Snel en netjes geregeld

Bestellen ging goed en eerst netjes en snel verzonden.

Goede en snelle levering

Goede klantenservice, snelle levering

Ik had met spoed een Hikvision IP intercom nodig. Na telefonisch contact kon ik deze direct afhalen bij het magazijn in Den Haag. Uitstekende service!

Dank je Hans, wat aardig. Maar als het op voorraad is, dan kan dat altijd. Dank voor de aankoop.

Vlotte levering en goede communicatie

De bestelling van de beveiligingscamera is vlot uitgeleverd. Op alle punten netjes geïnformeerd. Aanrader.

Prima webshop , snelle verzending

Prima eerste ervaring met Security Discounter , goede prijzen en snelle verzending

Dank Robert. We kijken uit naar je tweede ervaring :-)

Prima ingericht

kundig advies en alles netjes ingericht.

Snelle levering en een scherpe prijs

Prima website met goede product omschrijvingen. Eenvoudig bestellen en een snelle levering

Service uiteindelijk prima

Gelukkig is alles netjes afgehandeld.

Dag Sjef, Je bent duidelijk niet tevreden. Dat vinden wij erg jammer. Hier hebben we zeker niet voldaan aan de verwachting We hopen dat je toch nog voordeel en plezier hebt van de patchkast.

Via vrienden. . Die waren tevreden

Mijn dochter heeft een uitgebreideren set gekocht en zeer tevreden . Zo als beschreven gemakkelijk en mooi zuiver beeld ook in de nacht.. Grt

Dank Je Ad, fijn om te lezen dat het niet moeilijk is om de bestelling zelf te installeren.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd, korting toegepast. Jammer dat de korting beperkt is tot een totaal bestelbedrag van €1000

Correcte en snelle levering

snel en zeer correct geleverd

eindelijk mensen die weten waarover ze praten. top service en uit voorraad geleverd .

Dank je Ronald, wat aardig !

Simpelweg super

Nette en zeer snelle levering in het buitenland. 3 dagen eerder dan verwacht en alles in perfecte staat ontvangen

We hadden houders voor de camera's besteld. En blijken 2 verschillende te zijn. We werden gebeld om te checken of we de juiste hadden besteld voordat ze werden verzonden.

Na bestelling camera wordt ik gebeld en krijg het aanbod om voor hetzelfde bedrag een veel betere camera te ontvangen. Super!

Zeer goede uitmuntende service!

De service en advies bij aankoop was zeer goed en de service bij installatie ook uitmuntend. Ik kan iedereen deze webshop aanbevelen, ze zijn niet alleen de goedkoopste in de markt maar bieden ook verreweg de beste service!!

Dank je Bastiaan voor je aardige woorden! Succes met je ( wel erg mooie) installatie.

Goed verpakt sne verzonden

moeiteloos verlopen

De camera werd netje op tijd geleverd en een telefoontje was voldoende voor alle benodigde informatie

Simpelweg fantastisch

Na wat vragen snel en duidelijk antwoord gekregen. Na wat onduidelijkheid over welke muurbeugel geschikt voor welke camera snel weer een antwoord met link op de site gekregen. Na bestellen zeer snel geleverd. Installatie was leuk werk (eerste keer) en het eindresultaat is geweldig. Erg aanbevolen!!!!!

DANK ! Goed om te vermelden dat de installatie leuk was en niet al te ingewikkeld. Veel mensen twijfelen daar nog aan. Wij zijn ook blij Fabian :-)

Goede service en snelle reactie op vragen

Zeer prettig contact gehad en een probleem met een defect zeer snel en netjes opgelost.

Dank voor de aardige woorden !

Leveren snel gewoon zo doorgaan met jullie kwaliteit in het totaal plaatje, service tm leveren

Gemaild ivm camera die niet goed afgesteld stonden, meteen reactie via whatsapp en teamviewer. Perfecte service dus

Dank je wel Wout !

Oranjeplantage 33