deze bezorgdienst fantaseert over aanwezigheid bij leveringen en komt opgewekte verwachtingen niet na.

Dag Kees, Dat is natuurlijk ook vervelend. We horen het vaker: wel aanwezig maar de bezorger nooit gezien. Op het moment van schrijven van deze reactie zien we dat het pakket bij DHL ligt om afgehaald te worden. Als dit lastig is, dan kunnen we dit op verschillende manieren voor je oplossen. Je kunt hierover mailen, bellen of een whatsapp bericht sturen. DHL is al jaren onze partner. Dat gaat zeker niet altijd goed, maar met groot respect zien wij iedere dag weer dat vrijwel al onze pakketten in Nederland, Belgie en Duitsland keurig aankomen. Soms wat later dan de bedoeling was, maar het lukt steeds weer. Wij vinden het indrukwekkend, maar snappen ook de frustratie als het anders loopt dan verwacht. Wij beloven een levering binnen 24 uur in Nederland, het is dan voor ons van belang dat die belofte wordt waargemaakt.

Prima service voor een mooie prijs

Er was een probleem met een onderdeel van mijn bestelling. De volgende dag was het al opgelost. Prima service!

Dank je Karin. We hebben zelf vrijwel alles op voorraad. Zo zijn we niet afhankelijk van anderen en kunnen we snel inspelen op klantvragen en eventuele problemen.

Dik in orde.

Dit is al mijn derde bestelling bij Security Discounter. De prijzen zijn heel schappelijk en de service is prima.

Wat een aardige woorden Ludo ! Dank. Dank voor het vertrouwen en het feit dat je steeds weer voor ons kiest. Het betekend veel voor ons.

prima goed advies en goed product

Zoals boven en op tijd geleverd.

Dank je wel Fred.

jo

Co sensor besteld

En op tijd geleverd.

Correcte levering voor goede prijs

Niets op aan te merken.

Super Preise und perfekter Service.

Sehr schnelle Lieferung und 1a Ware.

Ich danke Ihnen für Ihre Worte. Immer mehr deutsche Kunden finden unseren Shop. Wir freuen uns, dass wir auch in Deutschland geschätzt werden.

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs snelle levering.

Snelle levering. Nette prijzen voor de camera's.

Snel en netjes

Goed geholpen. Reageert snel Snelle levering

Goed.

Vragen werden goed beantwoord en beloftes zijn waargemaakt.

Goede prijzen en snelle levering

Wij zijn tevreden met onze aankopen. De prijs was goed en de producten werden snel geleverd. Alleen telefonisch waren ze niet / slecht bereikbaar in verband met vakantie.

Prima levering, prima product

Bestelling: Heiman Zigbee rookmelder HS1SA. Besteld via Bol.com i.p.v. rechtstreeks bij bij Security Discounter. Prijs bij/via Bol.com Eur.6,-- lager. :) Geen Eur. 7,95 verzendkosten. Minpuntje: Bij product omschrijving en op bestelformulier en pakbon staat dat leversduur van batterij 10 jaar is. Is echter 3 jaar.

Oranjeplantage 33

2611tk Delft