Ik had gemaild over een product dat uitverkocht was. Kreeg meteen reactie en een mailtje toen het product weer op voorraad was. Goede service en snelle levering.

Goede snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel snel geleverd, duidelijke site, goede producten

Ik heb 8 deo sticks besteld, en de volgende dag heb ik ze meteen ontvangen, terwijl dit producten uit Amerika zijn! De site is erg duidelijk, en een breed assortiment met hele fijne producten.

Snelle levering, top!

Snelle levering. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede, eerlijke en snelle service!s in huis!

goede, eerlijke en snelle service, volgende dag alles in huis! Ik heb al een aantal keren bij jullie besteld en het werkt altijd allemaal prima! De sticks zijn allemaal prima! Ik raad het iedereen aan.

Top service en aanbod

Gewoon topservice en aanbod.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keuze en snelle levering

Ruim assortiment. Producten worden snel geleverd.

Leveringdatum

Ik heb deo besteld en het zou woensdag5 juni komen ik heb tot nu toe woensdag 5 juni nog niks ontvangen? Dankjewel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Rita, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat uw zending niet volgens planning is afgeleverd! Gelukkig is het alsnog goedgekomen, zij het een dag te laat. Mijn excuses voor deze vertraging. Veel plezier van de bestelling en neem gerust contact op bij vragen. Met vriendelijke groet, Exclusively

Goede snelle service!

Goede , vriendelijke en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keus en snelle levering

Een fijne site en genoeg om uit te kiezen. Niet twijfelen maar gewoon bestellen. Levering is de volgende dag of een andere dag naar keuze.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en werkt perfect

Dit is de eerste keer dat ik bij Exclusively bestel en ik ben gelijk fan. Door de supersnelle levering kon ik al de volgende dag het pakketje ophalen. Ik heb al veel deodorants geprobeerd, maar ik merk echt verschil sinds ik de secret deodorants gebruik. Ik ruik nu heel de dag fris zonder bij te werken!

Goede ervaring.

Snelle levering, duidelijke communicatie, makkelijke afhandeling. Tevreden over producten, maar deze kende ik al.

Snelle levering, top!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en fijn product. Wat ruikt het lekker!

Supersnelle en goede service

Ik heb al meerdere maken besteld en ben zeer tevreden. Binnen een dag bezorgd! Top!

Snel en makkelijk

Ik ben dol op spullen uit de usa en vooral de deo. En hier kan ik hem kopen !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb voor het eerst de lady speed stick power fresh besteld en het bevalt behoorlijk. Geen vieze geurtjes, een lichte aangename geur en geen witte strepen op de kleding. Mijn pakket kwam ook heel snel binnen. Geweldig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Excellent, personalized customer service & prompt delivery

Since the product I had wanted to order was out of stock, I received several updates to keep me informed about the situation. I was also offered advice for an alternative product. When I finally ordered, the service was impeccable and I even received my parcel on a Sunday! Very happy indeed and rare to find this level of (personalized) service nowadays!

Snel verstuurd, vertrouwde kwaliteit

Lady speed stick is niet makkelijk te verkrijgen in Nederland, dus fijn dat ik een winkel heb gevonden die ze heeft

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering!

Fijne webshop. Goed assortiment en snelle levering.

Levert zoals afgesproken

Komt hun woord na.

Hele snelle levering

Snel en fijn.

Ik was opzoek naar de Lady Speed Stick deodorant en jullie website kwam meteen als eerste tevoorschijn. De levering was erg vlot en netjes verlopen.

snelle levering, betaling achteraf

snelle levering, betaling achteraf

snelle en correcte levering

beschrijving op de site; snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, top procducten.

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van de merken Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema.

Filter op Taal