De beste

Deze deo is de aller beste nooit geen zweet meer !!!

Uitstekend!

Na 1 dag de deo’s al ontvangen!!

Fantastische producten en zeer snelle levering

Hele fijne webshop, prima prijzen, fantastische producten en zeer snelle levering. Absolute aanrader

Na 1 dag de stick al ontvangen ruikt super lekker en werkt goed!

Super service, snelle levering en goed bereikbaar!

Nu een aantal keer besteld bij Exclusively, heel tevreden! Ook als je vragen hebt reageren ze super snel, echt top!

Super tevreden met Exclusively de service en verzending is top!

Her ruikt heerlijjkkkk

Geweldige Deo en snel geleverd binnen 24 uur

Ik had niet verwacht dat ik deze Deo hier kon krijgen tot verbazing kon dat wel met super snelle levering ik heb voor mijn zoon al alles geprobeerd en deze Deo werkt zacht voor de huid en geen nare luchtjes houd echt 24 uur fris!

Snelle levering.

Snelle levering van goede producten.

Alles naar tevredenheid afgehandeld

Duidelijke website Voorraad indicatie klopte Levertijd klopte Goed verpakt Alles is dus naar tevredenheid afgehandeld

Betrouwbare website

De enige betrouwbare website die Lady Speedstick verkoopt. Ik heb hier al meerdere keren besteld en altijd netjes op tijd (als PostNL het toelaat).

Snelle service!

Overzichtelijke site en hele snelle levering, helemaal top! Producten waren ook zoals verwacht.

Fijne producten!

Goede service en fijne producten!

Snelle levering en goed product

Vrijdagavond besteld en maandag al in huis.

Heel fijn dat mijn favoriete deodorant gewoon hier verkrijgbaar is en super snel geleverd.

Hele fijne deodorant om je de hele dag fris te voelen!

Deodorant die niet prikt of vervelend aanvoelt aan je huid. Maar je wel de hele dag fris laat voelen. Laat geen sporen achter op je kleding en gaat lang mee.

Goed product, snel geleverd

Supersnel geleverd Aan te raden

Snelle levering heel erg blij mee!

Super snelle levering

Erg laat in de avond besteld en direct de volgende middag ontvangen! Super fijne en snelle service!

Super, snel en betrouwbaar.

Super snel geleverd, geen verzendkosten, de producten die ik wilde voor de meest voordelige prijs. Ik ga hier zeker vaker bestellen, enorm blij mee.

Super snel ontvangen

Snelle zending alleen teleurgesteld in de deo’s, maar voor de rest prima!!

Snel en efficient

Bestelling geplaatst en de volgende dag alles al in huis. Zeer snelle service en goede producten die ik al jarenlang tot volle tevredenheid gebruik.

Goede snelle service

Heel fijn!

Snelle verzending en ruime keuze!

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Heidebloemstraat 125 6533 SN Nijmegen