Worth the price

After using this deodorant for a month I can say it really helped me with my sweating problem. It reduces the smell really well. I recommend it to everyone who struggles with the smell when sweating.

Zo fijn om deze deo’s nu gewoon in NL te kunnen bestellen!!

Geweldige deo’s! Voor mij geen andere, maar helaas alleen in Amerika te verkrijgen tot nu toe! Dus geen gedoe meer met oplaten sturen of mee laten nemen door anderen, nu gewoon bestellen in NL en de volgende dag in huis!! Top!!

helemaal goed!

Sinds ik niet meer naar Amerika kan (Corona e.d.) waar ik St. Yves altijd vandaan haalde was het een verrassing het in Nederland te kunnen kopen! De verzendkosten vanuit Amerika maakte het een te duur product - en ik zou het echt gaan missen. Nu dus niet meer - bedankt!

Ik bestelde 's avonds 3 deo's. De volgende ochtend zijn ze toegekomen. Alles verliep zeer vlotjes.

Snelle service, groot aanbod met verschillende producten die je nergens anders vind, of toch heel moeilijk vind. Ben heel tevreden van de producten en ik ga zeker nog bestellen in de toekomst. Top

Super fijne deo

Goed product. Ik wil niks anders meer en snelle verzending

Secretly deo's

Beste die er zijn. Super snelle verzending.

Geen andere meer

Voor ons hier in huis geen andere meer dan lady speed sticks.

Zondag avond een bestelling geplaatst en maandag ochtend pakketje al ontvangen! Duidelijke en transparante communicatie! Top

Zoo blij dat ik mijn deo in NL kan kopen!!

Normaal ging ik mijn “secret” deo clear gel in de walmart usa kopen.. Tijdens corona dit adres gevonden. Super service!!

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Mijn nr 1 deodorant

Super tevreden. Ondertussen gebruiken mijn dochters en schoonzonen ook speed stick

Beste Deo en de Beste Service!

Super blij met mijn aankoop!! Beter deo kunt u niet vinden en de service is top! Heel snel levering !! Heel blij mee!

Geweldig .!

Sinds ik Exclusively heb ontdekt bestel ik mijn deodorants altijd daar en zowel de kwaliteit van de producten als de diensten zijn super. Ik raad het zeker aan om bij Exclusively te bestellen!

De beste deodorant die er bestaat echt een aanrader!!!

Perfect, ook na vaker douchen tussendoor als sportdocent!

Ideale deo! 1x na het douchen en ook al douche ik soms vaker op een dag door sportlessen, niet nodig om het nog een keer op te doen. 1x per dag is voldoende. Vlekt niet, geen zweetlucht :)

Helemaal af!

Prima website, mooie artikelen, snelle verzending. Helemaal zoals je wilt.

Goed product, snel geleverd

Goede Deodorant

Normaal gesproken gebruik ik altijd de completely clean versie maar was uitverkocht. Deze bevalt ook goed tot nu toe.

Super blij met mijn Lady Speed stick!

Goede prijzen en uitgebreide producten uit USA. Ga zeker nog hier bestellen

Aller beste deo

Al heel al gebruikte ik alle merken deo's en nog rook ik mn oksel kon t zovaak wassen als ik wou . Maar deze deo is de allerbeste ben zó tevreden erover en zal t blijven bestellen !

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Dennenhof 6 6581 NJ Malden