Hele goede service

Fijne producten, heel snel geleverd. Goede service! Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering en super deo’s

Echt een super snelle levering! Vandaag besteld is echt morgen in huis! En de deo’s die ze verkopen werken echt goed. Top service!

Snel en duidelijk

De prijs voldoet aan de beschrijving

Snelle levering. 's middags besteld, de volgende dag al in huis!

Normaal neem ik enkele producten mee als ik in de VS bezoek, maar nu liggen de reizen stil liggen is dit ook een fijne oplossing.

Klantenservice was top & super behulpzaam. Het product snel ontvangen en de kwaliteit ervan is ook nog eens super! Zeker een aanrader!

Superfijn om mijn favoriete deo uit Amerika te kunnen bestellen hier in Nederland. Ik blijf dit de fijnste deodorant vinden en hij heeft ook nog eens een heerlijke geur! Snelle verzending!

Snelle levering en goede producten

Exclusively heeft een hele snelle levering en een breed assortiment met goede producten. Zeker aan te raden om bij te bestellen.

Beste deo ooit en goede service van exclusively!

Binnen 1 dag had ik mijn product in huis! Erg fijn

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering. Super tevreden.

Geweldig! Delivery TIME on TOP!

Snel bezorgd! Ik zou graag meer amerikaanse products zien.. Verder GEWELDIG! Nice website en duidelijk

De website werkt duidelijk. Producten zijn snel verzonden en bezorgd.

Duidelijke website en snelle levering

Geen bijzonderheden. Gewoon goed.

So great to find products I miss from the US!

Thanks for offering beloved products I miss from the US, easily ordered and shipped to your home right here in the Netherlands!

Super snelle levering

Super fijn dat ik de St.Ives producten nu ook online kan bestellen. Normaal gesproken bracht ik deze altijd mee van mijn vakanties in de VS, maar ben al een paar jaar niet geweest en nu kan ik toch mijn geliefde producten blijven gebruiken. De info op de site was duidelijk. Ook fijn dat er reviews van andere klanten op staan. De levering was ook erg snel. Al met al een super service!

Fijne deo

Droogt niet heel snel maar wel fijne deo, helpt zweet zeer goed te verminderen

Goede service , kwaliteit producten zeee snelle levering !

TOP

SUPER snel geleverd. Helemaal prima

Snel en exclusief!

Fijn dat Secret deodorant nu makkelijk in Nederland verkrijgbaar is. Sinds ik Secret ontdekt heb gebruik ik geen andere deo meer. Snel geleverd!

Fresh all day

De deo is fijn in gebruik,en maakt de oksels zijdezacht. Ook ruik ik er de hele dag fris mee (ook bij best wel wat inspanning en dus zweet). Droog blijf ik er niet mee maar miss ook omdat ik het in de ochtend opbreng ipv s avonds voor het slapen gaan zoals geadviseerd.

Gewéldige deodorant!!!

Je ruikt het zo goed en ruikt altijd fris zelfs als je een dagje niet hebt kunnen douche!

Goed, snel geleverd!

Mijn producten werden snel geleverd. Zeer betrouwbare website!

Fijne webwinkel

Super snelle verzending

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Dennenhof 6 6581 NJ Malden