Goed product en snelle bezorging!

Het is een goed product, ik gebruik deze al jaren. Dit is de eerste keer dat ik hier bestel en heb het de volgende dag meteen gekregen!

Groot gamma, snelle verzending, top!

In mijn zoektocht naar Suave en Secrret deo kwam ik bij deze site terecht. Ze hebben een groot gamma aan producten, de prijzen zijn meer dan ok en ze versturen supersnel. Een tevreden klant dus!

Snelle levering. Goede prijzen. Zal zeker hier weer bestellen!

Beste deo die er is

Ik nam deze deodorant altijd mee uit Amerika waar ik hem bij toeval ontdekte. Je doet er heeeel lang mee, hij laat je nooit in de steek en prikt niet na scheren. De geur is niet overdreven en beter voor het milieu want geen drijfgas!

Happy happy happy

Bestelling werd heel snel geleverd. De producten zijn fantastisch ben er heel tevreden mee,sommige producten kon ik alleen maar in Amerika vinden,dus ben heel erg blij dat ik het nu in belgie kan ontvangen.Ik kan niet zonder.Het ruikt fantastisch ze werken echt heel goed de producten zijn top.

Gebruik het al jaren . Wil geen andere deo meer gebruiken. Service super binnen 2 dagen was het binnen.

Snelle levering en netjes verpakt

Perfect!

Altijd ruzie met de juiste deo keuze! Door een collegaatje op deze gewezen.. fantastisch… ‘ s ochtends 1x keer op doen en de gehele dag frisse oksels! Echte aanrader!

Toppie

Altijd snelle levering! Heb 11 jaar geleden de lady speed stick ontdekt in Curaçao en nooit meer andere deo voor mij!

Prima webshop! Gratis product ontvangen, super!!

Verkoopt producten welke niet eenvoudig elders te vinden zijn.

Unieke producten welke snel verzonden worden

Top product

Blijft lekker ruiken en voor goede prijs

Top!!!

Geweldig!!

Goede prijs, snelle bezorging!

Beste van het beste

Mega snelle service, producten worden goed ingepakt en ik kan niet meer zonder de deo’s!

Hij doet wat het hoort te doen Ik kocht ze in Amerika en sinds dien gerbuik ik alleen deze.

Snel en gemakkelijk bestellen

Snel en makkelijk bestellen, goede prijs/verzendkosten verhouding.

Weer ronduit top!

Ik ben sinds enkele jaren fan van de lady’s speed sticks omdat het gewoon super fijne producten zijn. In Nederland wel iets minder makkelijk te verkrijgen maar via Exclusively weer zoals altijd helemaal blij gemaakt met mijn aankopen. Dit keer ook direct de volgende dag ontvangen, heel blij mee!

Top service, bestelling was de volgende dag al binnen

Snel en accuraat

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Ik ben dik tevreden

Lady Speed Stick is gewoon super fijn. Geen zweet meer. Service is snel en netjes verpakt. Dikke 10

Je hebt alles snel binnen.

Hoe snel?!

Wat een snelle levering. Super!

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Dennenhof 6 6581 NJ Malden