amazing!

ben supergoed geholpen daar waar zich een probleem voordeed

Top!!

De deodorant is zo goed, droog en geen irritatie of jeuk. Geur is neutraal en fris. De facewash is goed, makkelijk in gebruik, geen gedoe met watjes en ruikt heerlijk. Huid voelt zacht aan na reiniging. Levering al na 1 dag. Top dus!

Een makkelijk bruikbare deo!

Deze deo werkt de hele dag. Je hoeft je geen enkele zorg te maken. De gel voelt fris onder je oksel!

Netjes

Goede beschrijving op de website. Leuke prijs. Beetje jammer alleen dat ze een eigen sticker op de sticks hebben geplakt. Snap het wel, maar wil liever de originele gebruike aanwijzing en ingrediënten lezen.

Beste José, Hartelijk dank voor je beoordeling! Je hebt helemaal gelijk, we plakken een eigen label op de producten die we verkopen. Dit doen we echter om te voldoen aan de wetgeving in de EU. De originele labels voldoen niet aan de regels die gelden voor de verkoop van cosmetica in de EU, dus we zijn verplicht de producten te herlabelen. Met vriendelijke groet, Exclusively

Snelle levering, goedkoop en het product wat ik wil! Toppie!

Enkel tevreden!

Snelle levering van goeie producten

Ik was verbaasd over de snelle levering. Ik ben erg tevreden over de producten

Lady speed sticks zijn bijna nergens te vinden in webshops die naar Nederland verzenden, dus ben hier erg blij mee! De verzending was ook heel snel

Super vriendelijk en snel

Wat ik wilde was niet op voorraad. Op mijn mail werd binnen 10 minuten al gereageerd! Daarna kreeg ik ook pro actief mailtjes over de voorraadstatus van het product. Heerlijk, maakt me vrolijk! Op zo’n manier wacht ik graag even.

Super goede service en snelle verzending.

Ik heb nog nooit eerder een goede klantenservice als Exclusive mogen meemaken. Andere bedrijven kunnen hier echt een voorbeeld aan nemen. Spullen worden goed verpakt en snel verzonden. Zeer goede communicatie over levering en service. Omruiling was geen probleem. Echt super blij met de kwaliteit en service. Capeau!

Beste Linda, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Ik ben heel erg blij dat je dusdanig tevreden bent! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Bas Exclusively

Ik ben blij :)

De webshop is overzichtelijk en de productbeschrijving is duidelijk. Levering was de volgende dag al. Ik ben blij.

Supersnel

Ik bestel en de volgende dag heb ik het in huis, product is geweldig.

Goede deo/goed contact

Goed op de hoogte gehouden van de levering. Ik had de deo snel binnen. Ik bestel hier altijd, ik ben fan!

Fijne producten en op tijd bezorgd

Producten (Secret deo) die ik zocht worden bijna nergens verkocht in Nederland dus kwam ik al snel uit bij Exclusively. Levering is altijd op tijd.

Top producten snel geleverd!

Levering altijd sneller dan de gestelde termijn. Super blij met de producten die ik hier kan bestellen uit de USA!

Geweldig product en snel ontvangen!

Snelle levering en fijne producten

Goede webshop, nette prijzen en ik ben altijd heel blij met de snelle levering.

Snelle levering, goede prijs

Duidelijk bestellen, prima levering. Snel

Top .!

Snelle levering .! Ik heb gekozen voor de korting , dus niet de gratis stick ontvangen .. je kan namelijk niet 2 kortingen invullen .! Maar geen probleem , ben ook blij met de korting Mvg martine

Fijne producten & snelle levering

Wederom een snelle levering en blijf groot van de producten!

Goede service, snel geleverd

4 grote lady speed sticks besteld. Snel in huis, netjes verpakt en heel. Betalen ging gemakkelijk, nergens problemen mee gehad. Duidelijke track&trace info

Super snelle levering.. helemaal top!

Super zin fijne service

Fijn om te bestellen snel geleverd ! 💕

Super snelle bezorging

Mijn ervaring is super goed. Goede service en was een kortingscode vergeten in te voeren kreeg een mail daarover en het geld werd keurig terug gestort

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Heidebloemstraat 125 6533 SN Nijmegen