Perfect in orde en snel geleverd!

Mijn pakker werd in goede staat en heel s el geleverd! Niets op aan te merken :)

Heel erg blij met de scrubs en de geleverde service! Ik bestel ze zeker nog een keer op Exclusively.

Duidelijke site en een hele snelle levering!

Een hele snelle verzending,heel blij met de producten waar ik bijna niet kan aan geraken.

Goed en snel

Mijn favoriete deodorant vandaag besteld, morgen al in huis. Niets op aan te merken, gewoon helemaal goed!

Snelle levering, niks te klagen! Ik ga vaker bestellen!

Goede klantenservice

Mijn pakketje was kwijtgeraakt door PostNL en Exclusively heeft meteen meegedacht en ervoor gezorgd dat ik mijn pakje tijdig binnen heb gekregen. Erg fijn!

Alles volgens verwachting geleverd

Binnen een dag had ik het pakket in huis met de bestelde producten in goede staat.

Heel blij mee

Super snelle levering en alle producten die ik altijd gebruik op voorraad! Echt super

Voor de eerste keer besteld en ben helemaal tevreden!

Zeer ruime keuze op de website! Zeer goede Product omschrijving! Kortom Love IT!!

uitstekend

snelle service A+++

Super en voor herhaling vatbaar!

Tijdje terug eerste keer besteld voor mijn echtgenote, na het ontdekken van een goede deodorant stick in Amerika. Deze ook gevonden bij Exclusively. Was de eerste keer al super tevreden. Nu ook voor mezelf 2 stuks deodorant gekocht om te proberen. Ben er tot zover al heel erg positief over!

Super fijne prijs en snelle levering

De goedkoopste die ik op internet kon vinden en mijn pakketje was de volgende dag al in huis!

Snelle levering.

Goed geregeld

De snelle levering is heel fijn!

Tot 23:00 kunnen bestellen en het morgen in huis hebben is heel fijn! Producten zijn netjes verpakt en zien er goed uit. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Beste deo

Aangename geur en nog fris na uren.

Super goed

Goede en snelle service. Makkelijk te bestellen.

Na bestelling volgende dag in huis, top

Snelle verzending, en een hele fijne deoderant

De deodorant stick is erg fijn. Ook is de verzending erg snel.

Aanrader

Goede producten en goede service

Snelle verzending, fijne producten.

Bestelling werd snel verzonden en was prima in orde. Fijne producten!

Goede en snelle levering, blij mee.

Beste deo ever

Geen last meer van zweten! Werkt super

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema.

Exclusively
Heidebloemstraat 125