De website werkt duidelijk. Producten zijn snel verzonden en bezorgd.

Duidelijke website en snelle levering

Geen bijzonderheden. Gewoon goed.

So great to find products I miss from the US!

Thanks for offering beloved products I miss from the US, easily ordered and shipped to your home right here in the Netherlands!

Super snelle levering

Super fijn dat ik de St.Ives producten nu ook online kan bestellen. Normaal gesproken bracht ik deze altijd mee van mijn vakanties in de VS, maar ben al een paar jaar niet geweest en nu kan ik toch mijn geliefde producten blijven gebruiken. De info op de site was duidelijk. Ook fijn dat er reviews van andere klanten op staan. De levering was ook erg snel. Al met al een super service!

Fijne deo

Droogt niet heel snel maar wel fijne deo, helpt zweet zeer goed te verminderen

Goede service , kwaliteit producten zeee snelle levering !

TOP

SUPER snel geleverd. Helemaal prima

Snel en exclusief!

Fijn dat Secret deodorant nu makkelijk in Nederland verkrijgbaar is. Sinds ik Secret ontdekt heb gebruik ik geen andere deo meer. Snel geleverd!

Fresh all day

De deo is fijn in gebruik,en maakt de oksels zijdezacht. Ook ruik ik er de hele dag fris mee (ook bij best wel wat inspanning en dus zweet). Droog blijf ik er niet mee maar miss ook omdat ik het in de ochtend opbreng ipv s avonds voor het slapen gaan zoals geadviseerd.

Gewéldige deodorant!!!

Je ruikt het zo goed en ruikt altijd fris zelfs als je een dagje niet hebt kunnen douche!

Goed, snel geleverd!

Mijn producten werden snel geleverd. Zeer betrouwbare website!

Fijne webwinkel

Super snelle verzending

Snel

Beste deo!!

Perfecte deo, waarmee ik nog amper zweet! En het ruikt dan ook nog eens zeer goed!

Top kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit is top. Je kan lang doen met een stick. Het product was de volgende dag al in huis, top levering

Snelle en juiste levering!

De volgende dag mijn bestelling al in huis.

Mijn producten het goedkoop en snel in huis!

Via Exclusively heb ik de Lady Speed Stick deodorant besteld omdat deze de voordeligste waren. Snelle levering (2 dagen) en producten volledig naar wens!

Geweldige deo's van lady speed stick

Geen enkele deo werkt zo goed als die vsn lady speed stick!

Super snelle levering

Ik kon via mijn internetbrowser op telefoon niet op de website. Via de google Chrome lukte dit wel. Ik ben erg blij dat ik mijn bestelling heb kunnen plaatsen aangezien deze deo erg moeilijk verkrijgbaar is in NL.

Beste deodorant die ik heb gebruikt tot nu toe

Heb lang last gehad van veel zweten en merk nu ik de Lady speed stick gebruik, ik veeel minder zweet! Ook de geur is top. Vind vaak deo geuren te heftig en vaak erger wordt als je gaat zweten of dat de zweetlucht overheerst. Nu totaal geen last meer van. Heb m’n 2e stick al weer besteld :)

Top! Snelle verzending

Wel een beetje gek geurtje. Ruikt anders als de Amerikaanse

Heel tevreden met dit product

Fijn product

Heeft als enige mijn favoriete deo en levert snel.

Snel en het product zoals omschreven

Super om hier de Lady Speed Stick te vinden! Snel en precies zoals omschreven binnen gekomen.

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Heidebloemstraat 125 6533 SN Nijmegen