Beste deodorant, snel geleverd

Beste deodorant die ik ooit heb gebruikt.

Excellent

Snelle service en heerlijk product. Ik had deze deo voor het eerst gevonden in de dominicaanse republiek en ben zo blij dat ik hem nu ook in nederland kan krijgen.! Je blijf super lang fris met deze deo.

Snelle levering en prima prijs!

Producten waren snel in huis en goed verpakt.

Betrouwbaar

Goede service en elke keer een leuk cadeautje!

Super snelle verzending!

Ik heb al meerdere keren via exclusively besteld omdat ik van ben van de lady speed sticks & deze niet te koop zijn in nl. Elke keer waren ze de volgende dag in huis! Supersnel.

Ik heb het om 18:00 uur besteld en het was de volgende dag al binnen. Super snel! Ook fijne communicatie.

Snelle bezorging, en precies wat ik zocht.

De goedkoopste webshop om de deodorant te kopen die ik altijd gebruik. Zeer snelle service!

Snel en goed afgeleverd

Het precieze product dat ik wilde, was niet op voorraad bij mijn gebruikelijke webwinkel. Lady speed stick - wild Freesia. Bij Exclusively was het ruim op voorraad met meer inhoud zelfs. De prijs was eerlijk. En dan ook nog zo snel geleverd. De volgende dag ! Dus wat mij betreft blijf ik klant.

TOP PRODUCT EN SERVICE

Ik heb alles netjes optijd ontvangen... maar niet alleen dat ging goed.. ook het product zelf is gewoon top!!! Ik heb bijna alle varianten van de lady speed stick besteld en WAUW wat een top product ben er echt tevreden mee! Beste aankopen ever. Je zweet helemaal niet meer.

Geweldige producten

Geweldige producten voor zeer nette prijzen

Fijne deo's van goede kwaliteit

Zowel secret als lady's speed stick zijn fijne deodoranten. Gebruik ze al jaren en wil geen anderen meer! Exclusicely biedt een goede en snelle service. Dat is fijn!

Top product

Ik gebruik sinds 2 maanden speed lady stick. Ik ben er zeer te vreden mee. Hij is gied smeerbaar.

Snelle levering, bestelling was binnen 24 uur al binnen.

Prima deodorant, werkt echt, ik wil geen andere meer.

Nooit meer een andere!

Beste deo die er bestaat, ik heb hem al aan meerdere mensen in mijn omgeving aangesmeerd. Je ruikt nooit meer naar zweet, beloofd!

Uitstekende webshop, voor herhaling vatbaar.

Vertrouwde Lady Speedsticks ontvangen met een goede service en een fijne website.

Snelle leverinf en goed werkende site

De site werkt goed en het pakket werd snel geleverd.

Snelle verzending, goed product.

Ik heb de lady speed stick besteld en de volgende dag werd deze al bezorgd. Super snel! Het product is zeer fijn en de omschrijving bij het product is ook goed vermeld op de site. Echt top.

Heel fijn product

Super deodorant, wil niet meer anders. Kan 5/6 maanden met de kleine variant. Makkelijk om mee te nemen en werkt veel beter als spuitdeodorant.

Slecht.

Ik heb bij exclusively de Neutrogena Sheer Zinc Dry-Touch zonnebrand besteld. Toen ik Het product open maakte was alles prima, en ik besloot daarom om het product te gebruiken. Toen ik dit deed liet de zonnebrand een extreem witte waas achter die niet weg ging. Ik heb geprobeerd het product in te wrijven, en in te laten trekken, maar dit werkte ook niet. Ik zag er uit als een spook, en durfde niet naar buiten. Daarna heb ik geprobeerd het product van mijn gezicht af te wassen, dit was een drama! Ik heb van alles geprobeerd om de zonnebrand van mijn gezicht af te krijgen, maar niks werkte. Ik heb geen recht meer op retourneren, maar ben wel € 21 lichter. En ik zit nog steeds met een zonnebrand waas op mijn gezicht. Ik baal hier echt enorm van! Daarom kan ik niemand dit aanbevelen.

Beste Esmée, Hartelijk dank voor je beoordeling. Ik vind het enorm vervelend dat de bestelde zonnebrandcrème bij jou niet blijkt te werken zoals je had verwacht. Zoals aangegeven kunnen we helaas geen gebruikte producten terugnemen. Ik snap dat je dit liever anders gezien had. Nogmaals mijn excuses hiervoor. Mocht ik je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Bas - Exclusively

Goede service en snelle verzending!

Fijne producten, goede service en snelle levering!

Snelle levering. Fijn dat er vanaf 30,- geen verzendkosten zijn. Ik ben super blij met de lady speed stick deodorants!

Altijd goed

Nog nooit problemen gehad, altijd netjes verzonden.

Supersnelle levering van een onmisbare super deodorant!

Secret deodorant wordt al jaren door ons hele gezin incl pubers onmisbaar gebruikt. Ze zijn er in verschillende lekkere geuren. Ongelooflijk snelle levering!

Goed!

Snelle levering, goed verpakt, goede communicatie.

Correcte prijs en correcte verzending

👌 service

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Heidebloemstraat 125 6533 SN Nijmegen