Tpp

Echt een top product! Zelfs met 45 graden ruik je mij niettt

Duidelijke website, snelle levering

Ongelooflijk dat ik mijn favoriete deo via deze website kan bestellen. En nog eens korting kan krijgen als ik bulk bestel. Zeer tevreden met de snelle levering

Allerfijnste deo

Lady speedstick powder Fresh

Heerlijke babypoeder geur. Droog aan te brengen dus geen natte deo onder je oksels. Is anti-transparant. Werkt 24 uur.

Geweldig product.Enige deo die helpt!

prima!

Goede deo en snelle levering

Top winkel, top deo's

Al meerdere keren mijn deodorants gekocht. Snelle levering en top deo's. Amerikaanse deodorants die écht helpen tegen transpiratie. Doen!

perfect

Veel keus, duidelijke beschrijving en ingrediëntenlijsten. Snelle levering

Vrijdag 17:30 besteld, zaterdag 14:00 in huis. Top! Ook goede kwaliteit producten

Super deo's

Goede verkopers, super demo's. Snelle verzending goede service.

Echt top!

Zeer vriendelijke medewerkers die mij even een mailtje stuurde toen mijn zending een dag vertraagd zou zijn. Top service en de producten doen hun werk!

Smeert goed uit

De stick smeert goed uit en houdt je de hele dag heerlijk fris.

Voor mij een onbekende website maar met een goede zonnebrandcreme die ik in Australië heb gekocht en gebruikt. Daarom toch de gok genomen: naar tevredenheid!

I'm a very satisfied customer.

My order was processed within minutes and I received shipment information shortly after. A mistake I made, discovered after I had completed the order, was promptly corrected when I dialed in to customer service. My item was delivered the following morning, carefully packed and received in good order. It was a pleasure doing business with Exclusively.

Goede producten met een hoge kwaliteit

Altijd goede ervaring met exclusively

Snelle levering. Goede producten

Snelle service, goede producten

Wow, supersnel, ik heb neutregena rapid repair gekocht 1 dag ik heb ontvangt. ben zo blij

Snelle levering van de producten. Ook qua prijs valt het mee.

Heerlijk

De deo ruikt lekker fris, ruik hem sowieso eind van de dag nog. Na het douchen is de geur ook keurig weer verdwenen. Top!

Zeer snelle service, topproducten!

Goede deo, ruikt lekker!

Heel blij met de zonnebrand crème Alba Botanica Hawaiian sunscreen die in NL niet verkrijgbaar is. De beste die er is. Snelle levering, heel tevreden

Over Exclusively

Exclusively.nl biedt exclusieve verzorgingsproducten uit de VS aan. In het assortiment vindt u onder andere deodoranten van Lady Speed Stick, Secret en Suave en verzorgingsproducten van Neutrogena, St. Ives en Noxzema. Exclusively Lootsstraat 41 1053 NV Amsterdam