Product voldoet niet aan de verwachtingen

Producent doet zaken met DHL. Deze bezorgdienst fantaseert over aanwezigheid bij leveringen en komt opgewekte verwachtingen niet na.

Dag Kees, Dat is natuurlijk ook vervelend. We horen het vaker: wel aanwezig maar de bezorger nooit gezien. Op het moment van schrijven van deze reactie zien we dat het pakket bij DHL ligt om afgehaald te worden. Als dit lastig is, dan kunnen we dit op verschillende manieren voor je oplossen. Je kunt hierover mailen, bellen of een whatsapp bericht sturen. DHL is al jaren onze partner. Dat gaat zeker niet altijd goed, maar met groot respect zien wij iedere dag weer dat vrijwel al onze pakketten in Nederland, Belgie en Duitsland keurig aankomen. Soms wat later dan de bedoeling was, maar het lukt steeds weer. Wij vinden het indrukwekkend, maar snappen ook de frustratie als het anders loopt dan verwacht. Wij beloven een levering binnen 24 uur in Nederland, het is dan voor ons van belang dat die belofte wordt waargemaakt.

Prima service voor een mooie prijs

Er was een probleem met een onderdeel van mijn bestelling. De volgende dag was het al opgelost. Prima service!

Dank je Karin. We hebben zelf vrijwel alles op voorraad. Zo zijn we niet afhankelijk van anderen en kunnen we snel inspelen op klantvragen en eventuele problemen.

Dik in orde.

Dit is al mijn derde bestelling bij Security Discounter. De prijzen zijn heel schappelijk en de service is prima.

Wat een aardige woorden Ludo ! Dank. Dank voor het vertrouwen en het feit dat je steeds weer voor ons kiest. Het betekend veel voor ons.

prima goed advies en goed product

Zoals boven en op tijd geleverd.

Dank je wel Fred.

jo

Co sensor besteld

En op tijd geleverd.

Correcte levering voor goede prijs

Niets op aan te merken.

Super Preise und perfekter Service.

Sehr schnelle Lieferung und 1a Ware.

Ich danke Ihnen für Ihre Worte. Immer mehr deutsche Kunden finden unseren Shop. Wir freuen uns, dass wir auch in Deutschland geschätzt werden.

Goede prijs en snel geleverd.

Goede prijs snelle levering.

Snelle levering. Nette prijzen voor de camera's.

Snel en netjes

Goed geholpen. Reageert snel Snelle levering

Goed.

Vragen werden goed beantwoord en beloftes zijn waargemaakt.

Goede prijzen en snelle levering

Wij zijn tevreden met onze aankopen. De prijs was goed en de producten werden snel geleverd. Alleen telefonisch waren ze niet / slecht bereikbaar in verband met vakantie.

Prima levering, prima product

Bestelling: Heiman Zigbee rookmelder HS1SA. Besteld via Bol.com i.p.v. rechtstreeks bij bij Security Discounter. Prijs bij/via Bol.com Eur.6,-- lager. :) Geen Eur. 7,95 verzendkosten. Minpuntje: Bij product omschrijving en op bestelformulier en pakbon staat dat leversduur van batterij 10 jaar is. Is echter 3 jaar.

Vriendelijk, Snelle levering en vooral meedenken De keuze is reuze dus ik had zelf de verkeerde steun besteld. Dit werd automatisch gecorrigeerd. !

Hele goede service en snelle levering

Tijdens de online bestelling twijfelde ik over welke type wandbeugel bij mijn setje camera's hoorde. Ik heb de bestelling afgerond en betaald. Bij opmerkingen heb ik gevraagd welke beugel ik erbij moest hebben. De volgende dag telefonisch contact gehad en werd mij verteld dat ze de betreffende wandbeugel bij de bestelling hadden ingepakt en mij over de mail de factuur na zouden zenden. Dit vond ik super nette en snelle service.

Veel keuze voor een goede prijs

Veel keuze uit camera's en uitgebreide specificaties. Mooie Hikvision met acusense en colorvu gescoord die in de aanbieding was. Snelle levering.

Snelle en nette levering

Geen klachten, prima tent.

Prima product en snelle foutloze levering

Prima product en snelle foutloze levering

Goede service en snelle verzending

Camera besteld, snel verzonden Telefonisch contact gehad en zeer goed geholpen met mijn vragen Zou hier de volgende keer zeker weer bestellen !

Al meerdere keren bij Security Discounter camera's besteld. Iedere keer blijkt dat zij goed meedenken en ook doen wat zij zeggen.

Dank je Piet, voor je recensie. Maar vooral dank voor het feit dat je een terugkerende klant bent. Dat is voor ons heel belangrijk en we zijn je daarom dankbaar.

Bedrijf reageert snel en denkt mee in de oplossing die gevraagd wordt. Uitgebreide uitleg en snelle levering.

Dank !

Perfecte service

Perfecte service, zeer vlotte en accurate communicatie inzake de zending. Het produkt is degelijk en identiek zoals afgebeeld op de website. Een dikke merci.

In dat geval een dikke merci retour Louis. Dank voor je mooie woorden.

goede service

ik zal meer mensen dit aanraden echte kwalitijd.

Gaaf ! Dank je Peter. We doen ons best en waarderen iedere hulp.

Snel en netjes geregeld

Bestellen ging goed en eerst netjes en snel verzonden.

Oranjeplantage 33 2611tk Delft